پژو 205 توربوشارژ چهارچرخ محرک، هاچبک داغ دهه هشتادی

2. وظیفه ساخت بدنه این مدل به شرکت فرانسوی Heuliez سپرده شد که در ساخت بدنه سفارشی مهارت داشت. 5. ساختار پژو 205 T16 از شاسی مونوک فولادی، ساب-فریم فولادی در جلو و فولاد لوله­ای در عقب بدنه شکل گرفت. عمده شهرت پژو 205 در دهه 1980 میلادی به دست آمد و نسخههای مختلفی از این خودرو همچون تیپ T16 و GTi ساخته شد. متاسفانه به دلیل دیرکرد فورد در عرضه RS200، این خودرو فرصت آن را نیافت تا پیش از برچیده شدن رده B موفقیتهای لازم را کسب کند. در نهایت 288 GTO زاده شد که متاسفانه هرگز به مسابقات رالی نرسید و با تغییر جهت پروژه، به صورت یک مدل تولید محدود راهی خیابان شد. آنجا پژو 205 Gutmann e la پژو 106 رالی جلال آنها مقدم بر آنهاست من در توسکانی ، در San Gimignano ، یک شهر زیبا واقع در تپه های نزدیک Siena هستم. 106 رالی دارای موتور 1.294 سی سی است. La پژو 106 رالی 205 گاتمن آنها مشترکات زیادی دارند ، با دو موتور تنفس طبیعی که دوست دارند با سرعت بالا کار کنند و دو سیستم ترمز شگفت انگیز کارآمد. La پژو 205 گاتمن بدون شک سریعتر از 106 است ، اما سهولت غیرمنتظره ای که در آن سوار می شود.