تراویس اسکات از Astroworld: داستانی از هرج و مرج در طول کنسرت

[ad_1] در مستند نتفلیکس 2019 تراویس اسکات، "ببین، مامان، من می توانم پرواز کنم"، پس از یک نمایش خاص در می 201

توسط ENSANEDIROOOOOOZ در 5 آذر 1400
[ad_1]

در مستند نتفلیکس 2019 تراویس اسکات، "ببین، مامان، من می توانم پرواز کنم"، پس از یک نمایش خاص در می 2017 در غرفه موسیقی Walmart Arkansas در راجرز، آرکانزاس، یکی از طرفداران در حالی که به عصا تکیه داده بود بر روی یک گروه فیلم می درخشید. "من زنده ماندم، زنده ماندم! اشکالی ندارد!» گفتند.

پس از نمایش، اسکات به سه مورد تحریک شورش، هولیگانیسم و ​​به خطر انداختن رفاه یک خردسال پس از دعوت از طرفداران برای غلبه بر نگهبانان و هجوم به صحنه متهم شد. اسکات به هولیگانیسم اعتراف کرد و مجبور شد بیش از 6000 دلار به دو نفر مجروح در طول نمایش بپردازد.

"من فقط از دستگیر شدن متنفرم، مرد. اسکات پس از آزادی از زندان در مستند گفت: این یک ضربه برای او است.

استعداد اسکات برای برانگیختن یک طرفداران جوان با خشم یک هنرمند پانک زیرزمینی مدتهاست که بخشی از جذابیت او بوده است. این خواننده رپ در آهنگ 2018 خود "Stargazing" از انرژی خشمگین جمعیت خود لذت برد: "اگر جراحتی وجود نداشته باشد، چاله موش نیست." با این حال، این خواننده رپ 30 ساله همچنین یکی از موفق ترین چهره های هیپ هاپ مدرن، یک سرمایه دار خیرخواه تجارت با روحیه جی زی و پاف ددی، و یکی از معدود رپرهایی است که می توانند جشنواره های بزرگ را رهبری کنند. . شهرت او به عنوان یک مجری زنده آتش زا ممکن است از موسیقی ضبط شده او به عنوان عامل اصلی محبوبیت فعلی او پیشی بگیرد.

اما این تمایل برای ایجاد هرج و مرج روی صحنه، مدتها قبل از سقوط اوباش استروورلد در روز جمعه که منجر به کشته شدن هشت نفر و مجروح شدن بسیاری از کنسرت‌کنندگان در هیوستون شد، به موقعیت‌های هشداردهنده منجر شد.

اسکات دو بار با اتهامات جنایی شامل تحریک جمعیت به آتش سوزی روبرو شده است. قبل از حادثه آرکانزاس، خواننده رپ در سال 2015 پس از متقاعد کردن طرفداران لولاپالوزا به بالا رفتن از سنگرها و رفتن به صحنه با او، در سال 2015 به اتهام رفتار بی پروا اعتراف کرد. نمایش در جشنواره شیکاگو.

اسکات با اشاره به تیم امنیتی جشنواره گفت: هرکس پیراهن سبز دارد آن را پس می گیرد. "انگشت وسط به سمت امنیت در حال حاضر." او سپس جمعیت را با شعار "ما خشم می خواهیم." (اسکات اغلب طرفداران خود را "عصبانی" می نامد.)

عکس اسکات تنها پنج دقیقه طول کشید و پس از آن او از صحنه گریخت و خیلی زود توسط پلیس محلی دستگیر شد. یک قاضی پس از مجرم شناخته شدن او را به مدت یک سال تحت نظارت قضایی قرار داد.

طرفداران در مورد ورودی جشنواره Astroworld در هیوستون تعجب می کنند.

طرفداران در مورد جشنواره Astroworld در هیوستون در 5 نوامبر صحبت می کنند

(اریکا گلدرینگ / WireImage)

در آوریل 2017، مردی به نام کایل گرین پس از شرکت در نمایشی در ترمینال 5 در نیویورک، مردی به نام کایل گرین از اسکات شکایت کرد، جایی که گرین ادعا کرد که طرفداران او را از بالکن به طبقه بالا هل دادند. پس از اینکه اسکات به آن اشاره کرد و او را تشویق به پریدن کرد، یک طرفدار متفاوت در یک ویدیوی گسترده از همان بالکن پرید. "من شما را می بینم، اما آیا شما؟" اسکات از روی صحنه گفت. «آنها تو را خواهند گرفت. نترس نترس!"

گرین در اثر این حادثه تا حدی فلج شد. وکیل گرین که رولینگ استون پس از حادثه Astroworld به او دست یافت، گفت که او "برای خانواده های کشته شدگان و کسانی که به شدت مجروح شده اند ویران و دلشکسته است." او حتی بیشتر از این عصبانی است که اگر تراویس در گذشته درس خود را آموخته بود و نگرش خود را نسبت به تشویق مردم به رفتار بی پروا تغییر می داد، از این امر جلوگیری می شد.

