مقامات ارشد گفتند که دولت بایدن یک طرح سه مرحلهای را برای استخدام و بازداشت رانندگان کامیون اعلام خواهد کرد تا با کمبود راننده مقابله کند که به مشکلات زنجیره تامین که از زمان شروع همهگیری کووید-19 جهان را مبتلا کرده است، کمک کرده است. چهار شنبه.
مقامات گفتند این طرح نه تنها کمبود فوری رانندگان را برطرف می کند، بلکه چالش های طولانی مدت در صنعت حمل و نقل را قبل از ورود COVID-19 نیز برطرف می کند.
این طرح شامل اتصال کهنه سربازانی است که با تجربه گسترده در حمل و نقل نظامی - 70,000 نفر در پنج سال گذشته - ارتش را ترک کرده اند، در حالی که به زندگی غیرنظامی می روند.
دولت از نزدیک با بخش خصوصی همکاری خواهد کرد تا به چالش 90 روزه کارآموزی بپیوندد تا بیشترین تعداد کارفرما را برای شروع دوره های کارآموزی ثبت شده استخدام کند.
مقامات دولتی گفتند که کارآموزی، شکلی محبوب از آموزش نیروی کار در بسیاری از صنایع، یک مدل «کسب و یادگیری» است که به رانندگان کامیون علاقه مند اجازه می دهد در محل کار بیاموزند.
یکی از کارمندان که مانند سایر کارمندان بخش اداری خواست نامش فاش نشود، گفت: "ما تمایل داریم بگوییم که هر کارفرمایی که مایل است در یک دوره کارآموزی ثبت شده شرکت کند، می تواند به او کمک کند تا ظرف 48 ساعت یک برنامه جدید راه اندازی کند." طرح قبل از اعلام رسمی
دولت بایدن امیدوار است تعداد کارآموزان در صنعت حمل و نقل را که در حال حاضر بیش از 10000 نفر است، افزایش دهد.
پت بوتیگیگ، وزیر حمل و نقل، مارتی والش، وزیر کار و برایان دیس، مدیر شورای اقتصاد ملی، قرار است این طرح را روز پنجشنبه پس از یک میزگرد با رهبران صنایع حمل و نقل و کار اعلام کنند.
دپارتمان های کار و حمل و نقل به تفصیل مراحلی را که برای ایجاد زمینه برای نیروی کار قوی تر برای کامیون ها به طور کلی انجام خواهند داد، از جمله همکاری با ایالت ها و ارائه فرصت های بودجه فدرال برای ساده سازی فرآیند صدور مجوز برای رانندگان جدید، توضیح خواهند داد.
مقامات دولت به لایحه زیرساختی اخیراً تصویب شده پرزیدنت بایدن اشاره کردند که شامل یک برنامه آزمایشی برای کاهش حداقل سن رانندگان کامیون بین ایالتی به 18 از 21 سال برای کمک به صنعت برای هدف قرار دادن فارغ التحصیلان جوان دبیرستان است.
این لایحه همچنین شامل بودجه ای برای مطالعات جبران خسارت می شود تا مشخص شود رانندگان کامیون چند ساعت کار می کنند و ساعاتی را که بدون دستمزد در انتظار بارگیری و تخلیه بار سپری می کنند.
مقامات دولتی گفتند که آنها همچنین یک گروه کاری برای رسیدگی به استخدام و ایمنی زنان در نیروی کار تشکیل خواهند داد.
بنادر لس آنجلس و لانگ بیچ با رکود بیسابقهای مواجه هستند، زیرا زنجیره تامین جهانی با کمبود کشتیهای باری و کانتینرها و کمبود کارگرانی که مایل به رانندگی کامیونها یا پردازش موجودی در انبارها برای پرداخت حقوق و دستمزد هستند، دست و پنجه نرم میکند.
کمبود رانندگان عامل اصلی محاصره است، زیرا کامیون ها بیش از 70 درصد بار داخلی را حمل می کنند. مانند بسیاری از کارگران دیگر، رانندگان کامیون به آرامی به سر کار باز می گردند و ورود نوع ویروس کرونا Omicron ممکن است نوسانات را افزایش دهد.
[ad_2]
مقالات مشابه
- پس چه تفاوتی بین حصیری, حصیر & عصا?
- کولا تغییر خواهد دست انداز حقوق برای بسیاری از ژاپن مبتنی بر نیروهای USFJ رهبر می گوید
- ارتش لشکر 101 'جیغ عقاب' رای گیری بهترین واحد در رسانه های اجتماعی Faceoff
- رشته طراحی دکوراسیون داخلی و طراحی داخلی چیست - مجله دکونیوز
- 11 بهترین خانه ارتقاء شما می توانید برای سلامت خود
- پادکست: رئیس جمهور منتخب هندوراس قرار است تاریخ ساز شود
- برنامه حفظ قرآن در چهار سال
- The Best Beach Tents for Sun Protection
- چارت و تحلیل تکنیکال - امیدینو.ترید
- دفاع از تولید هنوز هم در COVID-19 رکود, برترین سلاح های خریدار می گوید