نیروی هوایی خطرات هواپیماهای بدون سرنشین خلبان کمبود گائو می یابد

با تقاضا برای چشم در آسمان در حال رشد نیروی هوایی ایالات متحده نیاز به توزیع و حفظ خلبانان هواپیماهای بدون سر

توسط ENSANEDIROOOOOOZ در 6 تیر 1399

با تقاضا برای چشم در آسمان در حال رشد نیروی هوایی ایالات متحده نیاز به توزیع و حفظ خلبانان هواپیماهای بدون سرنشین و سنسور اپراتورها بیشتر به طور موثر برای جلوگیری از overworking خدمه با توجه به دولت جدید ناظر گزارش کنید.

در این گزارش با عنوان "نیروی هوایی باید گام های بیشتری برای بهبود خدمه نیروی انسانی و پشتیبانی" منتشر شده پنج شنبه در دفتر پاسخگویی دولت گفت: این خدمات باید با ایجاد یک "جامع متریک-و یا مجموعه ای از معیارهای -- برای پیگیری پیشرفت" از چگونه آن را حفظ از راه دور هواپیما piloted (RPA) خلبان و استاد خلبان برای دفع شکاف در سراسر شرکت.

جزئیات بعدی: داخل ارتش تصمیم به حذف عکس ها از افسر ارتقاء تخته

گائو اشاره کرد که در حالی که تعداد کلی اختصاص داده RPA خلبانان افزایش یافته است و در طول سال خدمات هنوز هم "به اندازه کافی ندارد خلبانان و سنسور اپراتورها برای دیدار با آن نیروی انسانی اهداف."

Military.com قبلا گزارش شده است که قبل از MQ-1 Predator بازنشستگی در سال 2018 به نیروی هوایی تا به حال بیشتر RPA خلبانان بین درنده جامعه و MQ-9 Reaper جامعه ترکیبی از هر سرنشین خلبان دسته. این بدون سرنشین برنامه بیشتر گسترش رسیدن به آن زمانی که آن را اعلام کرد در سال 2015 که داوطلب خدمت سربازی در نیروی هوایی خواهد قطار به پرواز RQ-4 Global Hawk.

اما وجود شکاف در منینگ منجر به برخی از پرسنل که سبب شیوع متوالی با ماموریت های گائو گفت.

"روند شده است به اندازه کافی برای دیدار با افزایش تعداد مجاز موقعیت خود را در این RPA در زمینه شغلی" در این گزارش با اشاره به تصویب سطوح ایجاد شده توسط کنگره است. "برای برخی از زمان در سال مالی 2016 از طریق 2019 در نیروی هوایی شماره اختصاص RPA خلبانان و سنسور اپراتورها کمتر از هر دو مربوطه مجوز و الزامات.

"برای مثال برای RPA خلبانان وجود دارد که 22 درصد فاصله بین مجوز -- 1,168-و اختصاص داده شده -- 908 -- در ماه اوت 2015 که شبیه به 20 درصد فاصله بین مجوز -- 1,652-و اختصاص داده شده -- 1,320 -- در سپتامبر سال 2019" آن می افزاید.

نیروی هوایی همچنین می خواهد به تعادل بهتر RPA خدمه' مبارزه با-به-ساکن زمان: گائو گفت: این خدمات باید مورد مداقه قرار دادن ساختار آن اگر آن را می خواهد به نیروی هوایی توانایی جدا کردن عملیات جنگی از روال آموزش -- که اغلب رخ می دهد به طور همزمان -- در حالی که همچنین به آنها به اندازه کافی زمان ساعت.

پاداش باید به طور پیوسته افزایش احتباس گائو گفت: از آنجا که نیروی هوایی گسترش مشوق ها در سال 2016. اما برای سنسور اپراتورهای -- این داوطلب خدمت سربازی در نیروی هوایی که در مسیر اهداف در حال حرکت و انجام حملات -- پاداش شده اند کمتر از حد با توجه به تمرکز گروه های برگزار شده توسط گائو.

"در یک پرسشنامه ما اداره به 105 شرکت کنندگان در سراسر 14 گروه تمرکز تقریبا نیمی -- 19 از 41 -- سنسور اپراتورها در پاسخ آنها "تا حدودی ناراضی" یا "بسیار ناراضی" با کل خود را جبران و در مقابل 20 درصد -- 13 64-از خلبانان که در پاسخ آنها "تا حدودی ناراضی" یا "بسیار ناراضی" " این گزارش می گوید.

در پاسخ به گائو را یافته نیروی هوایی گفت: این در حال حاضر یک راه برای اندازه گیری رکورد و تولید و همچنین به عنوان غرامت مناسب. گائو دوباره تاکید کرد که این خدمات نیازهای سیستمیک بهبود نظارت بر RPA خلبانان برای حفظ مناسب تعداد پرسنل بیش از مدت طولانی.

این گزارش می آید به عنوان نیروی هوایی شده است وزن بهترین روش برای اجرای ماموریت های هواپیماهای بدون سرنشین در آینده و چه نوع از هواپیماهای بدون سرنشین از آن استفاده خواهد شد در یک رقابت میدان جنگ و همچنین به عنوان چگونه آن قطار های دریافتی خلبانان.

نیروی هوایی مقامات شده اند بررسی تجهیزات جدید به اهرم هوش مصنوعی در battlespace.

برای مثال سرویس Skyborg پروژه -- راه اندازی در سال گذشته -- خواهد شد با استفاده از هوش مصنوعی برای تقویت F-35 Joint Strike Fighter یا F-22 رپتور تیم; مفهوم است که برای ارسال تصمیم گیری هواپیماهای بدون سرنشین پیش از مبارزان به عنوان پیشاهنگان.

AI هواپیماهای بدون سرنشین نیز بدون شک باید یک نقشی در جمع آوری و سرعت انتشار اطلاعات با توجه به دکتر خواهد Roper, معاون وزیر از نیروی هوایی برای کسب فن آوری و تدارکات.

برای مثال جایگزین بالقوه برای درو-شناخته شده به عنوان MQ-بعدی با هدف داشتن یک بیشتر قادر به هواپیماهای بدون سرنشین است که می تواند زنده ماندن در محیط خصمانه -- باید با سنگ تیز کردن هوش نظارت و شناسایی جمع آوری و با اتخاذ فن آوری های الگوریتمی از گرفتن بروید. این سرویس شروع به پذیرش ایده ها برای این "نسل بعدی UAS ISR/اعتصاب پلت فرم" در اوایل این ماه.

"راه ما واقعا می تواند در کاهش هزینه در هر ساعت از ISR است اگر الگوریتم های در حال انجام بسیاری از triaging خام و تصویری و تنها ارسال به اپراتورها از راه دور اشیاء هستند که از منافع است که در حال [مهم] به نگاه" Roper گفت: از برنامه است.

او افزود که این امر به کاهش تعداد سربازان مورد نیاز به غربال کردن از طریق داده ها -- چیزی است که نیروی هوایی اقدام به انجام این کار برای سال.

در این آموزش به سمت نیروی هوایی است که به دنبال به تازگی ایجاد برنامه ای به نام PDP آموزش بعدی که نشانه ها از خلبان آموزش بعدی (PTN) پروژه با توجه به نیروی هوایی بار.

مانند PTN آغاز شد که در سال 2018 RPA آموزش بعدی را تست و هوانوردان' توانایی یادگیری سریع تر و بیشتر جذب از طریق برش لبه تکنولوژی شبیه سازی و واقعیت مجازی در آن روز به بعد روال آموزش.

-- Oriana Pawlyk را می توان در رسید oriana.pawlyk@military.com. او در توییتر دنبال کنید در @Oriana0214.

مرتبط با: قانونگذاران مجلس اضافه کردن موانع به نیروی هوایی برنامه ریزی شده است گلوبال هاوک بازنشستگی

نمایش مقاله کامل

کپی رایت © 2020 Military.com. تمام حقوق محفوظ است. این مواد ممکن است منتشر نمی شود, پخش, بازنویسی و یا توزیع شود.



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن