Sikorsky-بوئینگ پیشنهاد Blackhawk جایگزینی می رسد جدید با سرعت نقطه عطف

یک Sikorsky-بوئینگ تیم امروز اعلام کرد که تجربی هلیکوپتر prototype رقابت به جای ارتش UH-60 Black Hawk به اتمام رسانده است پرواز در حدود 205 گره یا 236 کیلومتر در ساعت است و ماه دور از بیش از 250 گره های نزدیک به 290 مایل در ساعت.

SB-1 مبارز نمونه در حال حاضر رقابت در برابر V-280 شجاعت نمونه توسعه یافته توسط شرکت Textron. و بل در ارتش آینده دوربرد حمله هواپیما (FLRAA) تلاش. که رقابت بخشی از بزرگتر آینده عمودی بالابر تلاش برای تجهیز ارتش با سریعتر و طولانی تر برد هلیکوپتر ابتدا در سال 2030.

جزئیات بعدی: گارد کشد خاطی مشکوک در مهر و موم نیروی دریایی مرکز آموزش در آلاسکا

“ما واقعا افتخار از این نقطه عطف و آنچه که تیم ما به دست آورد” گفت: Jay Macklin, مدیر آینده عمودی بالابر توسعه کسب و کار برای Sikorsky. “بیش از 200 گره مهم است همچنین به این دلیل آن را فراتر از هر متعارف هلیکوپتر با سرعت.”

Sikorsky است که متعلق به شرکت لاکهید مارتین Corp. و بوئینگ شرکت ، ساخته شده است این مبارز ارتش پس از اهدا این تیم قرارداد در سال 2014 به عنوان بخشی از برنامه مشترک چند نقش فن آوری پیشرفته (JMRT-D) برنامه است.

ارتش همچنین موفق به دریافت قرارداد به Textron بل تیم ساخته شده است که V-280 شجاعت یک tiltrotor-طراحی هلیکوپتر که خود را به اتمام اولین تست پرواز در دسامبر 2017.

از آن زمان شجاعت بیش از حد سرعت 300 گره یا 345 مایل در ساعت.

این مبارز را تست پرواز در 205 گره “است که فقط یک عدد است اما آن تعدادی که شما به طور معمول عادت به شنیدن با توجه به یک هلیکوپتر” لایحه کاهش یافت سابق ارتش هوانورد و آزمون خلبان در نافرمانی برنامه گفت.

“وقتی که من آغاز شده به عنوان یک ارتش هوانورد در [OH-58] Kiowas و [AH-1] کبرای شما بودند [پرواز] در 100 گره; پس ما فارغ التحصیل به Blackhawks و آپاچی و آن را 130 تا 140 گره” او گفت:. “ما رفت 205 گره با کمتر از 50 ٪ از نصب سرپا نگه داشتن قدرت پس از انتظار بسیار بیشتری در آینده از آنجا که ما تا به حال خیلی بیشتر سرپا نگه داشتن قدرت برای اعمال این ماشین.”

این مبارز طراحی شده بود به پرواز در حداقل سرعت 230 گره “بنابراین ما خواهد شد و در بیش از آن در بیش از 250 گره” کاهش یافت گفت.

“این هفته آن را نه سال آن را احتمالا منظور از چند ماه قبل از ما به حداکثر سرعت” کاهش یافت گفت. “این سخت است برای گفتن به خاطر آن همه بر اساس موفقیت در اینجا در آزمون تخت.”

این مبارز برنامه صرف ساعت های بسیاری از تست موتور و سیستم های دیگر بر روی زمین در یک آزمون ویژه پایه طراحی شده برای جمع آوری داده ها و پیش بینی نحوه نمونه انجام خواهد شد در طول پرواز.

“من فکر می کنم غذای آماده کلیدی است که ما در حال دیدن دقیقا همان عملکرد ما ابزار تحلیلی پیش بینی کرده اند; این را می دهد و حتی اعتماد به نفس بیشتر به عنوان ما همچنان به گسترش به سرعت پاکت و مانور مبارز” Macklin گفت.

در ماه مارس ارتش اهدا رقابتی موافقت نامه به بل شرکت Textron. و Sikorsky Aircraft Corp. برای ادامه به رقابتی تظاهرات و کاهش خطر (CD&RR) فاز FLRAA برنامه. CD&RR تلاش برنامه ریزی شده است به آخرین تا 2022 سال ارتش قصد دارد برای انتخاب یک فروشنده در نهایت تولید FLRAA.

شیدا Rotte, مدیر توسعه کسب و کار برای بوئینگ باری هلیکوپتر و آینده عمودی بلند گفت او مطمئن است که مبارز را به هوانوردان آنچه آنها نیاز به زنده ماندن در “کشنده ترین و پیچیده جبهه امروز و در آینده است.”

“به بقای طریق سطح پایین با سرعت بالا مانور توانایی پرواز در نزدیک سازند و به آن, تاریک, گرد و خاکی, تنگ [مناطق فرود] … آن را به ما را قادر ارتش و نیروهای زمینی’ فرماندهان برای انجام عملیات است که تقریبا غیر ممکن است.”

— متی کاکس را می توان در رسید [email protected]

مرتبط: این 2 اینده هواپیما رقابت را به جای ارتش Black Hawk

نمایش مقاله کامل

کپی رایت © 2020 Military.com. تمام حقوق محفوظ است. این مواد ممکن است منتشر نمی شود, پخش, بازنویسی و یا توزیع شود.

tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im