یک دقیقه خودمراقبتی آیین من هر روز تمرین

نه بیش از حد طولانی پیش—و در عین حال آن را احساس می کند مانند دیگر عمر—من دو ساعته قطار و اتوبوس سواری به کار و به روز هنگامی که من در آنجا بودند و شروع به پوشیدن من. من فکر نمی کنم من به طور کامل درک که چقدر انرژی در رفت و آمد بودند گرفتن از من. تا من.

به کمک من سعی کردم چند چیز است: گوش دادن به پادکست ها در رفت و آمد سریع ظهر تمرین اما من نمی توانستم لرزش است که از نوع احساس است. به نظر من تلاش روزانه مراقبه روزمره—دوستان من تا به حال بی حد و حصر ایده ها و برنامه های ارائه—اما مشکل این بود که بیشتر مورد نیاز صرفنظر از 20 دقیقه از زمان هر روز. من باید 20 دقیقه (من, اما من نمی…شما می دانید؟). یا شاید من فقط غرق این ایده از نشستن هنوز هم در سکوت کامل برای امتداد طولانی از زمان.

و سپس من به یاد.

یک سال قبل از من تا به حال تکمیل یک معلم یوگا آموزش در تایلند است. در میان در عمق مطالعه یوگایی فلسفه و آساناهای معلم ما تضعیف در واقعا یک ورزش ساده است که لحظه توجه من—یک تکنیک است که خورده بود به جلسه در breathwork. آن چیزی که به صراحت فریاد زد “مراقبه” اما من به یاد داشته باشید احساس بزرگ و تفکر: “این احساس سکون است که مردم صحبت می کنند؟”

من تصمیم گرفتم آن را به دیگری را امتحان کنید نه به خاطر من به یاد آن مصرف کمتر از یک دقیقه. بله—فقط در یک دقیقه. من اعتراف کنم در ابتدا من کمی بی اعتنا از هر گونه اثرات طولانی مدت چون منظورم این است که می تواند در 60 ثانیه واقعا که چقدر تفاوت ؟

من نمیفهمد من می تواند آن را به یک هفته و ببینید اگر من احساس چیزی…هر چیزی. روز سوم احساس راه رفتن در خواب از طریق روز من رفته بود. چهارم من شروع به احساس بسیار بیشتر در حال حاضر و سطح انرژی من بودند ، روز هفت, من فکر کردم: “این مراقبه…این احساس از یک ذهن آرام.” من در نهایت گرفتن گرفتن در آن مفهوم انتزاعی تمرکز حواس و درک است که مصرف لحظه ای را برای بررسی در با نفس و بدن بود که چگونه من می تواند وجود دارد.

من فکر نمی کنم من می خواهم که همیشه سعی کردم به مراقبه طبیعی تر بخشی از روال روزمره اگر من تا به حال با توجه به این شانس. اما بیشتر از همه آن را به من آموخت که گاهی اوقات بهترین کاری که شما می توانید در طول یک روز گیج کننده است که به سادگی متوقف شود. فقط برای یک دقیقه.

در حال حاضر از آن نوبت خود را.

بنابراین آنچه در آن است?

این یک Pranayam (کنترل نفس) تکنیک به نام Bhramari نفس نیز محاوره شناخته شده به عنوان نفس زنبور عسل (فکر می کنم: صدای وز وز زنبور عسل). این تنفس روش اجازه می دهد تا شما را به نزدیک کردن حواس از صدا و چشم به خودتان فکر لحظه تقریبا در هر نقطه و در هر زمان.

چگونه به آن را انجام دهد

شروع: شروع با یک دور (یک دم و بازدم) در شروع روز خود را با تنظیم یک هدف برای بقیه روز. و یا انجام سه دور در وسط روز یا هر زمان که شما نیاز به برخی از آرامش.

مرحله 1: پیدا کردن یک موقعیت راحت (نشستن ترین ایده آل است اما برخی از انجام آن ایستاده و یا تخمگذار پایین).

مرحله 2: محل چهار انگشت (به استثنای خود را شست) بیش از هر چشم برای جلوگیری از نور. جلوگیری از فشار چشم خود را; شما فقط می خواهید به فشار به اندازه کافی برای جلوگیری از نور است. شما همچنین می تواند جام انگشتان دست خود را در یک حرکت شبیه چمچه زنی-مانند شکل به طوری که برای جلوگیری از فشار بر روی چشم خود را.

مرحله 3: محل شست خود را بر روی گوش های خود را برای جلوگیری از صدا.

گام 4: تنفس از طریق بینی به راحتی پر کردن ریه های خود را با هوا.

گام 5: تنفس از طریق بینی و در همان زمان زمزمه. شما احساس ارتعاش در گلو خود را.

کنید و یا در دور 3 (3, 6, 9).
هنگامی که شما به پایان رسید, حذف دست های خود را و به آرامی چشمان خود را باز کنید. برای 10 ثانیه استراحت.

اجازه دهید من می دانم که چگونه از آن می رود در نظرات زیر! احساس رایگان به من را دنبال کنید برای راهنمایی های بیشتر و تغییرات در نحوه اعمال این به چالش های خاص.

از فروشگاه ما


tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>