تبلیغات اینستاگرام راهی به سمت موفقیت تجاری2024-05-05

آموزش کامل بازاریابی اینستاگرام سلکتک

انجام این کار، پیگیری و مدیریت تبلیغات‌هایی که به صورت همزمان انجام می‌شوند را برای شما راحت‌تر خواهد کرد. در تبلیغات خود دسته مدنظر خود را انتخاب و سپس جزئیات کمپین را مشخص کنید. یکی از راه های موثر برای گسترش حضور شرکت شما، استفاده از محتوای تولید شده توسط کاربر (UGC) است. وقتی مشتریان عکس‌ها و ویدیوهای مربوط به برند یا محصولات شما را به اشتراک می‌گذارند، آنها را با اجازه برای ایجاد اعتماد و شناسایی برند، مجدداً ارسال کنید. دسته اینستاگرام خود را در وب سایت، خبرنامه، فیس بوک، توییتر، تیک تاک یا کانال های دیگر تبلیغ کنید.

در این مقاله، به بررسی استراتژی‌های موفق تبلیغات در اینستاگرام خواهیم پرداخت که به شما کمک می‌کند تا از این پلتفرم نهایت بهره را ببرید. همکاری با اینفلوئنسرها یکی دیگر از راه‌های موثر تبلیغاتی در اینستاگرام است. اینفلوئنسرها افرادی هستند که تأثیر زیادی بر روی مخاطبان خود دارند و معمولاً در زمینه‌های خاصی مانند مد، زیبایی، فناوری، سفر و آشپزی شناخته‌شده هستند.

– مردم به دلیل علاقه مندی به زندگی بلاگرها قضاوت های آنها را قبول می کنند، به آنها اعتماد دارند و به توصیه های آنها گوش می کنند. بنابراین قطعا تبلیغات از طریق یک شخصیت معتبر در اینستاگرام می تواند به کلید موفقیت شما تبدیل شود. در اینستاگرام ، می توانید از یک یا چند اهداف تبلیغاتی زیر استفاده کنید.

یکی از زیبایی های اینستاگرام این است که قابلیت های تبلیغات را دار اما فارغ از این امکان در اینستاگرام، می‌توانید فالوورهای خود را به صورت ارگانیک بسازید. این امکان اجازه می‌دهد تا یک رابطه بسیار طبیعی بین برند شما و دنبال کنندگان شما از ابتدا اتفاق بیفتد، در مقابل ارتباط اجباری با تبلیغات پولی. فروش همان چیزی است که بیشتر صاحبان کسب و کار برای آن تلاش میٰکنند، و وقتی صحبت از مزایای اینستاگرام به میان می‌آید، تفاوتی ندارد. بیش از یک سوم از کاربران اینستاگرام از اینستاگرام برای خرید آنلاین یک محصول استفاده کرده‌اند که باعث می‌شود ۷۰ درصد بیشتر از کاربران غیر اینستاگرام این کار را انجام دهند.

Contact Us
https://appreview.ir/
Email: info@appreview.ir
Phone: 09145622900
, iran, iran

بنابراین، هر مشتری قادر خواهد بود گزینه به صرفه را برای تبلیغ کسب وکار خود پیدا کند. در حالی که ما اینجا هستیم، شما همچنین می توانید انتخاب کنید که یک تبلیغ آزمایشی تقسیم شده را شروع کنید. همچنین تصمیم بگیرید که بودجه خود را در بین مجموعه تبلیغات بهینه کنید یا خیر. آیا می دانید چطور باید پیج خود را به گوگل معرفی کنید.چطور سئو پیج خود را ارتقا دهید.

بهتر است در محتوای استوری، اشاره کنید که برای چه چیزی این شمارش‌گر را گذاشته‌اید. کاربرانتان بعد از کلیک روی شمارش معکوس، هنگام منتشر ‌کردن پست یا برگزاری مسابقه، اعلانی دریافت می‌کنند. حتی آن‌ها می‌توانند شمارش‌گر شما را در استوری خود نیز منتشر کنند تا کاربران دیگر نیز، مطلع شوند. یکی دیگر از راه‌هایی که باعث افزایش تعامل پیجتان می‌شود، پین ‌کردن کامنت‌هاست. سپس آن افرادی که فکر می‌کنید کامنت بحث‌برانگیزی گذاشته‌اند را پین می‌کنید.

