“بانوی آزادی” به پرواز بیش از واشنگتن در روز استقلال

ENID, Okla. — اینید خود “بانوی آزادی” خواهد بود پرواز بر فراز پایتخت کشور در چهارم ژوئیه در یک پرواز بیش از تاریخی و فعال وظیفه هواپیماهای نظامی هماهنگ توسط وزارت دفاع.

“بانوی آزادی” است Douglas A-26 Invader, حمله, نوع هواپیما که دیدم خدمت در جنگ جهانی دوم و کره جنوبی متعلق به یادبود نیروی هوایی (CAF) و به طور دائم مستقر در اینید Woodring منطقه ای فرودگاه. تاریخی هواپیما و خدمه و هشت از انید و در سراسر ایالت اوکلاهما انتخاب شد توسط وزارت دفاع برای چهارم جولای flyover بخشی از یک رویداد است که شامل گذر از کوه راشمور, بوستون, نیویورک شهرستان, فیلادلفیا و بالتیمور.

به طور کامل پشتیبانی شده توسط داوطلبان “بانوی آزادی” یکی از بیش از 150 میراث “warbirds” نگهداری و پرواز توسط CAF به “آموزش های عمومی, الهام بخش نسل های بعدی و افتخار نسل های گذشته از مردان و زنان ساخته شده است که پرواز کرد و خود را در خدمت کشور” با توجه به ارائه یک بیانیه است.

ساخته شده در سال 1944 “بانوی آزادی” را دیدم با نهم نیروی هوایی در فرانسه در طول جنگ جهانی دوم بود decommissioned در سال 1957 و خریداری شده توسط CAF در سال 1982. هواپیما منتقل شد به انید از Wiley Post فرودگاه در شهر اوکلاهما در سال 2012.

اصلی مبارزه با خدمه هواپیما بود اما ترکیبی از هشت خدمه و مسافران سوار هواپیما صبح روز پنجشنبه در Woodring برای پرواز شرق. پردازنده بودند علامت نواک خلبان; Brandon Lublin, co-pilot; Gary لحظه پرواز, مهندس; گری استین خدمه رئیس و چهار مسافر: ایوان و دیوید Koehn و Elle لوبلین و ریچارد سیبروک.

این هواپیما در زمان خاموش در حدود ساعت 9 صبح پنج شنبه با حدود پنج ساعت زمان پرواز به منسس Va., با یک توقف برای سوخت در ترر هوت, Ind.

گری استین خدمه ارشد برای پرواز گفت: داشتن “بانوی آزادی” انتخاب شده برای این رویداد یک افتخار برای مردان و زنانی که داوطلب وقت خود را به نگه داشتن او پرواز.

“این کاملا یک افتخار برای ما چرا که داوطلبان ما کار کرده اند بسیار سخت برای به دست آوردن هواپیما آماده” استین گفت. “ما بسیار افتخار ما قادر به انجام این کار و ما بسیار سپاسگزار به وزارت دفاع برای ارائه بودجه برای سوخت به پرواز که در شرق دور و سپس بازگشت به انید. در غیر این صورت ما نمی خواهد بود قادر به پرداخت هزینه آن است. ما یک گروه داوطلب.”

استین درگیر شدم با این همه داوطلب بانوی آزادی اسکادران پس از بازنشسته شد و در اسکادران بیش از فقط یک تاریخی هواپیما.

“در علاوه بر این به هواپیما خود آن رفاقت و حرفه ای از خدمه” استین گفت.

علامت نواک خلبان برای آخر این هفته پرواز به پرواز در پایگاه نیروی هوایی ونس. او به اتمام کارشناسی آموزش خلبان در ونس در سال 1985 و در ادامه به پرواز C-21 B-1 و KC-135 هواپیما در نیروی هوایی بود و یک گلایدر مربی در آکادمی نیروی هوایی.

قادر به پرواز “بانوی آزادی” بیش از واشنگتن دی سی در روز استقلال است “فقط عالی افتخار” نواک گفت.

“A-26 سریع و هواپیما” نواک گفت: “و این است که فقط یک افتخار به بخشی از این است.”

Gary لحظه از یوکان, مهندس پرواز برای “بانوی آزادی” گفت: او از یوکان به داوطلب با اسکادران چرا که آن را نگه می دارد زنده مهارت ها و تجربه های او جمع آوری شده و پس از او داوطلب خدمت سربازی در نیروی هوایی در سال 1969 به عنوان یک خدمه رئیس و مهندس پرواز.

“این یک کار از عشق” Trice گفت. “من به عنوان یک جوان 19 ساله در نیروی هوایی در دور موتور و ملخ و من یکی از چند تایمر که هنوز تجربه با آنها.”

پرواز در “بانوی آزادی” یک قدم به عقب در زمان Trice گفت.

“این بیشتر یک ماشین زمان از یک هواپیما” لحظه گفت. “هنگامی که شما در داخل آن فن آوری است که همه در اواخر دهه 1930 و اوایل دهه 1940 به قلم و آن را بسیار فشرده پرواز.”

براندون لوبلین خلبان برای پرواز و همچنین به عنوان یک T-1 مربی در پایگاه نیروی هوایی ونس.

“من عاشق هواپیما و هنگامی که من در مورد این شنیده من می خواستم به بخشی از آن” لوبلین گفت.

لوبلین که شروع کار خود را در نیروی هوایی به عنوان یک مکانیک در ابتدا شروع به کمک به کار بر روی این هواپیما موتور, سپس کار راه خود را تا به خلبان.

“آن را سرد به نمایندگی ونس و انید و به بخشی از این” لوبلین گفت. “من واقعا هیجان زده به پرواز در سراسر پایتخت در این هواپیما به خصوص برای چند جنگ جهانی دوم و جنگ کره جانبازان ، من می خواهم آنها را به هواپیما خود را.”

برای سیبروک جانباز نیروی هوایی C-119 خلبان که تا به حال به قدم به عقب از کابین خلبان با توجه به سن و سال او, پرواز همراه به عنوان یک ناظر این آخر هفته فرصتی است برای ماندن نزدیک به warbirds او را دوست دارد.

“این رفتن به یک تجربه فوق العاده” سیبروک گفت. “من خوشحالم که آنها از ما خواست به انجام این کار و من امیدوارم که مردم از آن لذت ببرید — برای دیدن این warbirds در آینده است.”

این مقاله نوشته شده توسط جیمز نیل از اینید اخبار و عقاب Okla. و از نظر قانونی مجوز از طریق تریبون محتوای آژانس از طریق <url> ناشر شبکه. لطفا همه سوالات به صدور مجوز [email protected]

نمایش مقاله کامل

کپی رایت © 2020 اینید اخبار و عقاب Okla.. تمام حقوق محفوظ است. این مواد ممکن است منتشر نمی شود, پخش, بازنویسی و یا توزیع شود.

tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>