مدال افتخار پی برای آمریکا در جنگ کره خلبان

E. رویس ویلیامز است که به نام یک قهرمان فراموش شده در یک فراموش شده جنگ — یک خلبان نظامی که اقدام قهرمانانه هرگز به طور کامل به رسمیت شناخته شده به دلیل ماموریت خود را واصل شد دور به عنوان top secret.

در حال حاضر اعضای American Legion Post 416 در انسینیتاس می خواهید برای روشن بازنشسته نیروی دریایی کاپیتان خدمات برجسته. آنها در حال مبارزه برای رسیدن به او مدال افتخار در حالی که او هنوز هم در میان ما.

جزئیات بعدی: این تاریخی Colt 1911 Pistol انجام شده در ایوو جیما در مورد رفتن به حراج

ویلیامز در حال حاضر 95 صرف 37 سال جعل در نظر گرفته بسیار حرفه ای در نیروی دریایی آمریکا بازنشسته در سال 1980. اما این یکی مبارزه با سگ — حدود 35 دقیقه, در سواحل کره شمالی در نوامبر. 18, 1952 — ساخته شده است که او یک قهرمان است.

برای 40 سال ویلیامز بود و مادر در مورد آن روبرو می شوند. او حتی بگوید همسرش, Camilla — کسی که با او ملاقات کرد و در سن 11 در مدرسه یکشنبه — تا سال 1992 یا ’93, او می گوید, پس از انحلال اتحاد جماهیر شوروی در دسامبر 1991. اما این کلمه واقعا نمی توانید تا زمانی که 50 سال پس از حادثه و پس از وی خواسته شده بود به آدرس نظامی سمپوزیوم در پنساکولا فلوریدا.

در نوامبر. 18, 1952, ویلیامز و سه نفر دیگر از نیروی دریایی F9F-5 پلنگ خلبانان اعزام شدند از ناو هواپیمابر USS Oriskany برای رهگیری هفت روسی MiGs رهبری نسبت به آنها از اتحاد جماهیر شوروی پایه در شهر ولادی وستک.

اوایل که صبح ویلیامز گرفته بود در یک حمله در غرب کره شمالی در نزدیکی مرز شوروی. بر اساس اطلاعاتی ایالات متحده گزارش آن را اعتقاد بر این بود MiGs شد و به دنبال انتقام است.

نوپای آژانس امنیت ملی (با نام مستعار چنین آژانس به دلیل جمع آوری اطلاعات نقش) تا به حال یک واحد سرنشین در نزدیکی رزمناو USS هلنا و جاسوسان شوروی و ارتباطات — یک قابلیت آن را نمی خواهید ساخته شده است. این عملیات ها که بنا به گزارش این سازمان و اختصاص کد نام قایق رانی با توجه به تازگی منتشر شده اسناد طبقه بندی شده.

ویلیامز به یاد می آورد دلخراش ماموریت در جزئیات بزرگ. چهار پلنگ در زمان خاموش در یک طوفان برف پر باد. آن را طولانی نیست قبل از یکی از جت های خود را توسعه داده اند یک پمپ سوخت مشکل و آزمایشی خود را پشت به سمت کشتی با wingman به عنوان اسکورت. که در سمت چپ و سپس-سرهنگ ویلیامز و wingman خلبان دیو Rowlands به صورت هفت بسیار پیچیده تر از جنگنده های شوروی. یکی از سیم MiG خلبانان بود و بعد از آن گزارش می شود تزئین قهرمان جنگ.

یک میگ اخراج ویلیامز و نبرد بود. او jockeyed برای موقعیت و یک ضربه مستقیم است. خود را به عنوان همکار به دنبال زخمی جت را به ابرها به سند کشتن دیگر MiGs ganged در Williams’ هواپیما. او یکی دیگر از MiG آن را به عنوان پرواز در کنار و سپس مجبور به طفره رفتن باقی مانده به عنوان جت از هم پاشیده.

ویلیامز وضوح به یاد می آورد کتک کاری در گوشهای. او جایگزین بین گریزان اکشن و نزدیک به اندازه کافی برای گرفتن یک شات به عنوان هواپیما نبودند مجهز به لیزر-سلاح های هدایت شونده ،

پس از سقوط اولین MiG ویلیامز نمی تواند تایید خود را می کشد. “من بیش از حد شلوغ به شروع به شمارش. من آتش سوزی در هواپیما و سپس شخص دیگری خواهد بود در دم و من تا به حال مانور و من نمی تواند بگوید چه اتفاقی برای هواپیما من شات,” او می گوید.

آن را ترکیبی از مهارت و تجربه و غریزه, شانس محض و درست شن اما Nov. 18, 1952 بود ویلیامز روز به مرگ. بعد از آن بیرون آمد و در سوابق نظامی که تنها دو MiGs پرواز برگشت به سمت شهر ولادی وستک آن روز. یکی احتمالا آسیب دیده بود و بعد گفت: توسط یک نظامی روسیه مورخ سقوط کرده در مسیر به صفحه اصلی.

ویلیامز بود مجبور به بازگشت به حامل خود پس از برخورد با یک پوسته که آسیب دیده خود هیدرولیک و سیستم های الکتریکی. او خود را از دست داده و سکان بسیاری از خود عطف توانایی اما حفظ آسانسور خود را به طوری که او هنوز هم می تواند بالا و پایین برود. پس به او پرواز کرد و رهبری برای پوشش ابر با یک میگ در دم خود را. او به یاد می آورد خود هواپیما بالاتر و پایین تر برای فرار از یک مجموعه از عکس های.

اما حتی پس از آن Williams’ نبرد بود و نه بیش. او به طور خلاصه مواجه آتش دوستانه به او نزدیک خود را حامل است. او همچنین کشف کرد که او آسیب دیده هواپیما نمی تواند پرواز زیر با سرعت 170 نات (105 گره او عادی tailhook سرعت فرود). او جان سالم به در برد زیرا در یک حرکت غیر عادی حامل کاپیتان تغییر جهت کشتی به چین آن را با ویلیامز مسیر پرواز.

با وجود فرود در سرعت فوق العاده خطرناک به طور معجزه آسایی ویلیامز تنها آسیب خونین گردن از سایش از خود شدید آب و دنده را به عنوان او تبدیل سر خود را از سمتی به سمت دیگر به تعامل با دشمن است.

او پلنگ در مراتب وضعیت بدتر با 263 سوراخ, از جمله یک جای زخم در صورت نزدیک به یک پا بلند.

پس با عجله نوشته شده گزارش جنگ که ویلیامز می گوید: خلبانان تا به حال نشده است debriefed او و خلبان جان میدلتون نقره به دست آورده و Rowlands اعتبار بود با آسیب رساندن به یک هواپیما و اهدا برجسته پرواز صلیب.

این ماموریت که می تواند موجب بین المللی حادثه و عمده برخورد با اتحاد جماهیر شوروی قرار گرفت تحت کاری ادامه داده اند. ویلیامز بود دستور توسط افسر فرمانده به بحث در مورد آن.

بنابراین او نبود. این بود تا چند سال بعد که عقب Adm. Doniphan شلتون آموخته ویلیامز heroics. شش سال پیش شلتون شروع یک کمپین برای دریافت خلبان شناخت شلتون اصرار دارد او سزاوار. او وارد اطلاعات ثبت یک درخواست برای اسناد تحت ایالات متحده آمریکا, آزادی اطلاعات, قانون و پیش نویس یک قطعنامه درخواست یک مدال افتخار برای قهرمانی شلتون تماس “بی همتا یا در جنگ کره و جنگ ویتنام و یا پس از آن.”

“چهار MiG-15s در طی یک دوره از زمان است که یک چیز کاملا یکی دیگر از زمانی که آن چهار سیم در یک تاریخی 35-به-38 دقیقه هوایی نامزدی یکی F9F-5 برابر هفت بسیار برتر MiG-15s می گوید:” شلتون زندگی می کند که در دلم مار. او تصدیق میکند که تعامل بود نه به خوبی ثبت شده و اشتباهات ساخته شده بودند در گزارش جزئیات.

“موفقیت در این مورد دشوار نبرد” شلتون می گوید. “نیروی دریایی را دوست دارد به چوب با آن سوابق و حتی در موارد زمانی که این پرونده در خطا هستند همانطور که در این مثال.”

پیتر-رولف Ohnstad جونیور با American Legion Post 416 کمک شده و با تلاش است. او می گوید: مدال افتخار قطعنامه تصویب شد منطقه ای آمریکا لژیون منطقه “با شوق و ذوق تایید شده” توسط دولت آمریکا لژیون و “اکثریت تایید شده” در گروه ملی کنوانسیون در سال 2017.

“ویلیامز هرگز به دنبال این شناخت” Ohnstad یادداشت ها. “او آرامترین حقیر شخص من تا به حال دیدهام.”

یک ماکت از ویلیامز’ پلنگ نشسته بر USS Midway موزه عرشه پرواز تحمل چهار میگ کشتن نمادهای اما داستان واقعی است که سرنوشت ساز بعد از ظهر 68 سال پیش ممکن است هرگز شناخته شده است.

ویلیامز می گوید نسخه خود را از نبرد در طی مصاحبه ای با سان Diegan فیلیپ گراهام جدید همزمان رادیو نمایش “ما آمریکایی داستان” یادآور پل هاروی و تولید شده توسط سازمان های غیر انتفاعی و خصوصی شرکت رادیو.

ویلیامز گرفتن است تلاش برای یک مدال افتخار در گشاد گشاد راه رفتن. آن را در گذشته خود را. او می گوید که انتظار ندارد هر گونه به رسمیت شناختن. آنچه که در حال حاضر در ذهن خود را در حال بالا رفتن از روی جنگ جهانی دوم هواپیما در روز یادبود در کنار رودخانه و پرواز با یک 18, قدیمی, warbird خلبانان بیش جنوب کالیفرنیا به پرداخت ادای احترام به جانبازان از همه در تضاد است.

این مقاله نوشته شده توسط دایان بل از سان Diego Union-Tribune بود و از نظر قانونی مجوز از طریق تریبون محتوای آژانس از طریق <url> ناشر شبکه. لطفا همه سوالات به صدور مجوز [email protected]

نمایش مقاله کامل

کپی رایت © 2020, The San Diego Union-Tribune. تمام حقوق محفوظ است. این مواد ممکن است منتشر نمی شود, پخش, بازنویسی و یا توزیع شود.

tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>