خرید کتاب کمیک اورجینال

آیا تا به حال نام کمیک را شنیده اید؟ یا این کتاب ها را خوانده اید؟ افراد زیادی از کتاب های کمیک استفاده کرد

توسط ENSANEDIROOOOOOZ در 24 آذر 1399
آیا تا به حال نام کمیک را شنیده اید؟ یا این کتاب ها را خوانده اید؟ افراد زیادی از کتاب های کمیک استفاده کرده اند، اما با نام این کتاب ها هنوز آشنا نیستند. کتاب های کمیک داستان های مصوری هستند که به صورت تصویری می باشند. اگر کتابی را خوانده اید که شامل داستان های ترکیبی از تصویر و متن بوده، این کتاب، یک کتاب کمیک است. کتاب های کمیک عموما تاثیر بصری بیشتری را بر روی خواننده دارند.
خرید کتاب کمیک اورجینال
خرید کتاب کمیک اورجینال

کتاب های کمیک الکترونیکی بهتر هست یا چاپی؟

کودکان و نوجوانان جزو طرفداران پر و پا قرص کتاب های کمیک هستند. کتاب های کمیک را می توانید از فروشگاه های کتاب پیدا کنید. نسخه های اورجینال این کتاب ها نیز انتخاب خوبی است. کتاب های کمیک اورجینال الکترونیکی به دلیل آنکه به زیر دستگاه های چاپ نرفته اند، عموما از کیفیت بالاتری برخوردارند. این کتاب ها، از کیفیت تصاویر بهتر و بالاتری برخوردار می باشند.

کتاب های کمیک اورجینال را از کجا بخریم؟

کتاب های کمیک زبان اصلی در اغلب فروشگاه های اینترنتی کتاب موجود هستند. تعدادی از سایت های ایرانی این کتاب ها را به فروش می رسانند. اما برخی مواقع ناشر اجازه فروش این کتاب ها را به سایت های ایرانی نمی دهد. بنابراین افرادی که خواستار این کتاب ها هستند، باید آن ها را از سایت هایی خریداری کنند که نسخه های اورجینال این کتاب ها را دارند.

نحوه خرید کتاب های کمیک اورجینال از سایت های خارجی

خرید از سایت های خارجی توسط این کارت های بانکی عملا انجام پذیر نیست. چرا اکه این کارت های بانکی قابلیت اتصال به درگاه های در نظر گرفته شده در این سایت ها را ندارند. برای خرید از این سایت ها باید حتما یک حساب بانکی بین المللی داشته باشید، چرا که خرید تنها از درگاه های بین المللی مانند پی پال انجام می گیرد و هزینه ها به دلار است.

خرید کتاب های کمیک اورجینال بدون نیاز به داشتن مستر کارت

سامانه دانلود مقاله و کتاب ایران پیپر با در نظر گرفتن مشکلات مربوط به خرید از سایت های خارجی و با در نظر گرفتن تمام تحریم ها و مشکلات کاربران ایرانی در خرید کتاب کمیک اورجینال، این کتاب ها را در سایت خود در دسترس کاربرانش قرار داده است. این کتاب ها با موضوعات مختلف در سایت ایران پیپر موجودند و شما می توانید بدون نیاز به داشتن ویزا کارت و تنها با استفاده از کارت های بانکی داخلی نسخه اورجینال این کتاب ها را خریداری کنید و البته بسیاری از آن ها نیز به صورت رایگان در دسترس هستند.

دانلود رایگان کتاب کمیک اورجینال

کتاب های رایگانی که ایران پیپر در اختیارکاربرانش قرار داده، تقریبا ۴۰ درصد از کل کتاب های موجود در این سایت را شامل می شود. نحوه دانلود این کتاب ها بسیار آسان است. اجازه دهید با یک مثال به صورت واضح تر نحوه دریافت کتاب های رایگان کمیک اورجینال را برایتان شرح دهیم: فرض کنید که می خواهید کتاب Absolute Carnage vs. Deadpool که یک کتاب پر طرفدار در میان نوجوانان است را به صورت رایگان دریافت کنید. دقت داشته باشید، هنگامی که وارد سایت ایران پیپر (https://iranpaper.ir) می شوید، حتما باید همین نام را بدون هیچگونه غلط املایی وارد کنید. در کنار باکس جست و جو دو گزینه کتاب های رایگان و سایر کتاب ها وجود دارد که با انتخاب گزینه کتاب های رایگان، سایت، کتاب مورد نظرتان را از میان کتاب های رایگان جست و جو می کند و در صورتی که نسخه رایگان آن موجود باشد، از طریق لینک های داده شده می توانید آن را دانلود کنید.    

خرید کتاب کمیک اورجینال با قیمت زیر ۵۰ هزار تومان

فرض کنید کتاب مورد نظر شما به عنوان مثال همین کتابی که به آن اشاره کردیم، در بخش کتاب های رایگان موجود نبود. در اینصورت باید از دو گزینه کناری، سایر کتاب ها را انتخاب کنید. در صورتی که کتاب مورد نظرتان در سایت موجود باشد، برای شما به نمایش در می آید و شما می توانید با پرداخت هزینه لینک دانلود آن را دریافت کنید.
دانلود کتاب از آمازون
دانلود کتاب از آمازون
 

خرید کتاب های کمیک اورجینال نایاب

اگر به دنبال کتابی بودید که در سایت ایران پیپر موجود نبود، می توانید آن را به سایت ایران پیپر اعلام کنید. در مورد همین کتابی که عنوان شد پس از جست و جو در میان کتاب های رایگان و غیر رایگان، در صورتی که نتوانستید آن را در سایت پیدا کنید، می توانید ثبت سفارش کنید. در صورتیکه نسخه الکترونیک آن موجود باشد، ایران پیپر آن را از طرف شما خریداری و با قیمت ۸۰ درصد پایین تر در اختیار شما قرار می دهد.  
دانلود کتاب از آمازون با ایران پیپر
دانلود کتاب از آمازون با ایران پیپر source
آخرین مطالب