سئو در وب سایت معتبر ویرگول
2—کلمات اطرافیان و نزدیکان شما
خیلی از افراد همواره به دنبال کلمات کلیدی پرجستجو و پر مخاطب هستند اما باید توجه داشته باشند که در این روش معمولا کار شما بسیار سخت است و نمی توانید در ابتدا کار بر روی کلمات بسیار پر رقابت و تک کلمه ای نتیجه دریافت کنید، برای این منظور پیشنهاد می کنیم در ابتدا بر روی کلماتی سرمایه گذاری کنید که در آن ها رقابت کمتری وجود دارد. برای پیدا نمودن این کلمات سعی کنید از اطرافیان و به خصوص از خانواده خود کمک بگیرید تا بتوانید کلمات مختلفی را برای کسب و کارتان پیدا کنید. لازم به ذکر است که این روش می تواند بسیار زمان گیر باشد اما با پیدا نمودن کلمات کلیدی با این روش تقریبا می توانید شانس بسیار بالایی برای حضور در صفحات برتر گوگل داشته باشید.
3—از گوگل استفاده کنید!
خود گوگل برای آن که بتواند منحصر به فرد کاربران خود را رصد کند از الگوریتم های متفاوتی استفاده می کند که این الگوریتم ها به صورت خاصی بر روی داده های کاربران پردازش های لازم را انجام می دهند، سپس با استفاده از داده های به دست آمده از نتایج کاربران نتایج بسیار جالبی را به کمک serp به نمایش می گذارد.
بررسی پارامتر های لازم در یک کلمه کلیدی
همان طور که می دانید برای یک کلمه کلیدی پارامتر های بسیار مهمی وجود دارد که توجه به آن ها می تواند نتایج بسیار شگفت انگیزی را برای شما رقم بزند اما این پارامتر ها کدام اند:
- حجم جستجو کلمات کلیدی
- طول کلمات کلیدی
- چگالی کلمه کلیدی
- سختی کلمه کلیدی
اگر شما بتوانید یک کلمه کلیدی طولانی یا همان long keyword ای را پیدا کنید که مرتبط با کسب و کار شما باشد و توسط کاربران نیز جستجوی بسیار زیادی می شود و رقابت در آن کلمه نیز بسیار پایین باشد، عملا شما برد کرده اید. البته همواره این موضوع کمتر وجود خواهد داشت اما شما باید تمامی فاکتور های لازم را بررسی و بالا و پایین کنید. از طرفی نیز شما همواره به یاد داشته باشید که نباید بر روی یک سری از کلمات کلیدی خاص در همان ابتدای کار تمرکز داشته باشید. این عمل می تواند به رشد سئو سایت شما آسیب وارد کند.
طول کلمه کلیدی یا حجم جستجو چیست؟
به کلمات کلیدی ای که دارای طولی بیشتر در مقایسه با سایر کلمات موجود در بازار هستند Long tail keywords گفته می شود. به عنوان مثال کلمه سئو در شهر ارومیه یک Long tail keywords به شمار می رود اما کلمه ای همانند سئو یا طراحی سایت یا خرید گوشی و… Long tail keywords به شمار نمی ایند. باید این موضوع را بپذیریم که هر چه میزان کلمه کلیدی شما افزایش یابد و به عبارات Long tail keywords نزدیک تر شوید، جستجوی کاربران شما نیز به طبع کاهش پیدا خواهد کرد اما ایا این موضوع همیشه بد است؟ خیر در برخی از مواقع این کلمات می تواند بازار کار بهتری را برای کسب و کار شما فراهم سازد تا شما بتوانید از این طریق مشتریان هدفمند خود را پیدا کنید.
ما در این این جا به شما عزیزان توصیه می کنیم که در ابتدای کسب و کار خودتان همواره سعی کنید از کلمات کلیدی طولانی یا Long tail keywords ها استفاده کنید و به سراغ کلمات تک کلمه ای نروید. به عنوان مثال چنانچه شما یک وبسایت موزیک هستید در همان ابتدای کار به سراغ کلمه “دانلود آهنگ” نروید زیرا این کلمه از حجم بسیار بالایی برخوردار می باشد و عملا نمی توان به آسانی رتبه خوبی را در شروع کار ذریافت کنید اما می توانید بر روی کلماتی همانند “دانلود آهنگ شاد ایرانی” یا “دانلود آهنگ شاد مازندرانی ” و… فعالیت خودتان را ادامه دهید.
