بلاگر معروف ایران، از تجربه به تخصص2022-09-25

بلاگر های معروف ایرانی بلاگر معروف اینستا‍ چرا موفق شدن؟

پیج اینستاگرام او با حدود ۱۶۸ پست نزدیک به ۱۵۵ هزار نفر دنبال‌کننده دارد و محتوای آن اغلب آموزش و ترفندهای کاربردی در حیطه تکنولوژی و معرفی نرم‌افزارهای جدید و نحوه کار با آن‌هاست. بلاگری به شما اجازه میدهد که در هر زمانی که دوست دارید کار کنید و در هر مکانی که دلخواه شماست، محتوای خود را تولید کنید. با افزایش تعداد دنبال کنندگان، فرصت های همکاری با برندها، تبلیغات و کسب درآمد برای شما فراهم میشود که بدان اشاره کردیم. همچنین بلاگری فضایی برای بیان خود و به اشتراک‌گذاری علایق و تخصص‌های شماست؛ مزیتی که شاید وقتی کارمند یک شرکت باشید، چندان عملی نباشد. بلاگرهای حرفه ای گروهی از افرادند که بلاگری را به عنوان یک شغل تمام وقت در نظر میگیرند و با برنامه ریزی دقیق، تولید محتوای منظم و همکاری با برندها به کسب درآمد میپردازند. محتوای آنها معمولاً کیفیت بالایی دارد و از ابزارهای حرفه ای برای تولید محتوا استفاده میکنند.

او در ایران در رشته مهندسی عمران تحصیل کرد، اما بعدها به مدلینگ و عکاسی روی آورد. حمید فدایی همسر الناز گلرخ هم هست و این روزها از طریق عکاسی و تبلیغ برندهای مختلف کسب درآمد می‌کند. «نرگس دهقانی» به تولید محتوای آموزشی در زمینه آشپزی مشغول است و با دستور پخت‌های متنوع خود حدود ۳۵۵ هزار نفر را جذب کرده است.

بلاگران مسافرت و گردشگری به تجربیات سفرهای خود در داخل و خارج از کشور می پردازند. و با مخاطبان خود اطلاعات در مورد مقاصد مختلف توریستی، راهنمایی‌های سفر و تجربیات شخصی خود را به اشتراک می‌گذارند. این افراد معمولاً با تصاویر زیبا و داستان‌های جذاب از سفرهای خود مخاطبان را به خود جلب می‌کنند. بلاگران مسافرت و گردشگری می‌توانند به ارتقاء صنعت گردشگری و تشویق به سفرها و کاوش‌های جدید کمک کنند و به معرفی مقاصد گردشگری کمتر شناخته شده کمک کنند. در دنیای بلاگری در ایران، تنوع بسیار زیادی در انواع و اشکال بلاگران وجود دارد. از افرادی که محتواهای فنی و علمی ارائه می‌دهند، گرفته تا هنرمندان، ورزشکاران، و حتی افرادی که زندگی روزمره خود را با دیگران به اشتراک می‌گذارند.

{
    {
  • شاید اگر راهنمایی جامع برای بلاگری موجود باشد بتوان به راحتی پله‌های موفقیت را طی کرد.
  • |}{
  • او در بخش اورژانس بیمارستان مشغول به کار است و تجربیات و داستان های زندگی شخصی و کاری خود را در این وبلاگ به ثبت می رساند.
  • |}
  • او این روزها از طریق تبلیغات کسب درآمد می‌کند و سفیر برند لوازم آرایشی اینگلوت در ایران شده است.
  • او که در رشته سینما تحصیل کرده است، کار خود را با نویسندگی در انیمیشن‌های مشهور «دیرین دیرین» و بازیگری تئاتر شروع کرد.
  • {
  • امروزه بلاگر شدن؛ یکی از راحت‌ترین و در دسترس‌ترین مشاغل در ایران است.
  • |}
  • این مقاله به معرفی بلاگرهای معروف ایرانی که در اینستاگرام فعالیت دارند می‌پردازد و بررسی می‌کند که چگونه این افراد می‌توانند در تبلیغات و معرفی محصولات به کسب‌وکارها کمک کنند.
|}

معرفی بلاگر های معروف ایرانی در دبی

  • وردپرس، بلاگ و یا شبکه های اجتماعی ای مثل اینستاگرام یا یوتیوب از محبوب ترین ابزارها برای شروع کار شما هستند.
  • {
  • از جمله آنها می توان آشپزی، فود، بیوتی، گردشگری و غیره را مثال زد.
  • |}
  • مشهورترین ایرانی است که نه تنها در داخل کشور بلکه در سراسر دنیا شهرت دارد.
  • {
  • حتی جنس مخاطبان در یوتیوب و اینستاگرام نیز تفاوت دارد؛ مخاطبین اینستاگرام معمولاً کم حوصله تر و عام‌تر از افرادی هستند که در یوتیوب حضور دارند.
  • |}{
  • این بلاگرها نه‌تنها در برقراری ارتباط با مخاطبان خود خبره‌اند، بلکه می‌توانند به شما کمک کنند تا پیام برندتان را به شکلی موثر و هدفمند به دست علاقه‌مندان خدمات و محصولاتتان برسانید.
  • |}
  • جنگل‌های آمازون را از نزدیک دید و چهره وحشتناک جنگ را هنوز روی دیوارهای بوسنی هرزه گوین حس کرد.

باتوجه‌به تنوع مخاطبان در تهران، انتخاب بلاگرهای تهرانی مناسب برای کسب‌وکار شما، می‌تواند به افزایش دیده‌شدن و جذب مشتریان جدید کمک کند. بلاگرهای سرگرمی که با عنوانBlogger Entertainment شناخته می شوند در ایران طرفداران بسیاری دارند. به طور کلی طرفداران این بلاگرها را نوجوانان و جوانان تشکیل می‌دهند.

محبوبیت او بین مخاطبانش نیز مانند صدف بیوتی و ملینا تاج به دلیل صمیمیت اوست. نگین میرصالحی فشن بلاگر معروف ایرانی با بیش از ۶ میلیون فالوور در اینستاگرام برای برندهایی مثل گوچی و شنل تبلیغ می‌کند. او صاحب یک برند محصولات مو به نام گیسو است؛ این محصولات با عسل و موم عسل تولید می‌شوند.

زمانی که شما به موضوعی علاقه‌مند باشید، با اشتیاق بیشتری محتوا تولید می‌کنید و این اشتیاق به مخاطب شما نیز منتقل می‌شود. همچنین، تخصص شما در یک موضوع خاص به شما کمک می‌کند تا محتوای باکیفیت و ارزشمندی تولید کنید. بلاگری به معنای ایجاد و انتشار محتوا در قالب‌های مختلف مانند متن، عکس، ویدیو و پادکست در پلتفرم‌های آنلاین است. بلاگرها معمولاً در یک حوزه خاص تخصص دارند و به صورت منظم محتواهایی تولید می‌کنند که به مخاطبانشان اطلاعات، سرگرمی، یا الهام‌بخشی ارائه می‌دهد. سینا عزتی هم اکنون با یک میلیون فالوور از مشهورترین اینفلوئنسرها در زمینه تولید محتواهای تکنولوژی دنیای دیجیتال محسوب می‌شود. از نظر او تعداد مخاطبان در اینستاگرام چندین برابر یوتیوب است؛ اما برای موفق شدن در یوتیوب باید تلاش مداوم و ممارست داشت تا به نتیجه مطلوب رسید.

از این رو در متن بالا به طور کامل به معرفی و بررسی موفقیت معروف‌ترین بلاگرهای ایرانی پرداختیم. در این بین به معرفی مشهورترین فود بلاگرهای ایرانی اینستاگرام خواهیم پرداخت. بیوتی بلاگری از جمله بلاگری‌های پرطرفدار و البته پردرآمد محسوب می‌شود که به مذاق فالوور ایرانی خوش آمده است. با یک نگاه کوتاه و اجمالی در اینستاگرام تعداد بسیار زیادی بیوتی بلاگر یافت می‌شود که در ادامه به معروف‌ترین و موفق‌ترین آن‌ها و دلایل موفقیتشان خواهیم پرداخت. او در حال حاضر دانشجوی مهندسی کامپیوتر در دانشگاه اصفهان است و هم‌زمان ادمین شبکه‌های اجتماعی به نام خودش در اینستاگرام و یوتیوب است.

