نیروی هوایی تبدیل CONEX جعبه به حمل و نقل کپسول برای COVID-19 بيمار

نیروی هوایی می گوید آن است که چگونه به نوبه خود یک جراحی CONEX جعبه حمل و نقل کانتینر به منفی تحت فشار کپسول

توسط ENSANEDIROOOOOOZ در 16 اردیبهشت 1399

نیروی هوایی می گوید آن است که چگونه به نوبه خود یک جراحی CONEX جعبه حمل و نقل کانتینر به منفی تحت فشار کپسول است که می تواند تا 28 COVID-19 بيمار بدون گسترش این بیماری به خدمه.

مقامات با سرویس ها و برنامه های اجرایی دفتر چالاک مبارزه با پشتیبانی نیروی هوایی Materiel فرمان; و Air Mobility Command نشان داد قابلیت در یک پایگاه مشترک Charleston, کارولینای جنوبی, تظاهرات حضور داشتند توسط نیروی هوایی رئیس ستاد ژنرال دیوید Goldfein ماه گذشته با توجه به یک سرویس انتشار.

این پیکربندی مجدد CONEX جعبه تا به حال به دیدار با چهار هدف; "حاوی ویروس از خدمه و هواپیما; قابل استفاده برای aeromedical تیم; باید از این پتانسیل به گواهی airworthy; و باید از این پتانسیل به امن برای پرواز" انتشار متحده است.

محققان قادر به رسیدن به تمام چهار معیار با هدف برای جعبه را اقتباس در یک C-17 Globemaster III یا C-5 Supergalaxy هواپیما, خدمات گفت. این جعبه دارای ظرفیت 28 مسافران نشسته و همچنین به عنوان های مختلف صندلی ترکیب برای بیماران سرپایی و bunked, تخت مانند لیتر برای بستری بیماران در داخل یک هواپیما را نگه دارید.

"طراحی در پاسخ به COVID-19 NPC [منفی تحت فشار Conex] می توانید با خیال راحت جدا آلوده و یا به طور بالقوه افراد آلوده در حالی که حفاظت از خدمه و نه آلوده هواپیما" انتشار می افزاید.

مرتبط با: نیروی هوایی تست توانایی توده-تخلیه COVID بیماران بدون گرفتن خدمه بیمار

"فقط در نه روز [پس از جعبه تحویل به مشترک پایه چارلستون] ما ثابت کرده اند که NPC مفاهیم قابلیت های 21 روز پس از [یک] قرارداد جایزه. من نمی تواند به خودمان افتخار این تیم از تیم داد." سرهنگ پل Hendrickson, materiel رهبر در نیروی هوایی چرخه عمر مدیریت مرکز PEO چالاک پشتیبانی رزمی و پتروشیمی منجر شود.

در علاوه بر این به تعدادی از دانشگاهیان و پیمانکاران که نیروی هوایی کاهش یافته است به شناسایی این تلاش شامل Eglin نیروی هوایی پایگاه هوایی نیروی عملیاتی تست و ارزیابی مرکز (AFOTEC) Det. 2 و 28 تست و ارزیابی اسکادران; و شیمیایی و بیولوژیکی و رادیولوژیکی و هسته ای (CBRN) دفاع تیم, انتشار متحده است.

"ما شده اند بخشی از جامع تیم توسعه برای اطمینان از NPC آثار و عملی برای تیم پزشکی که استفاده از آن را داد." سرهنگ سارا مورتون Air Mobility Command ارشد برای aeromedical تخلیه استانداردها و ارزیابی است.

بعدی بیشتر تحلیلگران و پرواز فیزیولوژیست ها قصد دارند این پروژه را به ثانویه آن فاز به "کار مورد نیاز طراحی تغییرات برای اطمینان از تولید واحدهای دیدار با الزامات صدور گواهینامه" با توجه به انتشار.

U. s. Transportation Command در اوایل ماه آوریل وظیفه باری و ترابری واحد به فکر می کنم در مورد چگونه آنها می تواند مجددا با ابزار تجهیز تجهیزات به بهترین حمل و نقل بیماران بیمار است.

به عنوان مثال در ماه خدمه و پرسنل پزشکی با استفاده از حمل و نقل جداسازی سیستم یا تیس برای اولین بار پس از سال 2014 شیوع ابولا به حمل سه دولت ایالات متحده پیمانکاران که تست مثبت برای coronavirus روی یک C-17 از افغانستان به لندستوهل مرکز پزشکی منطقه ای در آلمان است. تیس می تواند حمل تنها دو تا چهار بيمار در airlocked واحد.

هفته بعد Air Mobility Command در پشت سر هم با محققان از ملی تحقیقات استراتژیک موسسه در دانشگاه نبراسکا و دفاع پروژه های تحقیقاتی پیشرفته سازمان انجام weeklong جریان هوا آزمایش در شش هواپیما های مختلف -- C-17, C-5 KC-135 Stratotanker C-130J هرکول KC-46 پگاسوس و KC-10 Extender.

هدف این بود که به تجزیه و تحلیل چگونه سفر هوایی از طریق یک محموله نگه دارید و با استفاده از تخصصی قابل ردیابی قطرات بدون به کارگیری تجهیزات تخصصی مانند تیس به صورت بالقوه تخلیه توده.

-- Oriana Pawlyk را می توان در رسید oriana.pawlyk@military.com. او در توییتر دنبال کنید در @Oriana0214.

ادامه مطلب: برخی از سربازان COVID-19 Crowdfunding مبارزات نقض ارتش, سیاست, سرویس می گوید:

نمایش مقاله کامل

کپی رایت © 2020 Military.com. تمام حقوق محفوظ است. این مواد ممکن است منتشر نمی شود, پخش, بازنویسی و یا توزیع شود.



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن