با تجربه نیروی هوایی بقا فرار از مقاومت و فرار (SERE) متخصص تمرین سقوط آزاد پرش در کالیفرنیا در سال گذشته overcontrolled چتر نجات خود را سایبان باعث آن را به غرفه قبل از برخورد به زمین با توجه به بررسی حوادث گزارش هیئت مدیره.

گزارش منتشر شده توسط نیروی هوایی Materiel فرمان در مارس 3 نیز در بر داشت بالا بال بار — و یا کل مقدار جرم توزیع شده در هر فوت مربع از چتر سایه بان است که باید بیشتر به شدت طلبه قبل از پرش ماموریت که در آن کارکنان Sgt. آدم اریکسون درگذشت.

اریکسون با 412th عملیات پشتیبانی اسکادران در پایگاه نیروی هوایی ادواردز کالیفرنیا و هم تیمی های خود بودند انجام روال چتر مهارت آموزش در سپتامبر. 10, 2019, در Skydive پرریس یک عملیات تجاری در پرریس کالیفرنیا.

این تیم بود بیرون پریدن از یک de Havilland Canada DHC-6 Twin Otter یک دوقلو-موتور turboprop هواپیما محبوب با تجاری skydivers. آب و هوا و شرایط روز ثبت پایین ابر که تلف قبل از پرش و باد نور, مقامات گفت. خدمه بودند و استراحت کافی قبل از برخاست.

مرتبط با: Back-to-Back هوا باعث اختلال در عملکرد مهر و موم نیروی دریایی چتر باز مرگ: بررسی

اریکسون شد و در پرش دوم خود را روز آماده برای یک سقوط آزاد در کنار دیگر, بلوز, با توجه به گزارش. این هواپیما در سه ماهه چهارم آسانسور برای جامپر. The Twin Otter صعود به 12,500 پا اریکسون و هم تیمی های خود کبوتر از این هواپیما در حدود ساعت 11:55 صبح به وقت محلی “بدون حادثه است.”

در دومین پرش, اریکسون, با بیش از هفت سال از SERE تجربه و بیش از 350 جهش در طول زندگی حرفه ای خود را آماده برای سقوط آزاد با “1.4:1 بار بال” که “ساخته شده و با چتر نجات بسیار حساس تر به ورودی” محققان گفت. نیروی هوایی توصیف بال بار به عنوان “نسبت به حالت تعلیق در وزن چتر باز و اجرا تجهیزات در پوند نسبت به اندازه چتر سایبان در متر مربع است.”

در حدود 3,350 فوت بالاتر از زمین اریکسون با موفقیت مستقر شوت خود را به طور کامل افتتاح سابر 2-170 تاج. در تبار خود را به سمت محل مورد نظر او, عنوان, غرب; در 340 فوت او دوباره به سمت جنوب در حالی که در رویکرد خود را به نقطه فرود.

اما در 274 پا اریکسون ساخته شده کامل ترمز در چتر نجات خود را خط به معنی او به طور کامل پایین کشیده روی خطوط که کنترل سایبان. او برگزار شد بر روی ترمز برای حدود 10 ثانیه طی آن “تاج متوقف شده” این گزارش گفت:. با توجه به نظامی رایگان-سقوط پروتکل های نیروی هوایی “باید برای جلوگیری از” سایه غرفه زیر 500 ،

“وجود دارد کافی ارتفاع در این نقطه بازیابی به طور کامل متورم تاج گفت:” Brig. ژنرال پل نزدیک بررسی هیئت مدیره رئیس جمهور.

“تاج پس از آن سقوط تن به تن رو به جلو آغاز شده و به سمت چپ چرخش” با توجه به گزارش.

چرخش ادامه داد: حدود دو چرخش قبل از اریکسون نهفته زمین “حفظ غیر survivable بلانت نیروی صدمات.”

نزدیک گفت: بیش از حد از تاج کمک به آن غرفه بلکه اشاره کرد وجود دارد باید بیشتر مورد توجه قرار داده به جامپر فردی بال بارهای.

“هر چند مشخص نشده قابل ملاحظه ای به عنوان یک عامل کمک من توجه داشته باشید که اسکادران نظارت غافل از بالا خطرات مرتبط با high wing loading هنگامی که پله به پایین کوچکتر چتر نجات و اندازه” نپ گفت.

“نظارت ناکافی ارزیابی ریسک فعال محیط زیست بیش از حد استقلال که در آن عملیات مربوط به افزایش خطرات مانند بالا wing loading دریافت نمی کنند مناسب سطح نظارت,” او گفت:.

“ما عمیقا متاثر شده این غم انگیز از دست دادن” 412th آزمون بال فرمانده Brig. ژنرال جان Teichert گفت: در زمان حادثه. “[اریکسون] بسیاری از لمس زندگی در طول زمان خود را در اینجا و در قلب ما و نماز بیرون رفتن خود را به خانواده, دوستان و همکاران.”

اریکسون پیوست و نیروی هوایی در نوامبر سال 2011 با توجه به نیروی هوایی بار.

— Oriana Pawlyk را می توان در رسید oriana.pawlyk@military.com. او در توییتر دنبال کنید در @Oriana0214.

بیشتر بخوانید: “هیچ چیز را از روی میز”: پنتاگون نمی خواهد قانون را احیا اخراج نیروی دریایی کاپیتان

نمایش مقاله کامل

کپی رایت © 2020 Military.com. تمام حقوق محفوظ است. این مواد ممکن است منتشر نمی شود, پخش, بازنویسی و یا توزیع شود.

tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im