در سال 2019، اسکات در یک ویدیوی اینستاگرامی از طرفدارانی که در یکی از برنامه‌هایش به سدها حمله می‌کنند، نوشت: «DA YOUTH DEM CONTROL THE FREQUENCY». "همه از آن لذت ببرند. وقتی امشب بیرون می‌آید، رایجرها لحن را تنظیم می‌کنند. ایمن باشید خشم سخت. سه نفر پس از ازدحام جمعیت بر سر موانع امنیتی در طول جشنواره 2019 Astroworld در بیمارستان بستری شدند.

اسکات 30 ساله، که نام اصلی او ژاک وبستر است، در هیوستون متولد شد، شهری معروف هیپ هاپ خارج از قانون، که جایگاه برجسته ای در آثار او دارد (آلبوم "Astroworld" او برای 2018 "Astroworld" اکنون به نام پارک موضوعی محلی بسته شده است). پدر و پدربزرگ او نوازندگان جاز و سول بودند و او در حومه شهر میسوری در هیوستون در حال بزرگ شدن در تئاتر موزیکال بود. در سال 2012، او قراردادهایی را به عنوان یک هنرمند (با نقش TI Grand Hustle برای Epic) و به عنوان نویسنده / تهیه کننده (با GOOD Music اثر Kanye West) امضا کرد. موسیقی او هم احشایی و هم مالیخولیایی بود که با وزن و وحشیانه یک تله تولید می شد، اما با پردازش آوازی و نمونه های کشیده لعاب داشت.

در دو میکس اولیه و اولین حضور او در لیبل بزرگ Rodeo در سال 2015، تک‌آهنگ‌هایی مانند Antidote الگوی صدای رپ را در دهه آینده تنظیم کردند - یک نیهیلیست کبود، بدبخت و براق. گروهی از مهمانان LP - جاستین بیبر، ویکند و کانیه وست در میان آنها - اعلام کردند که یک ستاره جدید آمده است.

دنباله آن در سال 2016، "پرندگان در یک تله آهنگ مک نایت" را با آندره 3000، کندریک لامار و کید کادی به عنوان مهمان، قدرت شلیک مشابهی داشت. این رکورد دو تک آهنگ متمایز او را به ارمغان آورد - "Goosebumps" و "Pick up the Phone" - و در صدر جدول آلبوم بیلبورد 200 قرار گرفت.

اما Astroworld از سال 2018 بود که او را به یک نیروی پاپ تبدیل کرد. او نه تنها بار دیگر در صدر جدول آلبوم قرار گرفت، بلکه همه 17 آهنگ را در جدول 100 آهنگ داغ قرار داد. Sicko Mode، همراه با Drake، در صدر Hot 100 قرار گرفت و یک الگوی رپ آماده برای TikTok با ویرایش‌های سخت بین بیت‌ها و تمپوها تنظیم کرد.

طبق گفته پول استار، تور آرنا او برای این آلبوم در سال 2019 در سه ماه 32 میلیون دلار درآمد داشت. این موضوع باعث شد اسکات در بین نوازندگانی قرار بگیرد که می توانند جشنواره موسیقی و هنر کواچلا ولی را رهبری کنند، جشنواره ای که او در سال 2020 رزرو شد و در حال حاضر همچنان قرار است در سال 2022 به عنوان تیتر اول باشد (او همچنین در حال حاضر برنامه ریزی شده است که جشنواره آخر هفته آینده را در روز N Vegas رهبری کند. جشنواره، همراه با کندریک لامار و تایلر، خالق.)

سال گذشته، بیش از 27 میلیون طرفدار برای دیدن او در کنسرتی در بازی ویدیویی "Fortnite" آمدند، جایی که طرفداران انبوهی از کالاهای واقعی و مجازی را برای شخصیت های بازی خریداری کردند.

فراتر از موسیقی، قرارداد تأیید سالانه 10 میلیون دلاری او با نایک و مک دونالد، که در آن طرفداران می توانند یک غذای جدید با تم اسکات سفارش دهند، او را به یکی از ثروتمندترین هنرمندان هیپ هاپ مدرن تبدیل کرده است. او در این سال برند فروشندگان سخت افزار، کاکتی ها را با Anheuser-Busch راه اندازی کرد. اسکات یک دختر به نام استورمی از کایلی جنر غول تلویزیون واقعیت و لوازم آرایشی دارد.

اسکات جشنواره Astroworld را در سال 2018 با مشارکت ScoreMore Shows مستقر در آستین و Live Nation، بزرگترین شرکت تبلیغاتی رویداد جهان، تأسیس کرد (ScoreMore سهام کنترلی Live Nation را در سال 2018 فروخت). ترکیب امسال در پارک NRG در هیوستون شامل Tame Impala و Bad Bunny در روز شنبه بود که پس از رویدادهای جمعه شب لغو شد. SZA، Lil Baby و Roddy Rich روز جمعه قبل از اسکات اجرا کردند.

در آستانه جشنواره، اسکات طرح باغ جک کاکتوس را در هیوستون افتتاح کرد. زمین بسکتبال جدید در پارک سانی ساید شهر. و یک آکادمی طراحی محور با مشارکت مدرسه طراحی پارسونز. سیلوستر ترنر، شهردار هیوستون به نیویورک تایمز گفت: "من با خانواده کار کردم، با تراویس کار کردم، با مادرش کار کردم... این آخرین چیزی بود که یکی از آنها می خواست اتفاق بیفتد."

اما روز جمعه، جشنواره از همان ابتدا با مشکلاتی روبرو شد، زیرا ازدحام جمعیت بیش از حد نگهبانان را پر کردند و بعد از ظهر از دروازه های جلویی عبور کردند. در شروع مجموعه 25 آهنگی، طرفداران اسکات شکست خوردند، برخی از آنها به مرگ منجر شد، زیرا جمعیت 50000 نفری برخاست. رسانه‌های اجتماعی مملو از ویدیوهایی از طرفداران است که به شدت از اسکات التماس می‌کنند تا نمایش را متوقف کند، از جمله برخی که روی صحنه رفتند تا به تیم بگویند که اعضای تماشاچی آسیب دیده‌اند. هشت نفر، یکی 14 ساله، در این برخورد جان باختند.

این فاجعه دنیای رپ را شوکه کرد. ریچ قول داد تمام هزینه اجرای خود را از جشنواره به خانواده های آسیب دیده اهدا کند. تیم اسکات بخشی از عواقب روز شنبه پس از کنسرت را صرف حذف پست‌های رسانه‌های اجتماعی کرد که به نظر می‌رسد باعث تشویق در شکستن درب یا سایر رفتارهای غیرقانونی می‌شود، از جمله یک پست توییتری در ماه مه 2021 که در آن او گفت: "ما هنوز هم به صورت مخفیانه وحشی می‌شویم. !!!! ”

قاضی لینا هیدالگو، یکی از مقامات عالی رتبه در شهرستان هریس، جایی که هیوستون در آن واقع شده است، در یک کنفرانس خبری پس از جشنواره گفت: «این تراژدی ممکن است نتیجه رویدادهای پیش‌بینی نشده، شرایطی باشد که نمی‌توانستند به هم برسند. اجتناب شده اند. اما تا زمانی که این موضوع را حل نکنیم، سوالات دشواری را مطرح خواهم کرد."

یکی از شرکت کنندگان Astroworld قبلاً از اسکات، بازیگر مهمانش دریک، Live Nation و Harris County Sports & Convention Corp. که مالک استادیوم NRG است شکایت کرده است. وکیل تگزاس توماس جی. به گزارش دیلی میل، هنری روز یکشنبه از طرف کریستین پاردس شکایت کرد و متهمان را متهم کرد که "سود را بر افراد حاضر" ترجیح می دهند.

هنری در بیانیه ای گفت: "اجراهای موسیقی زنده برای الهام بخشیدن به کاتارسیس است، نه تراژدی." «بسیاری از این تماشاگران کنسرت ماه‌هاست که منتظر این رویداد بوده‌اند و شایسته محیطی امن هستند که در آن به تفریح ​​و لذت از شب بپردازند. در عوض، شب آنها شب ترس، جراحت و مرگ بود.

که در ویدئویی که اواخر شنبه ارسال شداسکات خسته گفت که در حالی که روی صحنه بود، "هر بار که می توانستم بفهمم چه خبر است، نمایش را متوقف می کردم و به آنها کمک می کردم تا کمک مورد نیاز خود را دریافت کنند." او گفت: "ما از نزدیک با همه تلاش کردیم تا به ته آن برس.»


[ad_2]
https://20khababr.ir https://afkharebartar.ir https://akhabarebartar.ir https://andnews.ir https://avatefepak.ir https://baranmajale.ir https://behtaringam.ir https://daltek.ir https://elmitarin.ir https://fardayeashena.ir https://forbos.ir https://foxirani.ir https://gisoon.ir https://hodhodirani.ir https://iranisard.ir https://kahkashani.ir https://lasttimes.ir https://lilaki.ir https://livejame.ir https://magirani.ir https://majaleiranian.ir https://mervina.ir https://mineralnews.ir https://modirezard.ir https://momon.ir https://moniseh.ir https://nationaliran.ir https://netcrafti.ir https://news-single.ir https://newsexpress.ir https://newslife.ir https://newsspot.ir https://newsteen.ir https://nikmag.ir https://officemag.ir https://okaziyon.ir https://one-news.ir https://pandamag.ir https://parsroids.ir https://patris-fun.ir https://senatornews.ir https://seratmag.ir https://sibala.ir https://sohanian.ir https://sosokan.ir https://tazekhabari.ir https://technoirani.ir https://timesirani.ir https://yamorani.ir https://yandexkhabari.ir https://abdoosnews.ir https://zehnenoandinsh.ir https://abestanews.ir https://abtinnews.ir https://akhbarebartaaar.ir https://akhbaremaaaa.ir https://akhbareshomaaa.ir https://akhshijnews.ir https://atrinnews.ir https://atroticnews.ir https://atshnews.ir https://bashariatemrooz.ir https://dastesalamatt.ir https://dostemansalam.ir https://elementorsite.ir https://emrooztafahom.ir https://ensanedirooooooz.ir https://etelaresankhabar.ir https://examplenews.ir https://fardaalefba.ir https://gisooyekhabar.ir https://halohekayatha.ir https://hashtadonoh.ir https://hekayatfardayeemaaa.ir https://honarmandkhabar.ir https://istgaheshomareyek.ir https://ketabkhoooon.ir https://kimyagaaaar.ir https://markazeakhbar.ir https://masternewss.ir https://mohamadrezasite.ir https://morvarideasia.ir https://mramins.ir https://naserinews.ir https://nasermr.ir https://newsamins.ir https://newsatropat.ir https://newscenterals.ir https://newsmineral.ir https://newsouls.ir https://newspishgamannn.ir https://newssalam.ir https://newsshans.ir https://newsworlds.ir https://parinews.ir https://patris-music.ir https://poshtibannews.ir https://powernewss.ir https://recordejadid.ir https://salamnewws.ir https://23ncfst.ir/ https://amiran-carpet.ir/ https://armanenergytec.ir/ https://blogenews.ir/ https://blogkhoon.ir/ https://bvfars.ir/ https://charsounews.ir/ https://chsnews.ir/ https://dezfil.ir/ https://dmwebmaster.ir/ https://dota2news.ir/ https://erfanhd.ir/ https://etminan110.ir/ https://faratarazkhabar.ir/ https://farsgardi20.ir/ https://footynews.ir/ https://goto98.ir/ https://ilyarkhabar.ir/ https://ir2khabar.ir/ https://iranalmanac.ir/ https://irandaryafest.ir/ https://khabarehaft.ir/ https://khabarontime.ir/ https://lolsms.ir/ https://maadgig.ir/ https://masoudtb.ir/ https://mp3news.ir/ https://music-ha.ir/ https://nakhlestankhabar.ir/ https://newcharge.ir/ https://news-links.ir/ https://news180.ir/ https://pimn.ir/ https://prmf.ir/ https://pvnews.ir/ https://rejawnews.ir/ https://sahab-co.ir/ https://samanbarg.ir/ https://semanews.ir/ https://shirinonews.ir/ https://soheilesonghor.ir/ https://tacity.ir/ https://taktanews.ir/ https://tarabaranmag.ir/ https://telegram-persian.ir/ https://tfcenter.ir/ https://trika.ir/ https://velninews.ir/ https://vidnaz.ir/ https://wajnews.ir/ https://your-news.ir/ https://zangannews.ir/ https://2016downloadnew.ir/ https://paxsolomusic.ir/ https://daryamedia.ir/ https://andikakhabar.ir/ https://seo-pbn.ir/ https://ghezelwich.ir https://panaztebtabriz.ir https://shayna-net.ir https://kanooneslamshahr.ir https://raynuts.ir https://honare2.ir https://itsama.ir https://flingpet.ir https://foreverpro.ir https://fraeesi.ir https://gkhabar.ir https://18amlak.ir https://pooyesh-khabar.ir https://matsef.ir https://photo-land.ir https://tabarestan118.ir https://disachain.ir https://chikaapp.ir https://mahestan18.ir https://radyaabkala.ir https://c-civil.ir https://saeeed.ir https://copytops.ir https://modirsearch.ir https://shz1music.ir https://m-khosravi.ir https://iranhayashi.ir https://iranian-dress.ir https://gigblog.ir https://basitcg.ir https://mashhadhekmat.ir https://rahetamin.ir https://radolyamani.ir https://bnemati.ir https://face-wood.ir https://tourvare.ir https://centertasisat.ir https://bidarirafsanjan.ir https://namahaa.ir https://30pp.ir https://script-tabadol-link.ir https://simayesarbedar.ir https://pakdashtiha.ir https://rentacars.ir https://2019movies.ir https://ekar24.ir https://saber-ramezani.ir https://teb-saharsina.ir
آخرین مطالب