خلبان اولین بار است که نیروی هوایی Reservist به واجد شرایط برای پرواز U-2 هواپیمای جاسوسی

یک نیروی هوایی reservist واجد شرایط برای اولین بار به پرواز U-2 اژدها بانو تبدیل شدن به یکی از کمتر از 1500 نفر به خلبان نمادین هواپیمای جاسوسی.

سرلشگر حسن فیروزآبادی ، جفری اندرسون سابق وظیفه فعال U-2 خلبان که روشن به ذخایر بیش از دو سال پیش و در زمان استراحت از پرواز خطوط هوایی دلتا به requalify در هواپیما در نظر گرفته شده در میان سخت ترین در جهان به پرواز.

“این واقعا شگفت انگیز” اندرسون گفت: در نیروی هوایی بیانیه این هفته است.

مقامات در 9 شناسایی بال از Beale پایگاه نیروی هوایی واقع در کالیفرنیا است که در آن هواپیما ها بر اساس امید به واجد شرایط بیشتر ذخیره در سال آینده برای کمک به مقابله با کمبود خلبان در سرویس است.

“این واقعا هیجان انگیز که برای اولین بار واجد شرایط رزرو خلبان در U-2 و نیروی هوایی تاریخچه هموار کردن راه برای دیگر ذخیره به پرواز داد.” سرهنگ Chris Mundy فرمانده 99 اسکادران شناسایی که روت اندرسون.

در ماه مارس این سرویس حدود 2000 نفر از خلبانان کوتاه از 21,000 آن نیاز به دیدار با الزامات آن گفت: ژنرال دیوید Goldfein های نیروی هوایی برتر افسر.

از آن پس مقامات ابراز نگرانی می کند که coronavirus همه گیر می تواند در تعمیق کمبود, که برای اولین بار ایجاد می شود و عمدتا توسط رقابت از شرکت های هواپیمایی ارائه شغل با درآمد بالا.

U-2 خلبان سپاه دهکدهای از دست “یک مقدار عادلانه” از آن پرسنل با تجربه اما در حالی که بسیاری از آنها به روشن ذخایر “ما فقط تا به حال نشده یک خیابان به آموزش آنها را به پرواز این هواپیما تا به حال” Mundy گفت: در روز شنبه.

بالا-پرواز تک-موتور جت که وارد خدمات بیش از 60 سال پیش در جریان جنگ سرد و منحصر به فرد است در خدمت. نیروی هوایی دارای 33 airframes در موجودی خود را.

توسعه یافته در لاکهید مرداب با این نسخهها کار در بربنک کالیفرنیا این مرموز تسهیلات نیز به جهان SR-71 Blackbird, B-2 Spirit stealth bomber و F-117 Night Hawk stealth fighter, the Dragon Lady پرواز خود را در اوایل پرواز جاسوسی اتحاد جماهیر شوروی. کسانی که شامل گرفتن شواهد عکاسی در سال 1962 از اتحاد جماهیر شوروی موشک های هسته ای تجمع در آمریکای جنوبی آستان که موجب بحران موشکی کوبا است.

در سال 1960 این shootdown از یک U-2 در یک سازمان سیا ماموریت شناسایی بیش از روسیه منجر به دستگیری خلبان Francis Gary Powers و اتحاد جماهیر شوروی بازیابی تقریبا دست نخورده بدنه.

به دلیل در بخشی به آن گلایدر مانند بلند و نازک بال هواپیما پرواز در لبه بالایی جو به جمع آوری تصاویر و سیگنال های اطلاعاتی است. آن را به طور معمول پرواز در ارتفاع بیش از 13 مایل بالا نیاز خلبانان به پوشیدن تحت فشار فضای مناسب.

هواپیما از روی حیله و تزویر کم ارتفاع دست زدن به دوچرخه مانند دنده فرود بلند به جلو بینی و “taildragger” پیکربندی آن را دشوار است به ویژه برای زمین های نیروی هوایی گفت: در یک برگه.

مدرن U-2 برنامه باز است به خلبانان نظامی از هر پرواز پس زمینه و حتی نقل و انتقالات از نیروی دریایی و تفنگداران دریایی و گارد ساحلی یک نرم افزار آنلاین می گوید.

در حالی که اندرسون پرواز U-2s برای چهار سال در وظیفه فعال او در یک nonflying موقعیت در ذخایر و فکر نمی کنم او همیشه می خواهم پرواز دوباره آن را.

“زمانی که من به پرواز آخرین ماموریت آن غمگین بود” اندرسون گفت. “این تصمیم درست برای خانواده من برای ارتکاب به ذخایر و نمی باید اندکی فکر بودن در اینجا.”

قبل از برگشت به U-2 کابین او گسترده است. آماده سازی به طور معمول طول می کشد نه ماه و شامل آموزش بقا پرواز در T-38 Talon مربیان و شبیه سازی پرواز های نیروی هوایی گفته است.

اندرسون به تکمیل همه خود را “checkrides” و قادر خواهد بود به پرواز در ماموریت های downrange, Mundy گفت.

“در حال حاضر که ما انجام داده ایم این بار ما می دانیم که چگونه این فرایند کار” Mundy گفت. “من فکر می کنم در چند سال آینده ما خواهد بود دیدن بیشتر رزرو خلبانان پرواز U-2 برنامه شاید به عنوان بسیاری به عنوان دو تا سه سال است.”

نمایش مقاله کامل

کپی رایت © 2020 ستاره و راه راه. تمام حقوق محفوظ است. این مواد ممکن است منتشر نمی شود, پخش, بازنویسی و یا توزیع شود.

tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>