بررسی مفهوم چگالی کلمه کلیدی:
در سال های 2010 بود که مدیر هر وبسایتی برای آن که بتواند رتبه بهتری را در نتایج جستجو دریافت کند همواره از کلمه کلیدی خود به وفور در مقاله خود استفاده می نمود، برای مثال وبسایتی بر روی کلمه دانلود آهنگ مقاله ای نوشته بود و مدیر آن سایت برای آن که بتواند در این رتبه جایکاه بسیار خوبی را دریافت کند شروع به تکرار مکرر این کلمه در مقاله خود می نمود، عملا با استفاده از این تکنیک می توانست رتبه بهتری را در نتایج جستجو دریافت کند. اما پس از مدتی الگوریتم های گوگل به طور کلی تغییر کرد و دیگر وبسایت ها نمی توانستند با استفاده از این روش نتایج بالایی را کسب کنند، در این صورت بود که علاوه بر عدم نتیجه خواندن مقاله می توانست به دلیل تکرار بیش از حد یک کلمه تاثیر بسیار نامناسبی را بر روی کاربر بگذارد. تصور کنید پس از خواند یک متن 500 کلمه ای حدود 20 الی 30 بار کلمه کلیدی تکرار شود! چه فاجعه ادبی ای می تواند بسازد؟؟
امروزه این روش ها یکی از روش های پنالتی شدن وبسایت ها به شمار می رود و ربات ها می توانند به راحتی این موضوع را متوجه شوند و تاثیر بسیار نامناسبی را بر روی وبسایت شما بگذارند، برای همین موضوع لطفا از تکرار بیش از حد کلمه کلیدی خود اجتناب کنید. این موضوع را در نهایت به یاد داشته باشید که همواره برای کاربر مطالب خودتان را منتشر کنید نه برای ربات ها!
منابع : http://mediajx.com/story8187312/سئو-در-ویرگول http://bookmark-template.com/story7136102/سئو-در-ویرگول http://prbookmarkingwebsites.com/story5244487/سئو-در-ویرگول http://socialmediainuk.com/story5710470/سئو-در-ویرگول http://bookmark-dofollow.com/story7143566/سئو-در-ویرگول http://ztndz.com/story7488543/سئو-در-ویرگول http://opensocialfactory.com/story4830311/سئو-در-ویرگول http://gorillasocialwork.com/story5968647/سئو-در-ویرگول http://socialrus.com/story5331509/سئو-در-ویرگول http://dirstop.com/story5982026/سئو-در-ویرگول http://socialmediastore.net/story5810394/سئو-در-ویرگول http://socialnetworkadsinfo.com/story5864253/سئو-در-ویرگول http://bookmarkport.com/story5834113/سئو-در-ویرگول http://bookmarkbirth.com/story5675396/سئو-در-ویرگول http://bookmarkloves.com/story5882364/سئو-در-ویرگول http://getsocialpr.com/story5908793/سئو-در-ویرگول http://bookmarkstumble.com/story1302124/سئو-در-ویرگول http://bookmarkstime.com/story6871560/سئو-در-ویرگول http://gatherbookmarks.com/story6970869/سئو-در-ویرگول http://bookmarkrange.com/story7731191/سئو-در-ویرگول http://bookmarkextent.com/story7852829/سئو-در-ویرگول http://bookmarkswing.com/story7847454/سئو-در-ویرگول http://bookmarkspring.com/story1344027/سئو-در-ویرگول http://bookmarksknot.com/story7877520/سئو-در-ویرگول http://bookmarkja.com/story7860734/سئو-در-ویرگول http://altbookmark.com/story7868935/سئو-در-ویرگول http://letusbookmark.com/story7710583/سئو-در-ویرگول http://trackbookmark.com/story7666435/سئو-در-ویرگول http://bookmarkshq.com/story7719500/سئو-در-ویرگول http://hindibookmark.com/story7743228/سئو-در-ویرگول http://nybookmark.com/story6989458/سئو-در-ویرگول http://bookmarketmaven.com/story6972543/سئو-در-ویرگول