سوال باقی می ماند برای خانواده ها از تفنگداران دریایی پس از گزارش جدید به کشنده هوا برخورد

وقتی که جونی Resilard کردم کلمه ای که یک تیم از مقامات نظامی خواهد بود جلسه خود را در نتایج جدید از حمله به این هواپیما برخورد که او را کشته و پنج تن دیگر تفنگداران دریایی در سواحل ژاپن در سال 2018 او پولادین خودش را برای غم بیشتر.

Resilard مانند دیگر خانواده هایی که عزیزانشان را از دست داده در اوایل صبح بدبختی بیش از اقیانوس آرام شده است خالی از سکنه جزئیات مرگ پسرش است. او طول می کشد دارو برای استرس پس از سانحه گرفتار افکار از حدود 10 ساعت سروان. Jahmar Resilard صرف به تنهایی در 68 درجه آب پس از او و سلاح های خود را افسر خارج از هواپیما خود را هنگامی که آن را ناودان به یکی دیگر از هواپیما.

او حتی تبدیل کردن او به پایین ترین تنظیمات آن به تازگی او گفت: سعی کنید تصویر چه پسر او ممکن است احساس کرده و در آن ساعات آخر قبل از قلب خود را متوقف کرده است.

چه صدمه جونی Resilard “به هسته” هر چند او گفت که راه دریایی سپاه توصیف مادر F/A-18D هورنت خلبان با دریایی تمام آب و هوا جنگنده حمله اسکادران 242 خود رسیدگی به تصادف. سروان. Resilard که پرواز جت خود را به یک KC-130J تانکر حامل پنج تفنگداران دریایی پس از تبدیل شدن به گیجی توسط استاندارد پرواز الگوها و خارجی نور تنظیمات در ابتدا پیدا بود بی حد و حصر به پرواز شب سوختگیری ماموریت.

یک تیم جدید از کارشناسان به تازگی منتشر شد نتايج نشان دریایی سپاه کردم چند چیز اشتباه است که در اولین بررسی از جمله ادعا می کند که سروان. Resilard نبود واجد شرایط. این تیم شامل یک دوجین تفنگداران دریایی با بیش از 250 سال ترکیبی از خدمات 33 مبارزه با استقرار و 22,300 ساعت پرواز. آنها ماه را صرف نگاه کردن به این شرایط است که مجموعه ای از صحنه حادثه.

“من همیشه می گویم من صدای Jahmar و آن جاری شده برای مبارزه با من را نام پاک” جونی Resilard گفت. گفت: “من از روز 1 که برای اولین بار گزارش شد بسیار مغرضانه — عجله کار — و آنها می خواستند برای رفت و برگشت آن را زیر فرش. ممکنه که به ثمر می آیند.”

اما حتی به عنوان تفنگداران دریایی در جریان جونی Resilard و دیگر ستاره طلایی خانواده ها در یافته های جدید در اواخر ماه گذشته بسیاری از سوالات باقی می ماند او و دیگر اعضای خانواده گفت: Military.com.

دریایی سپاه در حال حاضر برگزار شد دو نفر از افسران ارشد به حساب یک سری از علائم هشدار دهنده منجر به حادثه, در علاوه بر این به کسانی که اخراج شد اعلام عمومی پس از برخورد. اما جدید کمیته انضباطی به تذکر بودند اداری در طبیعت و کفن در پنهان کاری از آنجایی که آنها در حال محافظت از حریم خصوصی عمل می کنند.

که شفافیت خانواده ها افتاده وعده داده شده بود گفت: بازنشسته دریایی سرهنگ کوین Herrmann که پسر کوین یک سرهنگ بود و یکی از پنج کشته در داخل C-130. این هواپیما که رفت فراخوان ثبت نام سومو 41, اختصاص داده بود به دریایی هوایی Refueler حمل و نقل اسکادران 152.

“سومو 41 خانواده شد تا حد زیادی نا امید با متعدد redactions در این گزارش و محرمانه بودن اقدامات اداری; ما با توجه به از دست دادن ترکیب ما احساس به عنوان اینکه ما حق دارند بدانند که اطلاعات به منظور حرکت رو به جلو” هرمان گفت.

‘سوالات بیش از پاسخ’

سه ستاره طلا خانواده ها که صحبت در مورد سپاه تفنگداران دریایی’ گزارش جدید در سال 2018 برخورد همه خدمات اعتباری رهبران برای برداشتن گام برای جلوگیری از فجایع مشابه.

هرمان که صرف کار خود را در نیروی دریایی به عنوان یک هوانورد, خدمت به عنوان یک مربی پرواز و اسکادران افسر فرمانده به نام گزارش “یک لحظه حوضه دریایی حمل و نقل هوایی.” او تقدیر فرمانده ژنرال. David Berger, برای گرفتن مرحله غیر معمول از کارگردانی گسترده تر بررسی به اولین بررسی است.

این بررسی جدید هیئت مدیره ساخته شده 42 توصیه به آدرس 17 نهادی و پنج مشکلات سازمانی. دریایی سپاه دستیار فرمانده ژنرال گری توماس, سرویس, شماره 2 به طور کلی به کارگردانی خدمات به 11 اقدامات به آدرس کمبود.

“است که بسیار بزرگ سیاه چشم برای سپاه تفنگداران دریایی حمل و نقل هوایی” هرمان گفت. “من و همسرم احساس می کنید که اگر 42 توصیه قرار داده و به عمل نتیجه گیری سپاه تفنگداران دریایی حمل و نقل هوایی امن تر پسر ما و خدمه اش نمی خواهد که درگذشت بیهوده است.”

توصیه های این گزارش عبارتند از: تغییرات در اولین دوره خلبانان تکالیف یک مطالعه خواب برای نیروی دریایی هوانورد بهبود نحوه خدمات سهام بدبختی ایمنی اطلاعات و بهبود هواپیما آمادگی بنابراین خلبانان به اندازه کافی ساعت پرواز.

هنوز اعضای خانواده می گویند آنها مشکل سنگین redactions در گزارش جدید و اداری کمیته انضباطی به تذکر ساخته شده در برابر مسلح ، ژنرال توماس Weidley رئیس سابق 1st Marine بال هواپیما و سرهنگ مارک پالمر سابق افسر فرمانده دریایی هواپیما گروه 12.

تاد راس پدر 21 ساله و سرجوخه اد گالو) ویلیام “کارتر” راس که او نیز درگذشت در C-130 گفت: این غیر ممکن است به می دانم که اگر آن مجازات رفت و به اندازه کافی دور.

“ما نمی دانیم آن ها چه هستند” تاد راس گفته Military.com و اضافه کرد که “سنگین redacting این گزارش در این مرحله از این بازی باعث می شود ما سوال یافته است. ما نیاز به روشن شدن از “اجرایی” است که صورت گرفته است. وجود دارد بیشتر از پاسخ به سوالات در این گزارش است.”

سپاه تفنگداران دریایی ایالات متحده Sgt. آلبرتو رویز افتخارات افتاده در طول پرده برداری از یک بنای یادبود برای پنج تفنگداران دریایی سومو-41 که جان Dec. 6, 2018 در Marine Corps Air Station Iwakuni, ژاپن, Dec. 6 2019. (ایالات متحده آمریکا سپاه تفنگداران دریایی عکس نوشته شده توسط سرجوخه. تایلر هارمون)

سروان. یوسف باترفیلد های دریایی سخنگوی در پنتاگون گفت: سپاه موظف است توسط قانون محافظت از اطلاعات شخصی برای تمام خدمات آن عضو است.

“قانون حریم خصوصی و آزادی اطلاعات, قانون حاکم چه اطلاعاتی معاف از انتشار” باترفیلد گفت. “همه redactions در این گزارش انجام شد مطابق با هر دو. دریایی سپاه است و ادامه خواهد داد به را افراد در دسترس برای پاسخ به سوالات از خانواده ها درگیر است.”

هرمان گفت: خانواده ها فقط می خواهید وضوح. او اشاره کرد که زمانی که رئیس سابق سپاه تفنگداران دریایی حمل و نقل هوایی سرهنگ ژنرال استیون سکان شهادت قبل از کنگره در ماه فوریه گفت دریایی سپاه’ اولویت اول خواهد بود اطلاع رسانی افتاده تفنگداران دریایی خانواده ها در یافته های این گزارش و ارائه شفافیت.

“اگر شما redact بسیاری از گزارش شفافیت واقعا وجود دارد,” هرمان گفت.

باترفیلد گفت: خانواده اولین کسانی بودند که به پر شود در یافته های جدید باقی خواهد ماند و یک اولویت است.

“ما دریافت کرده اند سوال اضافی از خانواده ها پس از جلسات و ادامه خواهد داد به کار با آنها را به ارائه پاسخ مطابق با سیاست و قانون است.”

بهبود پروتکل های ایمنی

جونی Resilard کوین هرمان و تاد راس همه باقی می ماند مشکل از یافته های این گزارش نشان می دهد که آموزش پرواز ساعت قبل از پرواز توجیهی و پروتکل های دیگر نیست که در آن آنها باید بوده است که منجر به تصادف.

