آموزش تبلیغات و بازاریابی 37 دوره رایگان رسانه های اجتماعی و بازاریابی برای بالا بردن مهارت های امروز شما

هنگامی که من برای اولین بار با بازاریابی دیجیتال شروع به کار کردم ، به میزان کافی رسانه های اجتماعی آنلاین و د

توسط ENSANEDIROOOOOOZ در 10 خرداد 1399
هنگامی که من برای اولین بار با بازاریابی دیجیتال شروع به کار کردم ، به میزان کافی رسانه های اجتماعی آنلاین و دوره های بازاریابی موجود ، منفجر شد! صدها مقاله خواندم و در همان دوره های بازاریابی ثبت نام کردم که احتمالاً دستم را می گرفتم. حتی امروز ، میلیون ها منبع همچنان به صورت آنلاین منتشر می شوند هر ماه. کافی است که تعجب کنید ... از کجا می توانید به جستجوی بهترین و مفیدترین اطلاعات بازاریابی بپردازید؟ من این فرصت را داشتم که منابع عظیمی را امتحان کنم و تحقیق کنم ، و من خوشحال هستم که 37 دوره رایگان رسانه های اجتماعی و بازاریابی را برای شما به اشتراک بگذارم که می توانید برای ارتقاء مهارت های خود در سراسر هیئت مدیره ، با شما به اشتراک بگذارم. بیایید شیرجه بزنیم! آموزش تبلیغات و بازاریابی 37 کلاس بازاریابی آنلاین و  رسانه های اجتماعی رایگان لیست در اینجا شامل دوره های رایگان بازاریابی آنلاین در تعدادی از مباحث و رشته های مربوط به رسانه های اجتماعی است. اگر می خواهید به طور خاص در یک ناحیه حفر کنید ، در اینجا فهرست سریع مطالب وجود دارد تا بتوانید به بخشی که برای شما مهمتر است پرش کنید: کلاس های بازاریابی رسانه های اجتماعی (شماره 1-8) کلاس های بازاریابی دیجیتال (9-17) کلاس های بازاریابی و داده های بازاریابی (18-24) کلاس های محتوا و وبلاگ نویسی (25-31) کلاس های طراحی و تصویربرداری بازاریابی (32-37) دوره های رایگان بازاریابی آنلاین برای بهبود مهارت های رسانه های اجتماعی شما 1. معرفی استراتژی رسانه های اجتماعی کلاس بافر مهارت - استراتژی بازاریابی رسانه های اجتماعی ارائه شده توسط: Skillshare ایجاد شده توسط: بافر موضوعات شامل: شروع کار با رسانه های اجتماعی پیدا کردن صدای شما ایجاد محتوا محتوای محتوا با استفاده از ابزارهای بازاریابی مناسب استراتژی تبلیغاتی پرداخت شده سطح مهارت: مبتدی - متوسط درباره این دوره: ما بسیار هیجان زده هستیم که اولین کلاس Skillshare ما را در مورد استراتژی بازاریابی رسانه های اجتماعی به شما معرفی می کنیم! این کلاس 45 دقیقه ای و ساده به شما کمک می کند تا پایه و اساس محکمی را برای تجارت یا مارک تجاری خود در رسانه های اجتماعی ایجاد کنید. این که آیا شما به دنبال تقویت آگاهی از برند ، افزایش ترافیک وب سایت و یا فروش درایو هستید ، یاد می گیرید که چگونه یک استراتژی ساده در رسانه های اجتماعی را برای دستیابی به اهداف خود در فیس بوک و توییتر تهیه کنید. از پیدا کردن صدای شما تا تبلیغات پولی ، برایان پیترز (استراتژیست بازاریابی دیجیتال در بافر) مراحل خود را برای راهبردهای اجتماعی عادی دنبال می کند. جایزه: ما در اینجا دو ماه رایگان مهارت مهارت را به اعضای جامعه خود ارائه می دهیم (از این طریق به شما اجازه می دهیم از امروز به طور رایگان به کلاس ما دسترسی پیدا کنید!): www.skl.sh/buffer 2. آشنایی با تبلیغات رسانه های اجتماعی آشنایی با تبلیغات رسانه های اجتماعی - کلاس بافر ارائه شده توسط: Skillshare ایجاد شده توسط: بافر موضوعات شامل: تغییر شکل اصطلاحات کلیدی و واژگان تعیین اهداف کمپین هدف قرار دادن بخش مخاطبان ایجاد نسخه کپی و تصویری قانع کننده کمپین های تکراری و بهینه سازی برای موفقیت دراز مدت سطح مهارت: مبتدی - متوسط درباره این دوره: ما مفتخریم کلاس جدید Skillshare خود را در تبلیغات رسانه های اجتماعی معرفی کنیم! این پیگیری اولین کلاس Skillshare ما (فوق) است و همه چیز را برای بازاریابان و مشاغل لازم در مورد موفقیت در تبلیغات رسانه های اجتماعی پوشش می دهد. این کلاس مقدماتی مناسب برای بازاریابان ، مارک ها ، مشاغل کوچک ، فریلنسرها و هرکسی است که به دنبال استفاده از پتانسیل تبلیغات اجتماعی پولی است. در پایان ، شما آماده خواهید بود تا برای اولین بار تبلیغات تبلیغاتی خود را در رسانه های اجتماعی انجام دهید - و با مشتریان ارتباط برقرار کنید ، دیدگاه ها را به عمل تبدیل کرده و تأثیر آن را برای موفقیت در کسب و کار طولانی مدت بکشید! برایان پیترز (استراتژیست بازاریابی دیجیتال در بافر) مراحل خود را برای استراتژی های تبلیغاتی رسانه های اجتماعی سفارشی دنبال می کند. جایزه: ما در اینجا دو ماه رایگان مهارت مهارت را به اعضای جامعه ارائه می دهیم (از امروز به صورت رایگان به کلاس ما دسترسی می دهید!): skl.sh/buffer_advertising 3. اجتماعی چیست؟ دروس-آنچه-اجتماعی است ارائه شده توسط: Coursera ایجاد شده توسط: دانشگاه شمال غربی موضوعات شامل: روندهای اجتماعی تعریف مخاطبان هدف تحلیل داده ها سطح مهارت: مبتدی درباره این دوره: "اجتماعی چیست؟" یک دوره آنلاین گسترده باز (MOOC) برای صاحبان مشاغل ، مدیران و متخصصان بازاریابی است که می خواهند توانایی های خود را برای رشد استراتژی رسانه های اجتماعی خود با استفاده از روش های اثبات شده و اثربخش بهبود بخشند. به طور خلاصه ، این یک معرفی واقعاً جذاب ، مبتنی بر عمل در رسانه های اجتماعی است. نکته جالب توجه این کلاس دستی این است که شما نه تنها در مورد راه های رشد شخصیت حرفه ای خود با استفاده از رسانه های اجتماعی می شنوید بلکه در واقع این کار را خواهید کرد! "چه اجتماعی است" اولین بار در دوره تخصصی شش دوره ای است که توسط دانشگاه شمال غربی (یک دانشگاه برتر در ایالات متحده) ارائه شده است. پس از اتمام این دوره اول ، می توانید با مراحل بعدی مسیر ادامه دهید: بازاریابی رسانه های اجتماعی: نحوه سودآوری در دنیای دیجیتال. (دوره اول رایگان است ؛ آهنگ کامل 426 دلار هزینه دارد.)
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن