Ramstein Airman گناهکار در سال 2019 جاده مرگ, نوجوانان

RAMSTEIN پایگاه هوایی آلمان – Ramstein airman داشت گناه در یک دادگاه نظامی روز شنبه از غفلت قتل, مرگ یک نوجوان در یک 2019 تصادف.

نظامی منصفه محروم Tolman D. روم Bahena, 21, از دو رتبه – از airman کلاس اول به airman اساسی و دستور داد او را به انجام سه ماه کار سخت و بدون سلول. او را مواخذه و محدود به Ramstein و Vogelweh مسکن منطقه برای دو ماه.

اما داوران به پایان نمی روم Bahena نظامی حرفه ای و یا حکم زندان برای یک جرم است که اجازه می دهد تا حداکثر حبس از سه ماه و یک بد-انجام تخلیه. دادگاه اعضای تبرئه روم Bahena از چهار اتهام دیگر از جمله قتل نفس غیر ارادی که حامل حکم به 10 سال زندان.

داوران برتر حکم و حکم در روز شنبه پس از پنج روز از شهادت حول Feb. 6, 2019 برخورد در جاده های کشور در نزدیکی Ramstein.

روم Bahena شد سفر در سرعت بیش از حد در خود شورلت کامارو در L367 زمانی که او ناودان تقریبا سر به Piaggio میمون رانده 17 ساله دیوید Wirsching از Weilerbach که فورا درگذشت.

نه راننده داشت به الکل و یا مواد مخدر در سیستم های خود را.

روم Bahena جدید بود به نیروی هوایی و به آلمان دریافت آنچه که او به عنوان یک رویا خارج از کشور واگذاری پس از آموزش های پایه.

در شب از سقوط روم Bahena بودند و رانندگی از Weilerbach به Vogelweh زمانی که آنها در زمان به نوبه خود اشتباه است با توجه به دادگاه شهادت. آنها به پایان رسید تا سفر به سمت روستای Mackenbach در L367 دو خط اولویت جاده ها است.

شاهدان توضیح داد که چگونه روم Bahena گذشت یک وسیله نقلیه و پس از آن موفق به بازگشت به خود را در خط. داده های استخراج شده از airman را کامارو نشان داد او رانندگی نزدیک به 84 مایل در ساعت – بیش از 20 مایل در هر ساعت بیش از حد مجاز سرعت – ثانیه قبل از سقوط. او نه خود را پا کردن پدال گاز تا 1.5 ثانیه قبل از برخورد یک متخصص برای دولت شهادت دادند.

کامارو و Piaggio برخورد در نزدیکی جاده مرکز خط شواهد و مدارک در صحنه نشان داد و به گفته شاهدان. نیروی تصادف فرستاده Piaggio هوابرد و بر روی یک ماشین سفر در پشت آن.

Wirsching بود در راه خود را به کایزرسلاترن با بهترین دوست خود بود که پس از پشت سر در Wirsching موتور سیکلت.

این Piaggio سه چرخ وسیله نقلیه تجاری نور با Vespa روروک مخصوص بچه ها به عنوان یک پایگاه است. این سفر در حداکثر 40 کیلومتر در ساعت تا یک خط از وسایل نقلیه شد انتهایی پسران به عنوان آنها را به سمت کایزرسلاوترن شهود گفت.

این airman آیا شهادت نیست و این روشن نیست که چرا او نمی بازگشت به خط قبل از سقوط هر چند امکانات ذکر شده بودند.

دفاع کارشناس گفت: از آن می شده اند “خطا در ادراک.” کوچک تر-تنظیم عرض Piaggio را چراغهای ممکن است را ساخته اند آن را به نظر می رسد این خودرو بود و دورتر از آن بود.

شهادت همچنین پیشنهاد کرد که روم Bahena ممکن است به اشتباه به نوع جاده و او در حال رانندگی بود ، پس از سقوط او خواسته دیگر اگر راننده جاده بود که یک اتوبان برای یک یا دو راه ترافیک با توجه به شهادت.

“برخی از حوادث غم انگیز هستند که فقط – فقط حوادث است. این است که یکی از این مورد” دفاع مشاور مسلح ، کیسی Groher گفت.

دادستان گفت: روم Bahena نبود توجه و می خواستم به درایو سریع در کامارو.

روم Bahena ابراز تسلیت در دادگاه به Wirsching خانواده که نشسته در اتاق دادگاه در طول مدت محاکمه.

“یک روز می رود که من آرزو می کنم من می تواند در زمان به عقب بروید و تغییر آنچه اتفاق افتاده است,” او گفت:. “تنها امید من این است که قلب خود را یک روز پیدا کردن صلح.”

پس از سقوط روم Bahena سرآمد در وظایف خود در Ramstein با 86 هواپیما تعمیر و نگهداری اسکادران کسانی که کار با او شهادت دادند.

در صدور حکم فاز میریام Wirsching توصیف برادر بزرگ او به عنوان محبت, مراقبت, همیشه, شاد, “یک, اشعه ای از خورشید” بود که پرشور در مورد موسیقی و موتورسیکلت.

Wirsching پدر و مادر شرح داده شده بسیار زیاد درد از دست دادن تنها پسر خود را. هانس-یواخیم Wirsching همسرش گفت: صرف ساعت های بی شماری مراقبت از خود پسر یادبود و gravesite و کمک به دو دختر خود را مقابله.

“و من, من اینجا ایستاده ام به یک بیانیه در مورد یک پسر مرده,” Wirsching گفت: به دادگاه اعضای. “این خواهد کلاچ در قلب من تا پایان روز من.”

نمایش مقاله کامل

کپی رایت © 2020 ستاره و راه راه. تمام حقوق محفوظ است. این مواد ممکن است منتشر نمی شود, پخش, بازنویسی و یا توزیع شود.

tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>