خطای خلبان و مربی تاخیر ناشی از کشنده T-38 تصادف در Vance, گزارش, پیدا

یک T-38 Talon استاد خلبان موفق به کنترل این هواپیما را زمانی که دانش آموز خود قبل از موعد مقرر با استفاده از یک ترمز مانور پس از دست زدن به پایین باعث جت به برخورد با هواپیمای دیگر بیش از رول و ترمز برای توقف کشتار در هر دو خلبانان با توجه به حادثه بررسی گزارش هیئت مدیره.

این تصادف رخ داد که در طی یک روال آموزش پرواز Nov. 21, 2019 در پایگاه نیروی هوایی ونس اوکلاهما کشته شدن سرهنگ سرهنگ جان “مت” Kincade, 47, استاد خلبان داده شده به 5 پرواز آموزش نظامی و 2 ستوان تراویس B. Wilkie, 23 یک خلبان دانش آموز اختصاص داده شده به 71 دانشجو اسکادران.

این دو نفر فقط در حال تکمیل آموزش پرواز با T-38 Talon مربی-دانشجو خلبان تیم; سپس هر دو هواپیما به رهبری بازگشت به پایه ای برای شکل گیری فرود. Kincade و Wilkie پرواز جناح چپ موقعیت در حالی که دوم T-38 پرواز در سمت راست.

مرتبط با: نیروی هوایی شناسه خلبانان کشته در وارونه مربی تصادف

مقامات اشاره کرد که صبح زود کم پوشش ابر به طور پیوسته برداشته و این عملیات را از سرپرست اجازه T-38s خود را تغییر دهید وضعیت پرواز “از ابزار بهبود-تنها به یک بصری بازیابی-مجاز وضعیت “محدود الگوی — راست-در تنها” زمانی که در آینده برای فرود با توجه به گزارش.

مدت کوتاهی پس از ساعت 9 صبح به وقت محلی Kincade و Wilkie, پرواز دم شماره 65-0395 به طور خلاصه شد هوابرد دوباره پس از اولیه زمین نشستن کامل هواپیما. در مقابل صندلی Wilkie “قبل از موعد مقرر آغاز یک aerobrake باعث [بدبختی هواپیما 1] بالابر پشت به هوا پس از فرود” در این گزارش آمده.

هنگامی که یک هواپیما کاهش می یابد و در زیر سرعت سیر هوایی پرواز پس از فرود خلبان “را بالا خواهد برد بینی وارد آیرودینامیک ترمز مانور” برای جلوگیری از جریان هوا و ایجاد بکشید که بدن افت می کند هواپیما “به سرعت که در آن خلبان می تواند با خیال راحت استخدام مکانیکی ترمز” نیروی هوایی گفت.

در این مورد Wilkie اولیه استفاده از aerobraking مانور باعث T-38 برای جستن به عقب و از دست دادن تماس با سطح باند فرودگاه, مقامات گفت. آن Wilkie s 56 آموزش یورش.

“در همان زمان [Wilkie] اعمال حق سکان هدایت این هواپیما به دور از لبه سمت چپ باند” در این گزارش آمده. “دانش آموز با استفاده از سکان تحت این شرایط — هوابرد پیکربندی شده برای فرود و در افزایش زاویه حمله-باعث هواپیما به رول و مسیر خود منحرف شدن به سمت راست قرار می گیرد و آن را در یک دوره برخورد با دوم T-38.”

به دلیل تاخیر بین سکان نرم افزار و قابل توجه در هواپیما در پاسخ به مانور هیئت مدیره گزارش به رهبری Brig. ژنرال اوان Pettus یافت که “[Kincade] بود غافل از [Wilkie s] سکان ورودی تا پس از شروع سریع راست رول.”

به عنوان T-38 برداشته کردن باند فرودگاه و عبور به دیگر T-38 را در مسیر آن رخ داد دومین جت با آن حق فرود اصلی دنده و پس از آن جناح راست. خلبان دوم هواپیما بودند مجروح در تصادف.

“پس از خود هواپیما برخورد با [بدبختی هواپیما 2], [بدبختی هواپیما 1] نورد راست بر بالای [هواپیما 2] سپس نهفته زمین وارونه با موتورهای پر قدرت نظامی” در این گزارش آمده.

اما Pettus یافت که با برخورد دوم T-38 “اجتناب ناپذیر بود.”

“توسط یک مزیت شواهد علل بدبختی بود [Kincade] عدم کنترل [هواپیما] به عنوان یک وضعیت مخاطره آمیز توسعه یافته و [Wilkie] پس از آن ساخت نامناسب کنترل پرواز ورودی,” او گفت:.

Pettus افزود: Wilkie “فاقد موثر بصری اسکن در طول شکل گیری رویکرد” قابل ملاحظه ای در کمک به حادثه.

“با توجه به تمرکز خود را بر روی [بدبختی هواپیما 2], [Wilkie] را به اندازه کافی بررسی متقابل خود را باند تراز قبل از به زمین نشستن کامل هواپیما. به جای او سکان در تلاش برای هدایت [هواپیما خود را] به عنوان زودرس aerobrake برداشته وزن از [بدبختی هواپیما 1] چرخ پس از [آن] در ابتدا لمس کردن” Pettus گفت.

در بیانیه ای به نیروی هوایی, مجله Wilkie خانواده گفت: تحقیقات بیشتر به تصادف باید انجام, پیدا کردن این گزارش “به شدت و به ناحق ناقص است.”

این خانواده اضافه شده که پشت سر هم فرود در یک دهه 1960 دوران مربی غیر ضروری و خطرناک است.

تشکیل فرود است ادامه نفع عملی برای مبارزه با مهارت خلبان و یا بقای” آنها گفت: با توجه به مجله.

“اگر چه این مربی را دستور به حفظ یک خلبان دانشجویی امن نباید خود را و یا کار خود را برای اطمینان از حفاظت از زندگی را در نهایت نا امن مانور در نهایت خسته هواپیما که در آن جزئی دانشجو خطاهای رخ داده در صدم ثانیه نمی تواند اصلاح شود به سرعت به اندازه کافی توسط استاد” گفتند. “ما نمی فکر می کنم نیروی هوایی در حال انجام است حق ما سربازان و Airwomen توسط دانشجو الزامی خلبانان زمین در شکل گیری در هواپیما به طوری که آن را انجام نمی به عنوان responsively به عنوان مورد نیاز برای جلوگیری از از دست دادن زندگی است.”

— Oriana Pawlyk را می توان در رسید [email protected] او در توییتر دنبال کنید در @oriana0214.

ادامه مطلب: دیدار با جدید Lieutenants پیوستن به ما فضا نیروی

نمایش مقاله کامل

کپی رایت © 2020 Military.com. تمام حقوق محفوظ است. این مواد ممکن است منتشر نمی شود, پخش, بازنویسی و یا توزیع شود.

tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>