موتور برای ارتش آینده حمله هواپیمای شناسایی چهره تاخیر
هوایی ارتش ایالات متحده به مقامات گفت: رمان coronavirus همه گیر باعث کمی تاخیر در یک کلید فاز بهبود یافته موتور هلیکوپتر برنامه طراحی شده برای ناوگان فعلی و همچنین آینده حمله هواپیمای شناسایی در زیر این سرویس را در آینده عمودی بالابر ابتکار.
این COVID-19 ویروس قطع حمل و نقل از اجزای کلیدی برای بهبود موتور توربین برنامه (ITEP) و با تاخیر برنامه ریزی شده شتاب بحرانی بررسی طراحی (CDR) از این برنامه بود که برنامه ریزی شده برای سه ماهه دوم این سال مالی پاتریک, لب گنده, سر برنامه اجرایی دفتر حمل و نقل هوایی گفت: در طول یک وبینار به میزبانی بنیاد میراث.
جزئیات بعدی: پس از سرباز مرگ در خودرو, رول اور, نماینده مجلس خواستار نظامی گسترده ای تغییرات
"ما در واقع شروع به اجرای این مهم بررسی طراحی برای ITEP" گفت: میسون گفت که مخاطبان آن برنامه مقامات امیدوار بود به سرعت بخشیدن به CDR به اتمام در سه ماهه دوم.
"با COVID ما نیست قادر به انجام این کار به طوری که ما در حال اجرای در سه ماهه سوم. اصلی ما پایه بود سه ماهه چهارم این سال مالی تا ما به پایان CDR قبل از برنامه اصلی است."
ITEP برنامه مقامات در حال برنامه ریزی برای انجام آزمون در جنرال الکتریک حمل و نقل هوایی T901 موتور توربین در سال آینده. اگر همه به خوبی می رود 3,000-شفت اسب بخار کلاس موتور به طور قابل توجهی افزایش عملکرد فعلی UH-60 Black Hawks و AH-64 آپاچی, هلیکوپتر و همچنین در خدمت به عنوان موتور برای آینده حمله هواپیمای شناسایی (فرا) که طراحی شده است برای پر کردن یک قابلیت شکاف ایجاد شده توسط بازنشسته OH-58 Kiowa مقامات حمل و نقل هوایی حفظ کند.
"ITEP موتور برای فرا پلت فرم; همچنین این موتور که برای رفتن بر روی Black Hawk و آپاچی هواپیما" میسون گفت. "موتور که به خوبی اندازه برای رفتن به فرا. آن را ایجاد اشتراک با ما UH-60 ناوگان و ما [AH-64] ناوگان که واقعا به طور قابل توجهی کاهش می دهد تدارکات بار است که ما در این زمینه که در آن ما چندین موتور مختلف."
ارتش آینده دوربرد حمله هواپیما طراحی شده در نهایت به جای Black Hawk ناوگان نیاز به یک موتور سنگین, او گفت:.
"من می گویند سنگین به دلیل FLRAA فقط یک بزرگتر هواپیما بنابراین شما نیاز به اسب بخار بیشتر از موتور و صنعت به عنوان بخشی از پیشنهاد خود خواهد بود انتخاب موتور وجود دارد" میسون گفت.
این FLRAA برنامه ریزی شده است برای شروع به جای Black Hawk در سال 2030 بازه زمانی, اما از آن خواهد شد به احتمال زیاد به سال قبل از محترم یابو از خدمات موجودی و حمل و نقل هوایی مقامات گفته اند.
ارتش تکمیل دو نقاط عطف برای آینده عمودی بالابر در ماه مارس فقط به عنوان COVID-19 شروع به ایجاد چالش برای نوسازی برنامه های.
در اواسط ماه مارس ارتش حمل و نقل هوایی مقامات انتخاب شده بل شرکت Textron. و Sikorsky Aircraft Corp. برای ادامه به FLRAA رقابتی تظاهرات و کاهش خطر فاز از این برنامه است که انتظار می رود تا سال 2022 سال خدمات برنامه برای انتخاب یک فروشنده برای ساخت Black Hawk جایگزینی.
سپس در اواخر ماه مارس خدمات انتخاب شده بل Textron 360 Invictus و لاکهید مارتین Sikorsky مهاجم X برای نهایی نمونه سازی مرحله فرا.
این تکنولوژی برای ITEP برنامه در مراحل پیشرفته پس از آن به احتمال زیاد به توان نهفته در زنجیره تامین تاخیر میسون گفت.
ITEP است "واقعا بالا سازمان دیده بان مورد چون ما در واقع حمل و نقل سخت افزار وجود دارد که گسترده زنجیره تامین است. ... کسانی هستند چیزهایی که شما نمی توانید telework; کسانی که مردمی که برای رفتن به محل کار به دلیل آنها اجزای ساختمان است که در آینده با هم," او گفت:.
"است که به بحرانی بیش از ماه آینده به دو ماه" میسون گفت.
-- متی کاکس را می توان در رسید matthew.cox@military.com.
مرتبط با: Down 2: هواپیما رقابت را به جای ارتش آپاچی Kiowa
نمایش مقاله کاملکپی رایت © 2020 Military.com. تمام حقوق محفوظ است. این مواد ممکن است منتشر نمی شود, پخش, بازنویسی و یا توزیع شود.
tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de