به‌طوری‌که در کمتر از یک هفته نزدیک به ۸ میلیون ویو برای این ویدئو ثبت شد و بیش از ۴۰ هزار کامنت (نظر) دریافت کرد. در این روش، بلاگرها از طریق قرار دادن لینک های همکاری در فروش، از فروش محصولات درآمد کسب میکنند. داشتن حضور فعال در پلتفرم های مختلف مانند اینستاگرام، توییتر یا یوتیوب، به جذب و افزایش دنبال کنندگان کمک میکند. چنانچه بتوانید به صورت همزمان در چند پلتفرم فعال باشید، مطمئناً مخاطبان بیشتری جذب خواهید کرد. ابزارهایی مانند فتوشاپ و نرم افزارهای ویرایش ویدئو مثل ادوبی پریمیر میتوانند به شما در تولید محتوای حرفه ای کمک کنند.

یک فردی که بالای 5 میلیون درامد دارد معمولا 100 میلیون در ماه راحت درآمد کسب می کند و به همین خاطر است که جذب مخاطب برای آنها اهمیت زیادی دارد. «مهرشاد گل مکانیان» بلاگری فعال در زمینه زندگی روزمره و سبک زندگی است که حدود ۴۲۶ هزار مخاطب را با لحظات واقعی خود همراه می‌کند. ابزارهای مرتبط با سبک زندگی با نمایش در محتوای پرتعامل این بلاگر بیشتر دیده می‌شوند. برای موفقیت، شناختن رقبا و تجزیه و تحلیل محتوای آن‌ها بسیار مهم است. با بررسی بلاگران مشابه در حوزه‌ی شما می‌توانید از تجربیات آن‌ها استفاده کنید و بهترین روش‌ها را در نظر بگیرید.

همچنین برای انجام ویرایش های مورد نظر میتوانید از یک ادیتور یا گرافیست استفاده کنید. بلاگرهای موفق معمولاً به محتوای تصویری یا ویدئویی حرفه ای نیاز دارند، پس داشتن یک دوربین مناسب یا حتی یک گوشی هوشمند با دوربینی با کیفیت میتواند بسیار کمک کننده باشد. البته از یاد نبریم که داشتن تجهیزات خوب و گران قیمت تمام ماجرا نیست. اولین و مهمترین گام، انتخاب موضوعی است که به آن علاقه دارید و در آن تخصص دارید. موضوعی را انتخاب کنید که بتوانید در مورد آن محتواهای ارزشمند و جذابی تولید کنید که مخاطبان را پای حرفتان میخکوب کند.

    {
  • بلاگرهای حرفه ای گروهی از افرادند که بلاگری را به عنوان یک شغل تمام وقت در نظر میگیرند و با برنامه ریزی دقیق، تولید محتوای منظم و همکاری با برندها به کسب درآمد میپردازند.
  • |}
  • هر چند که این بلاگر معروف تنها به تبلیغات محصولات دیگران اکتفا نکرده و در حال حاضر نیز گفته می شود که برندی را به نام خود به ثبت رسانده و از این طریق به درآمد زیادی دست یافته است.
  • {
  • همچنین برای انجام ویرایش های مورد نظر میتوانید از یک ادیتور یا گرافیست استفاده کنید.
  • |}
  • بلاگری به شما اجازه میدهد که در هر زمانی که دوست دارید کار کنید و در هر مکانی که دلخواه شماست، محتوای خود را تولید کنید.
  • {
  • که تلاش می‌کنند اطلاعات و تجربیات خود را به بهترین شکل ممکن به دیگران منتقل کنند.
  • |}
  • الناز گلرخ یکی از بلاگر های معروف اینستاگرام ایرانی است که در حوزه مد و زیبایی فعالیت می ‌کند.

شبنم در تهران متولد شد، اما بعدها همراه همسرش به آمریکا و بعد ترکیه مهاجرت کرد. او یکی دیگر از بلاگرهای باسابقه در زمینه لایف استایل یا سبک زندگی است. او از جمله بلاگرهایی به شمار می‌رود که تلاش می‌کنند با تبلیغ محصولات آرایشی و بهداشتی کسب درآمد کنند. «امیر کامیاب» تجربیات روزمره و سبک زندگی خود را به حدود ۲۰ هزار مخاطب ارائه می‌دهد.

