دموکرات های مترقی در حال آزمایش تاکتیک های هاردبال جدید هستند

[ad_1] واشنگتن - دموکرات های مترقی هرگز از جنگیدن برای آنچه می خواهند خجالت نکشیده اند.اما تاکتیک‌های تهاجمی

توسط ENSANEDIROOOOOOZ در 4 آذر 1400
[ad_1]

دموکرات های مترقی هرگز از جنگیدن برای آنچه می خواهند خجالت نکشیده اند.

اما تاکتیک‌های تهاجمی آن‌ها در نبرد اخیر برای یک بسته عظیم رسانه‌های اجتماعی، بسیاری را در حزب خود غافلگیر کرده است، و این سؤال را در مورد اینکه آیا موضع سخت‌تر یک ناهنجاری است یا نشانه‌ای از نبردهای قریب‌الوقوع است.

گروه 95 نفره ترقی خواه کنگره با تشویق از کنترل نزدیک دموکرات ها بر مجلس نمایندگان و سنا، تصویب لایحه زیرساختی دو حزبی 1 تریلیون دلاری را برای نزدیک به دو ماه به تعویق انداخت - نه به این دلیل که آنها مخالف آن بودند، بلکه از آن به عنوان اهرمی در مذاکرات با اعتدال ها بر سر یک بسته هزینه جداگانه و بزرگتر برای مقابله با سلامت، مراقبت از کودکان و تغییرات آب و هوایی استفاده کنید.

در این روند، آنها مکررا دستور کار قانونی رئیس جمهور بایدن را به حالت تعلیق درآوردند و با نانسی پلوسی، رئیس مجلس نمایندگان آمریکا (دی از سانفرانسیسکو) که می خواست لایحه زیرساخت ها را در سپتامبر تصویب کند، مخالفت کردند.

در این ماه، اکثر مترقیان عقب نشینی کردند و از تصویب لایحه زیرساخت حمایت کردند، اگرچه مذاکرات در مورد لایحه شبکه ایمنی ادامه دارد. بایدن لایحه زیرساخت را روز دوشنبه امضا کرد.

اما نبرد شدید غیرمعمول هم قدرت رو به رشد مترقیان در حزب دمکرات و هم اصطکاک فزاینده آنها با میانه روها را نشان می دهد.

برخی از قانونگذاران مترقی استدلال می کنند که تاکتیک های قاطع آنها برای حفظ دستور کار قانونی بایدن و اطمینان از اینکه پس از تصویب لایحه زیرساخت از بین نمی رود، ضروری بود. آنها این نبرد را به‌عنوان یک رویداد یک‌باره می‌بینند تا الگویی برای مذاکرات آینده.

روبن گالگو (D-Ariz.) سخنگوی در مصاحبه ای گفت: "این یک موقعیت بسیار منحصر به فرد است." فکر نمی کنم بتوانیم این کار را دوباره انجام دهیم.»

اما متحدان مترقی در خارج می گویند که امیدوارند قفقاز به شکلی که در گذشته انجام نداده است، به حرکت خود ادامه دهد.

اندرو اونیل، مدیر ارشد سیاست عدالت اقتصادی در پروژه Indivisible گفت: "من مطمئناً فکر می کنم می توان آن را ادامه داد." خیلی بیشتر شبیه ماهیچه‌ای است که تمرین می‌کنید و تقویت می‌کنید و سپس بیشتر از سرمایه سیاسی محدودی که فقط استفاده می‌کنید استفاده می‌کنید و بعد همه چیز از بین می‌رود.»

جوزف گیوارگزی، مدیر اجرایی گروه بیرونی لیبرال «انقلاب ما»، گفت که توانایی ترقی‌خواهان برای ماندن در کنار هم به عنوان یک بلوک رأی‌دهی تا زمانی که در کنار هم بودند، سیگنالی برای میانه‌روها بود که «روز جدیدی در واشنگتن وجود دارد». گروه "بسیار قدرتمندتر و قاطع تر".

گیوارگزه افزود: ما باید از نظر قانونی سخت بازی می کردیم تا جدی گرفته شویم. "این یک بازی اعداد است و ما باید افراد بیشتری را انتخاب کنیم که آماده ایستادن باشند. اما نگاه کنید، من فکر می‌کنم کتابی در اینجا وجود دارد که کار می‌کند و اگر دموکرات‌های مترقی بیشتری در صفوف داشته باشیم، می‌تواند فوق‌العاده خوب کار کند.

