1,700 نیروهای پشتیبانی خواهد کرد جولای 4 'سلام به آمریکا تظاهرات پنتاگون می گوید

برای سال دوم وزارت دفاع را ارائه پشتیبانی گسترده برای 'سلام به امریکا' حوادث به افتخار روز استقلال پنتاگون جم

توسط ENSANEDIROOOOOOZ در 7 تیر 1399

برای سال دوم وزارت دفاع را ارائه پشتیبانی گسترده برای 'سلام به امریکا' حوادث به افتخار روز استقلال پنتاگون جمعه اعلام کرد.

در بعضی از 1700 نیروهای کار خواهد کرد برای حمایت از این بخش از کشور با تظاهرات در واشنگتن و پلها از تاریخی دیگر شهرهای ایالات متحده و مکان از جمله بوستون, نیویورک فیلادلفیا و بالتیمور و Mount Rushmore National Memorial, داکوتای جنوبی, با توجه به بیانیه ای از سرهنگ سرهنگ کریس Mitchell یک سخنگوی پنتاگون.

"این پلها ارائه یک فرصت برای DoD برای نشان دادن قابلیت ها و حرفه ای از ایالات متحده آمریکا نیروهای مسلح" میچل در بیانیه ای گفت:. "پرواز ساعت یک هزینه غرق شده برای وزارت دفاع و این هواپیما و خدمه خواهد بود با استفاده از این ساعت برای مهارت و آموزش در مکان های دیگر در صورتی که انجام این پلها."

مقامات می گویند که هواپیماهای نظامی خواهد شرکت در پلها اما آنها را به عنوان ترکیبی از زمان DoD و میراث هواپیما. این نیز روشن نیست که چه واحد و خدمات خواهد شد در پلها و دیگر دموی. نظامی را نیز به "موسیقی و تشریفاتی حمایت" به تاریخ 4 ژوئیه جشن در واشنگتن دی سی با توجه به این بیانیه.

"برجسته این سال را به جشن ما خواهد بود سلام به شهرستانها بزرگ انقلاب آمریکا.," میچل گفت. "این پلها آغاز خواهد شد در بوستون و در ادامه به شهر نیویورک و فیلادلفیا و بالتیمور. از آنجا آنها را به پیوستن به دیگر گروه دفاع و میراث هواپیما در سلام به امریکا بیش از کشور ما سرمایه است."

سال گذشته 'سلام به امریکا' جشن درگیر پلها توسط B-2 stealth bomber, F-35 Joint Strike Fighter و F-22 رپتور به عنوان به خوبی به عنوان استاتیک زمین خودرو را نمایش می دهد. آن را به طور کامل روشن نیست چگونه این رمان coronavirus همه گیر خواهد شد و محدودیت زمین گردهمایی در واشنگتن که در آن شهر اقدام با احتیاط و تدریجی بازگشایی روند و گروه ها محدود به 50 نفر یا کمتر.

این شهر سالانه 4 جولای رژه لغو شده است در میان ویروس و نگرانی است.

"وجود خواهد داشت یک جشن روز استقلال در این سال و آن را به یک نگاه متفاوت نسبت 2019 برای اطمینان از سلامت و ایمنی از کسانی که حضور" سخنگوی کاخ سفید در جاد دیر گفت: در بیانیه ای در اوایل این ماه. "مردم آمریکا نشان داده اند فوق العاده ای شجاعت و روح در مبارزه با این همه گیر جهانی فقط به عنوان پدران ما را در مبارزه برای تضمین استقلال ما و هر دو سزاوار جشن در امریکا تولد این سال است."

مقامات نظامی' بیانیه ای که منابع مورد استفاده برای ژوئیه 4 flyovers کمک به خلبان مهارت و آموزش به شرح زیر بحث بیش از سال گذشته جشن و هزینه های وزارت دفاع وارده به حمایت از آن. در روز پنج شنبه آسوشیتد پرس گزارش داد که 2019 روز استقلال جشن و تظاهرات به دستور رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن هزینه $13 میلیون دو بار به عنوان بسیاری به عنوان کسانی که از سال قبل است.

"DoD مفتخر است برای کمک به جشن ملت 244thتولد" میچل گفت. "ما سپاسگزار برای ملت ما حمایت از ما به عنوان دفاع از کشور ما 24 ساعت شبانه روز و 7 روز هفته و 365 روز در سال است."

-- امیدوارم که هاج سکک را می توان در رسید hope.seck@military.com. او در توییتر دنبال کنید در @HopeSeck.

نمایش مقاله کامل

کپی رایت © 2020 Military.com. تمام حقوق محفوظ است. این مواد ممکن است منتشر نمی شود, پخش, بازنویسی و یا توزیع شود.

آخرین مطالب