نیروی دریایی می بیند زیادی کاهش هیپوکسی-مانند حوادث در آن مبارزان و مربیان

نیروی دریایی ایالات متحده قادر بوده است به طور قابل توجهی کاهش تعداد هيپوکسيک-مانند فیزیولوژیکی قسمت (PEs) خلبانان در آن مربی و هواپیماهای جنگنده, تجربه, با وجود پیدا کردن علت ریشه ای برای این مشکل است. این حوادث می تواند به شکل تنگی نفس سردرگمی و نشانه های مربوط به.

عقب Adm. فردریک Luchtman فرمانده نیروی دریایی مرکز ایمنی و سرب به صورت فیزیولوژیکی قسمت اکشن تیم (تورب), پنجشنبه به خبرنگاران گفت که این سرویس ساخته شده است پیشرفت از طریق یک چند وجهی تلاش در نتیجه 96 درصد کاهش در PE رای برای T-45 Goshawk ناوگان و 74 درصد کاهش برای F-18 ناوگان-از جمله اورلئانز فوق العاده اورلئانز و Growlers — پس از یک سنبله در رخداد آغاز شد و در سال 2017.

جزئیات بعدی: پلیس: ارتش دامپزشک خالی تفنگ در زن SUV در dick’s Sporting Goods پارکینگ

“خبر بد این است که هیچ واحد علی عاملی که منجر به فيزيولوژيک حوادث” Luchtman گفت: در طول یک میزگرد رویداد از طریق تلفن. “که واقعا خوب و بسیار ساده است. ما می دانستیم که آن ستمکاران مشکل, اما ما واقعا انتظار نداشتم که منحصر به فرد باعث شود.”

در سال 2017 اخباری که برخی از 100 T-45 استاد خلبانان حال حاضر به پرواز با استناد به نگرانی های ایمنی با هواپیما. مدت کوتاهی پس از, نیروی دریایی دستور توقف موقت در T-45 آموزش پرواز به علت کابین خلبان قسمت.

F-18 مورد نیز در حال افزایش است: اسناد منتشر شده با نیروی دریایی-سفارش مطالعه نشان داد که هورنت و غرغرو جوامع دیدم یک رکورد سنبله در قسمت در سال 2016 با 125 حوادث گزارش شده است. مقامات پیش بینی یک رکورد دیگر در سال 2017.

نیروی دریایی هم قرار دادن دو اقدام اصلاحی تیم — از جمله پزشکان و toxicologists — بررسی خوشه یکی برای T-45 ناوگان دیگر برای هورنت جنگنده خانواده Luchtman گفت.

این تیم در مجموع با صرف 50 میلیون دلار در تحقیقی تجزیه و تحلیل تولید 8,000 صفحات مستندات فنی “و از همه مهمتر 567 توصیه هایی به منظور کاهش فیزیولوژیکی حوادث,” او گفت:.

این تیم در زمان بیش از 21,000 نمونه هوا از نیروی دریایی هواپیما در طول 20 ماه مطالعه است.

هنوز هم وجود دارد هیچ, سیگار, تفنگ Luchtman گفت.

“فیزیولوژیکی قسمت زمانی رخ می دهد که علائم بوجود می آیند یا در طول یا پس از پرواز و می تواند شامل هر چیزی از ساده درجه بیماری سینوس بلوک به اختلال شناختی” او گفت:, و اضافه کرد که PEs به مدت طولانی رخ داده است در جامعه حمل و نقل هوایی و هیچ کدام دقیقا همان دیگری است.

در یک نمونه یک خلبان می تواند تجربه هیپوکسی-مانند نشانه از کمبود اکسیژن. یکی دیگر از پلی اتیلن می تواند مربوط به تغییر فشار در کابین خلبان که توسط کنترل های زیست محیطی سیستم های کنترل و یا ECS.

اوایل گمان بود که این هواپیما پردازنده اکسیژن سیستم های تولید و یا OBOGS شده بود رو به وخامت بیش از زمان — که منجر به سردرگمی تنگی نفس و سردرگمی و خس خس سینه در میان تظاهرات دیگر — به دلیل آلوده هوا.

“اما پس از آزمایش های گسترده این نظریه رد,” Luchtman گفت.

OBOGs “با استفاده از یک روند جذب — در مورد ما زئوليت [معدنی] — برای حذف نیتروژن از هوا” او گفت:. تیم مشورت با متخصصان در دانشگاه جانز هاپکینز که تایید کرد که هوا از OBOGS بود “بسیار تمیز,” او اضافه شده است.

هنوز تیم پیدا کردم که T-45 خلبانان بودند بیشتر احتمال دارد به تجربه اکسیژن مرتبط با حادثه در حالی که F-18 خلبانان بودند در مواجهه با هر دو تغییر فشار و اکسیژن ناهنجاری حوادث.

T-45 تیم مشاهده پرواز پروفیل در آن OBOGS متمرکز کننده نبود قرار دادن به اندازه کافی هوا Luchtman گفت: باعث یک تغییر به سیستم لوله ورودی پس از آن می تواند پمپ کردن بیشتر.

برای خلبانان جنگنده “حتی تحت شرایط خوش خیم عمل تنفس بسیار متمرکز هوا از یک سیستم حلقه بسته در حالی که encumbered توسط حجیم پرواز دنده در یک تنگ کابین خلبان آسان نیست” Luchtman گفت. “در محیط پویا از یک جنگنده کابین خلبان ما همچنین اضافه کردن به معادله درجه حرارت واريانس قرار گرفتن در معرض مستمر تغییرات در Gs و فشار همه در حالی که مدیریت یک مقدار قریب به اتفاق از ورودی های حسی.”

یک خلبان نیز می تواند تحت تاثیر قرار به طور نادرست نصب شده و یا فرسوده پرواز دنده و یا اختلال در عملکرد ماسک اکسیژن خود را.

تعمیر و نگهداری نیز یک موضوع است. قبلا ECS قطعات جایگزین شد تنها زمانی که آنها شکست خورده است. نیروی دریایی در حال حاضر تاسیس زندگی محدودیت برای سیستم کنترل محیطی به خصوص اگر ارشیو مشاهده ادامه می پوشند. تغییر موثر بوده است به خصوص در میراث هورنت ناوگان Luchtman گفت.

“این … فوق العاده است تغییر پارادایم در راه ما انجام تعمیر و نگهداری,” او گفت:. “ما در واقع می تواند شناسایی بخش هایی که زیر انجام آن جایگزین قطعات و جلوگیری از PE از همیشه اتفاق می افتد.”

تا کنون آن را منجر به 88 درصد کاهش در فشار های مربوط به PEs برای نسل F-18s, او گفت:.

این سرویس همچنین اضافه شده یک “چوب” دستگاه که زوج با یک هورنت سلامت ارزیابی آمادگی ابزار (HhART) برای ضبط کابین خلبان فشار هوا و مقایسه آن با داده های تعمیر و نگهداری.

با اضافه شده تعمیر و نگهداری و علاوه بر این از HhART در سال 2019 تمام F-18s دیده اند 80% کاهش در فشار PEs با توجه به نیروی دریایی است.

اما این به این معنا نیست پایان فیزیولوژیکی حوادث Luchtman گفت:, و اضافه کرد که کار خود ادامه خواهد داد.

نیروی دریایی به زودی آغاز خواهد شد نصب کابین خلبان فشار OBOGS سیستم مانیتورینگ (CPOMS) در آن F-18s که رکورد غلظت اکسیژن سطح و فشار داده از کابین خلبان. آن را به طور دائم جایگزین ضبط چوب. سیستم هشدار خلبانان اگر چیزی amiss است طی یک یورش Luchtman گفت.

مبارزان را نیز دریافت جدید OBOGS متمرکز است که اجازه خواهد داد که نیروی دریایی به “الکترونیکی برنامه تحویل اکسیژن به عنوان یک تابع از ارتفاع است که هدف ما در تلاش برای رسیدن به برای یک مدت طولانی,” او گفت:.

T-45s را نیز دریافت جدید OBOGS متمرکز به عنوان بخشی از یک قبلا موظف نوسازی تلاش است.

نیروی دریایی در حال کاوش 30 بیشتر مطالعات تفسیری است که به بررسی فن آوری های جدید و همچنین به عنوان پاسخ انسان و چگونه آن را مربوط به فيزيولوژيک عملکرد در کابین خلبان.

“من بسیار افتخار از کار است که ریشه و علت اقدام اصلاحی تیم انجام داد. اما با این که هنوز هم وجود دارد مقدار زیادی از کار است که باید انجام شود” Luchtman گفت.

— Oriana Pawlyk را می توان در رسید [email protected]. او در توییتر دنبال کنید در @Oriana0214.

مرتبط با: T-6 مربیان راه اندازی مجدد پروازها در بثورات از غیر قابل توضیح خلبان علائم

نمایش مقاله کامل

کپی رایت © 2020 Military.com. تمام حقوق محفوظ است. این مواد ممکن است منتشر نمی شود, پخش, بازنویسی و یا توزیع شود.

tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>