حتی اگر کسی واجد شرایط برای پرواز, تاد Ross — یک نیروی دریایی و گارد ملی ارتش کهنه که در حال حاضر پرواز هواپیماهای غیر نظامی — گفت: مافوق باید مراحل برای اطمینان از خلبانان ماهر هستند. جونی Resilard موافق است و گفت که پسرش شکایت در مورد عدم آموزش — حتی در هفته منتهی به تصادف.

این دو همچنین با اشاره به نگرانی بیش از 10 دقیقه توجیهی درجه خدمه کردم قبل از ورزش است که در آن آخرین لحظه تغییرات ساخته شد که نه تایید تا زنجیره. تاد راس است که در دستور خلبانان دیگر وجود دارد گفت: هیچ وقت برای سروان. Resilard و دیگران را در این تغییرات است. Resilard مادر موافق است.

“این هنوز هم اشک مرا” جونی Resilard گفت. “اگر این کارها انجام شد و در راه حق تمام شش تن از آنها هنوز هم زنده است.”

در زمان حادثه دریایی سپاه بود که در تلاش برای حفاری یک مشکل حمل و نقل هوایی آمادگی مشکل پس از سال پرواز ماموریت در عراق و افغانستان است. این هواپیما تعمیر و نگهداری گلایه چپ کمتر هواپیماها برای هوانوردان به پرواز و بسیاری از اسکادران — از جمله سروان. Resilard را — سقوط کوتاه از آمادگی اهداف.

در این گزارش ذکر شده “کور منطقه” بالاتر در سطح فرماندهی هنگامی که آن را به اسکادران آمادگی چالش است.

“پذیرش کم آمادگی از VMFA(AW)-242 حال تبدیل شدن به رایج برای سال های بسیاری از” آن اعلام کرد و اضافه کرد که 1st شکم ساخته شده از هیچ تلاشی برای کاهش خطر در داشتن اسکادران شرکت کننده در این شب سوختگیری ورزش.

هیچ یک از این مشکلات را می توان دوخته بر یک عمل یا فرد تاد راس گفت.

“این یک تلاش گروهی,” او اضافه شده ذکر چند نگرانی در مورد آنچه که صورت گرفت در هوا که شب و شرایط منجر به پرواز.

او و هرمان هر دو خلبانان با تجربه نیز مشکل وحی که دیگر هورنت خلبان و سروان. Resilard سلاح های سیستم افسر داشت به اظهارات نادرست به اصلی تحقیق افسر در مورد استفاده از کمک به خواب Ambien. مناسب اداری اقدامات صورت گرفته در برابر هر دو باترفیلد گفت: اما جزئیات و شدت این اقدامات نیست releasable.

در نامه ای جزئیات تغییرات دریایی سپاه را به ایمنی حمل و نقل هوایی, توماس دستیار فرمانده نوشت که این سرویس باید همه چیز ممکن است برای جلوگیری از یک شبیه بدبختی از اتفاق می افتد.

“آموزش اغلب همراه با خطرات ذاتی است که باید به رسمیت شناخته شود و کاهش” توماس اضافه شده است. “هر چند ما نمی توانیم از بین بردن تمام خطر آن را باید کاهش به یک سطح قابل قبول برای اطمینان از ادامه ماموریت.”

همه خانواده ها گفت: آنها دنبال خواهد شد و به سپاه تفنگداران دریایی برای عمل به توصیه های این گزارش را که خواهد شد کمک به بهبود ایمنی. و حداقل برخی از آنها می گویند که این گزارش جدید به ارمغان آورد یک حس بسته شدن.

“من به عنوان خوانده شده بیش از 42 مسائل است که آنها در حال رفتن به رفع” هرمان گفت. “من فکر می کنم کسانی که چیزهایی هستند که ما قطعا نیاز به تعمیر و پایین جاده من فکر می کنم ما در حال رفتن برای کاهش اتفاقات ناگوار و کاهش خانواده نیاز به رفتن را از طریق آنچه که ما در گذشته 19 یا خیلی ماه.

“اما من و همسرم, خانواده ما, ما در حال رفتن به حرکت به جلو,” او اضافه شده است. “ما قطعا می خواهم به مبارزه برای شفافیت برای اقدامات اداری, اما ما در حال رفتن به جلو حرکت کند.”

— Gina Harkins را می توان در رسید [email protected] او در توییتر دنبال کنید @ginaaharkins.

مرتبط با: عمومی, سرهنگ سرزنش پس از دریایی سپاه می یابد معایب جدی در سقوط مرگبار تحقیقات

نمایش مقاله کامل

کپی رایت © 2020 Military.com. تمام حقوق محفوظ است. این مواد ممکن است منتشر نمی شود, پخش, بازنویسی و یا توزیع شود.

tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>