یک F-16 های رزمی جت در Spangdahlem پایگاه هوایی زمانی نقطه عطفی 10,000 ساعت پرواز در روز پنج شنبه نزدیک به 27 سال پس از آن نورد خط تولید و شروع پرواز برای 52 جنگنده بال.

این هواپیما — دم شماره 343 — اولین بلوک 50 Fighting Falcon در اروپا و تنها دوم F-16 در نیروی هوایی ایالات متحده موجودی برای رسیدن به این نقطه عطف تاریخی چیزی ارشیو مورد ستایش قرار داد به عنوان یک عهد به دوام آن و اختصاص داده شده خود را کار.

یک F-16 در هاچینوهه پایگاه هوایی در شمال ژاپن ضربه علامت گذاری به عنوان از یک سال پیش اما این جت تحویل داده شد یک سال زودتر از Spangdahlem را ارشیو گفت. آن هم در زمان 26 سال و 11 ماه برای رسیدن به 10 ، 000 ساعت — دو ماه دیگر از شماره 343.

“در آن طول می کشد مقدار زیادی از کار و بسیاری از سعی و کوشش و بسیاری از بسیار کامل بازرسی به نگه داشتن (هواپیما) امن و آماده برای پرواز” گفت: ارشد کارشناسی ارشد Sgt. اندرو یاتس از 480th هواپیما تعمیر و نگهداری واحد در Spangdahlem.

“هواپیما پرواز شده است پس قبل از اینکه حدود 75 درصد از مردم در این ساختمان بودند حتی به دنیا آمد — قطعا قبل از هر یک از ما حتی به ارتش پیوست,” او گفت:.

هر دو درست هستند برای 1st سرهنگ کریستینا Nunley, 25, معاون افسر مسئول برای 480th AMU.

“این هواپیما شده است در Spangdahlem دیگر از من زنده بوده است,” او گفت:. “بدیهی است که وجود دارد در تلاش است که با داشتن یک هواپیما اما تاریخ در پشت آن است که یک عامل ایجاد انگیزه و این چیزی است که ما را از غرور زیادی در.”

رئیس استاد گروهبان. کریس Yager, 45, است بخشی از این تاریخ است. اولین ماموریت خود را در خارج از مدرسه با تکنولوژی در سال 1997 بود که در Spangdahlem که در آن او کار می کرد در جت و دیدم آن رسیدن به 2000 ساعت پرواز.

در آن زمان “وجود دارد آن ترد بچه ها بودند که در خارج وجود دارد, آموزش نحوه کار بر روی هواپیما و گاهی اوقات من تعجب که چرا آنها آموزش راه آنها بودند” گفت: Yager, the 52nd نگهداری سرپرست گروه.

با پنج نقطه عطف Yager گفت که او می بیند “میوه های که نیروی کار.”

نگه داشتن شماره 343 airworthy درگیر در مورد 190,000 ساعت کار زمین توسط خدمه ارشیو گفت. F-16 به طور متوسط نیاز به 19 ساعت تعمیر و نگهداری برای هر ساعت از زمان پرواز — یک شکل است که شامل کامل بازرسی سوختگیری و تعمیرات اساسی مانند تغییر لاستیک و روغن.

بال معاون فرمانده سرهنگ Jason Hokaj در زمان جت تا پنج شنبه بعد از ظهر برای کمتر از یک ساعت به نقطه عطف رسیده. پایگاه آتش نشانان hosed پایین این هواپیما آن را به عنوان taxied پایین flightline پس از فرود.

“این چنین یک رویداد شگفت انگیز به عنوان بخشی از” Hokaj در بیانیه ای گفت. “فکر می کنم در مورد مقدار دست و ذهن مورد استفاده قرار گیرد برای رسیدن به اینجا به نگه داشتن این ماشین پرواز آن عهد به حرفه ای از 52 تعمیر و نگهداری ،

لاکهید مارتین بلوک 50 F-16s که 480th اسکادران جنگنده مگس در ابتدا طراحی شده برای آخرین 8,000 ساعت پرواز یاتس گفت. اما یک سری از ارتقاء نگه داشته است بسیاری از آنها از رفتن گذشته که علامت او گفت:.

Yager تشبیه F-16 به نیروی هوایی سرد جنگ دوران B-52 بمب افکن است که هنوز هم در خدمات پس از بیش از 50 سال است.

“این تنها طراحی شده برای بسیاری از ساعت اما آن را نگه می دارد رفتن و رفتن,” او گفت:.

لاکهید مارتین F-35A Lightning II است که برنامه ریزی شده جایگزینی برای F-16 در سراسر, سرویس, اما با توجه به تاخیر در برنامه F-16s در حال انتظار برای دریافت خدمات-گسترش زندگی ارتقاء به نگه داشتن آنها را airworthy تا 2048 و فراتر از آن.

شماره 343 بخشی از 480th ” اعزام برای عملیات ذاتی حل و فصل به عراق و سوریه در سال 2016 زمانی که اسکادران را شکست رکورد تعداد مهمات کاهش یافته است توسط یک F-16 واحد در یک دوره شش ماهه.

“آن درست شده خوب و با دوام هواپیما” یاتس گفت. “در بسیاری از خرافات در تعمیر و نگهداری جامعه — مالش شکم و برخی از چیزهایی — اما واقعا بزرگترین دلیل است …, مطمئن شوید که همه مورد نیاز بازرسی برای این هواپیما انطباق دارد ،

نمایش مقاله کامل

کپی رایت © 2020 ستاره و راه راه. تمام حقوق محفوظ است. این مواد ممکن است منتشر نمی شود, پخش, بازنویسی و یا توزیع شود.

tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im