قانونگذاران حرکت یک بار دیگر برای نجات A-10 Warthog از بازنشستگی

کمیته نیروهای مسلح سنا نیست مشتاق در نیروی هوایی ایالات متحده قصد دارد بازنشسته میراث هواپیما در حمایت از فنا

توسط ENSANEDIROOOOOOZ در 24 خرداد 1399

کمیته نیروهای مسلح سنا نیست مشتاق در نیروی هوایی ایالات متحده قصد دارد بازنشسته میراث هواپیما در حمایت از فناوری های جدید قرار دادن یک توقف به برخی از پیشنهاد هواپیما بازنشستگی و به تأخیر انداختن دیگران است.

در این کمیته نسخه مالی 2021 دفاع ملی مجوز عمل قانونگذاران می گویند که این خدمات باید با عمل جراحی حداقل تعداد هواپیما برای هر ماموریت بزرگ مجموعه. این قانون همچنین "منع سرمایه گذاری از هواپیما تا حداقل رسیده است به اطمینان حاصل شود که [این] نیروی هوایی می تواند برآورده [ملی, استراتژی دفاع] و مبارز فرمان مورد نیاز است."

جزئیات بعدی: سنا خواستار جدید F-35 Hub در اقیانوس آرام

کنگره کارمند گفت: دفاع از اخبار که مورد نیاز برابر است با "1,182 مبارزان; 190 وسایل نقلیه هوایی بدون سرنشین; 92 بمب افکن; 412 تانکر; 230 تاکتیکی ترابری سیستم عامل; 235 استراتژیک هوایی سیستم عامل; 84 هوش نظارت و شناسایی هواپیما و 106 مبارزه با جست-و-نجات هواپیما."

این سرویس تا به حال برنامه ای برای بازنشسته بیش از 100 هواپیما در سراسر آن از بمب افکن هوایی تانکر و ناوگان هواپیماهای بدون سرنشین در آن درخواست بودجه ساخته شده در اوایل این سال است. مقامات می خواستم به قطع 17 B-1B Lancer بمب افکن کاهش ناوگان به فقط 44; بازنشسته 44 A-10 Thunderbolt II پشتیبانی نزدیک هوایی هواپیما; کاهش تقریبا 30 نفره-مدل KC-135 Stratotanker و KC-10 Extender refuelers; ارسال 24 RQ-4 Global Hawk هواپیماهای بدون سرنشین برخی از آن ها استفاده می شود به عنوان یک شبکه میدان جنگ هوابرد ارتباطات گره یا BACN به boneyard; و محروم 24 C-130H Hercules -- قدیمی ترین مدل چپ در محموله موجودی.

مهمترین لایحه حفظ A-10 Warthog که این خدمات در تلاش است تا فاز را طی پنج سال به علاوه یا ارسال تعدادی از آنها را به boneyard. همچنین تاخیر در سرمایه گذاری از KC-10s و KC-135s تا KC-46 Pegasus' "تصویری از راه دور سیستم سوخت گیری راه حل های در حال اجرا" آن را می گوید. بعلاوه این طرح "منع سرمایه گذاری از هر سرنشین دار [هوش نظارت و شناسایی] هواپیما" توسط فرماندهی عملیات ویژه.

صدها نفر از A-10s در ناوگان دریافت کرده اند بال های جدید یا در حال دریافت ارتقاء به بال خود را با وجود این نبرد بیش از چگونه بسیاری از هواپیماهای خدمت می توانند بازنشسته شوند در سال های آینده. نیروی هوایی بارها تاکید آن می تواند به حفظ حدود شش از آن نه A-10 مبارزه با اسکادران از طریق 2032.

سابق نیروی هوایی سرهنگ مارتا McSally در حال حاضر یک سناتور جمهوری خواه از آریزونا شده است یک حامی ثابت قدم نگه داشتن اضافی اسکادران از A-10 -- هواپیما او را در طول زمان خود را در خدمت.

"چرا ما می خواهیم برای خلاص شدن از شر است که تا زمانی که ما یک جایگزین مناسب?" او به تازگی گفته Military.com. "این رو توانایی پرواز به خوبی به 2040s, و ما در حال رفتن به نگه داشتن مبارزه را به مطمئن شوید که آن را ندارد."

سرنشین دار ISR حفاظت شده

در اوایل سال جاری SOCOM ارسال درخواست در دولت کسب و جوایز سایت beta.sam.gov در آماده سازی برای میزبانی یک صنعت روز رویداد به دنبال "مسلح به سرپرستی" هواپیما برای آن واحد است. این درخواست گفت: SOCOM در نهایت خرید تا 75, نور, حمله هواپیما برای ماموریت.

در حدود همان زمان سرهنگ ژنرال جیمز Slife رئیس نیروی هوایی عملیات ویژه فرماندهی گفت: نیروی هوایی, مجله که مسلح به سرپرستی ناوگان در نهایت جایگزین U-28 Draco سرنشین دار ISR هواپیما.

"چه ما در حال تلاش برای انجام دهید این است که این زمان در یک راه است که منجر به کاهش ظرفیت در میدان جنگ به ما انتقال خدمه از U-28 به آینده نگر مسلح سرپرستی او گفت:" با توجه به این مجله.

هنوز مشخص نیست که چگونه بسیاری از U-28s ممکن است در حال حاضر در اطراف چوب با توجه به این کمیته درخواست. وجود دارد 28 در نیروی هوایی موجودی.

AFSOC U-28A -- کوچک repurposed Pilatus PC-12 هواپیما استفاده می شود برای ISR -- می افتد تحت استاندارد حمل و نقل هوایی اغلب فرود در نیمه آماده فرودگاه و پرواز در مناطق دور افتاده جهان است. این Draco است که توانایی هماهنگ کردن طرح های نبرد با هواپیماهای دیگر در منطقه, ارسال سیگنال به آنها و یا اپراتور بر روی زمین سروان. برایان یک سیستم مبارزه با افسر با 319th عملیات ویژه اسکادران گفت: Military.com در سال 2018 است. (خدمه مشخص شد برای اولین بار نام تنها به دلیل حساس میشن.)

بر خلاف آن MC-12 ISR پسر عموی U-28 دارای دو بالا وفاداری الکترو-نوری و رو به جلو به دنبال سنسورهای مادون قرمز است که می تواند فشار داده به "هر کس می خواهد به آن را ببینید" امن در شبکه های برایان گفت.

بدون سرنشین MQ-9 درو می تواند پرواز تا ارتفاع 50000 پا. اما U-28 خدمه -- که پرواز در حدود 30 ، 000 فوت -- گفت: آنها اغلب پرواز بالاتر از درو در ماموریت.

"آنها می توانند پرواز کنند اما ما معمولا سریع تر و کمی نزدیک تر به مبارزه" برایان گفت.

-- Oriana Pawlyk را می توان در رسید oriana.pawlyk@military.com. او در توییتر دنبال کنید در @Oriana0214.

مرتبط: کنگره پمپ ترمز در حرکت به تغییر پایگاه های نیروی هوایی به نیروی فضا

نمایش مقاله کامل

کپی رایت © 2020 Military.com. تمام حقوق محفوظ است. این مواد ممکن است منتشر نمی شود, پخش, بازنویسی و یا توزیع شود.



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن