یک Airman درگذشت پس از شوت خود را باز کرد در حالی که او هنوز در هواپیما می گوید: گزارش جدید

نادرست پیکربندی پشتیبان چتر نجات سهوا باز به باد در طول پرش و ماموریت آموزش کشیدن تاکتیک های خاص airman از هواپیما و باعث مرگ او با توجه به یک تحقیق جدید.

نیروی هوایی در روز سه شنبه منتشر شد آن ماه-طولانی بررسی حوادث مدیره گزارش که به این نتیجه رسیدند که غیر منتظره استقرار یک T-11R ذخیره اضطراری با چتر نجات منجر به مرگ گروهبان دوم ، کول Condiff ویژه تاکتیک های مبارزه و کنترل با 23rd, تاکتیک های خاص اسکادران بخشی از 24th, عملیات ویژه بال در kayle jo dyer, زمینه, Florida. نوامبر. 5 تصادف منجر به 17 روز جستجو برای Condiff بیش از خلیج مکزیک است. بدن او هرگز بهبود.

بعدی به عنوان خوانده شده: ‘ملوانان با استفاده از N-Word’: نیروی دریایی رهبران شنیدن درد مقعد موارد نژادپرستی

در علاوه بر این به نامناسب چتر نجات مجمع رئیس نیروی هوایی عملیات ویژه فرماندهی گفت: کمبود و لغزش در قضاوت در سراسر جامعه و کمک به حادثه.

فرمان “اولویت بندی عملیات در-پادگان آموزش و قابل پیش بینی استقرار برنامه ریزی و در نتیجه تاکید کرد واحد در سراسر فرماندهی و رهبران پذیرش خطر غیر ضروری به خاطر ماموریت تکمیل” با توجه به انتشار اخبار همراه با گزارش.

پس از 9/11 “ما نرمال فرهنگ بیش از حد متمرکز بر ماموریت موفقیت باعث مرور در آموزش دقت پایبندی به استانداردهای شدید و نظارت از فعالیت های پرخطر در کلیه رده” گفت: AFSOC فرمانده ستوان ژنرال جیم Slife.

فرمان اشاره کرد که مانند کلی فرماندهی عملیات ویژه, جامعه “ماموریت اعدام شد, اولویت بندی به ضرر رهبری نظم و انضباط و مسئولیت پذیری شیوه است.”

در روز حادثه Condiff, 29, اختصاص داده بود به یکی از شش تیم شرکت کننده در یک رویداد آموزشی شناخته شده به عنوان یک بازار مال فروشان رقابت برای تست aircrews و ویژه اپراتورها در مورد چگونه به سرعت و با دقت در آنها می توانید به هدف خود را محل. تیم انجام شد استاتیک-خط پرش از یک MC-130H مبارزه با Talon دوم و در حال حاضر به اتمام جهش چند پیش از آن در آموزش.

وظایف for Nov. 5 شامل پرش عملیات یک دوره مانع و زمین جهت یابی با تیم های فرود در “تکاور هوا قطره منطقه در kayle jo dyer است که به طور خاص تعیین شده برای پرسنل چتر نجات عملیات با توجه به گزارش.

Condiff شد تعیین jumpmaster سراغ جلوتر از سمت راست مربوط به چتربازی درب هواپیما برای رها کردن منطقه زیر. سه تیم در حال حاضر شروع به پریدن کرد; Condiff تیم بود میله میله برای پرش بعدی. در حدود 11:14 صبح به وقت محلی Condiff نگاه کردن درب MC-130 بود که پرواز در ارتفاع از 1012 فوت بالاتر از سطح دريا در حدود 150 مایل در ساعت است.

شاهدان شهادت دادند که Condiff بالا و پایین پهلو تب, درج, که کمک به نگه داشتن چتر نجات و ایمن در محل بودند “نه خیط و پیت کردن با سبز جیب خود T-11R چتر نجات ripcord مجمع” حتی قبل از اولین پرش پیش از آن در روز گزارش متحده است.

یک عکس در این گزارش نشان می دهد Condiff پایین پهلو برگه درج چسبیده “حدود یک اینچ از لبه آن جیب” و سست سمت چپ پهلو تب نشان داد دو درز در چتر بسته ساخت ripcord مجمع در معرض وزش تندبادها در خارج از هواپیما.

به عنوان MC-130 تبدیل شده است به سمت پرش به محل سربازان در هیئت مدیره را دیدم Condiff ذخیره چتر نجات باد در خارج از درب سمت راست کشیدن در او.

Condiff “نهفته عقبی قاب درب ‘خشونت'” قبل از پاهایش هوابرد خارج از قاب.

“چند تن از شاهدان شنیده دوم با صدای بلند سر و صدا است که می تواند شده اند [Condiff] تأثیر بیرونی هواپیما” در این گزارش آمده. “شواهد نشان داد او به احتمال زیاد پایدار صدمات کشنده بر کشیده از هواپیما.”

فوری جستجو و نجات آغاز شد برای Condiff که فرود در زیر به طور کامل متورم ذخیره و اصلی چتر سایبان به آب حدود دو و نیم مایل دریایی جنوب از ساحل است.

چندین سازمان از جمله نیروی دریایی و گارد درگیر شدند در این جستجو که شامل هواپیماهای زیر آب هواپیماهای بدون سرنشین و غواصان وسیله تنفس در زیر اب. سربازان و پرسنل پشتیبانی اظهارنظر 700 مایل مربع از خلیج فارس کشش بین فورت والتون بیچ و پنساکولا فلوریدا.

جستجو متوقف شد Nov. 22.

برگزاری اقتدار ، ژنرال L. پوست گوساله و بره کلارک در بر داشت تعدادی از آموزش ها و رویه مسائل در داخل بال است که کمک به کشنده بدبختی.

برای مثال تعیین شده jumpmaster پرسنل بازرسان “را بررسی تنظیمات مناسب از T-11R درج و سمت پهلو زبانه” برای پرواز در آن روز.

ضمنا “از ویژگی های مدیریت سفارش فرایند شکست خورده به طور موثر توزیع و ارتباط خواهر-خدمات راهنمایی در تنظیمات مناسب و ذخیره سازی T-11R چتر نجات سیستم و در نتیجه ناقص و آگاهی از استانداردهای سراسر تاکتیک های خاص جامعه” کلارک گفت.

ارتش مورد مطالعه اثربخشی پهلو زبانه که منجر به به روز رسانی روش های ایمنی برای این سرویس و همچنین نیروی هوایی و نیروی دریایی در سال 2015, او گفت:.

حافظ زندگی واحد و یا LPUs همچنین باید شده اند در حال حاضر با توجه به آموزش نزدیکی و یا بیش از آب است. برنامه ریزی مقامات نمی تواند به توافق برسند که آیا برای استفاده از قایق های نجات در حالت آماده به کار و همچنین کلارک گفت.

“ناکافی رهبری سازمانی منجر به ناکافی فرمان نظارت از این رویداد,” او گفت:. “پیدا کردن من توسط یک مزیت از شواهد است که برنامه ریزان رویداد ایمنی پرسنل متعدد jumpmasters و جامپر را درک نمی کنند الزامات قانونی برای امن استاتیک-خط عملیات پرش. به نظر من این سوء تفاهم گسترده به موضوع آموزش در 24 افشانده.”

AFSOC دستور تعلیق در ماه دسامبر برای آن چتر نجات غواصی و کوهنوردی آموزش اجازه می دهد تا مقامات به بازرسی تجهیزات و نقد و بررسی روش های ایمنی. این حرکت به دنبال مرگ Condiff و فن آوری. گروهبان. پیتر Kraines یک pararescueman با 24 عملیات ویژه بال در kayle jo dyer. تعلیق برداشته شد در ماه مه.

ماه گذشته مقامات نشان داد که از طریق یک جداگانه بررسی که Kraines’ مرگ شد و با توجه به سنگ نوردی لنگر سیستم است که به طور غیر منتظره شکست خورده باعث او را به سقوط به مرگ او. او و تیم خود را به شرکت در یک روال شش روز نجات کوه رویداد آموزشی در سیاه و سفید صخره ها در نزدیکی بویزی آیداهو در ماه اکتبر زمانی که حادثه رخ داده است.

“آشکار است که این زیان در حال غم انگیز در نتیجه یک فرهنگ شکل خواسته های 20 سال گذشته گفت:” Slife زبان به هر دو Condiff و Kraines مرگ.

“مردم ما واقعا بزرگترین دارایی ما,” او گفت:. “ما آن را مدیون به طور مستمر ارزیابی چگونه عمل کنیم و چگونه ما می تواند بیشتر موثر است.”

— Oriana Pawlyk را می توان در رسید [email protected] او در توییتر دنبال کنید در @oriana0214.

مرتبط با: نیروی هوایی توقف چتر نجات شیرجه و کوه آموزش عملیات زیر در نیروی هوایی میر

نمایش مقاله کامل

کپی رایت © 2020 Military.com. تمام حقوق محفوظ است. این مواد ممکن است منتشر نمی شود, پخش, بازنویسی و یا توزیع شود.

tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>