زندگی در قرنطینه برای ‘حرفه ای Homebody’

من ساخته شده بود به قرنطینه زندگی است. من به کار در خانه. در sweatpants. من به طبخ! من به اطراف بچه ها من و همسرم در تمام طول روز. و من لازم نیست که به بحث بسیار خوش آمدید برای من اغلب “در” اما در واقع درونگرا ، در پایان هر روز ما رفتن به خارج برای ورزش در پارک (ماسک در اقامت حداقل 6 فوت از هر کس دیگری) و سپس خوردن یک شام خوب و ور رفتن معمولا تا به رختخواب. آنچه را دوست دارید ؟

بسیاری از چیزها ، من به وضوح در تلاش برای پیدا کردن یک پوشش نقره ای فوق العاده تاریک internet optimizer. اما من دوست دارم همه این فعالیت ها و اغلب شوخی که من حرفه ای homebody.

چند هفته گذشته را ساخته اند من فکر می کنم در یک راه تازه در مورد زندگی حرفه ای من و آنچه که من می پردازم. تا به حال بسیار از آنچه که من انجام داده ام—پخت و پز, نوشتن, ویرایش, در حال اجرا یک کسب و کار در مورد آشپزخانه و منزل—احساس مانند یک علاقه شخصی من خوش شانس بوده ام را به یک کار سرگرم کننده. آن را به من داده تفریحی مهر ، در احزاب هنگامی که کسی می تواند انتخاب قابل توجه از یک گفتگو با یک سرمایه گذار و یا با مواد غذایی نویسنده آنها تقریبا همیشه در انتخاب مواد غذایی فرد است. هر کس یک پر جنب و جوش, نظر در مورد مورد علاقه خود را شکلات تراشه کوکی دستور العمل که در آن به خوردن در نیواورلئان یا بهترین چاقو آشپز.

در عین حال زمانی که من مشغول به کار در نیویورک تایمزدر این بخش مواد غذایی (همراه با سبک, مد و صفحه اصلی بخش) بود institutionally عنوان “soft news.” مواد غذایی نبود جدی است. و در خانه من آرنا از مردم به اندازه کافی با درآمد قابل تصرف برای بازسازی. ما بیهوده و بیمعنی و نور و سرگرمی.

این برایم ناراحت کننده بود چرا که من نمی بینم که راه آن را در همه. خانه جایی است که عمیق ترین اعتقادات ما هستند مقطر به ما راه زندگی. خانه جایی است که ما صرف پول ما بیان ارزش های ما نشان می دهد منافع ما در طراحی و راحتی نشان می دهد که چگونه ما می خواهیم به غذا و مراقبت از خانواده ما است. در عین حال آن را بسیار فوری و حیاتی است که گرانش آن را می توان نادیده گرفت—این جدید نیست و در نتیجه می تواند احساس آن خبری نیست.

پس COVID-19 مجبور ما در داخل شما می توانید احساس می کنید این احساسات در حال تغییر است. فروش در انبار خانه و مقصد باید رسید. با همه رستوران ها مرتب بسته در نیویورک و مردم نیاز به طبخ در خانه, تازه, مستقیم, یکی از پیشگامان در مواد غذایی و تحویل به تلاش برای ارائه به اندازه کافی تحویل اسلات برای مشتریان. شرکت های الکترونیک مانند بهترین خرید را دیده اند افزایش تقاضا برای یخچال و فریزر. در Food52, سایت ما ترافیک تا 53%.

از ضرورت و ما تا به حال برای مقابله با این واقعیت است که ما در خانه یک پناهگاه. ما دیده ایم که دانستن چگونه به طبخ—و قادر به استفاده بیشتر از آنچه که ما در دست بسیار مهم است برای تغذیه خودمان. برای بسیاری از ما خانه جایی است که ما می توانیم خودمان را از هر آنچه اتفاق می افتد در جهان بزرگتر است. خانه یکی از محل ما به برخی از کنترل بیش از است.

که گاه به گاه اضطراب سخت و ناگهانی من یک بار بود که آنچه که من انجام نمی به عنوان جدی از بین رفته است. در حال حاضر من احساس می کنم که من حرفه ای است که نه تنها جدی است اما مهم تر از همیشه. شرکت ما ماموریت برای کمک به مردم خوردن متفکرانه و زندگی شادی داده شده است تمدید هدف. به عنوان ما همه در حال حاضر تحقق صفحه اصلی همه چیز است.

tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>