نیروی هوایی تست توانایی توده-تخلیه COVID بیماران بدون گرفتن خدمه بیمار

نیروی هوایی ایالات متحده در حال آماده سازی برای انبوه ممکن است تخلیه از coronavirus-بیماران آلوده با آزمایش این که آیا آن را حمل و نقل می تواند ده ها تن از مردم پردازنده آن هواپیما بدون جداسازی آنها در مهار کپسول.

در اوایل این ماه Air Mobility Command در پشت سر هم با محققان از ملی تحقیقات استراتژیک موسسه در دانشگاه نبراسکا و دفاع پروژه های تحقیقاتی پیشرفته سازمان انجام weeklong جریان هوا آزمایش در شش هواپیما های مختلف. هدف این بود که به تجزیه و تحلیل چگونه سفر هوایی از طریق یک محموله نگه دارید و با استفاده از تخصصی قابل ردیابی قطرات گفت: مسلح ، دیو Sustello AMC را تست و ارزیابی اسکادران عملیات افسر.

سازماندهی شده توسط 155 مکان سوختگیری هوایی بال در نبراسکا هوایی گارد ملی پایه خدمه مورد مطالعه ذرات در جریان در KC-135 Stratotanker, C-17 Globemaster III و C-130J هرکول هواپیما پس از آزمون در KC-46 Pegasus KC-10 Extender و C-5M Super Galaxy هواپیما که همه باید از این ظرفیت برای حمل و نقل های متعدد مسافران, او گفت:.

مرتبط با: نیروی هوایی با استفاده از برش لبه جداسازی غلاف به تخلیه COVID-19 بيمار از افغانستان

“در هر یک از این هواپیما جریان هوا از جلو به عقب است که یک چیز خوب” Sustello گفت: در مصاحبه با Military.com سه شنبه. “این فشار هوا و دور از خدمه.

“اما این هواپیما بسیار متفاوت هستند,” او گفت:. “آنها باید تنظیمات مختلف در داخل محیطی مختلف سیستم های, بنابراین ما به دنبال برای دیدن جایی که هوا جریان می یابد و اگر هر یک از هوا می تواند جریان را به سمت خلبان یا خدمه محفظه.”

Loadmaster نیروی هوایی می تواند پیکربندی حلقه از این هواپیما به جای صندلی و یا انباشته سفری-تخت خواب-مانند تختخواب تاشو برای پرسنل حمل و نقل. در موارد aeromedical تخلیه خدمه حتی می توانید ساخت یک قابل حمل مراقبت های پزشکی سیستم چرخش به داخل هواپیما به موقت اورژانس.

“هستند بسیاری از تنظیمات مختلف برای هر هواپیما از آنجا که شما می توانید راه اندازی به عنوان بسیاری از [تختخواب سفری مانند] لاشبرگ به عنوان آن را می توانید نگه دارید بلکه متعادل با چگونه بسیاری از صندلی های در دسترس هستند به صورت سرپايي بيماران” Sustello گفت.

با که در ذهن افسر عملیات توضیح داده شده مهندسین اولین بار در زمان هندسی اسکن در هر هواپیما به منظور تعيين داخلی محفظه مقیاس است که کمک خواهد کرد که آنها را از نو خلق مدل های مشابه از طریق طراحی به کمک کامپیوتر. سپس آزمایش های متعدد انجام شد در حالی که در پرواز و همچنین بر روی زمین, او گفت: با کمک کارشناسان از 711th عملکرد انسان بال و نیروی هوایی آزمایشگاه تحقیقاتی هر دو مستقر در Wright-Patterson پایگاه نیروی هوایی در اوهایو.

NSRI محققان منتشر پلی استایرن, لاتکس, microspheres یا ذرات تقریبا یک به سه میکرون در اندازه “برای شبیه سازی اندازه رمان coronavirus,” او گفت:. ذرات نیز تا به حال یک امضا به طوری که آنها می تواند به دنبال هر زمان که آنها سفر در داخل هواپیما.

“آنها با برچسب های فلورسنت با رنگ خاص DNA امضا” Sustello گفت. این آزمون نه تنها ارزیابی چگونه بسیاری از حوزه های مورد یافت شد: در هر بخش از هواپیما بلکه دقیقا “که در آن از آنها آمد” او گفت:.

هدف این است که به درک اگر بیماران می تواند نقل مکان کرد و با خیال راحت بدون استفاده از حمل و نقل جداسازی سیستم یا تیس. در اوایل این ماه خدمه و پرسنل پزشکی با استفاده از تیس برای اولین بار از زمان شیوع بیماری ابولا به حمل سه دولت ایالات متحده پیمانکاران که تست مثبت برای coronavirus در هیئت مدیره یک C-17 از افغانستان به لندستوهل مرکز پزشکی منطقه ای در آلمان است. تیس اما فقط می تواند دو تا چهار بيمار در airlocked واحد.

تیس “بسیار محافظه کار سیستم” Sustello گفت. نیروی هوایی دارای 13 به طور کامل پیکربندی ماموریت آماده تیس واحد است.

“ما به دنبال در یک فضای باز در رویکرد [که در آن ما] می توانید خیلی بیشتر مسافران که احتمالا آلوده و یا قطعا آلوده و انتقال آنها را به جایی که آنها نیاز به مراقبت در حالی که هنوز به حداقل رساندن خطرات به خدمه.”

نتایج حاصل از این آزمایش برای KC-135 C-130 و C-17 در حال انتظار برای تحویل به Air Mobility Command and U. s. Transportation Command تا پایان هفته. نتایج از سه باقی مانده هواپیما باید آماده هفته آینده Sustello گفت.

این یافته ها همچنین ممکن است به نفع سازمان های دیگر, او گفت:.

“آن را به Air Mobility Command رهبری به تصمیم می گیرید که چگونه است که می تواند به اشتراک گذاشته شود” Sustello گفت. “این احتمال وجود دارد که مدنی رزرو ناوگان هوایی [می تواند] فعال شود … به عنوان یک ملکی ایالات متحده حمل و نقل فرماندهی ماموریت و من می خواهم تصور کنید که ما می خواهیم به اشتراک گذاری این نتایج با آنها.”

TRANSCOM “ابراز نیاز به بالا-ظرفیت ترابری از COVID-19 آلوده مسافران” Sustello گفت. “وجود دارد بسیاری از موارد ظاهر و ما همیشه به دنبال راه هایی برای آماده شدن برای مبارزه بعدی و مبارزه است که در اینجا در COVID-19.

“ما نیاز به کشف کردن که چگونه ما در حال رفتن به یک مقدار جرم از بیماران و یا COVID-19 مثبت پرسنل به جایی که آنها نیاز به دریافت بهترین مراقبت,” او گفت:.

— Oriana Pawlyk را می توان در رسید [email protected] او در توییتر دنبال کنید در @Oriana0214.

ادامه مطلب: ‘فیل پیاده روی’ در گوام به عنوان به موقع به ما Airpower تظاهرات

نمایش مقاله کامل

کپی رایت © 2020 Military.com. تمام حقوق محفوظ است. این مواد ممکن است منتشر نمی شود, پخش, بازنویسی و یا توزیع شود.

tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>