Dodging ویروس کشتی های نیروی دریایی شکستن رکورد برای ماندن در دریا

واشنگتن — ایالات متحده کشتی های جنگی در خاورمیانه نیست با هدف شکستن یک رکورد است.

اما زمانی که coronavirus ساخته شده کشتی متوقف می شود و در کشورهای خارجی بیش از حد مخاطره آمیز USS Dwight D. Eisenhower و ” سان جاسینتو دستور داده شد به نگه داشتن در حال حرکت و اجتناب از همه پورت بازدیدکننده داشته است.

در روز پنج شنبه به عنوان آنها بخار از طریق دریای عرب آنها بریده خود را 161st روز متوالی در دریا شکستن قبلی نیروی دریایی رکورد 160 روز. و آنها در سرعت به آن, از آنجایی که آنها نمی خواهد آمار زمین دوباره تا زمانی که آنها به خانه به ویرجینیا بعد از این سال.

این نقطه عطف نیروی دریایی سروان. کایل هیگینز گفت: “یکی نیست که من فکر می کنم ما واقعا می خواستم اما یکی که شرایط جهان محوری بر ما. و ما را در آغوش گرفت و آن را با سبک.”

هنگامی که کشتی در سمت چپ صفحه اصلی در ژانویه COVID-19 بود فقط شروع به پدیدار شود. در آن زمان آنها با عبور از اقیانوس اطلس نقل مکان کرد و به دریای مدیترانه این ویروس افزایش.

در ماه مارس میلر ، دانشگاه آزاد, نیروی دریایی به ناوگان 5 فرمانده دستور توقف به تمام پورت بازديد به منظور کاهش احتمال گسترش این ویروس از طریق ناوگان. کشتی های دیگر بودند و مبارزه با شیوع بیماری از جمله یو اس اس تئودور روزولت که کردم کنار در گوام است.

با آن هیگینز آیزنهاور فرمانده و سروان. ادوارد Crossman سن جکینتو فرمانده خود می دانستند ملوانان نمی توان پا بر روی زمین برای برخی از زمان. هر دو مورد مصاحبه قرار گرفتند و چند روز قبل از کشتی شکست رکورد.

برای بیش از پنج ماه از آیزنهاور یک ناو هواپیمابر و سن جکینتو های هدایت موشک رزمناو است که به همراه آن شده اند در دریا با پردازنده بازدید کنندگان و کنترل دقیق بر نحوه هواپیما تحویل منابع خود را.

جداسازی شده و به چالش کشیدن. پورت calls نه تنها به ملوانان زمان برای استراحت و آرامش آنها نیز اجازه می دهد تا کارشناسان به روی دشوار است به انجام تعمیرات.

زمانی که سن جکینتو این هلیکوپتر خلیج درب شکست خدمه مجبور به دریافت خلاق است. آن وسط شب و آنها متوجه شدم آنها نیاز به جای زیادی زنجیری.

“من بچه ها را به تحقیق و گفتند: دوست عزیز این 90 پوند جري ساخته شده از همان مواد است که ما نیاز به این دنده'” Crossman در مصاحبه ای گفت: از کشتی. بنابراین آنها در زمان دمبل را به ماشین فروشگاه و ایجاد این بخش.

“اگر آنها جادوگران” Crossman گفت: “آنها می خواهم که 100 خرگوش در حال اجرا در اطراف خانه است چرا که آنها در حفظ و کشیدن آنها را از کلاه خود.”

افسر 1st Class جاشوا گرایمز ماشین همسر یکی از ملوانان مسئول نگهداری ماشین آلات عامل. هنگامی که درب را شکست و آن را تیم خود را که نمیفهمد که چگونه به آن را تعمیر.

“من شک و تردید بود اما راه همه چیز داره من واقعا نمی تعداد آن را,” او گفت:. “قطعا helo آشیانه درب احمقانه ترین چیزی که ما کشیده است.”

در آیزنهاور خدمه تا به حال با خیال راحت به جای بزرگ و مهم فن موتور برای پرواز از عرشه. در آن زمان چهار تیم از برق, مهندس, عرضه و ماشین آلات بخش اما پس از مشاوره با کارشناسان در ساحل آنها را خراب فن آن را بر روی یک موقت پلت فرم و نصب جدید ،

“به طور معمول این کار را به نام برش به کشتی برای به دست آوردن آن پایین وجود دارد” گفت: Higgins. “من خوشحالم که به گزارش فن و موتور عامل خوب هستند و ما 100% عملیاتی و دوباره به دلیل آن است.”

خدمه سرگرمی نیز بدست خلاق است. نا امید ملوانان به تماشای آنها به عنوان تصویب کشورهای در امتداد دریای مدیترانه و رهبری از طریق دریای سرخ بدون توقف.

“این اولین کشتی به عنوان به خوبی به عنوان اولین اعزام من گفت:” Petty Officer 2 کلاس Dionesha سیمونز. “این یک بیت از یک مبارزه فقط به خاطر من به دنبال به جلو به برخی از پورت تماس.”

او گفت: او را با داشتن سرگرم کننده ساخت صبحانه برای آیزنهاور خدمه در “وفل شنبه.” او و دیگران را بیش از به آشپز ،

هیگینز و Crossman گفت: آنها در حال تلاش برای به ملوانان اختصاص داده شده زمان — گاهی اوقات یک 24 ساعت کامل به انجام هر کاری که آنها می خواهند بار دیگر یک روز زن و شوهر در یک ردیف.

آنها برنامه ریزی بیشتر شنا و روز “جراحی ساحل پیکنیک” هنگامی که ملوانان می تواند پوشیدن لباس غیر نظامی و کباب پز در عرشه پرواز. این آیزنهاور خدمه تا به حال سیگار اجتماعی با موسیقی جاز. یکی از محبوب رویداد گفت: افسر 1st Class تراویس بوش بود با شدت بهم زدن غوطه دادن بسکتبال مسابقه است که او گفت: رها استرس و نشان داد برخی از استعداد است.

در سن جکینتو, ملوانان جایگزین یک مسابقه سبیل, برای جنون مارس مسابقات است. 64-فرد براکت رقابت برای دیدن که می تواند به رشد زشت ترین سبیل.

“قطعا وجود دارد برخی از ناامیدی در رفتن به بندر, به خصوص با توجه به برنامه های اصلی ما. اما ما آن را ساخته ام در این دور” Grimes گفت. “این در واقع باعث می شود بسیاری از ما احساس بسیار افتخار است که ما می تواند بخشی از این. … طولانی ترین من در جریان است که کمی بیش از 40 روز و آن را نابود می کند.”

160 روز ثبت شد در فوریه سال 2002 توسط یو اس اس تئودور روزولت در اوایل جنگ افغانستان. قبلی 152-روز رکورد تعیین شده توسط آیزنهاور در سال 1980 در ایران بحران گروگانگیری در سفارت آمریکا. نیروی دریایی مورخان می گویند این مشکل برای بررسی طولانی به گذشته به دلیل سوابق پر از لکه.

هر دو کاپیتان کشتی برنامه ریزی شده جشن.

Crossman گفت: ملوانان رقابت برای طراحی گواهی است که آنها را دریافت کنید و اضافه کرد: “ما نوع افتخار از این واقعیت است که ما در حال گرفتن رکورد, اما ما در حال رفتن به آن ضربه به دور است.”

Higgins دستور “بهترین شام” خدمه می تواند با گشت و گذار و چمن بزرگ کیک و بستنی. او گفت که او را صبر کنید قبل از جمع آوری خدمه برای یک جشن عکس.

“آن خواهید بود 161 روز هنگامی که ما شکستن رکورد, اما ما فکر می کنم ما ممکن است در اینجا یک کمی طولانی تر و بالقوه به تصویب که علامت بسیار کمی است که نسبتا خوب,” او گفت:. “بنابراین ما ممکن است انتظار برای یک دور تر حتی شماره.”

در حال حاضر یک سوال مهم باقی می ماند: که کشتی را به نورفولک آخرین snagging ضبط ؟

“من تا به حال یک زن و شوهر درخواست برای دیدن اگر ما می تواند طولانی تر باقی بماند تا مطمئن شوید که ما ضرب و شتم آیک” Crossman گفت: با خنده.

Higgins می گوید آنها به شوخی در مورد آن. پاسخ خود را? “زمان خواهد شد بگویید.”

این مقاله در نوشته شده بود توسط لولیتا C. BALDOR از آسوشیتد پرس بود و از نظر قانونی مجوز از طریق <url> ناشر شبکه. لطفا همه سوالات به صدور مجوز [email protected]

نمایش مقاله کامل

کپی رایت © 2020 آسوشیتد پرس. تمام حقوق محفوظ است. این مواد ممکن است منتشر نمی شود, پخش, بازنویسی و یا توزیع شود.

tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>