پیشنهادات سینمایی هیوا مووی برای دوران قرنطینه

از آنجا که با گسترش کرونا و خانه نشینی اکثر افراد، وقت زیادی برای تماشای فیلم و سریال پیدا کرده اند و همچنین ف

توسط ENSANEDIROOOOOOZ در 31 اردیبهشت 1399
از آنجا که با گسترش کرونا و خانه نشینی اکثر افراد، وقت زیادی برای تماشای فیلم و سریال پیدا کرده اند و همچنین فشار های روانی که بر روی افراد وجود دارد انتخاب فیلم مناسب از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است. مثلا مشاهده ی فیلم های تراژدی و بسیار ناراحت کننده می تواند با فشار روحی روانی ناشی از گسترش ویروس کرونا همراه شده و اثرات بسیار مخربی بر سلامت روان افراد بگذارد. بنابراین باید به سراغ فیلم های برویم که ما را تشویق کرده و تخمه ی امید را در دلمان بکارد تا بتوانیم با موفقیت این دوران سخت را نیز پشت سر بگذاریم. Cloud with a Chance of Meatballs انیمیشن بسیار زیبای کمدی-عاشقانه که قطعا در این دوران سخت می تواند روحیه ی شما را حفظ کند. برای دانلود فیلم از طریقه هیوا مووی اقدام نمایید و اگر به سراغش نرفته اید حتما آن را از سایت دانلود کرده و به تماشایش بپردازید.

یک اثر بی نظیر از سینمای فرانسه

فیلم Amelie یکی از آثار بسیار زیبا و الهام بخشی است که می تواند حال دلتان را خوب کند. پیام های ساده و امید بخش و یک عاشقانه زیبا. این اثر را به هیچ عنوان از دست ندهید. فیلم بعدی Design for Living یا طراحی برای زندگی می باشد که روایت دو مرد می باشد که عاشق یک زن می باشند. فیلم بسیار خنده دار است و می تواند یک تجربه بسیار لذت بخش را برای شما به ارمغان بیاورد. انتخاب بعدی ما فیلم ماتیلدا است. فیلم بسیار با حس و حال مثبت و پیام های اخلاقی و انسانی ساده و بی آلایش که قطعا دیدن آن می تواند یک حس بسیار خوبی در شما ایجاد کند. شاید یک انتخاب خوب دیگر بازبینی نسخه اول هری پاتر یعنی سنگ جادو باشد. اثری بسیار دلچسب که حتی بازبینی دوباره ی آن می تواند بسیار دل انگیز باشد. داستان پسری به نام هری پاتر که وارد یک مدرسه جادوگری می شود.

خرگوش و روباه فیلمی بی نظیر در آرشیو هیوا مووی !

بد نیست سری به دنیای انیمیشن های دوست داشتنی کمپانی دیزنی نیز بزنیم. اثر تحسین شده ی زوتوپیا که دارای فضایی پر زرق و برق کمدی دوست داشتنی و صحنه های هیجان انگیر با بار مثبت روانی می باشد و دوستی یک خرگوش پلیس و یک روباه که قطعا برای هر کسی جذاب است. اگر هنوز این اثر را ندیده اید می تواند یکی از بهترین گزینه ها برای این دوران خانه نشینی هم برای خودتان هم تمامی اعضای خانواده از کودکان تا پدر بزرگ و مادر بزرگ ها باشد. فیلم سینمایی The Birdcage یا قفس پرنده نیز می تواند با صحنه های کمدی بسیار خنده دارش حالتان را بهتر کند و همچنین پیام ها و مضامین در داخل خود دارد که آمیخته با کمدی آن می تواند براش شما الهام بخش باشد. پس به هیچ عنوان آن را از دست ندهید.

داستان هیجان انگیز سرقت

اگر نیاز به فیلمی دارید که حواس شما را کاملا از دنیای اطراف و اتفاقات ناگوار آن پرت کند و کاملا شما را تا پایان سرگرم کند سراغ فیلم Ocean’s Eleven یا یازده یار اشن بروید. داستان در مورد یک سرقت است که شما را از همان ابتدا تا ثانیه های آخر کاملا مجذوب خود نگه می دارد و قطعا یکی از بهترین انتخاب ها در این دوران خانه نشینی می تواند باشد. همچنین لازم به ذکر است که کاگردانی این اثر را نیز استیون سودربرگ بر عهده داشته است. منبع : https://hivamovie.com/
آخرین مطالب