ما خلبانان تماس نزدیک با هواپیما به احتمال زیاد به ادامه کارشناسان می گویند

نیروی دریایی ایالات متحده در هفته گذشته به تماشای یک تک صندلی روسی Sukhoi Su-35 فلنکر-E آمده در 25 فوت یک P-8

توسط ENSANEDIROOOOOOZ در 6 اردیبهشت 1399

نیروی دریایی ایالات متحده در هفته گذشته به تماشای یک تک صندلی روسی Sukhoi Su-35 فلنکر-E آمده در 25 فوت یک P-8A Poseidon هواپیمای شناسایی در حالی که با سرعت بالا و معکوس باعث بیدار تلاطم و قرار دادن ایالات متحده "خلبانان و خدمه در معرض خطر" بیش از دریای مدیترانه.

روز بعد یکی دیگر از فلنکر تقلید حرکت بیش از همان آب زوم کردن در مقابل یک P-8 و افشای شکارچی زیر هواپیما به جت اگزوز.

مقامات ارشد ایالات متحده در اروپا و وزارت دفاع گفت: در این حوادث درگیر خلبانان روسی رفتار نا امن و غیر حرفه ای به شیوه ای. کارشناسان استدلال می کنند که در حالی که ره گیری در معرض یک الگوی رفتاری از روسیه نظامی آنها نیز نشان می دهد که روسیه مایل به سرمایه گذاری در تبلیغات این مانور هوایی را حتی در طول یک جهانی همه گیر.

مرتبط با: B-1 را برمی گرداند به اقیانوس آرام در 'نیروی پویا اشتغال'

ارتش روسیه "احساس می کند که اگر لازم به اجازه دهید همه بدانند که آنها هنوز هم در صحنه جهانی است که آنها هنوز در صحنه است که آنها خیلی خوب قدرت نظامی گفت:" ژنرال بازنشسته فرانک Gorenc سابق فرمانده نیروهای هوایی ایالات متحده در اروپا است. Gorenc یک F-15 Eagle خلبان به ریاست فرماندهی در طول الحاق کریمه به روسیه, زمانی که ایالات متحده فرستاده پیچیده هواپیما مانند F-22 رپتور به تئاتر در نمایش-از-نیروی ماموریت برای جلوگیری از تهاجم روسیه.

"این نه تنها این بیماری همه گیر است که بدیهی است این است که نگه داشتن کشورهای غربی را اشغال کردند اما همچنین نفت [سقوط] بیش از حد" او در مصاحبه ای گفت: در این هفته.

در هفته های اخیر روسیه که یکی از جهان پیشرو صادر کنندگان فرآورده های نفتی همچنین ضربه توسط سقوط بی سابقه در بازار برای نفت خام است.

"کاهش قدرت باید انجام دهید [چیزی]," Gorenc گفت.

فرصت برای رفتن ویروسی

بر خلاف جنگ سرد زمانی که خلبانان را به خود اسکادران و یک فایل انتخاب یک رهگیری هوایی و سپس به سادگی با حرکت در امتداد خود را به ماموریت بعدی بودن buzzed و یا بشکه نفت-نورد به دست آوردن دید بیشتر با کمک رسانه های اجتماعی گفت: Doug باری ارشد نظامی و هوافضا برای موسسه بین المللی مطالعات استراتژیک مستقر در لندن فکر می کنم تانک.

"شما می دانید آن می رود نوع ویروسی" باری گفت. "بنابراین شما تعجب می کنم اگر وجود دارد یک عنصر که چگونه آن را بازی می کند در رسانه های اجتماعی و گسترده تر در رسانه های غربی یا نه اگر آن را با ارزش است."

قابل توجه حوادث اخیر درگیر روسیه چند نقش Su-35 جنگنده جت که دریافت کرده است پیشرفت در طول چند سال گذشته -- یک ارتقاء قابل توجهی از هواپیماهای دیگر استفاده می شود در گذشته ره گیری مانند Su-27 فلنکر و یا Su-24 Fencer, باری گفت.

"این شاید تعجب آور این است که این هواپیما شده اند bumped به [چرخش] بیشتر از ما قبلا آنها را دیده; تصاویر از فلنکر بزرگ است," او گفت:.

"سو-35 بسیار قادر به هواپیما که آنها تولید" Gorenc اضافه شده است. "آنها به وضوح ... تلاش برای فروش آن است. و این یک راه خوب برای آن را نشان دهد."

پاسخ قابل پیش بینی

Gorenc تاکید کرد که در حالی که این حوادث تمایل به شعله ور یک بار در در حالی که خلبانان نیاز به چوب به قوانین تعامل و سعی کنید به عنوان قابل پیش بینی که ممکن است.

1972 دو جانبه روسیه و آمریکا توافق "پیشگیری از حوادث و بیش از دریا" به دنبال حوادث در دریای توافق (INCSEA) و پیمان که ایجاد پایه "قوانین از جاده" برای هر دو کشور با خیال راحت به حرکت در نزدیکی یکدیگر است.

برگزاری روسیه پاسخگوی رفتار خود در حریم هوایی بین المللی می توان روی حیله و باری توضیح داد. "تا حدی این مشکل به نوع قانونگذاری در اطراف چون واقعا پایین می آید به واحد خلبانان [و رفتار خود]," او گفت:.

بیشتر از اغلب نمی ره گیری انجام شده در شیوه ای امن اما اشتباهات اتفاق می افتد به دلیل از دست دادن ارتباط و یا یک انسان یا ویژگی های اشتباه گفته اند.

برای مثال پس از ژنرال پتر پاول رئیس سابق کمیته نظامی ناتو به خبرنگاران گفت: در سال 2018 است که اکثر هوایی همونطور که دیده می شود به عنوان "معمول شده است."

"از زمان به زمان ما می توانید برخی از اقدامات به عنوان تحریک آمیز به ویژه در مناطقی که ورزش ما ... هر دو به کشتی ها و در هوا" او گفت:. "اما آن را به کاپیتان [یا خلبان] به قاضی اگر خطرناک است یا نه."

هفته گذشته نیروی هوایی ژنرال Tod Wolters ناتو فرمانده عالی و سر از آمریکا و اروپا فرمان توصیف این حادثه برای اولین بار در 15 آوریل به عنوان نتیجه "غیر حرفه ای" انجام یک خلبان جنگنده بازیگری خود را به جای یک تلاش عمدی توسط مسکو به تحریک یک حادثه است.

"نتیجه گیری من در این نقطه است که آن را احتمالا چیزی بیشتر در امتداد خطوط غیر حرفه ای, به عنوان مخالف به عمدی" Wolters گفت: آوریل 16.

"با توجه به غیر قابل پیش بینی, شما باید مطمئن شوید که شما در حفظ یک فاصله امن و نمی توانیم هر چیزی را. اصلا فرض کنیم که آنها حتی شما نگاه کنید چرا که ممکن است آنها را ببینید شما" Gorenc گفت.

نه حمایت

مانند ایالات متحده آن را بعید است که روسیه به عقب نشینی از آنچه در آن می بیند به عنوان اولویت های نظامی با وجود همه گیر باری گفت.

"ما کاملا متفاوت. ... شما می توانید پیام های بیرون آمدن از این ناتو و سازمان ملل از جمله ایالات متحده است که می گوید: "ما تشخیص یک بیماری همه گیر است که یک مشکل بسیار زیادی ... اما [ما هم] مراقبت روز به روز امنیت ملی نیاز دارد," او گفت:.

نیروی هوایی ژنرال Terrence J. o'shaughnessy سر از آمریکا شمالی فرمان به خبرنگاران گفت: روز شنبه که ارتش آمریکا باید داشته باشیم که رقبا مانند روسیه را نگاه کنید برای تست از هر گونه ضعف در میان آمریکا و متحدان آن در طول coronavirus بحران است.

"ما در حال postured و حفظ این توانایی به پاسخ در یک لحظه متوجه," او گفت:.

روز جمعه وزیر دفاع علامت Esper تمدید کرد پیام. "دشمنان ما هستند و نه ایستاده," او گفت:. "ما ادامه خواهد داد تا مطمئن شوید که [وزارت دفاع] آماده است برای حفاظت از ایالات متحده آمریکا."

باری افزود: "روسیه Su-35 حادثه در بخش است که به سادگی یک بازتاب است که [پاسخ]. آن است که به سادگی بازتاب روسیه انجام آنچه در آن می کند."

— ریچارد Sisk کمک به این گزارش.

-- Oriana Pawlyk را می توان در رسید oriana.pawlyk@military.com. او در توییتر دنبال کنید در @Oriana0214.

ادامه مطلب: برترین نیروی دریایی رهبران خواهید Crozier ابقاء به عنوان روزولت افسر فرمانده: گزارش

نمایش مقاله کامل

کپی رایت © 2020 Military.com. تمام حقوق محفوظ است. این مواد ممکن است منتشر نمی شود, پخش, بازنویسی و یا توزیع شود.



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن