تعمیر یو اس اس جرالد مجموعه بادبان سه سال پس از فاجعه برخورد کردن ژاپن

یو اس اس جرالد در راه خود را به سان دیگو که در آن آن را به دوباره پیوستن به ناوگان اقیانوس آرام پس از گذراندن

توسط ENSANEDIROOOOOOZ در 25 خرداد 1399

یو اس اس جرالد در راه خود را به سان دیگو که در آن آن را به دوباره پیوستن به ناوگان اقیانوس آرام پس از گذراندن بیش از دو سال تحت گسترده برخورد تعمیرات و ارتقاء تجهیزات در می سی سی پی.

هفت ملوانان کشته شدند که هدایت موشکی ناوشکن برخورد با یک تجاری کانتینر فیلیپین-پرچم ACX کریستال خاموش ژاپن ساحل در 17 ژوئن 2017.

روز شنبه کشتی ترک Ingalls کشتی سازی تسهیلات در پسکگولا می سی سی پی جدید خود با homeport در پایگاه نیروی دریایی سن دیگو نیروی دریایی بیانیه ای گفت:. آن را تا به حال اختصاص داده شده به 7th ناوگان در یوکوسوکا پایگاه نیروی دریایی ژاپن در زمان حادثه.

"امروز 'مبارزه فیتز" است از بازگشت به ناوگان اقیانوس آرام به عنوان یکی از ملت ما قادر به warfighting سیستم عامل مارک یک گام مهم در بازگشت او به warfighting آمادگی" عقب Adm. اریک Ver حقه نیروی دریایی سطح کشتی تعمیر و نگهداری و نوسازی فرمانده در بیانیه ای گفت:.

تعمیرات و modernizations به پایان رسید تا هزینه نیروی دریایی $523 میلیون USNI اخبار گزارش روز شنبه. این کار در اصل انتظار به بالا در $368 میلیون و دو سال به جای دو و نیم.

در فوریه فیتزجرالد به دریا رفت و به صورت آزمایشی اجرا و ارزیابی آن جهت کنترل خسارت جنگی و سیستم محرکه. یک بار در سن دیگو آن آغاز خواهد شد خدمه آموزش و گواهینامه های مورد نیاز برای آن را به طور رسمی راه اندازی مجدد گشت.

سرزنش برای برخورد و سقوط کرد در این افسر فرمانده در زمان Cmdr. برایس بنسون و سرهنگ ناتالی شانه یک اقدام تاکتیکی افسر بودند که در ابتدا به اتهام غفلت dereliction وظیفه و در نتیجه مرگ و غفلت hazarding از یک کشتی. از اتهامات عنوان شده کاهش یافته و در سال گذشته و دو تن از آنان به جای محکوم توسط نیروی دریایی است. بنسون بازنشسته در ماه دسامبر; نیروی دریایی پانل در ژانویه حکومت شانه می تواند انجام همان.

دو ماه پس از فیتزجرالد حادثه هدایت موشکی ناوشکن USS John S. مک کین نیز در یوکوسوکا, برخورد نزدیک سنگاپور با تجاری تانکر های Alnic MC کشتن 10 ملوانان. این مک کین قرار گرفتند تعمیرات گسترده است و در خدمات.

نیروی دریایی گزارش در اواخر سال 2017 اشاره کرد خدمه خستگی صرفنظر گواهینامه فقیر دیده بان ایستاده و آموزش و منینگ مشکلات از جمله علل این برخورد که در این گزارش به این نتیجه رسیدند قابل پیشگیری بود.

فیتزجرالد بازگشت به دریا در حدود یک هفته پس از یک قاضی فدرال را رد کرد و دو دعاوی آورده توسط بازماندگان و ملوانان' خانواده به دنبال بیش از $287 میلیون دلار از شرکت کشتی که در اجاره این ACX کریستال.

مناسب در زمینه در ایالات متحده دادگاه منطقه شرقی لوئیزیانا گفت: ملوانان تحمل روانی غم و اندوه از دست مزد درد و رنج و "قبل از مرگ وحشت."

ایالات متحده منطقه قاضی لنس Africk در نیواورلئان اعطا NYK خط حرکت به اخراج و گفت دادگاه های ایالات متحده هیچ صلاحیت بیش از این موارد است. شرکت "نمی توان تلقی 'در صفحه اصلی در هر کشور که در آن عمل" با توجه به حاکم. NYK خط حفظ کمتر از 6 درصد از کارکنان آن و تولید کمتر از 10 درصد از درآمد خود را در ایالات متحده Africk نوشت.

وکیل شاکیان' دیوید Schloss برنامه به درخواست تجدید نظر تصمیم گیری.

"آن را به سادگی نمی توان در این مورد که ایالات متحده هیچ علاقه ای به ارائه یک فروم برای هفت خانواده هایی که از دست عزیزان خود و بیش از 40 فیتزجرالد ملوانان که ناتوان کننده رنج می برند جسمی و روانی صدمات به نام خدمت به کشور خود," او گفت ستاره و راه راه با یک ایمیل در تاریخ 5 ژوئن.

این مقاله نوشته شده توسط آرون, Kidd از ستاره و راه راه بود و از نظر قانونی مجوز از طریق تریبون محتوای آژانس از طریق <url> ناشر شبکه. لطفا همه سوالات به صدور مجوز legal@newscred.com.

نمایش مقاله کامل

کپی رایت © 2020 ستاره و راه راه. تمام حقوق محفوظ است. این مواد ممکن است منتشر نمی شود, پخش, بازنویسی و یا توزیع شود.



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب