پس از مرگ جت, سقوط, خلبان رو مقصر. پس از آن نیروی هوایی ممنوع پرواز مانور

روز پس از T-38 Talon تصادف ادعا کرد که زندگی خود را 23 ساله و پسر در Nov. 21, 2019, همین Wilkie رهبری به پایگ

توسط ENSANEDIROOOOOOZ در 28 خرداد 1399

روز پس از T-38 Talon تصادف ادعا کرد که زندگی خود را 23 ساله و پسر در Nov. 21, 2019, همین Wilkie رهبری به پایگاه نیروی هوایی ونس اوکلاهما برای تکمیل ویرانگر وظیفه ادعا فرزند خود را بدن.

دوم ستوان تراویس B. Wilkie یک خلبان دانش آموز اختصاص داده شده به 71 دانشجو اسکادران در پایگاه درگذشت زیر روال پرواز آموزشی در دو صندلی مربی جت. او استاد خلبان سرهنگ سرهنگ جان "مت" Kincade, 47, با نزدیک شدن به باند فرودگاه به صورت پشت سر هم فرود در کنار یکی دیگر از T-38.

جزئیات بعدی: ما خلبان کشته شده در جت جنگنده سقوط نام; علت نامشخص

Wilkie و Kincade هواپیما دم شماره 65-0395, برخورد با دوم T-38 در باند بیش از نورد و skidded را متوقف کند. Kincade اختصاص داده شده به 5 پرواز آموزش نظامی نیز کشته در سقوط.

از Wilkie خانواده متعجب و متحیر بیش حادثه: چگونه می تواند این اتفاق می افتد ؟ چگونه آن همه را به اشتباه ؟

نزدیک به پنج ماه بعد همین Wilkie و همسرش, Carlene دریافت اخبار که نیروی هوایی ایالات متحده تا به حال نتیجه تحقیقات خود را. حادثه بررسی هیئت مدیره گزارش پیدا کرده بود Kincade موفق به کنترل هواپیما در حالی که Wilkie تا به حال قبل از موعد مقرر با استفاده از یک ترمز مانور شناخته شده به عنوان aerobrake پس از دست زدن به پایین -- تسریع این هواپیما ناگهانی به نوبه خود به نزدیکی مربی.

نیروی هوایی 2nd سرهنگ تراویس B. Wilkie. Facebook عکس

تمام Wilkies دیدم این بود که خلبانان شده بود زین با سرزنش.

هوا آموزش و پرورش و آموزش فرماندهی در 5 مارس به حالت تعلیق استفاده از شکل گیری آموزش فرود -- وقتی دو هواپیما هماهنگ رویکرد و لمس کردن تقریبا به طور همزمان فقط پا از هم جدا -- برای آن T-38s; مقامات با دستور به تازگی گفته Military.com این تعلیق شامل همه مربی هواپیما از جمله تک موتور turboprop T-6 Texan II.

"ما هنوز هم انجام شکل گیری رویکرد آموزش برای اطمینان از خلبانان ما باید مهارت های لازم برای بازگشت به میدان در سازند وجود دارد برخی از شرایط اضطراری که نیاز به این قابلیت" AETC مقامات در بیانیه ای گفت. "پس از رسیدن به یک ارتفاع خاص قبل از فرود تشکل های تقسیم کردن برای فرد توالی فرود."

قبل از این سقوط نیروی هوایی رهبران در حال حاضر بحث پایان این گاهی اوقات خطرناک تشکیل فرود و آموزش -- و برخی از واحدهای در حال حاضر قطع شده خود را با استفاده از بالا بردن سوال در مورد اینکه آیا این سرویس عمل نکردند هر چه زودتر برای کاهش خطر.

این Wilkies می گویند آنها می خواهند برای اطمینان از تشکیل فرود باقی می ماند به طور دائم ممنوع برای T-38-و آنها نیز می خواهند از این سرویس برای سرعت بخشیدن به تولید جدید و امن تر آموزش جت برای خلبانان دانشجو.

در مورد لحظات پایانی که منجر به فاجعه سوالات بسیاری وجود دارد که Wilkies احساس آنها ممکن است هرگز پاسخ دریافت کنید. آنها باور دارند که این فاجعه قابل پیشگیری بود; و در حالی که نیروی هوایی است که مسابقه به آموزش بیشتر خلبانان برای پاک کردن خدمات خود را گسترده کمبود خانواده گفت: هدف نباید اولویت بندی بیش از ایمنی.

نیروی هوایی "باید دوباره ارزیابی تشکیل فرود با T-38 جایگزینی اما این در معرض این سوال که چرا آن را [سال] به جای AETC اصلی آموزش هواپیما" خانواده گفت. "از آن صحبت می کند به نیروی هوایی غلط اولویت در میان یک خلبان کمبود و T-38 دانشجو خلبان خطر است."

یک موقع بحث

با توجه به شهادت شاهد و مرتبط با اسناد و مدارک به دست آمده توسط Military.com مدیر عملیات برای 5 آموزش پرواز اسکادران وجود دارد گفت: بحث ساعت قبل از حادثه در عملیاتی نیاز برای تشکیل فرود.

شاهد شناسایی تنها به عنوان یک T-38 پرواز فرمانده گفت: مبارزه با نیروهای هوایی (CAF) -- کسانی که پرواز جنگندهها -- اجتناب با استفاده از مانور است.

"از آنچه که من شنیده CAF است را انجام می دهند که بسیار دیگر" این عملیات گفته مدیر تحقیقات هیئت مدیره رئیس جمهور کشورشان است. ژنرال اوان L. Pettus پس از سقوط. "بنابراین من واقعا نمی فهمم که چرا ما هنوز در حال انجام آنها است. به طوری که یک علامت سوال بزرگ در ذهن من است."

صحبت کردن به یک خلبان مشاور نیز در اتاق با Pettus مدیر گفت که شب قبل از حادثه فرمانده Kincade و دیگری استاد راهنما در حال گفتگو در مورد فرود.

"به اندازه کافی جالب شب قبل از ... [ما] شد صحبت کردن در مورد چگونه آنها نیاز به از بین بردن تشکیل فرود از برنامه درسی و ما فقط منظورم این است که ما به معنای واقعی کلمه درست است که مکالمه قبل از من به خانه رفت و آن شب است. بنابراین آن را بسیار تکان دهنده" کارگردان گفت. نیروی هوایی, مجله نیز گزارش شده در این بورس.

تراویس Wilkie پدر همچنین ابراز شوک به یادگیری از گفتگو.

"اگر خود مردم هستند گفت: [پشت سر هم تشکل] بیش از حد خطرناک هستند چرا که نیروی هوایی رهبری پاسخ به آن؟" همین Wilkie گفت.

این عملیات مدیر توصیف تراویس Wilkie به عنوان کسی که دست خود را اگر او ساخته شده است یک اشتباه; مدیر گفت: Wilkie نیاز به اصلاح تاکتیک های خود را.

در این جلسه که مدیر به ذکر است که برنامه درسی مورد نیاز حداکثر فقط دو تا سه شکل گیری فرود.

تراویس در حال حاضر دو موفق تشکیل فرود زیر کمربند خود پدرش گفت. "بنابراین او نیاز ندارد به [بررسی] نیاز."

Kincade پرواز و آموزش ضبط شد بکر رهبران گفت.

خطرات ذاتی

با توجه به ارتباطات transcript, خلبانان نیست در انجام طرح شکل گیری فرود زمانی که آنها در جریان پیش از آن روز -- اما تراویس Wilkie آماده بود آن را انجام دهد.

نیروی هوایی سرهنگ سرهنگ جان "مت" Kincade. Facebook عکس

"همه حق مرد من نیمه می خواهید به استفاده از گاز را در اینجا" Kincade گفت: در 8:38 صبح به وقت محلی در اشاره به صرفه جویی در سوخت. "شما OK با تشکیل فرود?"

"بله, آقا" Wilkie پاسخ داد. حدود 25 دقیقه بعد Wilkie تایید کرد که ارابه فرود بود که خوب به آن بروید.

اما چیزی درست نبود.

"عیسی آمده در" Wilkie گفتم.

دو دقیقه بعد: "در امتداد افق" او گفت: بیش از comms.

Kincade پاسخ داد: "آره شخص بیایید صف بر روی باند فرودگاه. چگونه در مورد آن؟"

بیست و نه ثانیه بعد Kincade blurted "برو در اطراف!"

Wilkie فریاد زد: یک expletive در 9:06 صبح

هیچ چیز بیشتر شد و گفت: قبل از برخورد مرگبار.

مقامات اشاره کرد که در اوایل صبح که وجود دارد کم پوشش ابر که پس از آن به طور پیوسته برداشته. عملیات سرپرست اجازه T-38s خود را تغییر دهید وضعیت پرواز "از ابزار بهبود-تنها به یک بصری بازیابی-مجاز وضعیت "محدود الگوی -- راست-در تنها" زمانی که در آینده برای فرود با توجه به گزارش منتشر شده, منتشر شده در مارس 1.

قبل از پرواز "عوامل خطر شناسایی شده برای این بدبختی یورش شامل: دو کشتی گیری توفانی باد هوا بالاتر از پنج گره سرعت" در این گزارش است.

این Wilkies احساس این جزئیات دریافت کرده اند باید بیشتر موشکافی: آیا محققان oversimplify توجیهی به صورت همزمان رویدادها در حالی که نادیده گرفتن عوامل دیگر?

خاص هواپیما که Wilkie و Kincade پرواز بودند علاوه بر این تا به حال نورد تمایل و دریافت برنامه ریزی تعمیر و نگهداری برای این گذشت ماه قبل با توجه به مه 1 AIB گزارش.

آموزش نشستن هواپیما در خط پرواز در پایگاه نیروی هوایی ونس در اینید اوکلاهما در 18 آوریل 2019. در اصل یک مدرسه پرواز است که آموزش بیش از 9,000 برای خلبانان نیروی هوایی ارتش بین سال های 1941 و 1945 پایه فعال شد Jan. 13, سال 1948 در هوا آموزش فرمان های تازه تشکیل شده در نیروی هوایی. (عکس نیروی هوایی ایالات متحده توسط فن آوری. گروهبان. اریک Cardenas)

"هنگامی که او مطرح بینی سعی کنید برای رسیدن هواپیما به سرعت پایین شما می دانید که او در برخورد با gusting باد" همین Wilkie گفت. "و او با یک باند است."

مشاهده آب و هوا در ونس در نزدیکی زمان مصیبت بود باد سطحی در آینده از شمال 16 گره gusting تا 22 گره در این گزارش اشاره کرد.

سابق T-38 استاد خلبان که نمی خواست فاش شود چرا که آنها مجاز به صحبت در مورد این موضوع گفت: Military.com این نوع از باد معمولی برای ونس.

"بادها بودند از 16 گره gusting به 22 اما باد تقریبا راست پایین باند-بدون باد مخالف" خلبان گفت. "[این است که] بسیار عادی برای ونس."

فشار به خندق تشکیل فرود

همین Wilkie ساعت را صرف پدیده هنگامی آشکار شد بیش از این گزارش.

فعلی و سابق خلبانان رسیده به او برای ابراز همدردی و ارائه راهنمایی. برخی از خلبانان که تماس Wilkie خانواده گفت: آنها تا به حال هرگز به تمرین تشکیل فرود در پرواز آموزشی در حالی که دیگران کردهاند. Wilkie سوال ضرورت عمل از هر خلبان نبود نیاز به یادگیری مهارت.

رهبری در ونس حتی حمایت خلاص شدن از فرود.

"فرم فرود نمی مورد نیاز در مبارزه با نیروی هوایی [پس] چرا ما هنوز در حال انجام آنها است ؟" 5 آموزش پرواز اسکادران فرمانده گفت: در شاهد نظرها.

سابق T-38 استاد خلبان صحبت کرد که در زمینه گفت که پشت سر هم تشکیل فرود به خلبانان گزینه های بیشتر در موقعیت های ناخواسته.

در شرایط اضطراری مانند یک کنترل نشده تبار و یا در آب و هوای نامساعد است که می تواند مانع خط دید یک خلبان می تواند نگاه به wingman در حاشیه برای به دست آوردن درک و به درستی لمس کردن در پرواز خط.

"شما نمی خواهید به زمین توسط خودتان [به این دلیل]," سابق T-38 خلبان گفت. "این یک مهارت بسیار مهم برای ... به خصوص قبل از پرواز یک تک صندلی هواپیما توسط خودتان است."

"بسیاری از افراد را از طریق تمام خود را حرفه ای پرواز هواپیما و هرگز فراموش واقعی تشکیل فرود تا به حال -- آن است که بسیار نادر" سابق F-15 Eagle خلبان وابسته به F-15 مدرسه در کینگزلی زمینه اورگان گفت: Military.com. سابق عقاب خلبان نیز خواسته نمی شود شناخته شده است. خلبان گفت: فرود عمل ممنوع شده است در این مدرسه به 173rd جنگنده بال در پنج سال گذشته است.

"ما نمی سازند فرود چون هیچ تاکتیکی دلیل برای انجام این کار" سرهنگ سرهنگ نیک Huet, 173rd جنگنده بال مدیر عملیات گفت: Military.com در بیانیه ای. "ما انجام داده اند آنها را برای سال های بسیاری است."

چهار سال پیش یک استاد خلبان بود فرود F-15D زمانی که سکان محرک کابل -- بخشی از هواپیما سیستم کنترل -- شکست خورده بود باعث هواپیما به ترک باند Huet گفت.

"اگر این رخ داده بود در طول شکل گیری فرود نتایج می توانست فاجعه بار و با آن خطر در ذهن ما مدرسه تصمیم به از بین بردن تشکیل فرود," او گفت:.

سابق F-15 خلبان گفت که او تا به حال تنها انجام یک تشکیل فرود در 22 سال از پرواز جنگندهها. این یک سفید-در طول یک توفان برف گفت: با یک دانش آموز که نمی تواند پیدا کردن باند.

حتی با داشتن تجربه کرده است که سناریوی زندگی واقعی "شانس واقعا نیاز به انجام است که در زندگی حرفه ای طولانی است و بسیار نادر است که آن را احتمالا ارزش خطر از تمرین که در یک روز به صورت روز" خلبان گفت. او اضافه کرد که یک راه کارآمد تر برای کمک به خلبان در پریشانی با فرود این است که برای انجام یک پیگیری رهبر رویکرد تلو تلو خوردن پشت پیشرو هواپیما و انجام شعله ور-و-زمین -- کاهش نرخ نزول به صورت نرمتر touchdown.

Air Combat Command مقامات تایید فرود است که به ندرت استفاده می شود. "تشکیل فرود برای CAF اسکادران نادر هستند و به طور معمول تنها مورد استفاده در شرایط اضطراری" سخنگوی Leah Garton گفت.

هنوز مقامات گفت: شکل گیری آموزش با چند مورد استثنا "آموزش داده شده است از روز هوایی سپاه."

سن T-38

T-38 بوده است ستون فقرات هواپیما از نیروی هوایی را در مقطع کارشناسی خلبان آموزش برنامه دهه آموزش بیش از 71,000 ایالات متحده و متفقین خلبانان.

سن آن است که هیچ راز -- برخی از هواپیماهای تاریخ به 1960s-و خلبانان اشاره کرده اند که فشار و بی رحم گرایش است که با انجام اساسی مانور در T-38 به دلیل شکل آن مهمترین آن پر از کنده درخت بال.

این هواپیما با بهترین عملکرد در سرعت های بالا و خیلی بیشتر به چالش کشیدن به خلبانان هنگام کار با سرعت کم-سرعت مهارت های اساسی سابق T-38 مربی گفت.

در شهادت شهود Pettus یکی دیگر از خواسته رهبر 25th, آموزش پرواز فرمانده اسکادران چه معمولی انتظارات برای فرود یک T-38.

فرمانده پاسخ داد: "آقا آنها به خوبی مستند شده است" و با اشاره به یک سند شناخته شده به عنوان "راه به بال" است که به تشریح اتفاقات ناگوار در T-38 ناوگان.

"آن 'در اینجا چگونه برای کشتن خود را در یک T-38,'" فرمانده گفت.

نیروی هوایی در حال آماده شدن برای دریافت جدید مربی جت به جای آن زمان نورث روپ گرومن ساخته T-38s. در سپتامبر سال 2018 خدمات اعطا Boeing Co. a $9.2 میلیارد دلار قرارداد برای ساخت آن بعدی هواپیما برای آموزش خلبانان شناخته شده به عنوان T-X برنامه. در 2019 در نیروی هوایی rebranded T-X به عنوان T-7A Redhawk به نام به افتخار تاسکیگی نیروی هوایی.

اولین T-7A انتظار می رود که تحویل داده می شود در سال 2023. این Wilkies گفت: برنامه ریزی شده سرعت Redhawks' تولید "باید دو برابر شود" به بازنشسته T-38s در سرعت سریع تر.

"هر کسی که می شنود سن از این چیزهایی که بهت زده چرا دولت ایالات متحده نمی تواند آن را انجام -- شما فکر می کنم آنها خواهد تسریع" این کار برای T-7A همین Wilkie گفت.

در این میان نیروی هوایی مشغول به کار شده است برای نگه داشتن T-38 به روز رسانی با نجوم و نگهداری بهبود.

خلبانان از 25 آموزش پرواز اسکادران و 5 آموزش پرواز اسکادران اوج گرفتن را از طریق آسمان اوکلاهما در T-38C Talon هواپیما در جولای 25, 2019. T-38 Talon دوقلو-موتور بالا-ارتفاع جت مافوق صوت مربی استفاده در انواع نقش ها در سراسر نیروی هوایی. (عکس نیروی هوایی ایالات متحده توسط ارشد Airman تیلور Crul)

زیر یک بهبود تلاش شناخته شده به عنوان نجوم ارتقاء برنامه های نیروی هوایی آغاز شد پذیرش به روز رسانی T-38C مدل در سال 2001. نوع دریافت "پیشرفته نجوم و پس از تحت یک برنامه ریزی عمر فرمت برنامه با به روز رسانی به موتورهای تخلیه صندلی و اجزای ساختاری به نام هاي کلاسیک" AETC گفت: در ماه گذشته.

"ریسر کلاسیک III برنامه ارتقاء برای انتخاب اجزای ساختاری در 180 خاص T-38C هواپیما به فعال کردن اجرای AETC خلبان ماموریت آموزشی در طول دوره گذار به T-7A هواپیما" به آن اضافه شده است.

مقامات اخیرا گفته Military.com که Wilkie و Kincade هواپیما دریافت نکرده ارتقا دهید.

"بدبختی هواپیما برنامه ریزی شده بود برای دریافت این اصلاح در 2024-2025," AETC گفت. "این هواپیما وضعیت تعیین شد به یک عامل در این حادثه است."

این Wilkies گفت که آیا یا نه هواپیما وضعیت مربوط به سقوط آنها را احساس بهتر دانستن برخی از مرتب کردن بر اساس از پیشرفت انجام شده بود به پیری هواپیما.

"بهبود قابلیت های هواپیماهای ما این است که یک جزء اساسی از نحوه نیروی هوایی در زمینه سیستم های موثر و حفظ عملیاتی ربط" AETC گفت. "نیروی هوایی مفتخر است که توانایی خود را به کار گیرند و حفظ یک ناوگان از هواپیماهای. هدف ما این است که به طور مستمر ارائه موثر ترین آموزش سیستم عامل برای ملت ما نیروی هوایی."

تشکیل فرود ممکن است بازگشت

این Wilkies گفت: جت بدنه تمایل به رول راست و دیگر خستگی مسائل اذعان کرد در گزارش منتشر شده ثابت کند که T-38 تشکیل فرود بی پروا و خطرناک است.

AETC گفت: آن را نه رد بازگرداندن تشکیل فرود. دستور گفت: این درسی است که به طور منظم تنظیم شده برای دیدار با نیازهای عملیاتی هر چند با مقدمه ای از F-22 رپتور و F-35 Joint Strike Fighter که با استفاده از پیشرفته نجوم عملیاتی نیاز برای تشکیل فرود کاهش یافته است.

"باید نیروی هوایی تعیین نیاز به بازگشت به تشکیل فرود عمل در آینده ما را دوباره تنظیم درسی" فرمان گفت.

"نگرانی اصلی ما این است که امنیت ما در نیروی هوایی; اما عامل هر هواپیمای حامل برخی از خطر" فرمان اضافه شده است. "هوا آموزش و پرورش و آموزش فرماندهی طول می کشد در هر اندازه گیری برای اطمینان از ایمنی خلبانان ما و aircrews در حالی که ارائه برتر آموزش برای نیروی هوایی ما."

فرماندهی برگزار یادبود برای Kincade و Wilkie on Dec. 5. Wilkie مادر و خواهر در این مراسم حضور داشتند که در آن آنها ملاقات Kincades و رد و بدل چند کلمه. همین Wilkie می تواند خود را به بازگشت.

یادآوری خود را تنها با مراجعه به این پایگاه به Wilkie گفت: او ملاقات کرده بود سرهنگ کوری سیمونز 71 پرواز آموزشی Wing commander و همچنین سرهنگ جی جانسون معاون فرمانده 71 FTW.

سیمونز آقا گفت: به او گفت: "ما تلاش کردیم که به جای این هواپیما [T-38] از سال 1999."

"من به یاد داشته باشید که کلمه به کلمه," او گفت:.

جانسون افزود که ایرودینامیک T-38 سختی است هواپیما. کلمات خود را آنچه فرستاده شده همین Wilkie در تلاش خود را برای تحقیق این حادثه بیشتر از نزدیک.

"که با من گیر کرده. آن چیزی است که از دهان خود چیزی نیست من خواب است," او گفت:.

در حالی که رانندگی در اوکلاهما همین Wilkie اشاره کرد که چگونه جیپ خود را rumbled و پرتاب در جاده ها است.

"این واقعا آن روز باد می وزد. شاید که فقط تصادفی است."

-- Oriana Pawlyk را می توان در رسید oriana.pawlyk@military.com. او در توییتر دنبال کنید در @Oriana0214.

مرتبط با: راز هواپیماهای بدون سرنشین, سقوط B-1 موتور خرابی در میان عمده 2019 نیروی هوایی ناگوار

نمایش مقاله کامل

کپی رایت © 2020 Military.com. تمام حقوق محفوظ است. این مواد ممکن است منتشر نمی شود, پخش, بازنویسی و یا توزیع شود.



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب