برای اولین بار نیروی هوایی KC-10 تانکر بازنشسته ارسال به Boneyard

نیروی هوایی ایالات متحده اولین KC-10 Extender رسما بازنشستگی خود را دریافت کرد و مقالات رهبری به Boneyard. ای

توسط ENSANEDIROOOOOOZ در 31 تیر 1399

نیروی هوایی ایالات متحده اولین KC-10 Extender رسما بازنشستگی خود را دریافت کرد و مقالات رهبری به Boneyard.

این سرویس در هفته گذشته بازنشسته شد یک تانکر از پایگاه مشترک مک گوایر-Dix-Lakehurst, New Jersey, با بیش از 33 ، 000 ساعت پرواز و حداقل 30 سال خدمت با توجه به انتشار اخبار. حدود 23,000 aircrew اعضای پشتیبانی و نگهداری هواپیما در طول عمر آن و هواپیماهای سوخت گیری مجدد بیش از 125,000 هواپیما از 25 کشور مختلف بیش از آن حرفه ای, مقامات گفت.

"این هواپیما مانند تمام هواپیماهای ما KC-10 ناوگان خدمت كارش و ارائه زندگی-صرفه جویی در مصرف سوخت به warfighters اجرای جهانی برسد" سرهنگ اسکات Wiederholt, 305th هوایی تحرک بال فرمانده در بیانیه ای گفت:. سربازان از 305th و 514th هوایی تحرک بال در پایه استفاده کرده اند این هواپیما از انتشار گفت.

بعدی به عنوان خوانده شده: "من اهمیتی نمی دهند چه نظامی می گوید:' تهمت را رد تغییر نام فورت براگ

این هواپیما برای اولین بار به بازنشسته از سه خدمت در پشتیبان گیری وضعیت شناخته شده به عنوان پشتیبان هواپیما موجودی (بای). سه هواپیما قبلا میله میله برای بازنشستگی با مصوبات کنگره در مالی 2020 دفاع ملی مجوز, قانون انتشار گفت.

تانکر دم شماره 86-0036 برای اولین بار وارد خدمات در Seymour Johnson پایگاه نیروی هوایی در ایالت کارولینای شمالی در ماه دسامبر سال 1986 با توجه به 305th را مورخ استوارت لاکهارت. این شرکت در عملیات سپر صحرا و طوفان صحرا بود که بعد از نقل مکان به پایگاه نیروی هوایی تراویس در ایالت کالیفرنیا و در نهایت آن خانه دائمی در مک گوایر-Dix-Lakehurst در سال 1997 لاکهارت گفت.

سربازان از 305th و 514th "فعال استراتژیک اثرات فرماندهان مبارز تمدید قدرتمند رسیدن به ملی دستور مقامات و فعال سربازان و تفنگداران دریایی دشمن را با یک پناهگاه امن به عنوان KC-10s سوخت گیری مجدد خود را از پشتیبانی هوایی و پوشش هوایی سربار" اضافه سرهنگ توماس Pemberton فرمانده 514th هوایی تحرک بال.

این هواپیما در حال حاضر خواهد شد مورد استفاده برای قطعات یدکی در حالی که اختصاص داده شده به 309th هوافضا تعمیر و نگهداری و بازسازی در دیویس-Monthan پایگاه نیروی هوایی آریزونا انتشار گفت.

نیروی هوایی قصد دارد برای تماس مداوم بازنشستگی از آن پیری تانکر به نفع KC-46 Pegasus با وجود ادامه مسائل فنی با هواپیماهای جدید است.

در آن 2021 بودجه درخواست نیروی هوایی پیشنهاد بازنشستگی 13 KC-135 Stratotankers و 16 KC-10 refuelers. اما در هر دو مجلس سنا و مجلس نشانه های از FY21 ☀ قانون نمایندگان مجلس باید به عقب رانده سرمایه گذاری از برخی از میراث تانکر.

قانونگذاران ماه گذشته حداقل یک شرط از KC-10s: نیروی هوایی باید حفظ 50 ماموریت اصلی KC-10A هواپیما در مالی 2021; 38 در مالی 2022; و 26 در مالی 2023 با توجه به هر دو مجلس نمایندگان و سنا قانون. نیروی هوایی در حال حاضر 59 KC-10s, 56 که در نظر گرفته ماموریت اصلی تانکرهای.

هفته گذشته بازنشستگی به ارمغان می آورد کل هواپیما موجودی به 58 Extenders.

در ضمن مسائل با KC-46 باقی می ماند -- رئیس در میان آنها قطعی در این هواپیما کنترل از راه دور سیستم بینایی (RVS) نرم افزار. نیروی هوایی همچنان به کار با بوئینگ شرکت. برای رفع این مشکل تانکر که برای اولین بار تحویل در ماه ژانویه 2019 با وجود آن مشکل است.

این سرویس پیش بینی یک 2023-2024 بازه زمانی به یک تعمیر در محل برای سیستم است که اجازه نمی دهد یک airman به نگاه روشن تراز وسط قرار دارد بصری از رونق اتصال به هواپیمای دیگر.

-- Oriana Pawlyk را می توان در رسید oriana.pawlyk@military.com. او در توییتر دنبال کنید در @Oriana0214.

مرتبط با: KC-10 تانکر B-1 بمب افکن می تواند به آرامی تواند بازنشسته قانونگذاران می گویند

نمایش مقاله کامل

کپی رایت © 2020 Military.com. تمام حقوق محفوظ است. این مواد ممکن است منتشر نمی شود, پخش, بازنویسی و یا توزیع شود.



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب