در آینده بمب افکن نیروی پیر و زشت بیت جدید و بسیار جالب

WHITEMAN پایگاه نیروی هوایی, Mo. (AP) — در درهم و برهم جهان از ایالات متحده بمب افکن استراتژیک و زشتتر گاهی اوقات ضربان جدیدتر و snazzier.

به عنوان نیروی هوایی نمودار یک بمب افکن آینده در خط با پنتاگون جدید تمرکز بر روی پتانسیل جنگ با چین یا روسیه جوانترین و flashiest — یواشکی B-2, هزینه یک مو-افزایش 2 میلیارد دلار هر — بازنشسته می شود ، قدیمی ترین و stodgiest — ویتنام-دوران B-52 — خواهد آخرین. آن را هنوز هم می تواند پرواز آن زمانی است که از 100 سال است.

این ممکن است به نظر می رسد به سرپیچی از منطق اما گروه نخبه از مردان و زنانی که پرواز خفاش بالدار B-2 Spirit قبول دلایل توقف تدریجی آن از زمانی که نسل بعدی بمب افکن می آید بر روی خط.

“در ذهن من آن را در واقع می کند و حس را به B-2 به عنوان یک بازنشستگی احتمالی نامزد می گوید:” جان اوری که پرواز B-2 برای 14 سال از Whiteman پایگاه نیروی هوایی در میسوری غربی. او و همسرش, جنیفر, برای اولین بار زن و شوهر به عنوان B-2 خلبانان بود و او بود که برای اولین بار به پرواز آن در مبارزه با.

نیروی هوایی آن را می بیند به عنوان یک ماده از پول اعداد و استراتژی.

نیروی هوایی انتظار به صرف حداقل $55 میلیارد به زمینه جدید هسته ای با قابلیت بمب افکن برای آینده B-21 مهاجم در همان زمان پنتاگون خواهد بود و صرف صدها میلیارد دلار به جای همه از دیگر عناصر اصلی ملت ایران در زرادخانه سلاح های. نیروی هوایی نیز در حال گذراندن به شدت در جنگنده های جدید و سوختگیری هواپیما و مثل بقیه نظامی آن را پیش بینی سخت تر از دفاع از بودجه جلوتر است.

B-2 را زنده ماندن رنج می برد از این واقعیت است که تنها 21 ساخته شد که 20 باقی می ماند. است که برگ های کمی شل در زنجیره تامین به صورت منحصر به فرد قطعات یدکی. بنابراین نسبتا گران قیمت برای حفظ و به پرواز. آن را نیز به عنوان دیده می شود به طور فزاینده ای آسیب پذیر در برابر دفاع هوایی در حال ظهور تهدیدات جنگ مانند چین است.

پس وجود این واقعیت است که B-52 که وارد خدمت در اواسط 1950s و شناخته شده است به خدمه به عنوان Big Ugly Fat Fellow نگه می دارد پیدا کردن راه هایی برای ماندن مربوطه. آن است که مجهز به رها کردن و یا راه اندازی وسیع ترین آرایه ای از سلاح های در کل نیروی هوایی موجودی. هواپیما با ارزش است که نیروی هوایی دو بار در سال های اخیر به ارمغان آورده است B-52 را از قبر — مصرف طولانی-بازنشسته هواپیما از یک کویر “boneyard” در آریزونا و بازگرداندن آنها به سرویس فعال.

استراتژیک بمب افکن های یک طبقه محل در ارتش آمریکا سابقه از اوایل روز سابق Strategic Air Command هنگامی که تنها راه امریکا و اتحاد جماهیر شوروی سابق می تواند راه اندازی سلاح های هسته ای در هر یک از دیگر از طریق هوا به B-52 را فرش ماموریت های بمب گذاری در ویتنام است.

توسعه در پنهان کاری در 1980s B-2 بود و نورد به عنوان یک سلاح انقلاب — اول دوربرد بمب افکن ساخته شده با مخفیکاری و یا رادار-فرار تکنولوژی طراحی شده برای شکست دادن بهترین شوروی دفاع هوایی.

زمان اولین B-2 بود تحویل به نیروی هوایی در سال 1993 با این حال اتحاد جماهیر شوروی تا به حال از هم پاشیده و جنگ سرد به پایان رسید. این هواپیما ساخته شده و مبارزه با آن اولین بار در سال 1999 کوزوو جنگ. این پرواز تعداد محدودی از مبارزه با پرواز بر فراز عراق و افغانستان راه اندازی کرده است تنها پنج مبارزه با پرواز پس از سال 2011 در لیبی.

گذشته بود 2017 اعتصاب قابل توجه برای این واقعیت است که آن را حفره دار جهان, گران قیمت ترین و عجیب و غریب بمب افکن در برابر شل و ول اردوگاه گروه دولت اسلامی داعش.

“این ثابت شده است که ارزش آن در طول زمان می گوید:” سرهنگ جفری Schreiner که پرواز B-2 برای 19 سال است و فرمانده 509th بمب بال در Whiteman که مگس و حفظ کامل ناوگان.

اما پس از دو دهه مبارزه با جنگ های کوچک و شورش پنتاگون است که تغییر تمرکز اصلی خود را به آنچه در آن “قدرت رقابت” با افزایش چین و احیا روسیه در دوران سخت دفاع هوایی که در معرض B-2 آسیب پذیری.

بنابراین پنتاگون تعهد به بمب افکن آینده — B-21 ریدر. نیروی هوایی اتحاد متعهد به خرید حداقل 100 نفر از آنها را. هواپیما در حال توسعه در پنهان کاری به انجام آن همه بمب افکن استراتژیک. یک نمونه اولیه است که ساخته شده در حال حاضر, اما اولین پرواز در نظر گرفته شده است به احتمال زیاد قبل از سال 2022.

بمب افکن های, افسانه, اما نتایج خود را گاهی اوقات پشیمان. B-2 bomber زخم ایالات متحده-روابط چین در سال 1999 هنگامی که آن را بمباران پکن سفارت در پایتخت صربستان بلگراد کشته شدن سه نفر. چین را محکوم کرد حمله به عنوان یک “عمل وحشیانه” در حالی که ایالات متحده اصرار داشت آن را ثابت خطا است.

نیروی هوایی برنامه ریزی شده بود به نگه داشتن آن ب-2s پرواز تا 2058 اما به جای خواهد بازنشسته آنها را به عنوان B-21 ریدر می رسد در این دهه است. همچنین بازنشستگی زود هنگام خواهد بود B-1B Lancer است که تنها یکی از این سه بمب افکن نوع است که دیگر هسته ای با قابلیت. نیروی هوایی پیشنهاد به خلاص شدن از شر 17 از آن 62 Lancers در سال آینده است.

B-52, اما, پرواز خواهد کرد ، آن است که بسیار قدیمی است که از آن ساخته شده یک علامت در فرهنگ پاپ آمریکایی بیش از نیم قرن پیش. این لنت نام خود را به یک 1960 کندوی عسل مدل موهای که شبیه هواپیما nosecone و هواپیما برجسته برجسته در Stanley Kubrick را 1964 سیاه و سفید کمدی “Dr. Strangelove.”

بیش از یک بار B-52 به نظر می رسید به مقصد به بیرون رفتن از سبک.

“ما در حال صحبت کردن در مورد یک هواپیما که تولید متوقف و در سال 1962 بر اساس طراحی که فرموله شد در اواخر 1940s می گوید:” لورن تامپسون دفاع تحلیلگر در لکزینگتون موسسه واشنگتن فکر می کنم تانک.

به جای بازنشسته آن نیروی هوایی در حال برنامه ریزی برای تجهیز بوئینگ کرگدن با موتورهای جدید جدید تکنولوژی رادار و دیگر ارتقاء به آن را نگه دارید پرواز به 2050s. از آن خواهد شد یک “ایستادگی کردن” پلت فرم است که از آن برای پرتاب موشک های کروز و سلاح های دیگر از فراتر از دسترس دشمن دفاع هوایی.

در تامپسون نظر نیروی هوایی است که ساخت یک محاسبه ساده: B-52 هزینه های به مراتب کمتر برای راه اندازی و نگهداری از این جدیدتر اما finickier B-2.

“آنها تصمیم گرفتند B-52 به اندازه کافی خوب بود,” او می گوید.

این مقاله در نوشته شده بود توسط رابرت برنز از آسوشیتد پرس بود و از نظر قانونی مجوز از طریق <url> ناشر شبکه. لطفا همه سوالات به صدور مجوز [email protected]

نمایش مقاله کامل

کپی رایت © 2020 آسوشیتد پرس. تمام حقوق محفوظ است. این مواد ممکن است منتشر نمی شود, پخش, بازنویسی و یا توزیع شود.

tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>