SOCOM می خواهد ارتش اینده نیروهای نظامی-حمل هلیکوپتر

رئیس فرماندهی عملیات ویژه این هلیکوپتر از برنامه های است که به شمارش در ارتش معمولی آینده عمودی بالابر تلاش برای جایگزین SOCOM را MH-60 دریا شاهین ناوگان. اما او هنوز مطمئن شوید که آن را به کار به عنوان یک جایگزین برای MH-6 Little Bird.

ارتش نوسازی مقامات به تازگی انتخاب شده بل Textron V-280 شجاعت تیلت-روتور هلیکوپتر نمونه و Sikorsky-بوئینگ SB-1 کواکسیال-روتور مبارز هلیکوپتر نمونه اولیه برای فاز بعدی آن در آینده دوربرد حمله هواپیما (FLRAA) تلاش برای جایگزین UH-60 Black Hawk.

این سرویس همچنین انتخاب Sikorsky را ریدر X هلیکوپتر کواکسیال و بل “360 Invictus” تک روتور مفهوم برای فاز دوم, آینده حمله هواپیمای شناسایی (فرا) برنامه ای که در نظر گرفته شده برای پر کردن شکاف سمت چپ توسط بازنشستگی از OH-58D Kiowa Warrior هلیکوپتر.

مرتبط: این 2 اینده هواپیما رقابت را به جای ارتش Black Hawk

“ما پیش بینی است که تقریبا 100 درصد از ناوگان ما ترکیب FLRAA هواپیما در آینده و در برخی از نقطه ما را به سمت خودمان از ما MH-60 هواپیما را قادر به اجرای بالاتر و سریع تر پرواز FLRAA هواپیما” جفری Downer سر از ایالات متحده فرماندهی عملیات ویژه برنامه اجرایی دوار بال به تازگی گفت: دفاع از خبرنگاران در دفاع ملی صنعتی انجمن vSOFIC 2020 صنعت کنفرانس.

در حال حاضر PEO دوار بال مقامات در حال کار با ارتش در عملیات ویژه-الزامات خاص برای FLRAA مانند هوایی-قابلیت سوختگیری.

“من شده اند در ملاقات با مقامات ارشد ارتش رهبری که در آن آنها را ساخته اند این تصمیم که برای FLRAA هواپیما, آنها در حال رفتن به قرار دادن مقررات برای سوختگیری هوایی اما نه لزوما توسعه یک سیستم کامل با سوختگیری هوایی کاوشگر” Downer گفت. “ما در حال برداشت است که فعالیت خود را به مطمئن شوید که ما می زنیم که [هوایی سوختگیری] کاوشگر به دلیل آن خواهد شد یک پایه و اساس برای ما هواپیما.”

SOCOM مقامات شده اند eyeing فرا به عنوان یک جایگزین بالقوه برای پرنده کوچک است که یک هلیکوپتر کوچک است که می تواند مورد استفاده قرار گیرد به حمل تعداد کمی از اپراتورها در خارج از هواپیما و قرار دادن آنها را در طول حملات و دیگر مستقیم-اکشن ماموریت.

اما ارتش اخیر پایین را انتخاب کنید و در فرا این تلاش می تواند در حال حاضر یک مشکل Downer گفت.

“در پرنده کوچک کنار فرا ما یک مشکل متفاوت, مجموعه,” او گفت:.

یکی از شرایط کلیدی برای SOF حمل و نقل هوایی است که کوچکتر فرا قابلیت حمل بین چهار و شش سرباز در داخل هواپیما, در علاوه بر این به خدمه او گفت:.

“Sikorsky تنظیمات پیکربندی شده است در حال حاضر برای حمل سربازان اما بل پیکربندی است نه” Downer توضیح داد.

اگر ارتش را-انتخاب به فرا گزینه این است که “قادر به حمل سربازان و سپس ما ممکن است در نهایت با یک مخلوط ناوگان رفتن به جلو,” او گفت:.

آینده عمودی بالابر تلاش هنوز راه طولانی برای رفتن. این فرا رقبا در حال برنامه ریزی برای انجام اولین پرواز خود تظاهرات در پاییز سال 2022. رقابتی تظاهرات و کاهش خطر فاز FLRAA تلاش برنامه ریزی شده است به آخرین تا 2022 سال ارتش قصد دارد برای انتخاب یک فروشنده در نهایت تولید FLRAA.

برنامه ریزی برای فیلدینگ ابتدا در سال 2030 بازه زمانی هر دو هواپیما در حال طراحی برای پرواز در سرعت های بیش از 200 گره یا 230 مایل در ساعت و ارائه به طور قابل توجهی افزایش محدوده موجود بر روی هلیکوپتر در پنتاگون موجودی.

— متی کاکس را می توان در رسید [email protected].

ادامه مطلب: به 2: هواپیما رقابت را به جای ارتش آپاچی Kiowa

نمایش مقاله کامل

کپی رایت © 2020 Military.com. تمام حقوق محفوظ است. این مواد ممکن است منتشر نمی شود, پخش, بازنویسی و یا توزیع شود.

tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>