میانه‌روها هشدار می‌دهند که چنین استراتژی می‌تواند در درازمدت تأثیر معکوس بر مترقی‌ها و حزب دموکرات داشته باشد.

نماینده جاش هاردر (D-Turlock)، یک میانه‌روی آسیب‌پذیر که یک منطقه نوسانی است، خردمندی مخالفت با یک لایحه برای آسان‌تر کردن تصویب یک مصوبه جداگانه را زیر سوال برد.

او گفت: "من فکر می کنم بهترین راه برای تصویب قوانین حضوری، رای دادن بر اساس شایستگی قانونی است که باید در نظر بگیرید." «و فکر می‌کنم چیزی که من را در مورد نبرد گذشته ناامید کرد این بود که نشنیدم مردم با صورت‌حساب زیرساختی که ما به ساخت آن کمک کردیم مشکلی داشته باشند. من فکر نمی‌کنم که مخالفت با یک قانون یک تاکتیک قوی قانون‌گذاری باشد، زیرا چیزی کاملاً نامربوط در جای دیگری می‌خواهید.»

بسیاری از دموکرات‌ها در کنگره انتظار داشتند که مترقی‌ها خیلی زودتر از مبارزه برای بسته تامین اجتماعی صف آرایی کنند.

رهبران مترقی قفقاز می گویند حدود نیمی از اعضای آنها به شدت با رای گیری در مورد لایحه زیرساخت های دو حزبی بدون متن قانونی در مورد هزینه های اجتماعی گسترده تر و لایحه تغییرات آب و هوایی که می تواند با این اقدام دو حزبی در مجلس تصویب شود، مخالفت می کنند. به طبقه.

پرامیلا جایپال، رئیس جمهور پیشرو قفقاز گفت که این عزم اعضای آن بود که در مقاومت در برابر فشار رهبران حزب و میانه روها تفاوت ایجاد کرد.

جایپال (D-Wash.) در اوایل این ماه به سی ان ان گفت: «بیشتر اعضای ما از گروه خارج شدند. «اینطور نبود که ما فقط چند نفر داشتیم که به لایحه زیرساخت رای نمی‌دادند. ما بین 30 تا 60 نماینده مجلس داشتیم که فقط به لایحه زیرساخت رای نمی دادند. پس کار من این است: وقتی می گوییم بله، بله می گوییم. وقتی نه می گوییم، نه می گوییم. و مردم باید این را بیاموزند - که من این را نمی گویم مگر اینکه بدانم رای دارم."

در 5 نوامبر - پس از اینکه گروه سیاه پوست در کنگره توافق با مدیریت را برای رای گیری در مورد لایحه زیرساخت و رای گیری رویه ای در مورد بسته شبکه ایمنی که بعداً در همان روز فراخوانده شد، اعلام کرد - مترقی ها شروع به نرم کردن موضع خود کردند.

کتی پورتر (D-Irvine)، معاون رئیس جمهور قفقاز مترقی، گفت که استراتژی مترقی اجرا شده است.

ما می‌خواستیم که سنا یا Build Back Better را بپذیرد و سپس آن را بفرستد [the House]پورتر گفت: یا حداقل ما موافقیم که لایحه ای که مجلس برای بازگرداندن شرایط بهتر تصویب کرده است، پس از رسیدن به سنا از حمایت آنها برخوردار شود. «و ما آن را تحمل کردیم، بر آن اصرار کردیم و بر آن اصرار کردیم. فکر می‌کنم در نهایت قضاوت این بود که دیگر راهی برای انجام آن وجود ندارد.»

فشار رهبران دموکراتیک نیز در حال افزایش بود. بایدن جلسه مجمع مترقی را در آن روز بعدازظهر فراخواند و گفت دموکرات‌ها در مجلس نمایندگان باید لایحه زیرساخت‌های دو حزبی را در آن روز به تصویب برسانند، که باعث شد گروهی از مترقی‌ها - از جمله سارا جاکوبز (سن دیگو)، موندیر جونز. ی...، ریچی تورس (DN.Y.)، Joe Negus (D-Colo.)، دیوید سیسیلین (DR.I.)، جیمی راسکین (D-Md.) و Debbie Dingle (D-Mich.) - برای ایستادن و به همکاران خود بگویید. زمان رسیدن به بله فرا رسیده است.

یکی از اعضای این گروه که خواست نامش فاش نشود تا در مورد این نشست خصوصی صحبت کند، گفت: بایدن کاملاً انتقادی بود. من فکر می‌کنم وقتی رئیس‌جمهور تماس گرفت و وقتی رئیس‌جمهور گفت، شاید ما نتوانیم هیچ‌کدام از این کارها را انجام دهیم، فکر می‌کنم وقتی مردم دست نگه داشتند، نه، ما باید کاری را انجام دهیم.»

با این حال، در نهایت، شش تن از نمایندگان مترقی مجلس نمایندگان به لایحه زیرساخت ها رای منفی دادند که بخشی از آن به دلیل نهایی نشدن بسته شبکه ایمنی بود. اگر 13 جمهوری خواه در مجلس نمایندگان رای مثبت ندهند، این برای جلوگیری از لایحه زیرساخت کافی است.

به گفته یکی از اعضای گروه که خواست نامش فاش نشود، جایپال از رای گیری 5 نوامبر حمایت کرد، اما به گفته یکی از اعضای گروه که می خواست نامش فاش نشود، او بر مترقیان فشار وارد کرد تا در برابر سازش تا انتها مقاومت کنند. او ابتدا درخواست بایدن برای اتحاد در 5 نوامبر را رد کرد. اما به گفته این عضو، با شروع ضعیف شدن موقعیت اعضا و "مجدد شروع به معکوس شدن" کرد، جایپال به یک معامله دست یافت.

در ازای رای مترقیان در مورد زیرساخت ها، میانه روها موافقت کردند که بیانیه ای مشترک در حمایت از لایحه شبکه ایمنی صادر کنند. انتظار می رود اتاق این هفته نسخه ای از لایحه شبکه ایمنی را تصویب کند و آن را به سنا بفرستد، جایی که انتظار می رود تغییراتی در آن وجود داشته باشد.

برخی از منتقدان استراتژی ترقی‌خواهان، آن را با اقداماتی مقایسه می‌کنند که احتمالاً از مجلس آزادی محافظه‌کاران جمهوری‌خواه بیرون می‌آیند، که اعضای منضبط آن هرگز در مانع تراشی یا حتی بیرون راندن رهبران جمهوری‌خواه که از روال روزانه خود استقبال نکرده‌اند تردیدی نداشته‌اند.

ترقی خواهان چنین مقایسه هایی را رد می کنند و می گویند که برخلاف بسیاری از محافظه کاران، لیبرال ها تمایل دارند به قدرت دولت برای ایجاد تغییرات مثبت اعتقاد داشته باشند و یک باور مشترک مانع از سقوط دموکرات ها مانند جمهوری خواهان می شود.

جارد هافمن (D-San Rafael) سخنگوی این سازمان گفت: "این چیزی برای افراد مترقی است: آنها در واقع به زندگی مردم اهمیت می دهند." "و این [Build Back Better] لایحه این وعده را دارد که زندگی مردم را به شیوه ای واقعاً خوب متحول کند، اگر آن را درست درک کنیم. بنابراین ما را با هم نگه می دارد. این چسب است."


