ناو تئودور روزولت آماده برای رفتن به دریا پس از شیوع ویروس

واشنگتن — از آن زمان به بازگشت به کار. در هیئت مدیره coronavirus زده ناو یو اس اس تئودور روزولت خدمه گرفتن ای

توسط ENSANEDIROOOOOOZ در 17 اردیبهشت 1399

واشنگتن — از آن زمان به بازگشت به کار.

در هیئت مدیره coronavirus زده ناو یو اس اس تئودور روزولت خدمه گرفتن این هواپیما حامل آماده به سر به عقب به دریا. برای کشتی فرمانده سروان. کارلوس Sardiello جاده به بازیابی یک چالش بوده است. برای خدمه کنار در گوام برای بیش از یک ماه بوده است رولرکوسترهای احساسی.

Sardiello بود روزولت سابق کاپیتان هنگامی که او به طور ناگهانی بازگشت به کشتی در اوایل ماه آوریل به فرمان پس از سروان. برت Crozier اخراج شد برای ترغیب سریع تر اقدام به جلوگیری از شیوع ویروس پردازنده. در خبر مربوط به مصاحبه از کشتی در اواخر شب دوشنبه Sardiello گفت که او تا به حال یک پیام ساده به خدمه هنگامی که او آمد سرنشین: "ما باید یک ماموریت بی سابقه است که ما هرگز قبل از مواجه شده. ما میخوایم با آن روبرو با هم."

بیش از 4000 خدمه ساحل رفت در ماه گذشته. در حالی که بیش از 2000 نفر از آنها در پشت در هیئت مدیره حداقل 1000 هنوز تست مثبت برای ویروس باقی می ماند در روی زمین است. و نزدیک به 700 خدمه بود که حفاظت شده و در حال اجرا روزولت و سیستم های سرنشین در حال حاضر نقل مکان کرد و به هتل ها و دیگر امکانات در این جزیره برای قرنطینه.

وقتی که آن زمان برای بازگشت به کشتی شبانه روزی طول می کشد محل در آهسته و دقیق امواج. پوشیدن دستکش و ماسک خدمه صعود بر روی استریل اتوبوس تنها پس از آنها تا به حال دو تست منفی برای ویروس. آنها در حال اکران و بررسی می شود زمانی که آنها در اتوبوس و دوباره قبل از آنها در هیئت مدیره کشتی. و حتی ساده sniffle می توانید آنها را به عقب برگرداند.

کسانی که باقی مانده بود در کشتی انجام داد تمیز کردن عمیق چهار بار در روز. و به عنوان آنها در سمت چپ کشتی به رفتن بر روی گوام خود را برای قرنطینه دوره گردش به پاک کردن خدمه بود یک بیت از یک رقص است. با توجه به Sardiello کسانی که خروج از کشتی حمایت می شود مانند نقاشان و تمیز کردن آنها پا را از فضای کاری. و به عنوان آنها به سمت چپ توسط یک درب ویروس رایگان خدمه در آمد دیگر به آنها منتقل شدهاند.

مکانیک گردش مالی تنها یک مانع.

زمانی که Sardiello تلفن کردم به رفتن به گوام و بیش از او در تماس با یک زن و شوهر از مربیان برای مشاوره و سپس با استفاده از پرواز از نورفولک ویرجینیا به تدوین و فرموله کردن پیام او را به خدمه. فقط روز قبل از او در سمت چپ برای گوام هزاران نفر از روزولت ملوانان به حال منتقل کردن این کشتی به قرنطینه. و کسانی که هنوز در هیئت مدیره در حال تماشا به عنوان مورد علاقه خود کاپیتان strode کردن, کشتی, اخراج, برای, تلاش برای صحبت کردن خود را به خوبی بودن. ویدئوها از ملوانان شعار Crozier نام به عنوان او به سمت چپ رفت و ویروسی آنلاین.

سخت ترین قسمت برای خدمه گفت: کنترل ترافیک هوایی 1st Class Daniel Wright, داشتن Crozier کشیده به خصوص هنگامی که خدمه معتقد بود برای مبارزه با آنها.

"این قطعا یک بیت از یک غلتک coaster با روحیه و احساسات. وجود دارد مقدار زیادی از عدم قطعیت در آغاز راه است. هنگامی که ما در تلاش برای کشف کردن آنچه در برنامه اقدام خواهد بود" Wright گفت. "من فکر می کنم همه نوع از دوره نقاهت. من می دانم که همه هدف این است که به نگه داشتن همه با انگیزه هستند."

Sardiello بود که کاپیتان از روزولت تا ماه نوامبر گذشته می دانستم که این روحیه مشکل و نقشه برداری پیام خود را در هواپیما. هنگامی که او در زمان میکروفون در کشتی, او گفت, او به آنها گفت که "آنها می دانستند که من از قبل است. من تا به حال خود را در آن زمان و من خود را در حال حاضر. و ما در حال رفتن به حرکت می کند."

رایت که در نیروی دریایی برای 10 سال بود سه هفته قرنطینه در یک هتل در گوام تماشای بسیاری از Netflix و آمازون نخست برنامه ها و صحبت با خانواده اش در کالیفرنیا است. او گفت: اطلاعات در مورد Crozier و کشتی گرفتن بود به اخبار رسانه های "سریع تر از ما می توانید در تماس با خانواده های ما" بنابراین کمک به آنها اطلاع دهید که ملوانان امن بودند.

رایت گفت: همچنین خوش شانس است که Sardiello قادر به آمده به عقب و نگاهی به اتهام به یک کشتی بود که او با آن آشنا "و ما به عقب بر گردیم در مسیر."

Sardiello گفت: خدمه فقط نیاز به دانستن وجود دارد یک طرح.

"شما فقط کردم به آنها جهت بدهد و آنها را ابزار است که آنها نیاز به," او گفت:. "سپس هر آنچه که شما در مقابل آنها قرار داده — آنها در حال رفتن به آن دست کشیدن از پارک."

روزولت می رود که سر به دریا در یک زن و شوهر از هفته را به انجام آموزش بررسی سیستم ها و پاسخ-گواهی درجه خدمه است.

ملوانان هنوز در قرنطینه خواهد بود پشت در گوام Sardiello گفت: اما کشتی باز خواهد گشت و آنها را انتخاب کنید تا بعد از آموزش. همه چیز انجام خواهد شد متد گفت: بر اساس شرایط کشتی.

در کشتی وجود دارد که طبیعی است.

"ما نمی bunching تا مانند بچه های کوچک' فوتبال. ما با پوشیدن ماسک. ما نگاه ما در حال رفتن به عمل جراحی گفت:" Sardiello که 16 روز از قرنطینه در محله خود و پس از او در کشتی. "و ما فکر تمیز کردن در یک سطح بسیار بالا است."

او گفت: صندلی ها در سالن های غذاخوری هستند بیشتر از هم جدا و آنها در خدمت وعده های غذایی تقریبا به طور مداوم به طوری که اعداد کوچکتر از ملوانان می توانید غذا خوردن در شیفت.

و هنوز قطعیت آویزان بیش از خدمه.

Adm. مایک Gilday نیروی دریایی برتر افسر توصیه می شود در اواخر ماه گذشته که Crozier بود دوباره به عنوان کاپیتان کشتی. اما پس از ارائه این طرح به وزیر دفاع علامت Esper نیروی دریایی تصمیم به انجام یک تحقیقات گسترده تر به چگونگی گسترش ویروس بر روی حامل, چگونه فرماندهان در منطقه ابلاغ در مورد بحران و چگونه به سرعت آنها واکنش نشان داد.

اضافه شده در نقد و بررسی قرار است انجام شود در پایان این ماه و آن را به طور موثر به تاخیر در تصمیم گیری در Crozier را بازگشت.

رایت گفت: Crozier هنوز هم به حمایت از خدمه. پرسید که چه پیام خود را به Crozier خواهد بود, او گفت:: "کاپیتان Crozier, من فقط می خواهم بگویم با تشکر از شما. با تشکر از شما برای همه چیز شما انجام می شود برای ما."

رایت افزود: "او با ما و ما به دنبال به جلو به ملاقات با او در آینده است."

این مقاله در نوشته شده بود توسط لولیتا C. BALDOR از آسوشیتد پرس بود و از نظر قانونی مجوز از طریق <url> ناشر شبکه. لطفا همه سوالات به صدور مجوز legal@newscred.com.

ادامه مطلب: برخی از سربازان COVID-19 Crowdfunding مبارزات نقض ارتش, سیاست, سرویس می گوید:

نمایش مقاله کامل

کپی رایت © 2020 آسوشیتد پرس. تمام حقوق محفوظ است. این مواد ممکن است منتشر نمی شود, پخش, بازنویسی و یا توزیع شود.



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب