سطح اعتماد جانبازان باید در مراقبت های پزشکی را دریافت می کنند در وزارت امور سربازان سابق افزایش یافته است در طول COVID-19 همه گیر به طور متوسط نزدیک به 90% برای اولین بار از این بخش شروع به درخواست بازخورد در اواخر 2017.
در سرپایی نظرسنجی انجام شده زیر قرار ملاقات برای خدمات بهداشتی و جانبازان اعتماد در مراقبت از افزایش 5 درصد در طول سه سال گذشته از یک 84.9% میزان رضایت در سه ماهه چهارم سال 2017 به 89 درصد از طریق پایان ماه مارس.
جزئیات بعدی: ارتش را در نظر بگیرید تغییر نام پایگاه های که به افتخار رهبران مؤتلفه
این اعداد و ارقام بر اساس بیش از چهار میلیون و پاسخ از جانبازان با توجه به VA.
از کسانی که میلیون ها نفر از جانبازان که پاسخ داده اند پس از سال 2017 3.5 میلیون گفت که آنها "توافق" و یا "به شدت مورد توافق" که آنها اعتماد خود را در مراقبت های بهداشتی.
در یک ماه به ماه شکست و بیمار اعتماد در طول همه گیر اعتماد متریک بیش از 90%: همانطور که از آوریل 11, 90.1 درصد از جانبازان که در پاسخ به نمرات بالا برای اعتماد, با توجه به, VA.
"این پیشرفت ها به عهد نه تنها VA سرمایه گذاری در بیمار تجربه برنامه بلکه تعهد کارکنان ما" و وزیر رابرت Wilkie در بیانیه ای گفت. "حتی در طول یک بیماری همه گیر ما و تیم همچنان ادامه دارد و آن ثابت قدم تعهد به ارائه بالاترین کیفیت مراقبت برای ملت ما جانبازان است."
با توجه به VA پس از سال 2018 بیش از دو سوم از بررسی نظرات از جانبازان در مورد مراقبت های بهداشتی خود را مثبت بوده است, 19% بوده است منفی -- "نگرانی" به عنوان VA اشاره calls آنها -- و 13 درصد را شامل توصیه هایی برای بهبود.
نتایج بر اساس VA جانبازان سیگنال های بیمار بازخورد در برنامه. VA مقامات گفت که آنها سخت کار کرده اند برای بهبود تجربه مشتری و در بیمارستان ها و درمانگاه ایجاد یک برنامه آموزشی جدید برای کارکنان و اضافه کردن پرسنل به امکانات که در دسترس هستند برای مشتری کمک در میز کمک و در راهرو.
مستقل بررسی انجام شده در سال گذشته نشان داد رضایت بالا نرخ در میان جانبازان با خود و خدمات بهداشتی و درمانی با 82 درصد گزارش آنها حداقل "تا حدودی" راضی مراقبت.
حدود 7 درصد گفت: آنها ناراضی بودند و 11 درصد خنثی در تجربه خود را.
که بررسی انجام شده توسط سربازان جنگ های خارجی داشت که در میان جانبازان که قادر به مراقبت از در و یا از طریق بیمه خصوصی 47 درصد گفت: آنها ترجیح می دهند و مراقبت در حالی که 49 درصد گفت: آنها ترجیح می دهند مراقبت از شرکت های خصوصی.
در میان جانبازان که دسترسی تنها به و یا مدیکر/مدیکید 67% گفت: آنها ترجیح می دهند و مراقبت بیش از مدیکر. و برای جانبازان که دسترسی به VA و Tricare 52 درصد گفت: آنها ترجیح می دهند Tricare در حالی که 43 درصد گفت: آنها ترجیح داده و مراقبت.
زن جانبازان کمتر به احتمال زیاد به می گویند که آنها استفاده می شود و مراقبت های بهداشتی از نر دامپزشکان در 70% در مقابل 82%.
VFW مقامات گفت: بررسی های خود را منتشر شده در سپتامبر گذشته نشان داد که بیشتر جانبازان گفت: آنها توصیه و مراقبت به خود شخص جانباز, اما آن را نیز نشان داد که جانبازان که دریافت مراقبت طریق VA "هنوز هم برداشت منفی از آن است."
"VFW معتقد است با کیفیت مناسب مراقبت های بهداشتی باید ارتقا سراسر VA برای همه جانبازان و VA خواهید باید همه جانبازان واجد شرایط برای دسترسی به مراقبت های بهداشتی است که باعث بهبود سلامت خود و رفاه" VFW تحلیلگران نوشت.
-- پاتریشیا Kime را می توان در رسید Patricia.Kime@Monster.com. او در توییتر دنبال کنید @patriciakime.
مرتبط با: ER بازدید و در مراکز درمانی به شدت کاهش یافته و دانشمندان نگران هستند
نمایش مقاله کاملکپی رایت © 2020 Military.com. تمام حقوق محفوظ است. این مواد ممکن است منتشر نمی شود, پخش, بازنویسی و یا توزیع شود.
tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
مقالات مشابه
- مبل بادی جه کاربردی دارد؟
- کامل 5 مثال از مواد شیمیایی
- دولت بایدن طرحی را برای کاهش کمبود رانندگان کامیون آغاز کرد
- راهنمایی برای استفاده از سایتهای دانلود رایگان کتابهای الکترونیکی
- به عنوان عمده کهنه گروه انصراف از ملی کنوانسیون DAV دارای
- ترفند Ulitmate طراحی داخلی
- شرکت صادرات و واردات کالاهای مختلف از جمله کاشی و سرامیک و ارائه دهنده خدمات ترانزیت و بارگیری دریایی و ریلی و ترخیص کالا برای کشورهای مختلف از جمله روسیه و کشورهای حوزه cis و سایر نقاط جهان - بازرگانی علی قانعی
- آشنایی با قوانین استفاده از شماره شبا بانک انصار
- بهترین صندلی توالت برای دستشویی ارتقاء
- The Best Ultrasonic Pest Repellers for Indoors and Out