او که هم‌نام صدف بیوتی است، تا مدت‌ها با این بیوتی بلاگر اشتباه گرفته می‌شد. یکی از دلایل محبوبیت صفحه شل بیوتی خلاقیت او در روش‌های آرایشی است. صدف ترابی که از کودکی به مدلینگ علاقه داشت، ابتدا در تهران و بعد در امارات در دوره‌های آموزشی آرایش شرکت کرد. او این روزها از طریق تبلیغات کسب درآمد می‌کند و سفیر برند لوازم آرایشی اینگلوت در ایران شده است. «مهدیس» با بیش از ۱ میلیون فالوور، یکی از بلاگرهای غذا در ایران است که با رستوران‌گردی مخاطبان زیادی را جذب کرده است. او در زمینه غذا و آشپزی فعالیت می‌کند و رستوران‌ها با معرفی غذاها توسط او بیشتر دیده می‌شوند.

نهال که از نوجوانی وارد حرفه مدلینگ شده است، مدرک کارشناسی رشته گرافیک از دانشگاه هنر تهران دارد. «نعناع» حدود ۱۸۱ هزار فالوور دارد و در زمینه طراحی جواهرات فعالیت می‌کند. او با خلاقیت و نوآوری در طراحی، مخاطبان خاص خود را جذب کرده و تعامل خوبی با آن‌ها دارد.

داشتن یک برند شخصی قوی، شما را از سایر بلاگرها متمایز کرده و به شما کمک می‌کند تا در ذهن مخاطبان ماندگار شوید. برند شخصی، هویت شما به عنوان یک بلاگر است و شامل تمام عواملی می‌شود که مخاطبان شما را با شما مرتبط می‌دانند. پس از گذشت زمان کوتاهی سینا عزتی با یک تیم مجرب شروع به کار کرد و توانست با برنامه‌هایی مثل فتوشاپ، ایلاستریتور و پریمیر آشنا شود. بلاگر شدن نیاز به یک دانش و تجربه‌ی اولیه دارد و هر فردی بدون کسب اطلاعات نمی‌تواند نام خود را بلاگر بگذارد.

نکته مهم این است که مخاطبان این بلاگرها محدود به تهران نیستند و طیف وسیعی از شهرهای دیگر را شامل می‌شوند. اگر هدفتان جذب مخاطبان در سطح ملی است، بلاگرهای تهرانی به‌دلیل درصد بالای دنبال‌کنندگان از سراسر ایران، گزینه‌ای بسیار مناسب هستند. در این رشته نیز بلاگرهای معروفی فعالیت می کنند که یکی از آنها نگین میر صالحی می باشد.

آرین با معرفی کنسول‌های بازی مختلف و گیم‌هایی که تازه به بازار آمدند، مخاطبین جوانان و نوجوانان را نیز سرگرم می‌کند. او پس از ۵ سال فعالیت و بلاگری مداوم و مفید؛ به یک درآمد قابل‌قبول رسیده است. رسانه‌های گوناگون درآمد ماهیانه او را حدود ۵۰ میلیون تومان حدس زده‌اند. حال که با مفهوم تکنولوژی بلاگر و نحوه کارشان آشنا شدیم؛ خوب است تعدادی از این بلاگرهای موفق ایرانی که در سال 1402 توانستند موفق عمل کنند را به شما معرفی کنیم. امروزه بلاگر شدن؛ یکی از راحت‌ترین و در دسترس‌ترین مشاغل در ایران است.

او در واقع مشهورترین شعبده‌باز دنیای مجازی است که میلیون‌ها بازدیدکننده دارد. در برخی از موارد نیز مطالبی را در رابطه با تجربیات واقعی خود به اشتراک می ‌گذارد. با این حال می ‌توان گفت که او یک بلاگر موفق ایرانی است که به خوبی توانسته نظر کاربران شبکه ‌های اجتماعی را به خود جلب کند و در حال حاضر هزاران نفر دنبال کننده دارد.

بلاگر های معروف ایرانی در شبکه های اجتماعی فعالیت می کنند که مهمترین آنها اینستاگرام می باشد. برای این دسته از افراد نیز مانند سلبریتی ها جذب مخاطب از اهمیت خاصی برخوردار می باشد و به همین خاطر آنها برنامه های متنوعی را برای این هدف انجام می دهند. اما آنها با جذب مخاطب چه برنامه ای را دنبال می کنند؟ این سوالی است که بیشتر ما با آن روبرو هستیم و می دانیم که به چه هدفی این کار را انجام می دهند.

در یک کلیپ کله پاچه را چنان توضیح داد که دخترهای دیگر هم عاشق خوردنش شدند. اگر می‌خواهید تبلیغاتی با اثرگذاری بالا داشته باشید، رعایت این نکات می‌تواند مسیر موفقیت شما را هموار کند. پس با دقت بیشتری انتخاب کنید و به بازخوردهایی تبلیغات هم توجه داشته باشید.

{
    {
  • با داشتن یک برنامه‌ریزی دقیق، تولید محتوای باکیفیت، و تعامل فعال با مخاطبان، هرکسی می‌تواند در این حوزه موفق شود.
  • |}
  • با پیج هدی به سراسر نقاط بکر جهان که کمتر کسی به آن جا سفر کرده است مسافرت می‌کنید.
  • {
  • در این بخش، به معرفی برخی از مهم‌ترین ابزارها و منابع برای بلاگرها می‌پردازیم.
  • |}
  • بلاگری یک راه برای اشتراک گذاری دیدگاه‌ها، تجربیات و ایده‌های شخصی است که به این امکان می‌دهد تا افراد با دیگران ارتباط برقرار کنند و محتوای متنوعی را ارائه دهند.
  • {
  • این نکته را همیشه به یاد داشته باشید که اینستاگرام در وهله اول یک برنامه برای سرگرمی کاربران بوده و در وهله‌های بعد فروشگاه یا مکانی برای آموزش است.
  • |}
  • «والو لند» بلاگری در زمینه دکوراسیون و مشاور چیدمان منزل است که با ایده‌های خلاقانه خود حدود ۵۲۵ هزار فالوور را جذب کرده است.
|}

این فرصت جذاب به افراد امکان می‌دهد تا با ایجاد محتواهای خلاقانه و مفید در فضای مجازی به درآمد بپردازند. در بخش بعدی، به بررسی روش‌های مختلف درآمدزایی برای بلاگران در ایران خواهیم پرداخت. بلاگران هنری و فرهنگی به تبدیل تجربیات هنری، ادبی، موسیقی، و هنرهای تجسمی خود به محتوای دلچسب برای مخاطبان می‌پردازند. آن‌ها معمولاً اثرات هنری خود را به نمایش می‌گذارند و در مورد آثار هنری و فرهنگی مختلف نقدها و تحلیل‌ها ارائه می‌دهند. این افراد با ایجاد محتواهای زیبا و خلاقانه توانایی ایجاد ارتباط عاطفی قوی با مخاطبان خود را دارند و جامعه مجازی را با زیبایی و هنر پر می‌کنند.

لیست بلاگر های معروف ایرانی به همراه درآمد و بیوگرافی ها

در رابطه با شبکه اجتماعی روبیکا در واقع می‌ توان گفت که نوعی پلتفرم وطنی است که عملکرد آن تا حدود زیادی مشابه شبکه اینستاگرام می‌ باشد. بنابراین نوعی شبکه اجتماعی است که کاربران با عضویت در آن علاوه بر تعامل با اطرافیان و دوستانشان می‌ توانند محتواهای مختلف را در قالب ویدیو، تصویر و صدا به اشتراک بگذارند. در حال حاضر نیز تعداد زیادی از کاربران شبکه ‌های اجتماعی دنبال کننده این بلاگر هستند. تینا اسدی نیز چندین سال پیش به همراه نامزدش برای فعالیت کاری به کشور امارات مهاجرت کردن و در حال حاضر نیز در شهر دبی زندگی می ‌کنند. مشهورترین ایرانی است که نه تنها در داخل کشور بلکه در سراسر دنیا شهرت دارد. او از دوران نوجوانی به این رشته علاقه داشت و حتی بخاطر اینکه بتواند لوازم آرایشی تولید کند رشته شیمی را در دانشگاه انتخاب کرد.

آن‌ها معمولاً با صداقت و شفافیت در مورد زندگی شخصی خود نوشته یا ویدیوهایی تولید می‌کنند تا با مخاطبان خود ارتباط صمیمی برقرار کنند. بلاگران زندگی روزمره ممکن است مسائل مختلفی را مورد بررسی قرار دهند. از جمله روابط، خانواده، کار، سفرها، یادگیری و تجربیات مسیر شخصی خود. این اشخاص توانایی ایجاد ارتباط نزدیک با مخاطبان خود و به اشتراک گذاری دیدگاه‌های ارزشمند در مواجهه با چالش‌های زندگی روزمره را دارند. الناز گلرخ که به تازگی از ایران به دوبی مهاجرت کرده است، پیش از این یک سالن زیبایی در تهران داشت و پس از مشکلات و حواشی به وجود آمده، تصمیم به ترک کشور گرفت. او نیز جزو بلاگرهای موفق می باشد که با برندهای آرایشی بسیار مشهور و نام آشنایی فعالیت داشته است.

حدوداً دو سال پیش بود که یک ویدئو در پیج خود منتشر کرد که نشان می‌داد برای پیشرفت کارش وسایلی از پرده سبز و تجهیزات نورپردازی تهیه کرده است. همچنین عنوان کرد که زمانی که پیچ در حال رشد بود و تعداد فالوورها به ۳۰۰ هزار نفر رسیده بود، خودش مسئولیت ادمینی، تدوین ویدئوها، پشتیبانی پست‌ها و ادیت آنها را بر عهده داشته است. او فعالیتش را از ماه رمضان سال ۱۳۹۳ با تأسیس پیج موبونیوز آغاز کرد؛ اما در تابستان سال ۹۷ بود که مهدی شجاری به طور رسمی و کاملاً جدی تبدیل به یک تکنولوژی بلاگر شد. مستر تابه یا مهرداد شفیعی فود بلاگر ایرانی ساکن تهران است که وبسایت و کانال یوتیوب خود را نیز دارد. مستر تابه در صفحه‌ش آموزش آشپزی انواع غذاهای ایرانی و خارجی رو دارد. معمولا افرادی که به شهرت و ثروت می رسند دوست دارند تا خاص باشند و بهترین وسایل و امکانات را برای خود تهیه کنند.

حتی افرادی که شهرت چندانی هم ندارند و اما توانسته اند زیر یک میلیون فالور جذب کنند نیز درامد نسبتا خوبی دارند و اتومبیل های کلاس بالایی را سوار می شوند. معمولا ایرانی ها به سه برند بنز و لامبورگینی و پورشه حساسیت خاصی دارند و اگر پولشان به آنها برسد و توانایی خرید داشته باشند، اولویت آنها این سه برند معتبر می باشند. همانطور که می دانید افراد زیادی هستند که در این زمینه کار می کنند که هر کدام از آنها در رشته های مختلفی فعالیت های گسترده ای را انجام می دهند. از جمله آنها می توان آشپزی، فود، بیوتی، گردشگری و غیره را مثال زد.

محصولات مربوط به خانه و خانواده در فضای گرم پیج این بلاگر بهتر معرفی می‌شوند. بلاگرهای موضوعی معمولاً در مورد موضوعات خاصی مانند مد، زیبایی، غذا، فیلم، کتاب‌ها، ورزش، فیتنس، گیاه‌خواری و سلامتی نوشته و محتوا ایجاد می‌کنند. آن‌ها تخصصی در زمینه خود هستند و به معرفی محصولات،ترفندها، و آخرین روند‌ها در زمینه مورد علاقه خود می‌پردازند. بلاگرهای موضوعی با تبدیل شدن به منابع معتبر در زمینه‌های خاص به افزایش دانش مخاطبان خود کمک می‌کنند. این افراد ممکن است با مارک‌ها و شرکت‌های معتبر همکاری کنند و نقش مهمی در تأثیرگذاری بر انتخاب‌های مخاطبان در زمینه‌های مختلف ایفا کنند.

