دیدار با اولین و تنها خلبان نیروی هوایی به شلیک کردن یک ماهواره

این مقاله توسط دیوید Roza در ابتدا در ظاهر وظیفه و هدف های دیجیتال اخبار فرهنگ و انتشار اختصاص داده شده به ار

توسط ENSANEDIROOOOOOZ در 18 تیر 1399

این مقاله توسط دیوید Roza در ابتدا در ظاهر وظیفه و هدف های دیجیتال اخبار فرهنگ و انتشار اختصاص داده شده به ارتش و مسائل جانبازان.

در سپتامبر 13, 1985 یک خلبان نیروی هوایی خود را تحت فشار قرار دادند F-15A به یک شیب صعود در نزدیکی سرعت های مافوق صوت به عنوان او آماده برای راه اندازی به تاریخ است. خلبان آماده کرده بود چندین ماه برای آنچه که او در مورد به انجام: آتش حرارت به دنبال موشک به سوی یک ماهواره به اندازه یک سال 1969 فولکس واگن آن را به عنوان بطرف از طریق مدار در پنج مایل در ثانیه است. در واقع او در مورد به ضربه گلوله را با گلوله که نیاز به کاملا زمان بندی کامل. اما خلبان بود و برای آن آماده.

"پس از ما به سمت چپ تانکر شروع کردم به گرفتن بسیار با اعتماد به نفس ما به ما زمان گفت:" مسلح ، ژنرال Wilbert "داگ" پیرسون جونیور (ret.), بود که در آن عمده. "همه چیز به دنبال بود فقط کامل به ما پرواز را به راه اندازی نقطه است."

G-نیروهای انباشت اشیاء بدست آمده به عنوان پیرسون صعود 7 مایل بیش از اقیانوس آرام در حدود ماخ 1. او در حدود 200 مایل در سواحل جنوب کالیفرنیا اما هدف پیری آب و هوا ماهواره ای بود و هنوز هم بیش از هاوایی بیش از 2000 مایل در غرب است. که فقط خوب بود برای پیرسون که هواپیما انجام ASM-135 یک موشک هدف ساخته شده برای ضربه زدن که دور خوانده شده را علامت.

در 38,100 پا پيرسون راه اندازی این موشک که منفجر طریق دو موشک مراحل آن را به عنوان چپ جو است. آن را پس از آن منتشر شد مینیاتوری خانگی وسیله نقلیه است که قفل شده بر روی ماهواره مادون قرمز تصویر و آماج آن در 15,000 مایل در ساعت 345 کیلومتری بالای زمین است.

پیرسون خیلی دور بود برای دیدن آمار یا 285 قطعه باقی مانده است که پراکنده به مدار. کنترل ماموریت در Vandenberg پایگاه نیروی هوایی نیز نمی تواند به او بگویید که از آنها با استفاده از یک کانال امن و صورت طبقه بندی شده در نظر گرفته شد. اما عمده کار کرده بود یک کد با دوست خود اسکات در اتاق کنترل.

"من قصد دارم به سطح در 36,000 پا امروز" پیرسون گفته اسکات قبل از پرواز. "شما می توانید به من بگویید اگر که خوب در ارتفاع یا ارتفاع بد. اگر به شما می گویند که یک ارتفاع خوب من قصد دارم به فرض ما آن را ضربه. و اگر شما به من گفت که ارتفاع بد, من قصد دارم به فرض ما از دست رفته است."

اما هنگامی که زمان آمد پیرسون نمی نیاز به کد برای کشف کردن آنچه اتفاق افتاده است.

"زمانی که اسکات کوک میکروفون او نمی تواند یک کلمه را به خاطر همه جیغ و فریاد در اتاق کنترل کاملا overrode او" پیرسون گفت. "من تا به حال یک ایده خوب ما می خواهم آمار آن در آن نقطه است."

بازنشسته مسلح ، ژنرال داگ پیرسون (سمت چپ) و سروان. تاد پیرسون شوخی سپتامبر. 13, 2007 قبل از کاپیتان پیرسون مصرف کردن در آسمانی عقاب یاد پرواز در حیاط پایگاه هوایی رزرو Fla.. (عکس نیروی هوایی ایالات متحده/ارشد Airman اریک Hofmeyer)

چگونه پیرسون تبدیل شدن به اولین خلبان زن در تاریخ به شلیک کردن یک ماهواره در مدار و به همین دلیل هیچ کس آن را انجام داده ، تزئین هوانورد صحبت در مورد آن با وظیفه و هدف در اوایل این تابستان:

چرا لازم برای شلیک کردن یک ماهواره از یک هواپیما ؟

دلیل واقعی ما در تلاش برای انجام این کار این بود که در زمان اتحاد جماهیر شوروی تا به حال توسعه یافته قوی قابلیت قرار دادن بسیار کوچک ماهواره است که می تواند نگه دارید تا با جایی که ما نیروهای نظامی بودند در درجه اول ما کشتی در دریا.

در زمان ما تا به حال توانایی برای نشان دادن یک زن و شوهر از صد مایل کسی از ساحل و از آن می تواند بسیار تهدید آمیز است. اما با سربار عکاسی آنها می تواند نگه دارید تا با جایی که ما حامل بودند. بنابراین ما نمی تواند تعجب هر کسی به همان اندازه.

زودتر برنامه های شناسایی چگونه کاملا دشوار بود به ضربه های ماهواره ای با جسم دیگر به دلیل چیزهایی که در فضا به منظور در مدار اطراف زمین را به حرکت در سرعت بسیار بالا و هدف قرار دادن چیزی در سرعت بالا بسیار دشوار است.

برنامه ما طراحی شده است برای انجام این کار با یک هواپیما از آنجا که شما نمی دانید دقیقا همان جایی که این هدف به نظر می رسد. یک کشتی نمی تواند حرکت بسیار سریع و یک زمین مبتنی بر سیستم نمی تواند حرکت بسیار سریع و یا در همه. اگر یک هدف می آید در منطقه خود آن را تقریبا به حق آمده است بیش از پایگاه خود را و یا کشتی خود را. اما یک هواپیما می تواند حرکت نسبتا سریع است و طیف وسیعی از به اضافه یا منهای 500 مایل از عامل خود را پایه. به همین دلیل یک هواپیما بود نگاه کرد.

چرا یک F-15?

آن را واقعی کورس جنگنده جامعه است. و آن را به اندازه کافی بزرگ و به اندازه کافی قدرتمند است که آن را می تواند حمل نسبتا زیادی موشک در خط مرکزی. بنابراین آن را انتخاب ایده آل است. و آن را به حال خوب ناوبری قابلیت های بسیار قابل اعتماد و آن را می تواند از بسیاری از پایگاه های خود در امتداد شرق و یا غرب ساحل.

چه شما باید انجام دهید به عنوان یک خلبان ؟

شما می دانید, ما راه اندازی بزرگ راکت از کیپ کاناورال یا Vandenberg و یا جاهای دیگر. آنها بسیار شناخته شده و دقیق مکان بر روی زمین. شما می توانید انجام تمام محاسبات ریاضی به طوری که تمام زاویه و شتاب مناسب هستند.

با پویا پرتاب از هواپیما شما باید این هواپیما را به معادل آن راه اندازی نقطه که کاملا متفاوت است چرا که شما در حال حرکت در سرعت بالا. شما نیاز به بسیار دقیق عنوان بسیار دقیق ارتفاع بسیار دقیق در محل های بسیار پایدار رول زاویه و شتاب. من باید تمرین راه اندازی صدها بار هر دو در شبیه سازی و در هواپیما برای رفتن از نقطه ای به نقطه به نقطه.

دیگر مهم ترین متغیر بود زمان چون رهگیری شد محاسبه بسیار دقیق. بنابراین فشار برای خلبان بود که در آن نقطه در آن شرایط دقیقا در آن زمان. ما توسعه الگوریتم برای انجام این کار که به پایان رسید تا در بعد هواپیما مانند F15E و دیگران برای انجام بسیار دقیق حمله زمان بندی یا resupplies و یا چیزهای دیگر. این یک مثال خوب از یک برنامه توسعه کمک می کند تا دیگری.

این بود که nerve-wracking? آیا شما یک مقدار زیادی از پروانه ها در معده خود را به سعی کنید به آمار کسانی که نشانگر?

من نمی اسمش پروانه بود اما قطعا فشار زیادی. اما در این تست کسب و کار, تهیه, آموزش و نظم و انضباط همه گرد هم می آیند به طوری که هنگامی که شما را به اجرای چیزی که شما مشغول به کار بسیار سخت برای مدت طولانی, اعتماد به نفس وجود دارد. وجود ندارد بسیاری از پرسش از اینکه آیا یا نه آن را برای رفتن به کار, سوال این بود که فقط همه چیز را با هم می آیند, پس از آن کار می کنند. و آن را انجام داد. اما وجود دارد مقدار زیادی از فشار و انتظارات بالا.

من اغلب می گویند همه چیز است که می تواند حق را به حق در آن روز. و این نبود شلیک-از-این-هیپ نوع از چیزی. ما کار کرده بود و ما دم کردن و بسیاری از مردم واقعا هوشمند در سراسر جهان سرمایه گذاری کرده بود بسیاری از تلاش برای ایجاد این گرد هم می آیند. وجود دارد احتمالا یک هزار نفر از مردم در سراسر جهان ساخته شده است که آن را موفق. بنابراین آن را سخت به بحث در مورد فقط روز بدون تمام چیزهایی که به آن رفت.

چرا برنامه موشکی قطع?

من نمی دانم دقیقا چه اتفاقی افتاده است اما ما نشان داد و ما می تواند آن را انجام دهد. و ما آن را نسبتا آسان است. نبود اما این نگاه که در راه است. شوروی تا به حال شده است در تلاش برای انجام دقیقا همان چیزی به طوری که آنها می دانستند که چگونه سخت بود. وجود دارد برخی از انگیزه خود برای مذاکره برخی از چیزهایی که من فکر می کنم رئیس جمهور استفاده می شود که به نفع خود. من فکر می کنم وجود دارد برخی از نسبتا بالا-سطح مذاکرات سیاسی که گفت: "شما که نمی, ما نمی خواهد انجام این کار است."

من فکر می کنم دیگر عامل مهمی است که این یکی از راه های فیزیکی راه برای شکست دادن ماهواره در مدار. در همان زمان دیگر فن آوری در توسعه بودند به شکست آنها را در راه های دیگر شاید الکترونیکی. سیستم ما تا به حال بسیار گران قیمت از نظر موشک, هواپیما, پایگاه و تمام. بنابراین من فکر می کنم آن را یک چند عامل تصمیم گیری و یک سال بعد به ما گفتند به ایستادگی کردن آزمون نه بیشتر.

آیا ایالات متحده تا کنون نیاز به یک ضربه به کشتن ضد ماهواره موشکی دوباره ؟ و یا آیا شما فکر می کنم که نمی شود استفاده کنه ؟

من فکر می کنم آن می تواند بسیار مورد خاص که در آن شما می خواهید به انجام این کار است. آنها نسبتا بی دست و پا و طول می کشد بسیاری از زیرساخت ها است. معامله بزرگ است که آن را ایجاد بسیاری باقی مانده و باقی مانده نه تنها صدمه زدن به مردمان بد. آن لطمه می زند و بچه ها خوب است.

فضای بزرگ است اما ما همه می خواهم به کار در همان مناطق. این نوع مانند پایین رفتن بین ایالتی: شما می توانید در سراسر صحرا اگر شما واقعا می خواستم به, اما آن را بسیار راحت تر به پایین بزرگراه بین ایالتی. در فضا وجود دارد برخی از interstates اگر شما خواهد شد برای ماهواره. شما نمی خواهید مقدار زیادی از باقی مانده وجود دارد و یا شما می دانید شما باید ناخن در بین ایالتی.

و من فکر می کنم با حملات سایبری اگر آنها می تواند حمله به کامپیوتر خود را در دفتر خود را, چرا نمی تواند آنها حمله یک کامپیوتر در مدار? ممکن است جایگزین که امروز وجود دارد که به مراتب ظریف تر و شاید فقط به عنوان موثر و شاید نه به عنوان دائمی است. شما باید به خودتان بپرسید آیا شما واقعا می خواهید به غرق کشتی و یا شما فقط می خواهید کشتی در نزدیکی پایگاه خود را? بنابراین هیچ پاسخ ساده و من در تلاش برای جلوگیری از آن. این فقط یک پاسخ پیچیده.

زمانی که من در Google "داگ پیرسون" یا "ماهواره کشتن" به نظر می رسد مانند یک مقاله می آید تا در این مورد هر سال و یا بیشتر است. چرا شما فکر می کنید مردم برای پیدا کردن داستان خیلی جذاب است ؟

من باید اعتراف, من خودم بپرسید که از زمان به زمان. آن را بسیار جالب و جذاب شاید به این دلیل که این نوع از مرز جدید. و در حال حاضر ما باید یک فضای جداگانه نیروی بسیار شبیه به آنچه اتفاق افتاده در سال 1947 برای نیروی هوایی. من فکر می کنم که ما را به برخی از از اوایل نظامی-مانند عملیات در فضا و قطعا ما برای اولین بار بود بسیار شایع, اگر شما خواهد شد, عملیات نظامی در سلاح های مربوط به راه است.

و من فکر می کنم مردم اغلب پیدا کردن چیزهایی باد کردن جالب و جذاب است. وجود دارد بسیاری از بازی های ویدئویی است که منفجر کردن همه چیز است و ما در واقع رفت و منفجر چیزی.

آن را تا به حال شما را غم انگیز است که این برنامه ادامه نمی کند, شما ممکن است تاریخ و زمان آخرین از نوع خود را?

من تا به حال فکر در مورد آن بسیار است. من فکر کردم بیشتر در مورد قابلیت و من می خواهم به مطمئن شوید که ما با ایالات متحده امریکا باید توانایی دفاع از خود را.

من به تست پرواز کسب و کار چون من معتاد به حمل و نقل هوایی از سن خیلی زود است. پدر من خدمت در جنگ جهانی دوم به عنوان یک مهندس پرواز در B-24s و زمانی که من در مدرسه ابتدایی بود من شیفته با تست برنامه و در پایگاه نیروی هوایی ادواردز. من هر روز به خانه می آیند, من می خواهم به شریوپورت بار و من می خواهم اطلاعات بیشتر در مورد آنچه اتفاق افتاده در ادواردز.

در آن زمان به X-15 برنامه معامله بزرگ: رفتن بالاتر و سریع تر و یادگیری در مورد لبه فضا. من استفاده می شود به عنوان خوانده شده در مورد این خلبان که در پرواز بودند برنامه: Pete نایت جو Engle, بیل دانا [نیل] آرمسترانگ و آن بچه ها. آنها در این 10 پا, غول, godlike مردم به 12 سال. هرگز در وحشی ترین رویاهای من, من همیشه فکر می کنم من می خواهم در دیدار با یکی از آنها است.

آن را به عنوان معلوم است که زندگی رفت و در چند تا از آنها شد دوستان بسیار خوب: Pete شوالیه در خاص است. پیت رکورد در X-15 من فکر می کنم آن را 6.7 ماخ فقط بیش از 4000 مایل در ساعت که رکورد نگه می دارد امروز. او تنها خلبان رفته اند که سریع در یک هواپیما. آنها آن را انجام داده ایم در فضایی شاتل و همه چیز اما او با استفاده از به kibitz در مورد آن مانند "چرا ما همیشه فراتر از آن؟"

من فکر می کنم در مورد که از زمان به زمان. دلیل ما هرگز آن را در مورد او بود به ما آموخته آنچه که ما نیاز به یادگیری در این برنامه است. ما می دانیم چه اتفاقی می افتد در این نوع سرعت. ما می دانیم که جریان هوا نوع می شود مانند پلاسما و همه آن نوع از مسائل. بنابراین ما نمی نیاز به یک خلبان به انجام است که دوباره در حال حاضر.

شاید روزی. بنابراین در مورد ما نمی نیاز به یک خلبان برای رفتن به شلیک کردن یک ماهواره در حال حاضر.

مقالات بیشتر از وظیفه و هدف:

نمایش مقاله کامل

کپی رایت © 2020 وظیفه و هدف. تمام حقوق محفوظ است. این مواد ممکن است منتشر نمی شود, پخش, بازنویسی و یا توزیع شود.



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن