هرچه کف پیستون ضخیم تر باشد

آن قسمت از میل لنگ که در همین یاتاقان ها قرار گرفته میباشد سطوح میل لنگ نامیده می شود.خارج از محور این سطوح، س

توسط ENSANEDIROOOOOOZ در 8 بهمن 1400
آن قسمت از میل لنگ که در همین یاتاقان ها قرار گرفته میباشد سطوح میل لنگ نامیده می شود.خارج از محور این سطوح، سطح های دیگری وجود داراست که به سر بزرگ مدل های پیستون مربوط هستند، سطوح اخیر را لنگی های میل لنگ گویند در میل لنگ به طور معمول در میان هر دو مرحله یک لنگی وجود دارد. پیستون قطعهای استوانهای شکل و توخالی میباشد که یک سرش بسته و سر دیگرش گشوده است. پیستون حیاتی سر محدب: مرحله تاج آن ها پیستون موتور tu5 شکلی گنبدی دارد. در بسیاری از میله های اتصال یک شکاف از انتهای بزرگ ، از طرز شفت ، تا شکاف خروجی در امتداد ارتفاع آنان ساخت می شود. در انتهای میل لنگ نیز یک یاتاقان دارای وجود دارد. قابلیت دارااست در تعیین شمعهای موتور نادرست شده باشد و شمع از مدل خیلی گرم باشد. علل اهمیت پیدایش این اختلال آن می باشد که یا این که سوخت تزریقی به موتور بیش از ترازو رقیق بوده هست ، یا این که شمع های موتور از گونه خیلی گرم گزینش شده اند و یا این که این که سیستم جرقه موتور زودتر از موعد واجب فعالیت می نماید ( یعنی آدوانس هست ) و یا این‌که نسبت حجمی به تناسب اکتان سوخت ، خیلی بالاست و یا این که ابدا موتور اختلال کلی گرم شدن را دارد. غلظت سوخت وارد شده به باطن موتور بیش از حد و اندازه اندک باشد، یعنی سوخت خیلی رقیق باشد. قطر پیستون درست به ترازو سیلندر است.سرسیلندر و سرپیستون محوطه اتاق احتراق را تشکیل می دهند.پیستون حرکت رفت و برگشتی داراست و به علت عمل گونه پیستون در میل لنگ به حرکت دورانی تبدیل می شود، اولین عمل پیستون این هست که یک تراز متحرک را که از اطرافش گاز نتواند نفوذ کند، تشکیل دهد تا مواد حیاتی سکو حرارت و فشار بتوانند منبسط شوند، هماهنگ اصلی این کار انتقال فشار نیروی گاز به نوع می باشد که آن هم به نوبه خود حرکت را به میل لنگ انتقال می دهد.این انتقال حرکت از گونه پیستون به میل لنگ متناسب کلیدی زاویه دسته پیستون با جدار سیلندر است. در صورتی که شما این نوشته را تحسین می کنید، مایلید اطلاعات بیشتری در آیتم piston 1more بدست آورید به تارنما ما مراجعه کنید.
آخرین مطالب