Contact Us
https://blog.tikshahr.ir/%d9%85%d8%b9%d8%b1%d9%88%d9%81-%d8%aa%d8%b1%db%8c%d9%86-%d8%a8%d9%84%d8%a7%da%af%d8%b1-%d9%87%d8%a7%db%8c-%d9%87%d8%b1-%d8%b4%d9%87%d8%b1-%d8%a7%db%8c%d8%b1%d8%a7%d9%86-%da%a9%d8%af%d8%a7%d9%85%d9%86/
Email: info@tikshahr.ir
Phone: 09145622900
, iran, iran

این موضوع البته چندان واضح و آشکار نیست و نمی توان به درستی و دقیق اطلاعات بدست بیاورید اما همانطور که می دانید این کار با دشواری های زیادی که دارد، اما درآمد زیادی هم در پی دارد. به طور مثال محمد امین کریم پور یکی از معروف ترین بلاگرهایی می باشد که در زمینه طنز کار می کند و در حال حاضر 5 میلیون فالور دارد. گفته می شود که او برای هر تبلیغی که در صفحه خود منتشر می کند ده میلیون تومان دریافت می کند. ملینا تاج نیز از دیگر بلاگرهای معروف در تمامی پلتفرم ‌های اجتماعی می ‌باشد و شهرت زیادی در این شبکه ‌ها به دست آورده است. این جدول شامل لیستی از بلاگرهای معروف ایرانی است که در حوزه‌های مختلف فعالیت می‌کنند. کسانی که با دنیای بلاگ‌های فارسی از همان روزهای ابتدایی‌اش آشنایی دارند، علیرضا مجیدی را به‌خوبی می‌شناسند.

{

موضوعات

|}

جالب است بدانید مدیران موبونیوز در یوتیوب نیز با انتشار محتواهای گسترده‌تر وبا جزئیات بیشتر در حیطه تکنولوژی؛ توانسته‌اند حدود ۱۰۰ هزار سابسکرایبر به دست بیاورند. محوریت محتواهای تولیدی موبونیوز اغلب مربوط به دانستنی‌های گوشی‌های تلفن همراه است. برنامه ریزی و زمان بندی دقیق برای انتشار مطالب یکی از اصول حیاتی موفقیت در بلاگری است. «بلاگر» به فردی اطلاق میشود که به صورت مستمر در یک پلتفرم آنلاین (معمولاً وبلاگ) محتوا تولید میکند. این محتوا میتواند در قالب نوشتاری، تصویری، یا ویدئویی باشد و موضوعات مختلفی را شامل شود، از مد و زیبایی گرفته تا سفر، فناوری، یا حتی زندگی روزمره. بلاگرها از طریق ارتباط مستقیم با مخاطبانشان در فضای آنلاین، جامعه ای از دنبال کنندگان وفادار ایجاد میکنند که به مرور زمان میتواند به منبعی برای کسب درآمد و شهرت تبدیل شود.

شاید اگر راهنمایی جامع برای بلاگری موجود باشد بتوان به راحتی پله‌های موفقیت را طی کرد. حقیقتی که وجود دارد این است که جذب فالوور در این روزهای ابتدایی کار بسیار سختی محسوب می‌شود. حتی ممکن است که با وجود رعایت تمامی ترفندهای اینستاگرامی نتوان در این زمینه به موفقیت رسید. داشتن یک تقویم محتوایی به شما کمک می‌کند تا سازماندهی شده باشید و به طور مداوم محتوای باکیفیت تولید کنید. همچنین می‌توانید در تقویم خود، تاریخ انتشار پست‌ها در پلتفرم‌های مختلف را نیز مشخص کنید.

{
    {
  • این گونه بلاگران معمولاً جزء جامعه‌ای پرانرژی از علاقه‌مندان به ورزش هستند.
  • |}{
  • پس با دقت بیشتری انتخاب کنید و به بازخوردهایی تبلیغات هم توجه داشته باشید.
  • |}
  • هدی در تمامی استوری‌ها و پست‌هایش سعی می‌کند که به هیچ عقیده و اعتقادی توهین نکند.
  • او در زمینه موسیقی و نمایش هم فعالیت دارد و مخاطبان را سرگرم می‌کند.
  • {
  • او به‌واسطه ویدئوهای بامزه‌ای که با لهجه شیرین مشهدی در اینستاگرام منتشر می‌کرد، شهرت یافت.
  • |}
  • شاید نکته مهمی که موجب رضایت فالوورهای هدی می‌شود حس همسفری با او بعد از دیدن استوری‌هایش است.
|}

