2. وظیفه ساخت بدنه این مدل به شرکت فرانسوی Heuliez سپرده شد که در ساخت بدنه سفارشی مهارت داشت. 5. ساختار پژو 205 T16 از شاسی مونوک فولادی، ساب-فریم فولادی در جلو و فولاد لولهای در عقب بدنه شکل گرفت. عمده شهرت پژو 205 در دهه 1980 میلادی به دست آمد و نسخههای مختلفی از این خودرو همچون تیپ T16 و GTi ساخته شد. متاسفانه به دلیل دیرکرد فورد در عرضه RS200، این خودرو فرصت آن را نیافت تا پیش از برچیده شدن رده B موفقیتهای لازم را کسب کند. در نهایت 288 GTO زاده شد که متاسفانه هرگز به مسابقات رالی نرسید و با تغییر جهت پروژه، به صورت یک مدل تولید محدود راهی خیابان شد. آنجا پژو 205 Gutmann e la پژو 106 رالی جلال آنها مقدم بر آنهاست من در توسکانی ، در San Gimignano ، یک شهر زیبا واقع در تپه های نزدیک Siena هستم. 106 رالی دارای موتور 1.294 سی سی است. La پژو 106 رالی 205 گاتمن آنها مشترکات زیادی دارند ، با دو موتور تنفس طبیعی که دوست دارند با سرعت بالا کار کنند و دو سیستم ترمز شگفت انگیز کارآمد. La پژو 205 گاتمن بدون شک سریعتر از 106 است ، اما سهولت غیرمنتظره ای که در آن سوار می شود.
مقالات مشابه
- 10 راه برای سفر در این سال بدون پرداخت برای یک هتل
- شروع مجدد فعالیت هتل های اصفهان با وجود خطرات ناشی از کرونا ویروس
- Man Convicted of Murdering Wife May Owe Coast Guard More Than $400,000 in Search Costs
- نیاز به یک پروژه آخر هفته? این کرکی کاستارد نان.
- تقدیر (فیلم ۲۰۱۴)
- Is Mortadella the Best Cold Cut? (Is That Even a Question?)
- 9 نوع از داخل درختان میوه شما می توانید رشد در اتاق نشیمن خود را
- بهترین سشوار را انتخاب کنید
- بهترین بارانی کنترل کننده برای مراقبت از چمن
- این آرامش ظرف متصل با کوبا ریشه—اما آن را پیچیده