[ad_2]
https://20khababr.ir https://afkharebartar.ir https://akhabarebartar.ir https://andnews.ir https://avatefepak.ir https://baranmajale.ir https://behtaringam.ir https://daltek.ir https://elmitarin.ir https://fardayeashena.ir https://forbos.ir https://foxirani.ir https://gisoon.ir https://hodhodirani.ir https://iranisard.ir https://kahkashani.ir https://lasttimes.ir https://lilaki.ir https://livejame.ir https://magirani.ir https://majaleiranian.ir https://mervina.ir https://mineralnews.ir https://modirezard.ir https://momon.ir https://moniseh.ir https://nationaliran.ir https://netcrafti.ir https://news-single.ir https://newsexpress.ir https://newslife.ir https://newsspot.ir https://newsteen.ir https://nikmag.ir https://officemag.ir https://okaziyon.ir https://one-news.ir https://pandamag.ir https://parsroids.ir https://patris-fun.ir https://senatornews.ir https://seratmag.ir https://sibala.ir https://sohanian.ir https://sosokan.ir https://tazekhabari.ir https://technoirani.ir https://timesirani.ir https://yamorani.ir https://yandexkhabari.ir https://abdoosnews.ir https://zehnenoandinsh.ir https://abestanews.ir https://abtinnews.ir https://akhbarebartaaar.ir https://akhbaremaaaa.ir https://akhbareshomaaa.ir https://akhshijnews.ir https://atrinnews.ir https://atroticnews.ir https://atshnews.ir https://bashariatemrooz.ir https://dastesalamatt.ir https://dostemansalam.ir https://elementorsite.ir https://emrooztafahom.ir https://ensanedirooooooz.ir https://etelaresankhabar.ir https://examplenews.ir https://fardaalefba.ir https://gisooyekhabar.ir https://halohekayatha.ir https://hashtadonoh.ir https://hekayatfardayeemaaa.ir https://honarmandkhabar.ir https://istgaheshomareyek.ir https://ketabkhoooon.ir https://kimyagaaaar.ir https://markazeakhbar.ir https://masternewss.ir https://mohamadrezasite.ir https://morvarideasia.ir https://mramins.ir https://naserinews.ir https://nasermr.ir https://newsamins.ir https://newsatropat.ir https://newscenterals.ir https://newsmineral.ir https://newsouls.ir https://newspishgamannn.ir https://newssalam.ir https://newsshans.ir https://newsworlds.ir https://parinews.ir https://patris-music.ir https://poshtibannews.ir https://powernewss.ir https://recordejadid.ir https://salamnewws.ir https://23ncfst.ir/ https://amiran-carpet.ir/ https://armanenergytec.ir/ https://blogenews.ir/ https://blogkhoon.ir/ https://bvfars.ir/ https://charsounews.ir/ https://chsnews.ir/ https://dezfil.ir/ https://dmwebmaster.ir/ https://dota2news.ir/ https://erfanhd.ir/ https://etminan110.ir/ https://faratarazkhabar.ir/ https://farsgardi20.ir/ https://footynews.ir/ https://goto98.ir/ https://ilyarkhabar.ir/ https://ir2khabar.ir/ https://iranalmanac.ir/ https://irandaryafest.ir/ https://khabarehaft.ir/ https://khabarontime.ir/ https://lolsms.ir/ https://maadgig.ir/ https://masoudtb.ir/ https://mp3news.ir/ https://music-ha.ir/ https://nakhlestankhabar.ir/ https://newcharge.ir/ https://news-links.ir/ https://news180.ir/ https://pimn.ir/ https://prmf.ir/ https://pvnews.ir/ https://rejawnews.ir/ https://sahab-co.ir/ https://samanbarg.ir/ https://semanews.ir/ https://shirinonews.ir/ https://soheilesonghor.ir/ https://tacity.ir/ https://taktanews.ir/ https://tarabaranmag.ir/ https://telegram-persian.ir/ https://tfcenter.ir/ https://trika.ir/ https://velninews.ir/ https://vidnaz.ir/ https://wajnews.ir/ https://your-news.ir/ https://zangannews.ir/ https://2016downloadnew.ir/ https://paxsolomusic.ir/ https://daryamedia.ir/ https://andikakhabar.ir/ https://seo-pbn.ir/ https://ghezelwich.ir https://panaztebtabriz.ir https://shayna-net.ir https://kanooneslamshahr.ir https://raynuts.ir https://honare2.ir https://itsama.ir https://flingpet.ir https://foreverpro.ir https://fraeesi.ir https://gkhabar.ir https://18amlak.ir https://pooyesh-khabar.ir https://matsef.ir https://photo-land.ir https://tabarestan118.ir https://disachain.ir https://chikaapp.ir https://mahestan18.ir https://radyaabkala.ir https://c-civil.ir https://saeeed.ir https://copytops.ir https://modirsearch.ir https://shz1music.ir https://m-khosravi.ir https://iranhayashi.ir https://iranian-dress.ir https://gigblog.ir https://basitcg.ir https://mashhadhekmat.ir https://rahetamin.ir https://radolyamani.ir https://bnemati.ir https://face-wood.ir https://tourvare.ir https://centertasisat.ir https://bidarirafsanjan.ir https://namahaa.ir https://30pp.ir https://script-tabadol-link.ir https://simayesarbedar.ir https://pakdashtiha.ir https://rentacars.ir https://2019movies.ir https://ekar24.ir https://saber-ramezani.ir https://teb-saharsina.ir
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن