دانلود آهنگ رپ فارسی تند

گفته می شود اولین ترانه ها به نام " اهنگ رپ " حدود 200 سال پیش توسط بردگان آمریکایی پخش و خوانده شده است. البت

توسط ENSANEDIROOOOOOZ در 30 تیر 1400

گفته می شود اولین ترانه ها به نام " اهنگ رپ " حدود 200 سال پیش توسط بردگان آمریکایی پخش و خوانده شده است. البته نمی توان پخش در زمینه اولین آهنگ های اهنگ رپ را به وضوح در نظر گرفت ، زیرا این اهنگ رپ بیشتر برای صدا و کلمات بود تا خواندن آهنگ و ملودی. می توان آن را اولین نوآوری اهنگ رپ در این زمینه دانست که به جای تکیه بر آواز ، متکی به کلام و شخصیت خواننده است. اعتراض به این سبک موسیقی به دلیل این واقعیت تاریخی است که اهنگ رپ برای اولین بار در اعتراضات قومی و قبیله ای به زبان بومی آمریکا استفاده شد. در حال حاضر ، اهنگ رپ و هیپ هاپ را می توان فرزندان مادر دانست و این چیزی نیست جز جاز. جاز در آمریکای جنوبی متولد و بزرگ شد و بعداً با کشف مجدد این قسمت از جهان توسط اروپایی ها و آمریکایی ها به اشکال مختلف مورد استفاده قرار گرفت. نتیجه این ظهور دوباره جاز را می توان در اعتراضات کارگران اروپایی یافت ، جایی که اهنگ رپ دوباره متولد می شود و کاملاً از جاز جدا شده است.

مقدمه ای بر موسیقی اهنگ رپ

آشنایی با چندین سبک موسیقی (اهنگ رپ ، ترنس ، بلوز و غیره)

در مقاله این هفته قصد دارم به موسیقی اهنگ رپ بپردازم ، زیرا امروزه وقتی موسیقی را در خیابان پخش می کنم ، تقریباً از هر ده ماشین هشت ماشین موسیقی دارند. آنها با توجه به اینکه این نوع موسیقی توسط سیستم فرهنگی ما رد شده است ، اهنگ رپ فارسی را نواخته و گوش داده اند ، که البته ، فکر می کنم باعث شده مردم ، به ویژه جوانان ، حرص بیشتری بخورند و به آن گرایش پیدا کنند.
خوب ، حالا بیایید ببینیم آیا اهنگ رپ واقعاً بد است؟ یعنی چیزی در همین راستا که از شوک و رادیو و تلویزیون خودمان پخش می شد ، برنامه ای که موضوع بسیار حساسی را لمس می کرد ، اما متأسفانه به سطحی ترین شکل ممکن به آن پرداخت. تا آنجا که من می دانم ، سبک اهنگ رپ در موسیقی هیچ ارتباطی با اهنگ رپ ندارد ، این که بیاید و هر دو سبک موسیقی اهنگ رپ و متال را در یک کاسه بگذارد و بگوید اینها نشانه های اهنگ رپ غربی است ، یک درگیری. این کاملاً اشتباه است و این برخورد سطحی باعث می شود جوانان حریص بیشتری نسبت به آن داشته باشند ، طبیعی است که ما در انواع موسیقی خوب و بد داشته باشیم.
در اصل ، ماهیت اهنگ رپ این است که آنها رویدادهای روزمره را در قالب شعر "می گویند" ، یا بهتر بگوییم ، و آن را با ریتمی خاص به نام "ریتم" بازی می کنند ، و این داستان در آن تعریف می شود ، همانطور که ما خوب داریم و قصه گویان باتجربه در ادبیات ما ، چه متوسط ​​و چه بد ، در سبک اهنگ رپ کاملاً یکسان است. برخی از مردم نگران این هستند که با اهنگ رپرهایی که شعرهای مبتذل و غیرمعمول دارند چه باید کرد؟ این کلمه ای صحیح و کاملاً محکم است.

اما این نکته را نیز باید در نظر داشت که ما "اهنگ رپرهایی" داریم که در ابیات آنها پیام های مثبت و شاید آموزنده ای وجود دارد ، مانند آهنگ هایی که توسط "یاس" خوانده می شود یا "عرفان" آنها را اجرا می کند. اگر این نمونه های واقعی دارای مجوز باشند و کارهایشان ارائه شود ، طبیعتاً آن گروه های زیرزمینی که گفته می شود کار خود را با کلمات مبتذل انجام می دهند ، به استفاده از مضامین و روایت های کلمات خود ترغیب می شوند.

آنها قصد دارند با جدیت بیشتری به آن بپردازند. البته این بدان معنا نیست که طنز به قول اهنگ رپرها نیست ، طنز خوب اصلاً الزام سبک اهنگ رپ است و می تواند برای حل بسیاری از مشکلات کنونی جامعه مورد استفاده قرار گیرد. متأسفانه ، در جامعه ما ، آستانه تحمل برای همه لایه های شوخ طبعی و انتقاد منطقی بسیار پایین است ، نکته ای که در طول روز با آن روبرو خواهیم شد. همه این تعارفات و اشکهای روزمره از زندگی روزمره ما به همین دلیل است ، به عنوان مثال ، در جلسات ما معمولاً چیزهایی می گوییم که اصلاً معنای گفته های ما نیست و ...
با این حال ، ما باید تمام این چاپلوسی های روزمره را کنار بگذاریم. وقتی می گوییم اولین گروه اهنگ رپ باید شعر قابل قبولی داشته باشد ، به معنای شعر رایج یا مناسب بودن آن نیست. یک متن اهنگ رپ خوب قطعاً باید طنز باشد ، اما نه به شکلی که مربوط به یک شخص یا گروه خاص در این شعر باشد. این باید توهین آمیز باشد ، و اگر مثلاً پدر خانواده اینقدر بی هوا است و وقتی ترانه صدا می شود ، همه باید سرخ شوند.
با وجود همه انتقادات به ژانر اهنگ رپ و گاهی ترانه متن های عجیبی دارد ، احساس می کنم اکثر منتقدان موسیقی این ژانر بعضی اوقات از روی حسادت آن را تحقیر می کنند ، اینکه پسر 20 ساله ای با ریتم خوب (ضرب و شتم) و سریع قصه گویی معروف می شود و همه گوش می دهند. مسیری که آهنگساز سالها و در هیچ کجا دنبال کرده است. باید بپذیریم که این سبک موسیقی امروزه در ایران رواج دارد ، همه به دلیل درک و شعر و داستانهای آن به آن گوش می دهند ، زیرا اهنگ رپ از مردم عادی و به زبان عامیانه نشات می گیرد.

به عنوان مثال ، هیچ کس نمی تواند با آهنگ های "50 Cent" ارتباط برقرار کند زیرا این داستان طبق فرهنگ آمریکایی روایت می کند ، اما همه با اهنگ رپ فارسی ارتباط برقرار می کنند. اکنون یک سری رویکردهای سطحی و بسیار تند به کل ماجرا (تأکید می کنم ، علی رغم برخی اهنگ رپ ها با شعرهای بسیار زشت و خام ، که برای همه مردم خط قرمز محسوب می شود و مقامات و مسئولان حق نگرانی در مورد آن را دارند) این کودکان همچنان حریص تر می شوند و قطعات بیشتری را به طور غیرقانونی و زیرزمینی به جامعه می فرستند (و مطمئن باشید چندین برابر آنها زشت تر خواهند شد!). دلیل آن واضح است ، زیرا ژانر اهنگ رپ ، سیستم تولید آن با موسیقی های دیگر مانند راک و پاپ متفاوت است ، به عنوان مثال سبک راک قطعاً به گروهی از نوازندگان نیاز دارد ، نوازندگان علاوه بر سازهای خوب و حرفه ای باید مکان مناسبی برای اگر تمام این مراحل سبک اهنگ رپ به طور خودکار حذف شود ، آموزش ببینید و سپس به یک استودیوی حرفه ای بروید تا کار خود را ذخیره کنید.