این کلیپ ها که پس از 24 ساعت ناپدید می‌شوند، می‌توانند تا 60 ثانیه طول بکشند. در واقع، بیش از 47 درصد از کاربران اجتماعی ایالات متحده بین سنین 16 تا 34 سال، محصولات یا خدماتی را در اینستاگرام خریداری کرده‌اند. این مورد را در نظر داشته باشید که استراتژی ها برای هر کسب و کار ممکن است متفاوت باشد و نسبت به زمینه کاری خود استراتژی بازاریابی به کمک Instagram را برنامه ریزی کنید. اینستاگرام یک پلت فرم عالی برای ایجاد رابطه با اهداف شما، آموزش مشتریان در مورد برند شما و گسترش مخاطبان شما است. یکی از استراتژی های مهم تبلیغ کردن در اینستاگرام این است که باید هوشمندانه برای تبلیغ هزینه کنید.

چونکه اینترنت نه تنها شما را به بیش از نیمی از جمعیت جهان، بلکه به قلب مخاطبان هدفتان متصل می‌کند. همچنین، گستره‌ای بی‌نظیر از روش‌ها و کانال‌های تبلیغاتی در دنیای دیجیتال وجود دارد که می‌توانید از آن‌ها برای دیده شدن برندتان استفاده کنید. در این روش، زمانی که مخاطب محصول مورد نیاز خود را در گوگل جستجو می‌کند، تبلیغ محصول شما به‌عنوان یکی از نتایج در صدر جستجو قرار می‌گیرد. برای استفاده از این نوع تبلیغ باید حساب کاربری خود را در Google Merchant Center ایجاد کنید. هنگامی که مخاطب تبلیغات همسان یا نیتیو را مشاهده می‌کند، معمولاً تصور می‌کند که این محتوا پیشنهادهایی از سمت موتور جستجوی گوگل، سایت میزبان یا شبکه‌های اجتماعی است. تنها با برچسب کوچک “Ad” یا “Sponsored” در گوشه تبلیغ مشخص می‌شود که این یک محتوای تبلیغاتی است.

تبلیغات فید به تبلیغاتی گفته می‌شود که در تغذیه یا فید اصلی اینستاگرام نمایش داده می‌شوند. این تبلیغات می‌توانند شامل تصاویر ثابت، ویدیو، گالری تصاویر (Carousel) یا حتی کالکشن‌ها باشند. تبلیغات فید به طور طبیعی در میان پست‌های دیگر کاربران نمایش داده می‌شود، بنابراین به نظر می‌رسد که این محتوا جزء پست‌های عادی است. به این ترتیب، اگر به دنبال افزایش فروش، جذب مخاطبان بیشتر و ساختن یک برند قوی در فضای دیجیتال هستید، تبلیغات در اینستاگرام یک ابزار قدرتمند برای شماست. در این مقاله به چند مرحله مهم اشاره کردیم؛ از جمله تعیین اهداف مشخص و KPI واضح، انتخاب کمپین تبلیغاتی و محتوای مناسب و پیدا کردن اینفلوئنسر مناسب و همکاری با او. این به طور واقعی محصولات شما را به نمایش می گذارد و در عین حال حس جامعه را تقویت می کند.

ابزار دیگری نیز وجود دارند که با کمک آن‌ها نیز می توانید پیج خود را تحلیل کنید برای آشنایی یا این ابزار پیشنهاد می‌کنیم مقاله بهترین ابزارهای آنالیز اینستاگرام را مطالعه کنید. با رشد محتوای ویدئویی در شبکه‌های اجتماعی، اینستاگرام نیز به طور فزاینده‌ای بر ویدئوهای کوتاه تأکید می‌کند، به ویژه با معرفی ویژگی‌هایی مانند ریلز (Reels). این قابلیت به برندها این امکان را می‌دهد که محتوای تبلیغاتی خود را به روشی خلاقانه و جذاب‌تر به نمایش بگذارند.

با این کار متوجه می‌شوید که آیا مخاطبان تبلیغات شما را دوست داشته‌اند یا نسبت به آن واکنش منفی نشان داده‌اند. با توجه به این موضوع می‌توانید تبلیغات آتی خود را بهینه‌سازی کنید و مشکلاتی که در تبلیغ کنونی وجود دارد را از بین ببرید. به یاد داشته باشید کاربران همیشه از دیدگاهی تازه به محتواها نگاه می‌کنند و چیزی را مشخص می‌کنند که شما به آن توجه نکرده‌اید. کمپین تبلیغاتی در اینستاگرام به یکی از روش‌هایی که نام بردیم محدود نمی‌شود. گاهی اوقات برخی از برندها با توجه به استراتژی که برای تبلیغاتشان دارند، از بیش از یک روش برای تبلیغ در اینستاگرام استفاده می‌کنند.

برای پیدا کردن هشتگ‌های پرکاربرد در زمینه کاری خود زمان صرف کنید و سعی کنید ۳۰ هشتگ خوب و مناسب در هر پست خود قرار دهید. پیشنهاد می‌شود گاهی هشتگ‌هایی را به کار ببرید که پست‌های کمی با آن گذاشته شده‌اند. به این ترتیب به راحتی می‌توانید در آن هشتگ به پست برتر یا top Post تبدیل شوید. پست شما به این شکل در صفحه آن هشتگ بالا خواهد آمد و مخاطبین بیشتری پست شما را می‌بینند.

خرید مستقیم از داخل اینستاگرام (Instagram Shopping)

اشتباهات رایج در اینستاگرام مارکتینگ ممکن است مانع دستیابی شما به نتایج مطلوب شود. اگر فکر می‌کنید اینستاگرام فقط جایی برای عکس‌های دوستانه یا ویدیوهای خنده‌دار است، باید تجدیدنظر کنید! اینستاگرام امروز تبدیل به ابزاری بسیار موثر، کاربردی و قدرتمند برای برندها شده و می‌تواند به شما در جذب مشتریان، افزایش فروش و ایجاد تعامل واقعی با مخاطبان کمک کند. بازاریابی در اینستاگرام یکی از مباحثی است که این روزها در فضای مجازی بین مشاغل و استارت آپ ها بسیار داغ می باشد. بازاریابی در اینستاگرام به قدری می تواند در برند سازی و پیشرفت کسب و کار کمک نماید که چشم پوشی از آن تقریبا غیر ممکن می باشد. در سال 2017 شرکت Webdam عنوان کرد شبکه های اجتماعی مبتنی بر چند رسانه ای رشدی بسیار سریعتر نسبت به شبکه های اجتماعی مبتنی بر متن دارند.

تبلیغات یکی از مهم‌ترین ابزارها برای توسعه برند است که به تقویت تصویر مثبت، برقراری ارتباط مؤثر با مشتریان و رشد کسب‌وکار کمک می‌کند. از طریق تبلیغات، برند می‌تواند پیام‌ها و ارزش‌های خود را به مخاطب هدف منتقل کند و در ذهن آن‌ها‌ جایگاهی ماندگار بسازد. بعد از اینکه اهداف تبلیغاتی خود را تعیین کردید وقت آن رسیده است که یک بازنگری بر روی مخاطبین اینستاگرامی خود داشته باشید.

    {
  • از آنجا که اینستاگرام انواع مختلف تبلیغاتی از جمله پست‌های تصویری، ویدئویی، استوری‌ها و آگهی‌های متنی را ارائه می‌دهد، باید نوع تبلیغ مناسب با هدف و مخاطبان آن را انتخاب کنید.
  • |}{
  • بنابراین می‌توانید به صورت ماهانه تبلیغاتی به این شکل انجام دهید تا به این ترتیب نام برند شما به صورت پیوسته در محیط اینستاگرام دیده و شنیده شود.
  • |}
  • تبلیغات تصویری برای برندهایی که به ‌دنبال ارائه یک پیام واضح و فوری هستند، مناسب ‌است که با تصاویر جذاب و خلاقانه می‌توانند توجه مخاطب را جلب کنند.
  • همچنین می‌توانید محصولات فروشگاه خود را در پست‌ها به همان روشی که کاربر دیگری را تگ می‌کنید، تگ کنید.
  • علاوه بر این، با وجود کانال‌های متعدد، موفقیت در گرو استفاده از محتوای مناسب، در زمان مناسب و برای مخاطب مناسب است.
  • {
  • اولین چیزی که برای این روش تبلیغاتی نیاز دارید، یک حساب تجاری فیس‌بوک است.
  • |}

در این صورت، افراد با مشاهده عکس پروفایل پیج شما، سریعا برندتان را می‌شناسند و آن را دنبال می‌کنند. جریان پلتفرمی است که در آن می‌توانید انواع تبلیغات در اینستاگرام از جمله تبلیغات بازدیدی، تعرفه‌ای و اینفلوئنسری را به‌راحتی اجرا کنید. این پلتفرم به شما این امکان را می‌دهد که به بیش از هزاران پیج دسترسی داشته باشید و با آن‌ها کمپین خود را بسازید. از ابتدا تا انتهای ساخت کمپین هم تیم پشتیبان جریان همواره در کنار شماست تا بتوانید عملکرد خوبی از تبلیغاتتان داشته باشید. بعد از اجرای کمپین، گزارشی از روند تبلیغات در پیج‌ها به شما داده خواهد شد تا در جریان زیروبم تبلیغات خود باشید.

میکرو اینفلوئنسرها کسانی هستند که تعداد فالوورهای محدودی دارند؛ اما تاثیر آن‌ها روی مخاطبان زیاد است. در این مرحله، باید ایده خوبی در مورد نوع محتوای اینستاگرامی که می‌خواهید بسازید داشته باشید.و این بدان معناست که زمان آن رسیده است که یک استراتژی اجرایی را توسعه دهیم. با لایک های کامنت و پاسخ دادن به آنها به دنبال فرصت هایی برای برقراری ارتباط مناسب با فالوورهای خود باشید. اطمینان حاصل کنید که هر پست هدفی دارد که سعی در دستیابی به آن دارد و هر جا که ممکن است شامل فراخوان برای اقدام (CTA) باشد. در این مرحله، باید ایده خوبی در مورد نوع محتوای اینستاگرامی که می خواهید بسازید داشته باشید.

هیچ چیزی اندازه درگیر کردن احساسات نمی‌تواند باعث ایجاد نزدیکی بین یک تبلیغ و مشتری شود. کمپین تبلیغاتی «متفاوت فکر کن» اپل را به یاد بیاورید؛ این کمپین تحولی در دنیای تبلیغات ایجاد کرد و در سال ۱۹۹۸ با دریافت جایزه امی برای بهترین فیلم تبلیغاتی، نام خود را جاودانه ساخت. این شعار، که بین سال‌های ۱۹۹۷ تا ۲۰۰۲ به عنوان نماد تفکر پیشرو اپل استفاده می‌شد، مردم را به پذیرش تغییر، نوآوری و نگاهی تازه به دنیا دعوت و مفهوم خلاقیت را بازتعریف کرد.

به این ترتیب پست های تبلیغاتی در صفحات برترین اینفلوئنسرها ابزار قدرتمندی در تبلیغات هستند. با کمک آنها می توان تصویر مثبتی از محصول ایجاد کرد و آن را به یک محصول پرفروش در بازار تبدیل کرد. علاوه بر این کسب و کارهای آنلاین می توانند از ویژگی های دیگر اینستاگرام مانند افزودن فیلترهای عکس ، جلوه های ویدئویی و متن برای ایجاد تبلیغات سرگرم کننده و خلاقانه و جذب مشتری بیشتر استفاده کنند. بهتر است از همان زمانی که تصمیم به راه‌اندازی کمپین تبلیغات اینستاگرامی می‌گیرید، یک دفترچه و خودکار همراه خود داشته باشید.

تبلیغات در بخش جستجوی اینستاگرام (اکسپلور)، به کاربرانی نشان داده می‌شود که به دنبال محتوای جدید و جذاب هستند. بنابراین تبلیغات در اکسپلور شانس بیشتری برای دیده شدن و جذب مخاطب دارد. این نوع تبلیغات شامل چندین تصویر یا ویدئو است که کاربر می‌تواند با اسکرول کردن بین آنها حرکت کند. تبلیغات اسلایدی فرصت خوبی برای نمایش چند محصول مختلف، ویژگی‌های یک محصول خاص یا ارائه داستان کامل‌تر به مخاطب فراهم می‌کنند. حالا اگر می خواهید به واسطه تبلیغات در اینستاگرام به موفقیت های چشمگیری دست پیدا کنید، پیشنهاد می‌کنیم ادامه مطلب را از دست ندهید. ما در این مطلب از کارینو قصد داریم شما را با راهنمای کامل تبلیغات در اینستاگرام آشنا کنیم.

هماهنگی با هویت برند:

این روش بسیار خوبی برای تحریک کاربران به تولید محتوا و افزایش همکاری و تعامل محسوب می‌شود. همان‌طور که قبلاً ذکر شد، اینستاگرام یک شبکه اجتماعی تصویر محور است؛ اما این به معنی بی‌اهمیتی کَپشِن (Caption یا متن زیر پست) نیست. کپشن تصویر، امکان روایت داستانی را برای شما فراهم می‌کند که به واسطه آن می‌توانید تصویر مورد نظر را معنادارتر کنید. تعداد تبلیغات در شبکه‌های اجتماعی به اندازه‌ای زیاد شده که کاربران تمایل چندانی به تماشای آن ندارند.

پس از آن روی زبانه Audience کلیک کنید و به پایین صفحه بروید تا چیزی شبیه به تصویر بالا ظاهر شود. یکی از مهم‌ترین مراحل اجرای تبلیغات اینستاگرامی، تحلیل و ارزیابی عملکرد کمپینه. این کار به شما کمک می‌کنه متوجه بشین چه چیزی جواب داده و چه چیزی نیاز به بهبود داره. ویدئوها راهی عالی برای جذب مخاطبان هستن، چون همزمان از تصویر، صدا و حرکت استفاده می‌کنن.

به عبارت دیگر نیازی نیست برای همه روز ه یک مقدار مشخص خرج شود بلکه لازم است به عنوان مثال در روز مشخصی از هفته،ساعات مشخصی در روز را صرف تبلیغات نمایید. از کپشن‌های مختصر و مرتبط استفاده کنین که حس کنجکاوی ایجاد کنن و کاربر رو ترغیب به کلیک کنن. اگه یه کمپین مشخص با مدت زمان محدود دارین، می‌تونین یه بودجه کلی تعیین کنین که کل هزینه تبلیغات رو پوشش بده.

{

بهینه‌سازی پروفایل اینستاگرام

|}

در ادامه، توضیحات کاملی برای ارزیابی موفقیت در اینستاگرام ارائه می‌دهیم. برای ایجاد کمپین تبلیغاتی، در جریان ثبت‌نام کنید و وارد پنل مدیریتی شوید. فروش و سرنخ ها از طریق تبلیغات اینستاگرام قابل ردیابی هستند، بنابراین شما می توانید ROI واضحی را مشاهده کنید. فرمت بصری اینستاگرام بیش از یک پلتفرم برای اشتراک‌گذاری عکس‌ها و ویدیوها با حلقه اجتماعی شما، آن را به بخشی ارزشمند از هر استراتژی تجارت الکترونیک تبدیل می‌کند. امیدواریم اکنون درک اولیه ای از نحوه استفاده از بازاریابی اینستاگرام برای تبلیغ برند خود داشته باشید.

استوری‌ها به صورت تمام صفحه نمایش داده می‌شن و برای جذب فوری مخاطب طراحی شدن. این نوع تبلیغات معمولاً فقط چند ثانیه طول می‌کشه و برای جلب توجه در لحظه ایده‌آله. مثلاً می‌تونین یه استوری جذاب طراحی کنین که پیشنهاد ویژه‌ای رو تبلیغ کنه. راه‌حل چیست؟ چگونه می‌توانید سر موقع پست‌هایتان را منتشر کنید؟ یکی از بهترین راه‌ها، استفاده کردن از تقویم محتوایی است. شما با استفاده از یک برنامه‌ریزی از‌پیش‌تعیین‌شده، می‌توانید سر موقع محتوایتان را آماده و آپلود کنید.

کار تمام است به راحتی این مورد قابل انجام خواهد بود.توصیه ما این است که قبل از راه اندازی کمپین تبلیغاتی در اینستاگرام مخاطبین مد نظر خود را پالایش و دسته بندی نمایید. به همین دلیل محتواهای ویدیویی جذابیت بیشتری برای آن‌ها دارد، به خصوص اگر جذاب باشد. «دیرین دیرین» یکی از موفق‌ترین نمونه‌های ایرانی در زمینه تولید محتوای ویدیویی است که در حال حاضر تبلیغات هم انجام می‌دهد. چند تیم دیگر هم در زمینه انیمیشن و تبلیغات فعالیت دارند و از آنجایی که محتوای جذاب و طنز تولید می‌کنند، کاربران به آن‌ها توجه می‌کنند و محتواهایشان را می‌بینند. اسپانسرینگ یکی از انواع تبلیغات در اینستاگرام است که حساسیت بالایی دارد و اگر اصولی اجرا نشود، خیلی سریع شکست می‌خورد. روش اول این است که اسپانسر محتوای پیج دیگری شوید و با تأمین هزینه‌های تولید محتوا از آن‌ها بخواهید برند شما را هم در محتواهایشان معرفی کنند.

مخاطبان این افراد از شما خرید نکرده‌اند و اطلاعی از کیفیت محصولتان ندارند، اما از آنجایی که شخصیت محبوبشان این محصول یا برند را تبلیغ یا از آن استفاده می‌کند، برای خرید اقدام می‌کنند. از آنجا که اینستاگرام انواع مختلف تبلیغاتی از جمله پست‌های تصویری، ویدئویی، استوری‌ها و آگهی‌های متنی را ارائه می‌دهد، باید نوع تبلیغ مناسب با هدف و مخاطبان آن را انتخاب کنید. در تبلیغات کاروسل (پست‌های اسلایدی)، امکان نمایش چندین تصویر یا ویدئو به صورت اسلایدی با یک پست وجود دارد. این امکان به برند‌ها اجازه می‌دهد تا محتوای گوناگونی ارائه دهند و کاربران نیز بتوانند بین محتواهای مختلف پیمایش کنند و اطلاعات بیشتری را در یک زمان، دریافت کنند. استوری‌ها یکی از ابزارهای محبوب اینستاگرام و همچنین تبلیغات اینستاگرامی هستند و تبلیغات از طریق استوری‌ها هم می‌توانند به کاربران نمایش داده شوند.

در دنیایی که ۶۷.۱ درصد از افراد به اینترنت دسترسی دارند و هر فرد به‌طور متوسط روزانه ۶ ساعت و ۳۱ دقیقه آنلاین است (Demandsage)، این فرصت برای دسترسی به کاربران را نباید از دست بدهید. مانند هر کمپین بازاریابی دیگری، کمپین اینستاگرام شما باید یک جریان ثابت داشته باشد. پست های لحظه ای می توانند سرگرم کننده باشند، اما باید در استراتژی شما استثنا باشند. یک تصویر عالی برای عکس نمایه خود پیدا کنید، کمی وقت بگذارید و بیوگرافی خود را بنویسید و مطمئن شوید که کال تو اکشن (محرکی برای اقدام به خرید) مناسب قرار می‌دهید.

شما با رعایت این 4 مرحله، می‌توانید ابتدای مسیرتان را در اینستاگرام، به‌درستی شروع کنید. شما با اندکی زمان، می‌توانید به‌خوبی بر این شبکه ‌اجتماعی پر‌طرفدار تسلط کافی پیدا کنید. همان طور که دیدید این موارد نکات ساده‌ای هستند؛ ولی در هنگام تبلیغات به شما کمک می‌کنند که تمام جوانب را زیر نظر داشته باشید و تبلیغاتتان را  اثرگذارتر از قبل انجام دهید.

امروزه برخی از بهترین روش های تبلیغات در اینستاگرام مبتنی بر دانش روانشناختی به صاحبین کسب و کارها ارائه می‌شوند اما تبلیغات اینستاگرامی پایه و اساس دیگری هم دارد. برای پیروزی در بازار محصولات و خدمات ویژه خود و کنار زدن رقبا شما نیاز دارید روش‌های جدید تبلیغات در اینستاگرام را بشناسید و از آن‌ها برای معرفی برند خود استفاده کنید. به طور خلاصه هیچ روشی وجود ندارد که به عنوان بهترین تبلیغات در اینستاگرام شناخته شود و برای همه کسب و کارها کاربردی باشد.

{تعمیرات لپ تاپ|لپ تاپ} https://appreview.ir/
تبلیغات هدفمند در اینستاگرام