نیروی دریایی پزشکی Preps برای انتظار افزایش سلامت روانی نیاز

رمان coronavirus همه گیر ممکن است برای همیشه لطفا برای تغییر نیروی دریایی ایالات متحده ارائه مراقبت های روانی

توسط ENSANEDIROOOOOOZ در 2 خرداد 1399

رمان coronavirus همه گیر ممکن است برای همیشه لطفا برای تغییر نیروی دریایی ایالات متحده ارائه مراقبت های روانی و درمان به ملوانان و تفنگداران دریایی و نظامی وابسته.

مقامات بهداشت گفت: چهره به چهره سلامت روان بازديد پایین برای نیروی دریایی و سپاه تفنگداران دریایی در حالی که تلفن قرار ملاقات را افزایش داده اند پس از شروع COVID-19 شیوع -- یک تغییر است که باعث آنها را به در نظر گرفتن گسترش صوتی و تصویری انتصاب قابلیت های برای مراقبت های پزشکی در آینده است.

جزئیات بعدی: نیروی دریایی ناو تئودور روزولت در دریا پس از شیوع کروناویروس

افزایش در دسترس بودن این سیستم عامل ممکن است لازم باشد به عنوان بیمارانی که در حال حاضر متمرکز بر دست زدن به خود را روز به روز برنامه ها از جمله کار و خانواده نیاز به دنبال کمک برای شرایط روانی را به عنوان بیماری همه گیر ادامه می دهد و یا به پایان می رسد گفت: سروان ، جاشوا Morganstein یک خدمات بهداشت عمومی آمریکا افسر روانپزشک و دستیار مدیر مرکز مطالعه استرس پس از سانحه در خدمات نظامی دانشگاه علوم سلامت.

"در طول تاریخ شده است وجود دارد افزایش تقاضا برای مراقبت از سلامت روان پس از فاجعه-نوع حوادث" Morganstein گفت. "چیزهایی مانند پریشانی و بی خوابی و پريشاني و تحریک پذیری و احساس ناامنی و همچنین به عنوان مخاطره آمیز سلامت, رفتارهای مانند افزایش استفاده از الکل و مواد دیگر برای مدیریت استرس است."

در ماه مارس به عنوان اپیدمی گسترش تماس به فاجعه ملی پریشانی خط تلفن اجرا شده توسط سوء مصرف مواد و بهداشت روان خدمات دولت با افزایش بیش از 330%.

در وزارت امور سربازان بازنشسته, سلامت روان, مشاوره تلفن رز از 40,000 در ماه فوریه به 154,000 در ماه مارس 280 درصد افزایش در حالی که telehealth جلسات گروه درمانی با افزایش 200%.

سروان. جیمز ریوز مدیر سلامت روان در نیروی دریایی اداره پزشکی گفت: نیروی دریایی پیش بینی اولیه کاهش در قرار ملاقات های پزشکی به بیمارستان ها و درمانگاه را متوقف و در نظر گرفتن همه اما موارد ضروری.

خدمات شاهد افزایش بیماران رزرو تلفن قرار ملاقات وجود دارد اما هنوز به طور کلی کاهش سلامت روان استفاده در سراسر نیروی دریایی و سپاه تفنگداران دریایی, او گفت:.

"من فکر می کنم که از شوک اولیه و اجتماعی فاصله و همه چیز در حال تغییر" ریوز گفت. "مردم ممکن است مطمئن شوید که چگونه می توانید یک قرار ملاقات. اما من فکر می کنم که شروع به بازگشت به حالت عادی. این چیزی است که ما همچنان به دنبال."

پرسنل نظامی و اعضای خانواده باید گزینه های بسیاری برای خدمات بهداشت روانی خارج روانپزشکی در بخش نظامی و امکانات درمان از جمله ارائه دهندگان تعبیه شده در مراقبت های اولیه و بخش اختصاص داده شده به واحدهای نظامی.

اعضای خانواده می توانید ببینید شرکت های خصوصی از طریق Tricare شبکه بهداشت و درمان. "غیر پزشکی" مشاوره مانند کلاس مدیریت خشم و مشاوره ازدواج در دسترس است از طریق منابع مختلف از جمله کشیش نظامی ناوگان و حمایت از خانواده در مراکز دریایی سپاه, خدمات اجتماعی و نظامی OneSource, یک DoD برنامه فراهم می کند که خدمات پشتیبانی برای خانواده های نظامی.

ریوز گفت: "نمی دانم که آیا تقاضا برای غیر پزشکی مشاوره در خانواده مراکز خدمات و یا نظامی OneSource افزایش یافته است.

نیروی دریایی مسئول ارائه مراقبت های پزشکی به بیش از 524,000 فعال وظیفه ملوانان و تفنگداران دریایی و همچنین اعضای خانواده. از آنجا که ایالات متحده برای اولین بار خدمات عضو تشخیص داده شد با COVID-19 on Feb. 26, 2,298 ملوانان و 503 تفنگداران دریایی تا به حال موارد تایید شده بیماری.

دو سرباز ایالات متحده که فوت کرده اند, یکی-- حمل و نقل هوایی Ordnanceman Chief Petty Officer چارلز رابرت Thacker جونیور -- ملوان بود, اختصاص داده شده به ناو هواپیمابر تئودور روزولت.

ریوز گفت: نیروی دریایی فاقد قوی telehealth برنامه در شروع بحران با داشتن تنها چند خلبان برنامه کاوش امکان مجازی بهداشت و درمان به ویژه برای خدمات بهداشت روان. اما او اضافه کرد: پزشکی از راه دور نشان داده شده است که "بسیار موثر" در آن خلبانان و سرویس کار به گسترش است که قابلیت.

"COVID واقعا تحت فشار قرار دادند و ما برای گسترش آن را در یک ماده از یک یا دو هفته در سراسر نیروی دریایی" ریوز گفت.

با توجه به Morganstein نیروی دریایی قصد دارد به بررسی آن همه گیر آمادگی بر اساس درس های آموخته شده در پاسخ به COVID-19 شامل درک خطر قرار گرفتن در معرض و عملیات در طول یک بیماری همه گیر.

ریوز گفت که در آینده ممکن است شامل telehealth برای تخصص پزشکی است که در آن به بهترین وجه مناسب مانند سلامت رفتاری. سلامت روان است که البته به طور معمول نیاز به یک معاینه فیزیکی است که به ویژه مناسب برای فاصله قرار ملاقات, او گفت:, و اضافه کرد که بیمار هیچ-نمایش نرخ برای تلفن قرار ملاقات به طور قابل توجهی پایین تر از آن را برای شخص قرار ملاقات در امکانات نظامی.

"Telephonics شده اند واقعا موثر است بنابراین آیا ما واقعا نیاز مردم را به عقب می آیند ؟ شاید ما می تواند اتخاذ این بر اساس مداوم است."

او اضافه کرد که نیروی دریایی این است که به دنبال بالقوه سیستم عامل به صورت مجازی سلامت از جمله کسانی که مورد استفاده توسط VA.

"VA دارای یک سیستم عالی برای مجازی بهداشت, بنابراین ما در حال شروع به طور فعال با نگاهی به آنچه در حال دراز مدت سیستم عامل," او گفت:.

یکی از موانع ادامه داد: تلفن مشاوره و یا مجازی سلامت در حال صدور مجوز سیاست هایی که نیاز به پزشکان به عمل دارو تنها در کشورهای که در آن بیمار واقع شده است و در زمان درمان.

نیاز بخشیده بود در طول همه گیر توسط مرکز پزشکی خدمات Tricare و اکثر متحده تا اعلام پایان اضطراری ملی اما اگر ابقاء نمی خواهد اجازه می دهد نظامی پزشکان برای درمان بیماران زندگی می کنند که در مرکز پزشکی فوری منطقه بلکه در سراسر یک کشور خط.

"اگر این [اتفاق] ما ممکن است قصد بازگشت به مطلب چهره به چهره" ریوز گفت.

ریوز و Morganstein گفت که نیروی دریایی و نظامی سلامت روان مقامات به دقت ردیابی رفاه همه بیماران به مطمئن شوید که آنها آماده هستند اگر خواستار ملاقات را افزایش دهد.

با وجود خدمات تلاش برای کاهش انگ متصل به سلامت روان و کاهش ترس از دست دادن شغل و یا از پیامدهای دنبال درمان بسیاری از پرسنل نظامی هنوز هم تمایلی برای دریافت مراقبت بیماری های روانی.

برای افزایش دسترسی به مراقبت و آن را بیشتر کاربر پسند نیروی دریایی تصویب آن در سلامت روان قراردادن برنامه و راه اندازی کمپین "نه اشتباه درب" برای تشویق کمک-به دنبال رفتار است.

ریوز گفت که او می خواهد ملوانان و تفنگداران دریایی و اعضای خانواده برای دریافت کمک اگر آنها به آن نیاز دارید.

"این درب ها که اشاره کردم هنوز باز برای مردم برای دسترسی به. ممکن است که شما دسترسی به آنها را عملا یا telephonically اما آنها هنوز هم باز و آماده و در انتظار برای افرادی که نیاز به حمایت در طول این زمان. احساس رایگان برای به جلو آمده است. ما در اینجا برای شما," او گفت:.

سربازان و جانبازان در بحران و همچنین اعضای خانواده می توانید تماس بگیرید و یا جانبازان بحران خط (800) 273-8255 دکمه 1 یا متن 838255.

نظامی OneSource را می توان در (800) 342-9647.

-- پاتریشیا Kime را می توان در رسید Patricia.Kime@Monster.com. او را دنبال کنید @patriciakime.

مرتبط با: پنتاگون منتشر قصد دارد برای کاهش پایه محدودیت به عنوان متحده بازگشایی

نمایش مقاله کامل

کپی رایت © 2020 Military.com. تمام حقوق محفوظ است. این مواد ممکن است منتشر نمی شود, پخش, بازنویسی و یا توزیع شود.



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب