سنگ نوردی لنگر سیستم است که یک تیم از نیروی هوایی بودند با استفاده از rappel یک صخره در آیداهو در پاییز گذشته به طور غیر منتظره شکست خورده باعث یک airman به سقوط به مرگ او با توجه به یک تحقیق جدید گزارش.

یک نیروی هوایی, بررسی حوادث مدیره گزارش منتشر شده روز شنبه به این نتیجه رسیدند که با تکنولوژی. گروهبان. پیتر Kraines ویژه تاکتیک های pararescueman درگذشت Oct. 8 دلیل دو تکه سنگ نوردی دنده محافظ جدا از سطح سنگ شکاف باعث Kraines’ سقوط.

جزئیات بعدی: MARSOC شناسه دریایی مهاجم که پس از چتر نجات حادثه

پنج عضو تیم اختصاص داده شده به 24 تاکتیک های خاص اسکادران پاپ ارتش فرودگاه کارولینای شمالی شرکت کرده بودند در یک روال شش روز نجات کوه رویداد آموزشی در سیاه و سفید صخره ها در نزدیکی بویزی آیداهو و خود را نهایی صعود از روزی که این حادثه رخ داده است در این گزارش گفت:. قبلا در این هفته این تیم به پایان رسید متعدد صعود “بدون حادثه است.” این تیم شامل سه pararescuemen و مبارزه با دو کنترل با توجه به نیروی هوایی عملیات ویژه فرماندهی.

Kraines و تیم برداشت یک نقطه جدید در سیاه و سفید صخره ها که بعد از ظهر بعد از چند صعود پیش از آن روز. تیم بررسی سایت و Kraines تصمیم وجود دارد اتاق به اندازه کافی به rappel بدون شوک-بارگذاری طناب — ایجاد یک چکش و یا حرکات تند و سریع اثر است که هنگامی رخ می دهد که وزن بار نامتناسب قرار می گیرد.

Kraines تصمیم گرفت در برابر آن محل “به دلیل مشکل لبه گذار ایجاد خطر غیر ضروری برای تجربه کمتر از اعضای [تیم]” این گزارش گفت:.

این تیم نقل مکان کرد و به “سنگ های بالاتر و در حدود شش پا از لبه” که Kraines همراه با هم تیمی تلقی مناسب برای راک سنتی pro لنگر. صعود خواهد اجازه می دهد تا کاربران را به “تکیه به تدریج وزن لنگر و ایجاد دست استفاده می شود برای درگیر شدن ترمز رشته طناب قبل از آنها شروع به rappel اجازه می دهد به صورت امن لبه گذار” با توجه به گزارش.

پس از چک کردن سنگ به مطمئن شوید که آن را امن و ارزیابی برای نقاط توخالی و سست قلوه سنگ Kraines ساخته شده است این سیستم لنگر برای طناب و یکی دیگر از اعضای تیم رهبری را تکمیل صعود خود را به موفقیت.

دوم airman خود را آغاز کرد تبار و احساس یک تغییر جزئی در طناب. Kraines پاسخ داد که آن را به احتمال زیاد به دلیل pro اقامت و “آوردن سنگ” اما نتايج لنگر به هر حال ؛ airman ادامه داد تبار خود را.

سپس معلق در هوا حدود 15 فوت از زمین او را تضعیف رو به پایین زمانی که یکی از قطعات ضمیمه لنگر چرخ دنده “شد نا امن” این گزارش گفت:. درست پس از اولیه لنگر آمد سست دوم قطعه از چرخ دنده ها جدا باعث او را “سقوط باقی مانده از این راه به زمین است.”

Kraines بود که کوتاه به سیستم لنگر در بالا “بود و پس از آن کشیده کردن لبه و فرود در پایگاه صخره” سقوط حدود 53 فوت این گزارش گفت:.

این تیم پاسخ اضطراری اقدام به احیای Kraines; او در صحنه مرده.

محققان گفت: هیچ شواهدی وجود دارد که هر یک از سنگ نوردی و کوهنوردی تجهیزات malfunctioned در طول زمان از بدبختی.

“همه تجهیزات کوهنوردی بهبود از بدبختی سایت بود دست نخورده در سرویس وضعیت و عملکرد درستی” این گزارش گفت:.

Kraines داوطلب خدمت سربازی در این سرویس در ماه مارس 2011 با توجه به AFSOC. پس از اتمام دو سال pararescue آموزش برنامه او اختصاص داده بود به 347th گروه نجات مودی پایگاه نیروی هوایی گرجستان است. Kraines انتخاب شد در سال 2017 به پیوستن به صفوف درون تاکتیک های خاص و اختصاص داده بود به فورت براگ در کارولینای شمالی.

تجربه خود را شامل نظامی استاتیک-خط پریدن رایگان-سقوط پریدن مبارزه با غواصی و تایید شد به عنوان یک اورژانس پزشکی تکنسین AFSOC گفت.

“این است که غم از دست دادن به تاکتیک های خاص جامعه” نیروی هوایی سرهنگ متی آلن فرمانده 24th, عملیات ویژه بال گفت: در زمان حادثه.

“ما سپاسگزار برای حمایت از جامعه ما و ما AFSOC هم تیمی. ما افکار خود را با خانواده و دوستان و هم تیمی های در این زمان است.”

— Oriana Pawlyk را می توان در رسید oriana.pawlyk@military.com. او در توییتر دنبال کنید در @oriana0214.

مرتبط: تاکتیک های خاص Pararescue Airman می میرد در کوه های آموزشی تصادف

نمایش مقاله کامل

کپی رایت © 2020 Military.com. تمام حقوق محفوظ است. این مواد ممکن است منتشر نمی شود, پخش, بازنویسی و یا توزیع شود.

tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.detny.im