تراویس اسکات به دنبال ارتقای هیوستون است. آیا او او را ناامید کرد؟

[ad_1] هیوستون - رنه ریوون، نمایشنامه نویس ShaWanna، چند ماه پیش در دانشگاه هیوستون در دانشگاه هیوستون صحبت ک

توسط ENSANEDIROOOOOOZ در 4 آذر 1400
[ad_1]

رنه ریوون، نمایشنامه نویس ShaWanna، چند ماه پیش در دانشگاه هیوستون در دانشگاه هیوستون صحبت کرد، وقتی دانشجویی به او گفت که نمی تواند در سمینار نویسندگی آینده او شرکت کند: او به جشنواره Astroworld تراویس اسکات می رفت.

"او انتظار چیزی تاریخی را داشت. روی صورتش دیدم. ریون گفت این فقط یک احساس غرور بود.

هنگامی که اخباری مبنی بر مرگبار بودن کنسرت 5 نوامبر منتشر شد و در نهایت 9 نفر کشته شدند، ریوون سعی کرد وضعیت دانشجو را بررسی کند. او گفت که زنده ماند، اما تکان خورد. بسیاری از هوستونی‌هایی که به اسکات و تجدیدنظر او در مورد پارک موضوعی شهر فضایی، که زمانی در کنار Astrodome قرار داشت و دوران کودکی را بین خطوط نژادی و طبقاتی شکل می‌داد، افتخار می‌کردند.

AstroWorld در سال 2006 زمانی که اسکات - متولد ژاک برمونت وبستر II - 15 ساله بود ویران شد. اما حافظه او برای او و سایر هوستونی ها عالی بود. او در یک حرکت نوستالژیک، عنوان آلبوم 2018 خود را Astroworld نامید و جشنواره موسیقی دو روزه خود را به همین نام در همان سال در سایت پارک موضوعی سابق راه اندازی کرد و دروازه ورودی را تلاقی بین تصویر خود و یکی از جاذبه های نمادین، طوفان تگزاس.

این پارک با مساحتی حدود یکصد هکتار در سال 1968 افتتاح شد بین ایالتی خط 610 اطراف مرکز شهر. پیاده‌روی شامل تگزاس سیکلون، ترن هوایی چوبی در پارک موضوعی شهر نیویورک است Cyclone Island's Cyclone - and Thunder River - در سال 1980 که افتتاح شد، اولین مسیر در سراشیبی در جهان به حساب می‌آید. این شهر شامل پارک آبی و باشگاه رقص استودیو A است که از تلویزیون محلی Videocity پخش می‌شود.

«وقتی به سن خاصی رسیدی، در تابستان یک کارت تابستانی دریافت می کنیم. والدینتان شما را به آنجا می بردند و آنجا فقط مکانی برای بودن بود.» "این فقط یک احساس آزادی بود."

جان چیلز گفت که آمفی تئاتر ستاره جنوبی پارک میزبان هنرمندانی از جمله Beach Boys، Grateful Dead و AC / DC بوده است و بسیاری از جوانان هیوستون - در دوران قبل از اینترنت و پخش موسیقی - را با ژانرهایی که هرگز در مورد آنها نشنیده بودند آشنا کرده است. دانشیار در برنامه مطالعات آفریقایی آمریکایی در دانشگاه هیوستون.

هیوستون شهری است که در محله‌ها حک شده است، از املاک ریور اوکس و روستای رایس تا آپارتمان‌های کم درآمد در گرین‌پوینت و شارپس‌تاون. در ابتدا، به بخش هایی نیز تقسیم شد که اغلب با جوامع قومی مرتبط است. قسمت پنجم لاتین بود. بخش سوم - جایی که مادربزرگ اسکات در آن زندگی می کرد و او اغلب در آهنگ هایش از آن یاد می کند - از نظر تاریخی سیاه است.

شیلی گفت: برای بسیاری، AstroWorld از این تقسیمات فراتر رفته است. او گفت که هیوستون‌ها فقط با بازدید از پارک موضوعی که در نهایت توسط شش پرچم فتح شد، بزرگ نشدند. آن‌ها در آنجا کار می‌کردند، اغلب با مردمی از نقاط مختلف شهر.

چیلز، 58 ساله، گفت: «AstroWorld واقعاً در جامعه هیوستون درگیر است.

چیلز پس از جمعیت مرگبار جشنواره در حین صحنه فیلمبرداری اسکات گفت: "شهروندان هیوستون قلب شکسته ای دارند."

او گفت: «این به این واقعیت برمی گردد که AstroWorld برای بسیاری از مردم یک تجربه مثبت است.

شیلی گفت که هیوستون نه تنها تحقیقات در حال انجام پلیس را زیر نظر داشت، بلکه "آن را شخصاً گرفت".

چیلز که اسطوره های هیپ هاپ هیوستون را آموزش می دهد و از هنرمندان محلی دعوت می کند تا با کلاس خود صحبت کنند، گفت: "اینجا، به خصوص در جامعه هیپ هاپ، افتخار زیادی وجود دارد."

بیانسه در بخش سوم بزرگ شد و نامش در آهنگ‌هایش به‌عنوان اسکات تأیید می‌شود (او همچنین به بازدید از Chicken و Shipley Do-Nuts فرانسوی معروف است و دوستش کایلی جنر را که در اینستاگرام درباره دونات پست می‌فرستد) آورده است. مگان تی استالیون نیز در هوستون بزرگ شد و انتظار می‌رود که ماه آینده از دانشگاه چیلز در بخش سوم دانشگاه تگزاس جنوبی، یک مدرسه تاریخی سیاه‌پوستان فارغ‌التحصیل شود. اما هیچکدام جشنواره موسیقی به اندازه Astroworld را ایجاد نکردند، که در سال 2018 آغاز به کار کرد، در سال 2019 بازگشت و سال گذشته به دلیل همه گیری همه گیر به تعویق افتاد.

یک بازدیدکننده یادداشتی در یک یادبود خارج از جشنواره لغو شده استروورلد در هیوستون، تگزاس می نویسد.

یک بازدیدکننده یادداشتی در یک یادبود خارج از جشنواره لغو شده Astroworld در 7 نوامبر می نویسد.

(الکس بایرن د هان / گتی ایماژ)

بر خلاف دیگر "سوپراستارهای پاپ"، اسکات از موسیقی خود، به ویژه جشنواره Astroworld، برای جذب هنرمندانی از ژانرهای دیگر در هیوستون استفاده کرد، چیلز گفت: علاوه بر نمایش های آماده به کار هیپ هاپ مانند Drake و Young Thug، ترکیب امسال شامل Bad Bunny بود. ایمپالا اهلی؛ زمین، باد و آتش؛ و SZA. چیلز گفت که محلی ها همچنین متوجه شده اند که اسکات از راه های دیگر، به خیریه ها و به ویژه جوانان، پول می دهد. شهردار سیلوستر ترنر یک سال پس از اولین جشنواره Astroworld به اسکات کلید شهر را داد.

"کسانی که تراویس اسکات را می شناسند می دانند که او مرد خوبی است. او خیلی کارها را اینجا بی سر و صدا انجام می دهد. چیلز گفت، و اشاره کرد که اسکات به مادربزرگش پیوست تا یکی از هشت باغ را به مدارس دولتی در هیوستون اختصاص دهد، که بنیاد چند روز قبل از Astroworld به ساخت آن کمک کرد.

چیلز که با تروی فاینر، رئیس پلیس هیوستون ملاقات کرد، گفت که او "خارج از رتبه است. "اما از اینکه فینر و مقامات دیگر اسکات را متهم به تعطیل نکردن کنسرت می کنند خجالت می کشید (فینر در یک جلسه توجیهی در چهارشنبه تاکید کرد که اسکات قدرت توقف نمایش را دارد).

چیلز گفت: «ما باید به تمایل مردم برای اداره شدن نگاه کنیم. «این در هیوستون اتفاق افتاد، اما مشکل هیوستون نیست.

بسیاری از ستاره های هیپ هاپ هیوستون، از جمله پل وال و اسلیم تاگ، پس از سقوط Astroworld ساکت ماندند. خواننده رپ Bun Bee که با نام برنارد فریمن 48 ساله نیز شناخته می شود، روز دوشنبه از هیوستون به صورت زنده به اینستاگرام رفت تا درباره این تراژدی صحبت کند.

او گفت: شهر شلوغ است. من حتی آنجا نبودم و نسبت به وضعیت احساسی... بسیار احساسی دارم.»

بان ب گفت که بستگانش که در جشنواره حضور داشتند در امان هستند، اما اشاره کرد که همه شرکت‌کنندگان چقدر جراحات را تجربه کردند. او گفت که آخر هفته گذشته از هیوستون به لس آنجلس برای ComplexCon با تماشاگران کنسرت که پس از بازدید از Astroworld به کالیفرنیا بازگشته بودند، پرواز کرد، و مرد جوانی که هدفون در هواپیما به سر داشت، به‌ویژه آسیب دیده به نظر می‌رسید، «سعی می‌کرد با موسیقی تراویس اسکات، که تمام او بود، آن را مدیریت کند. دلیل رفتن."

«ما به عنوان یک جامعه با این به چه چیزی نمی رسیم؟ ما فرزندانمان را فرستادیم و منظورم جمعی از سرتاسر جهان است.»

دی جی هیوستون، مایکل پیرنجلی، که در هر سه جشنواره Astroworld شرکت می کند، گفت که جمعیت امسال شدیدتر بود.

"بدیهی است که انتظارات بالاتر بود زیرا ما در میانه یک بیماری همه گیر هستیم، این اولین رویداد بزرگ در خارج است و این تراویس اسکات است. پیرانجلی 30 ساله گفت: شما افراد زیادی از همه جا می آیند.

تونی بازبی، وکیل هیوستون، نامزد سابق شهرداری جمهوری خواه و ساکن ریور اوکس، در پارک AstroWorld بزرگ شد.

بازبی گفت: «این نوستالژی وجود دارد. «بیشتر افرادی که به این کنسرت رفتند نمی دانند AstroWorld چیست، اما افرادی که شهر را اداره می کنند می دانند.

بازبی گفت که پسران نوجوان خود را برای شرکت در جشنواره در سال 2019 ترک کرد، اما آنها احساس ناامنی کردند و دیگر برنگشتند. بازبی نماینده خانواده یکی از کشته شدگان این ماه، اکسل آکوستا 21 ساله است و گفت که آنها سازمان دهندگان و اسکات را مسئول می دانند.

"شما نمی توانید مردم را به شورش تشویق کنید. شما نمی توانید این کارها را به عنوان یک فرد مسئول انجام دهید، مهم نیست چقدر محبوب هستید، مهم نیست که منشاء آن هستید، مهم نیست که شهردار کلید شهر را به شما داده و آنها ترافیک را متوقف می کنند تا به شما یک امتیاز بدهند. باسبی گفت: جای پارک مخصوص برای لامبورگینی شما. "آیا او بعد از آن کنسرت به یک پس پارتی رفت؟" وقتی آن را در آورد از او می پرسم."

هیوستون، چهارمین شهر بزرگ ایالات متحده، نیز به عقیده بسیاری، متنوع ترین شهر است. این در جمعیت Astroworld و قربانیان، از جمله سیاه پوستان، سفیدپوستان، لاتین تبارها و شرکت کنندگان سرخپوست آمریکایی 14 تا 27 ساله منعکس شد.

در میان آنها بهارتی شاهانی 22 ساله بود که والدینش از هند مهاجرت کردند، در هیوستون مستقر شدند، یک فروشگاه لباس باز کردند و او را به دانشگاه A&M تگزاس فرستادند.

یکی از وکلای شاهانی، محمد نابلسی، در حالی که روز پنجشنبه در یک جلسه توجیهی در کنار آنها ایستاده بود، گفت: «هوستون جامعه متنوعی از مهاجران است، مردمی که به دنبال فرصت‌های بهتر برای نسل‌های آینده هستند». بهارتی نقشی را ایفا کرد که قدیمی ترین خواهر و برادرهای نسل اول بازی کردند: آنها چسب خانواده هستند، آنها پیوندها و مربیان هستند. این چیزی است که نه تنها خانواده شاهانی، بلکه کل جامعه ما از دست داده اند: یک ستاره درخشان.

وکیل جیمز لاسیتر، که خانواده‌اش نماینده خانواده است، به یاد می‌آورد که در کودکی به AstroWorld رفته بود، که چگونه پارک «همیشه نماد خانواده و همه چیزهای خوب در مورد هیوستون بوده است».

لاسیتر گفت پسر 17 ساله اش نیز در جشنواره حضور داشت و "خوشبخت شدم که آن شب در خانه بودم."

مادربزرگش، تریشا بلونت، که در حومه هیوستون زندگی می کند، گفت که ازرا بلونت، کودک 9 ساله ای که به همراه پدرش از آستروورلد دیدن کرده بود، روز جمعه پس از زیر پا گذاشتن او در هنگام تصادف در بیمارستانی در هیوستون در وضعیت بحرانی باقی ماند.

بلونت، 52 ساله، یک پرستار بازنشسته، در بیمارستان کودکان در تگزاس بود و گفت که پزشکان در تلاش بودند تا ازرا را از مصرف داروهایی که او را به مدت یک هفته در کما نگه می‌داشت، در حالی که با تورم مغز و قلب مواجه بود، از شیر بگیرند. چالش ها و مسائل.

او گفت که پسرش ازرا را به Astroworld برد زیرا اسکات آن را یک رویداد خانوادگی اعلام کرده بود.

او گفت: «او برای بچه‌ها نقاشی روی صورت، چرخ و فلک و سواری داشت. گفته می‌شود که این یک رویداد خانوادگی برای همه سنین است. بنابراین شما فکر می کنید ما می توانیم همه، او و پسرش، برای ارتباط برویم. و سپس تمام دنیای شما وارونه شد.»

بلونت گفت این خانواده که بن کرامپ وکیل خود را حفظ کرده است، می‌خواهد همه کسانی که درگیر آن هستند، از جمله اسکات، تحت تعقیب قرار گیرند.

بلونت گفت: "او می توانست متوقف شود." او چیزهایی را دید، اما به راهش ادامه داد.

جمعه شب، یک هفته پس از کنسرت، بنای یادبود حصار Astroworld بزرگ شد و شامل عکس‌های مردگان، کارت‌ها، بادکنک‌ها و صدها دسته گل شد.

هنگام غروب، تونی تاکودا تنها بازدیدکننده بود. این دانشجوی دانشگاه هیوستون گفت که برای محافظت از کنسرت کار می کرد و برای ادای احترام به نمایندگی از تیم امنیتی در سراسر ایالت خود آمده بود. او گفت که یکی از آنها، یک جوان 18 ساله، جسد یک کنسرت کن 14 ساله را که فوت کرده بود، بیرون آورده بود.

تاکوردا، 21 ساله، گفت: "ما فقط توانستیم تعداد زیادی از مردم را نجات دهیم. ما کار خود را انجام دادیم."

تاکوردا در سن شش سالگی از فیلیپین به هیوستون نقل مکان کرد و آن را مکانی دوستانه در نظر گرفت. او تشویق شد تا ببیند که بنای یادبود با افزایش ادای احترام مردم، رشد کرده است.

او گفت: "این چیزی است که در شهر من وجود دارد: همیشه یک نفر برای شما وجود دارد."

او در دو کنسرت آخر Astroworld شرکت کرد و از ظهور اسکات الهام گرفت، اما فکر نمی کرد او بتواند جشنواره را از چنین تراژدی نجات دهد.

او گفت: «جهان اختر دوباره تکرار نخواهد شد. "این یک فاجعه دیگر در هیوستون خواهد بود.


[ad_2]
https://20khababr.ir https://afkharebartar.ir https://akhabarebartar.ir https://andnews.ir https://avatefepak.ir https://baranmajale.ir https://behtaringam.ir https://daltek.ir https://elmitarin.ir https://fardayeashena.ir https://forbos.ir https://foxirani.ir https://gisoon.ir https://hodhodirani.ir https://iranisard.ir https://kahkashani.ir https://lasttimes.ir https://lilaki.ir https://livejame.ir https://magirani.ir https://majaleiranian.ir https://mervina.ir https://mineralnews.ir https://modirezard.ir https://momon.ir https://moniseh.ir https://nationaliran.ir https://netcrafti.ir https://news-single.ir https://newsexpress.ir https://newslife.ir https://newsspot.ir https://newsteen.ir https://nikmag.ir https://officemag.ir https://okaziyon.ir https://one-news.ir https://pandamag.ir https://parsroids.ir https://patris-fun.ir https://senatornews.ir https://seratmag.ir https://sibala.ir https://sohanian.ir https://sosokan.ir https://tazekhabari.ir https://technoirani.ir https://timesirani.ir https://yamorani.ir https://yandexkhabari.ir https://abdoosnews.ir https://zehnenoandinsh.ir https://abestanews.ir https://abtinnews.ir https://akhbarebartaaar.ir https://akhbaremaaaa.ir https://akhbareshomaaa.ir https://akhshijnews.ir https://atrinnews.ir https://atroticnews.ir https://atshnews.ir https://bashariatemrooz.ir https://dastesalamatt.ir https://dostemansalam.ir https://elementorsite.ir https://emrooztafahom.ir https://ensanedirooooooz.ir https://etelaresankhabar.ir https://examplenews.ir https://fardaalefba.ir https://gisooyekhabar.ir https://halohekayatha.ir https://hashtadonoh.ir https://hekayatfardayeemaaa.ir https://honarmandkhabar.ir https://istgaheshomareyek.ir https://ketabkhoooon.ir https://kimyagaaaar.ir https://markazeakhbar.ir https://masternewss.ir https://mohamadrezasite.ir https://morvarideasia.ir https://mramins.ir https://naserinews.ir https://nasermr.ir https://newsamins.ir https://newsatropat.ir https://newscenterals.ir https://newsmineral.ir https://newsouls.ir https://newspishgamannn.ir https://newssalam.ir https://newsshans.ir https://newsworlds.ir https://parinews.ir https://patris-music.ir https://poshtibannews.ir https://powernewss.ir https://recordejadid.ir https://salamnewws.ir https://23ncfst.ir/ https://amiran-carpet.ir/ https://armanenergytec.ir/ https://blogenews.ir/ https://blogkhoon.ir/ https://bvfars.ir/ https://charsounews.ir/ https://chsnews.ir/ https://dezfil.ir/ https://dmwebmaster.ir/ https://dota2news.ir/ https://erfanhd.ir/ https://etminan110.ir/ https://faratarazkhabar.ir/ https://farsgardi20.ir/ https://footynews.ir/ https://goto98.ir/ https://ilyarkhabar.ir/ https://ir2khabar.ir/ https://iranalmanac.ir/ https://irandaryafest.ir/ https://khabarehaft.ir/ https://khabarontime.ir/ https://lolsms.ir/ https://maadgig.ir/ https://masoudtb.ir/ https://mp3news.ir/ https://music-ha.ir/ https://nakhlestankhabar.ir/ https://newcharge.ir/ https://news-links.ir/ https://news180.ir/ https://pimn.ir/ https://prmf.ir/ https://pvnews.ir/ https://rejawnews.ir/ https://sahab-co.ir/ https://samanbarg.ir/ https://semanews.ir/ https://shirinonews.ir/ https://soheilesonghor.ir/ https://tacity.ir/ https://taktanews.ir/ https://tarabaranmag.ir/ https://telegram-persian.ir/ https://tfcenter.ir/ https://trika.ir/ https://velninews.ir/ https://vidnaz.ir/ https://wajnews.ir/ https://your-news.ir/ https://zangannews.ir/ https://2016downloadnew.ir/ https://paxsolomusic.ir/ https://daryamedia.ir/ https://andikakhabar.ir/ https://seo-pbn.ir/ https://ghezelwich.ir https://panaztebtabriz.ir https://shayna-net.ir https://kanooneslamshahr.ir https://raynuts.ir https://honare2.ir https://itsama.ir https://flingpet.ir https://foreverpro.ir https://fraeesi.ir https://gkhabar.ir https://18amlak.ir https://pooyesh-khabar.ir https://matsef.ir https://photo-land.ir https://tabarestan118.ir https://disachain.ir https://chikaapp.ir https://mahestan18.ir https://radyaabkala.ir https://c-civil.ir https://saeeed.ir https://copytops.ir https://modirsearch.ir https://shz1music.ir https://m-khosravi.ir https://iranhayashi.ir https://iranian-dress.ir https://gigblog.ir https://basitcg.ir https://mashhadhekmat.ir https://rahetamin.ir https://radolyamani.ir https://bnemati.ir https://face-wood.ir https://tourvare.ir https://centertasisat.ir https://bidarirafsanjan.ir https://namahaa.ir https://30pp.ir https://script-tabadol-link.ir https://simayesarbedar.ir https://pakdashtiha.ir https://rentacars.ir https://2019movies.ir https://ekar24.ir https://saber-ramezani.ir https://teb-saharsina.ir
آخرین مطالب