اولین فردی بود که به همراه پدرش نخستین سایت شرط بندی ایرانی با درگاه پولی ریالی را معرفی و راه اندازی کرد و گفته می شود که تمام سایت های شرط بندی دیگران زیر مجموعه او می باشد. از آنجایی که این کشور در نزدیک و همسایگی ما قرار دارد، بلاگرهای زیادی هستند که به این کشور مهاجرت کرده اند که به طور خیلی مختصر به برخی از آنها می پردازیم. برای ایجاد محتوای با کیفیت، تهیه ابزارآلات مناسب مانند دوربین با کیفیت و ویرایشگرهای تصویر و ویدیو اهمیت دارد.

  • البته ناگفته نماند که تینا اسدی در حوزه بلاگری مد و فشن بسیار موفق بود و توانست خیلی زود جایگاه خود را در صنعت مدلینگ تثبیت کند.
  • {
  • تاتیانا سال ۱۳۸۶ با پیمان رجبی ازدواج کرد و پس از کسب تابعیت ایرانی به لیلا رجبی تغییر نام داد.
  • |}
  • او با محتوایی ساده و صمیمی توانسته جایگاه مناسبی در میان دنبال‌کنندگانش به دست آورد.
  • {
  • بلاگرها معمولاً در یک حوزه خاص تخصص دارند و به صورت منظم محتواهایی تولید می‌کنند که به مخاطبانشان اطلاعات، سرگرمی، یا الهام‌بخشی ارائه می‌دهد.
  • |}{
  • با توجه به روندهای نوظهور مانند متاورس و هوش مصنوعی، بلاگری در حال تحول است و بلاگرها باید خود را با این تغییرات وفق دهند.
  • |}
  • بهار صالح نیا از جمله معروف‌ترین بلاگرهای ایرانی در اینستاگرام است که به آموزش عکاسی و ادیت عکس می‌پردازد.

از کودکی به نوشتن و خواندن علاقه زیادی داشت و دوست داشت تا در زمینه های مختلف از جمله سینما و تلویزیون و موسیقی مطالعاتی انجام بدهد. در فضای اینترنت افرادی هم هستند که اطلاعات و داشته های خود را در اختیار دیگران قرار می دهند. در این میان اما برخی ها هم هستند که از طریق وبلاگ نویسی این کار را انجام می دهند که در زیر به برخی از آنها اشاره می کنیم. اما وبلاگ های زیادی هستند که در بستر اینترنت فعالیت می کنند و سرویس هایی را به کاربران ارائه می دهند. در این بین اما برخی از آنها هستند که در بین کاربران از محبوبیت خاصی برخوردار می باشند.

در حالی که در کشورهای دیگر بلاگری از طریق وبلاگ نویسی و تولید محتوای متنی شروع شد، در ایران بلاگری بیشتر به شکل فعالیت در شبکه‌های اجتماعی نظیر اینستاگرام و یوتیوب شناخته می‌شود. پروانه اعلمی بلاگر ساکن آمریکا است که در حوزه آرایشی و مراقبت از پوست در شبکه ‌های اجتماعی تولید محتوا می‌ کند. این بلاگر با نام سامر بیوتی شناخته می ‌شود و طبق آخرین بازدیدی که انجام دادیم بیش از ۵۰۰ هزار نفر کاربر اینستاگرام دنبال کننده او در این شبکه اجتماعی هستند. البته ناگفته نماند که او در کنار ارائه مطالب آموزشی گاهی اوقات از روزمرگی ‌ها و سرگرمی ‌های خود مطالبی را برای دنبال کنندگانش به اشتراک می ‌گذارد.

بلاگر https://blog.tikshahr.ir/%d9%85%d8%b9%d8%b1%d9%88%d9%81-%d8%aa%d8%b1%db%8c%d9%86-%d8%a8%d9%84%d8%a7%da%af%d8%b1-%d9%87%d8%a7%db%8c-%d9%87%d8%b1-%d8%b4%d9%87%d8%b1-%d8%a7%db%8c%d8%b1%d8%a7%d9%86-%da%a9%d8%af%d8%a7%d9%85%d9%86/
بهترین بلاگرها