بیت هایی که به وفور یافت می شوند نیز می توانند از اینترنت بارگیری و دست در دست روی CD توزیع شوند و حتی اگر کسی وارد سیستم شود ، با نرم افزارهای رایانه ای کار کمتری انجام می دهند ، بنابراین اطمینان از اینکه یک آهنگ راک بسیار دشوارتر از اهنگ رپ است ترانه. البته منظور من این نیست که موسیقی اهنگ رپ بیشتر موسیقی تراشه است ، مدتی به اهنگ رپرها نزنید! ما موسیقی خوبی در هر ژانر داریم و آه ، بد ، اما برای یک فرد با سلیقه که طعم اهنگ رپ دارد ، ساختن آهنگ اهنگ رپ بسیار راحت تر از آن است که برای شخصی با ذوق که طعم راک دارد و می خواهد آهنگ بساز به عنوان مثال ، اگر من می خواهم یک آهنگ راک اجرا کنم ، همانطور که می گوییم ، ابتدا باید "Bar and Bachz" را صدا کنم و جمع کنم ، سپس ما به اتاق تمرین می رویم و چند بار آهنگ را پخش می کنیم ، و مهمتر از همه ، در داستان به راحتی مورد انتقاد قرار می گیرد نسبت به مسائل اجتماعی و مشکلات ، از مثلاً آهنگ های متال.
با توجه به همه اینها ، من فکر می کنم باید دست گروهی از کودکان خوش طعم این سبک را کاملاً برای موسیقی باز بگذاریم و فقط یک سری خط قرمز بگذاریم تا کلمات و داستان های آنها متناسب با اصطلاحات و عبارات باشد. با ارزشهای فرهنگی و عرفی جامعه ما مغایرت ندارد. من پیشنهاد می کنم که این کودکان گاهی بسیار خوش ذوق توجیه شوند ، زیرا به نظر من بسیاری از سخنان مبتذل آنها اعتراضی به تمام معنا است.

آینده آهنگ رپ در ایران

اما اکنون زمان تغییر کرده است ، انواع رسانه ها و اطلاعات آنلاین امروز در دسترس همه است و هر چقدر تلاش کنیم جلوی دانلود آهنگ رپ ایرانی را بگیریم ، همان قارچ از راه های دیگر در اطراف ما رشد می کند ، بنابراین چه بهتر که رشد رشد چنین مشکلاتی توانایی کنترل و مدیریت آن را داشته باشید. من فکر می کنم ما باید به آنها فضا بدهیم ، اما با وجود خطوط قرمز جامعه. اما بگذارید آنها کار خود را زیر خط قرمزها به خوبی انجام دهند ، به طوری که اعتراض / انتقاد از سبک اهنگ رپ به هیچ وجه زیر سوال نرود. شوخی های او با مدیران و کارمندان جامعه بیشتر از حد معمول شده است ، اما خوب ، آنها با خیال راحت شروع به کار می کنند.
با توجه به همه اینها ، باید بگویم که تولید برنامه هایی مانند "شوک" اثر معکوس بر جامعه دارد ، پایان معنای آمدن و دو سبک موسیقی کاملاً متفاوت که هیچ ارتباطی با مقوله "اهنگ رپ غربی" و شاید برخی از گروه های معروف غربی این سبک ها اعتقادات مذهبی / مسیحی بسیار سختگیرانه ای دارند ، یک فنجان و یک فنجان بگذارند و آن را به عنوان نماد و مظهر اهنگ رپ غربی در جامعه معرفی کنند؟! به عنوان مثال ، من دانش آموزی دارم که متأسفانه به من گفت از یکی از دوستانش خواسته شده بیاید در این مستند صحبت کند و بازی کند زیرا ظاهر او بسیار "ناله" کرده است! باور کنید مصنوعی بودن بیش از حد این برنامه و توصیه های سطحی آن نتیجه معکوس در جوانان در این سن دارد ، بالاخره صحبت با یک جوان راه های خاص خود را دارد.

متأسفانه این برنامه کاری نکرده است جز اینکه یک سری والدین متعصب و سطحی را که دیگر به اهنگ رپ یا متال گوش نمی دهند یا تی شرت با همان مارک نمی پوشند ، در فرزندان خود القا کند. یکی پدر و مادر قدیمی را به یاد می آورد که برای جلوگیری از استعمال دخانیات فرزندانشان ، شب ها همه جیب هایشان را دور می زدند!
اولین اهنگ رپر ایرانی و پدر اهنگ رپر فارسی هیچ کس (سروش لشکری)! او اولین نفری است که اهنگ رپ را به ایران آورد! هیچ سبک اجتماعی پر از شوخ طبعی نیست که هرکسی بتواند آن را درک کند! در حال حاضر خبری از این دو نیست در حال حاضر ، شایعات می گویند که هیچ کس روی آلبوم خود کار نمی کند!
یاس همچنین در دانشگاه موسیقی خوانده و به دلیل صدای بسیار قوی و ابیات و آهنگسازی معنادار موفقیت خوبی کسب کرده و اکنون بهترین است!
و زدبازی! این گروه که از سه نفر تشکیل شده است ، mj و wilson هستند و محبوب ترین شخصیت این گروه پنهان است. کار آنها واقعاً خارق العاده است ، بنابراین همه کسانی که به اهنگ رپ علاقه مند هستند از کار این گروه خوشحال هستند !! !! حدود دو یا سه سال پیش ، در اوج شهرت ، آهنگی را به نام (تابستان کوتاه) خواند که در تهران و ایران مانند بمب صدا می کرد.

اگر طرفدار اهنگ رپ هستید ، احتمالاً این آهنگ را گوش داده اید ... من این آهنگ را به افراد زیر 18 سال توصیه نمی كنم! دو سال بعد ، تا سال 1987 ، خبری از این گروه نبود. اما امسال آنها با قدرت بیشتری وارد صحنه شدند تا آواز غزه (برای مردم فلسطین) را بخوانند! که واقعاً منفجر شد و دوباره برگشت. این باعث خوشحالی همه می شود و سپس آهنگ هایی به نام My Life and the Background! و آلبوم این گروه باید امسال منتشر شود ، در سال 1988 چه اتفاقی خواهد افتاد !!!

علاقه اروپاییان به استفاده از این نوع موسیقی را می توان در سه ویژگی ذاتی اهنگ رپ جستجو کرد:

1) ریشه این موسیقی متولد می شود. این منطقه را می توان به ریشه موسیقی با شکوه زمان های گذشته ، که اساس اشراف و خانواده های ثروتمند بود ، جستجو کرد. از طرف دیگر بومیان خالق اهنگ رپ سیاه هستند. رنگ پوست ممکن است در معادله جهانی یک مشکل جزئی باشد ، اما در یک زمان این رنگ ها باعث جنگ های بزرگی شدند.

2) ریشه های این موسیقی آمریکایی است. قاره های جهان در یک رقابت طولانی مدت وجود دارند. آنها دائماً تاریخ را به نفع خود تغییر می دهند و در همین حال مدتهاست كه ایالات متحده فقیرترین قاره فرهنگی و هنری شناخته می شود. با جهان بینی جدید آمریکا و به ویژه با کشف زندگی استعلایی در آمریکای بومی ، به این تمدن توجه زیادی شد و آثار بسیاری را خلق کرد. اگر نقاشی کوبیستیک پیکاسو وجود اشکال و شکلهای بومیان مایاها (آمریکای جنوبی) را ثابت کند ، می توان خطوط موسیقی این بومیان را اساس موسیقی اهنگ رپ دانست. به این ترتیب ، برای اولین بار ، ایالات متحده به موقعیت جهانی در ظهور هنر دست یافت ، موقعیتی برخلاف اروپای لوکس و کلاسیک!

3) ریشه این موسیقی در کلمات است ، نه در ملودی. موسیقی جهان قبل از تولد و تسلط جاز به شدت تحت تأثیر رمانتیک ها ، کلاسیک ها و باروک بود ، اما موسیقی جاز با اسلاف خود در زمانی شروع شد که این ملودی ها رو به زوال بود و سلطنت هجاهای طولانی را پایه گذاری کرد. در همین حال ، موسیقی اهنگ رپ کمی کدرتر از آب شده است و تعدادی کلمه مناسب و نامناسب را روی نت های ضعیف خود می گذارد.

با این حال اهنگ رپ ایرانی یا اهنگ رپ فارسی به هیچ وجه با گذشته و تاریخ موسیقی اهنگ رپ جدید مطابقت ندارد. آنچه وبلاگ نویسان و طرفداران این موسیقی زیرزمینی ایرانی آن را تاریخچه این موسیقی در ایران می خوانند ، بیشتر به قصه های عامیانه شباهت دارد تا تاریخچه سبک موسیقی. موسیقی اهنگ رپ حدود 15 سال پیش با فراز و نشیب های بزرگ به آسیا رسید و برای اولین بار در ایران به قلب گروه های زیرزمینی رسید.

یک نوجوان جوان شروع به خواندن نوعی موسیقی می کند که به دلیل ناآشنایی ، نام غربی گرفته است. حسن صباح از این طریق دانش و صدای کافی نداشت ، اما نوعی ریسک پذیری و نیاز به متفاوت بودن را احساس می کرد که در کنار استعداد خوب او باعث شد به این نوع موسیقی روی بیاورد. اما فارسی زبانان موسیقی صباح را دوست نداشتند و او برای همیشه ناامیدانه ایران را ترک کرد.

مدتی بعد ، آشنایی صباح با پسری مو سیاه و دبیر مخفی به نام سروش لشگری بار دیگر بذر اهنگ رپ ایرانی را کاشت ، اما این بار با افزایش سن کار این دو خواننده بیشتر شد و سرانجام اهنگ رپ فارسی متولد شد. اگر امروز گروهی به نام 021 ، یا هیچ کس رقیب اهنگ رپ فارسی و پدر این نوع موسیقی محسوب نمی شود ، زیاد نیست ، اما بدون شک حسن صباح در سال های تبعید در اروپا از این موسیقی رنج می برد.

سوروس و صباح اولین ویدیوی خود را در یکی از استودیوهای غیرمجاز ساری خواندند ، اما این بار به سبک پیشنهادی سوروس.

به نقل از فردا الفبا اکنون موسیقی اهنگ رپ فارسی قلب بسیاری از ایرانیان را به خود جلب خواهد کرد. آنها به اهنگ رپ غیرمجاز فارسی گوش می دهند و این در بحران موسیقی مجاز بدون شنونده بسیار مهم است. البته بسیاری از این گروه ها تحت تأثیر مواد افیونی و سایر آلاینده ها آواز می خوانند اما گروه های سالم و اخلاقی زیادی در میان آنها وجود دارد. معرفی برخی از این گروه ها ممکن است در پایان قسمت اول بد نباشد.

▪ گروه 021: این گروه متشکل از سوروس لشگری و همرزمانش است. آنها می گویند که یک گروه 100 نفره وجود دارد که در شعر و ترانه های خود به چندین موضوع اصلی می پردازند: وطن ، تهران ، رفعت و غیره.

▪ ابلیس 051: هنوز اتهام همکاری با گروه های انحرافی در این گروه روشن نشده است. آنها با تقلید آغاز شدند و هنوز هم در ساده ترین و پیش پا افتاده ترین معانی باقی مانده اند.

ED ZED BAZI: این گروه رابطه عجیبی با گروههای موسیقی زیرزمینی ایران دارد. آنها کاست های زیادی را با سوروس ، ساسی مانکن و دیگران اجرا کرده اند و بیشتر کار آنها جنگ با یکدیگر است. این گروه از ترکیب بهتری نسبت به سایر گروه های اهنگ رپ استفاده می کند اما سخنان آن بیش از حد مضحک و بی فایده است.

AS YAS: YAS یک گروه نیست. او خواننده ای یک فکر است که بیشتر به مسائل اجتماعی می پردازد و زبانی گزنده دارد. توجه او به مسئله مواد مخدر در بسیاری از ترانه های او دیده می شود. یاس یکی از محبوب ترین خواننده های زیرزمینی است که زمانی برای موسیقی زیرزمینی با BBC مصاحبه کرد.

آخرین مطالب