معرفی گل رز جاودان طلایی و معنای آن

گل جاودان یکی از انواع گل های فرآوری شده می باشد که طول عمر بالایی دارد. همان طور که می دانید گل های رذز انواع

توسط ENSANEDIROOOOOOZ در 10 مهر 1400

گل جاودان یکی از انواع گل های فرآوری شده می باشد که طول عمر بالایی دارد. همان طور که می دانید گل های رذز انواع مختلف و متنوعی دارند که هر کدام بیان گر موضوع و پیام منحصر به فردی می باشند. اغلب گل های رز را می توان بر اساس رنگ از یک دیگر تفکیک کرد. گل رز جاودان طلایی، گل رز جاودان بنفش، گل رز جاودان هفت رنگ و .... از انواع گل های رز می باشند که در قالب رز جاودان تولید و مورد استفاده قرار گرفته اند. در اینجا قصد داریم به معرفی گل رز جاودان طلایی بپردازیم و همچنین ویژگی های این نوع گل جاودان، موارد استفاده از آن و .... را بیان خواهیم کرد.

گل رز جاودان طلایی چیست؟

گل رز جاودان طلایی در حقیقت نمونه دیگری از گل های جاودان می باشد که گل رز زرد و یا طلایی را تحت شعاع قرار داده است. ممکن است برای شما سوال پیش آمده باشد که گل جاودان چه نوع گلی است و یا چه ویژگی هایی دارد ؟ در پاسخ به این نوع سوال ها باید گفت، گل جاودان به گلی گفته می شود که به روش های منحصر به فرد و ویژه فرآوری شده است و بدون نیاز به سه عنصر اصلی چون آب، خاک و هوا می تواند برای مدت زمان طولانی بدون هیچ گونه تغییری باقی بماند. در نتیجه گل های رز جاودان در حقیقت گل های رز طبیعی می باشند که برای مدت زمان زیاد می توان آن ها را بدون تغییر نگهداری کرد. گل رز جاودان طلایی گل ها رز زرد و یا طلایی هستند که بو و رایحه آن ها تا چند مدت باقی می ماند و تا چند سال بدون بروز هیچ گونه تغییری در شکل ظاهری و رنگ محیط را تحت تاثیر قرار می دهند.

گل رز جاودان طلایی

گل رز جاودان طلایی و معنای آن

گل های رز بر اساس رنگ پیام های منحصر به فردی را بیان می کنند. به عنوان مثال گل های رز قرمز بیان کننده عشق، شادابی، نشاط، سلامتی، از خود گذشتگی و .... می باشد.

گل رز مشکی نشانه ای از غم و اندوه، ناراحتی و .... خواهد بود.

گل رز آبی یکی از گل های رز راز آلود است، در نتیجه قبل از خرید این نوع گل باید دقت نظر بالایی به خرج داد. به عبارت دیگر این گل مرموز بوده و به  عشقی محال و آرزویی دست نیافتنی اشاره دارد.

گل رز زرد و یا طلایی نشانه ای از دوستی، محبت، عشق بالغانه، منطق و .... می باشد. در نتیجه از گل رز جاودان طلایی می توان برای مواردی چون تبریک تولد و .... استفاده کرد.

گل رز جاودان طلایی و موارد استفاده از آن

گل های رز جاودان طلایی یکی از گل های جاودان بسیار محبوب می باشند که به دلیل رنگ طلایی و منحصر به فرد آن می توان در مراسم های لاکچری و رسمی مورد استفاده قرار داد. همان طور که می دانید رنگ زرد و یا طلایی نشانه ای از قدرت، اقتدار، بلوغ و عظمت می باشد در نتیجه از این نوع گل می توان در مراسم های رسمی و به عنوان هدیه ای لاکچری استفاده کرد. در بسیاری از موارد می توانید از گل های رز جاودان طلایی برای مراسم خواستگاری استفاده کنید. تعداد گل های استفاده شده در چنین باکس هایی به شما بستگی دارد. استفاده از گل های رز جاودان طلایی  برای تولد و هدیه زایمان بلا مانع خواهد بود. البته توجه کنید که پیام تبریک مورد نیاز برای هر کدام از مراسم های نامبرده متفاوت می باشد. قبل از هر چیز پیامی را انتخاب کنید که متناسب با نوع کابری گل جاودان باشد.

گل رز جاودان طلایی

حفظ و نگهداری از گل های رز جاودان طلایی

گل رز جاودان طلایی عمر بیشتری نسبت به گل های رز طبیعی معمولی دارند اما اگر مراقبت و نگهداری این نوع گل ها به صورت اصولی انجام نشود و نکات و دستورالعمل های لازم اجرا نشود، گل مورد نظر به سرعت از بین می رود و پژمرده می شود. از نکات مهمی که برای افزایش طول عمر گل های جاودان باید مد نظر قرار داد می توان به میزان رطوبت محیط، عدم تابش مستقیم نور خورشید، عدم تماس گل با آب، لمس نکردن گل رز مورد نظر، خارج نکردن گل از باکس مورد نظر و .... اشاره کرد. به عبارت دیگر :

1) میزان رطوبت موجود در محیط نگهداری گل: یکی از نکات بسیار مهم در نگهداری گل های رز جاودان طلایی، میزان رطوبت موجود در محیط می باشد. گل های جاودان را باید در محیط هایی نگهداری کرد تا رطوبت آن ها کم باشد. رطوبت زیاد باعث صدمه به گل های جاودان می شود. میزان رطوبت مناسب محیط تقریبا 50 درصد است.

2) تابش مستقیم نور خورشید: یکی دیگر از عواملی که باید به آن توجه شود، تابش مستقیم نور خورشید می باشد. گل های جاودان نباید در مقابل تابش مستقیم نور خورشید باشند.

3) تماس با آب: از تماس گل های رز جاودان طلایی با آب به شدت خودداری کنید. به عبارت دیگر به گل های رز جاودان آب اسپری نکنید و یا برای تمیز کردن آن ها از آب استفاده نکنید.

4) لمس کردن گل ها: از لمس کردن گل های ر جاودان خودداری کنید. لمس سطح گل های نامبرده باعث پژمرده شدن و در نهایت نابودی آن ها می شود.

5) باکس شیشه ای: گل های رز جاودان را به هیچ عنوان از باکس های شیشه ای جدا نکنید.

قیمت گل رز جاودان طلایی

قیمت گل های رز جاودان طلایی نسبت به قیمت گل های رز طبیعی معمولی بیشتر خواهد بود. البته لازم به ذکر می باشد که عوامل مختلفی در قیمت نهایی این نوع گل های تاثیر گذار است که می توان به نوع گل رز، رنگ آن، کیفیت فرآوری گل، کیفیت رنگ گل رز، سلامت گل، نوع بسته بندی و یا باکس گل، تعداد شاخه های گل موجود در باکس و ..... اشاره کرد. مهم ترین عامل تاثیر گذار در قیمت نهایی این نوع گل ها تعداد شاخه گل و نوع باکس آن می باشد. برای آشنایی و هر آنچه باید درباره گل رز جاودان بدانید به سایت ترنجی مراجعه کنید.

آخرین مطالب