نیروی هوایی F-15s مسابقه در سراسر اقیانوس اطلس کامل روی حیله و تزویر ‘دم مبادله’ با کاهش خدمه

یک جفت از F-15E Strike عقاب به سرعت از سراسر اقیانوس اطلس در اوایل این ماه نه به این دلیل که آنها نامیده می شدند به جنگ اما به این دلیل که آنها نیاز مبرم به یک tune-up تمام راه برگشت در ایالات متحده است. و خدمه نگهداری در Robins پایگاه نیروی هوایی گرجستان قادر به دریافت خلبانان در هوا با یک مجموعه جدید از دوقلو-موتور مبارزان به علاوه اضافی F-15C Eagle تنها در سه روز ،

چهار خلبانان از 48 بال جنگنده در نیروی هوایی سلطنتی لکنهیته در انگلستان — در اروپا تنها F-15, جنگنده بال — در زمان خاموش برای ورنر رابینس تدارکات پیچیده در Robins در مارس 3 به صورت یک “دم مبادله” با توجه به یک نیروی هوایی انتشار اخبار.

ورود اعتصاب عقاب شد برنامه ریزی برای خود برنامه ریزی انبار نگهداری یا PDM که اغلب طول می کشد پس از تعداد معینی از ساعت پرواز — تقریبا شش سال ” به ارزش متوالی عملیات. این سرویس نیاز به تخصصی تعمیر و نگهداری و قطعات برای ارتقاء این هواپیما وضعیت با توجه به یک برامدگی لبه طبقات سنگ مطالعه است.

اما با ادامه رمان coronavirus همه گیر واحد نیروی انسانی است کاهش می یابد به حفظ نیروی هوایی به عنوان امن و اجتماعی دور به عنوان امکان پذیر است.

“وجود دارد چالش های منحصر به فرد گفت:” سروان ، درو Belcher, 561st هواپیما تعمیر و نگهداری اسکادران عملیات تعمیر و نگهداری افسر در یک بیانیه منتشر شده. “به خصوص که همه کار انجام شد حدود 50 درصد از ما عادی منینگ.”

بلچر توضیح داد که از خدمه نگهداری تا به حال به فاصله آن کاهش مقدار از افراد مشغول به کار در یک زمان. آنها در عمل شیفت به حد امکان آلودگی به دیگر نگهدارندهها.

سه “سالم” جت که بازگشت به انگلستان پاکسازی شده بود و از طریق PDM در اواسط ماه مارس. هنوز هم آن را در زمان “مقدار زیادی از کار منجر به آن” بلچر گفت. “به خصوص در حال حاضر ما با حداقل نیروی انسانی است.”

با وجود آماده بودن گواهی هفته قبل از سه بازگشت هواپیما هنوز هم مورد نیاز پرواز چک یک رنگ لمس کردن — ارائه شده توسط 558th هواپیماهای اسکادران های تعمیر و نگهداری — و یک کابین خلبان عمیق تمیز کردن برای ضد عفونی کردن قبل از خلبانان می تواند به عقب در هوا. این هواپیما نیز تا به حال به انجام پرواز آزمایشی برای بررسی که انتقال سوخت مشغول به کار بود در خارجی مخازن قبل از آنها مسافت های طولانی بازگشت به انگلستان انتشار گفت.

در آوریل 6, خلبانان — که وقت خود را صرف قرنطینه در طول اقامت خود را — بودند در مسیر بازگشت به 48 جنگنده بال.

“لکنهیته تا به حال نیاز به دریافت این هواپیما در مبارزه. این خیلی مهم است که ما این هواپیما به عقب وجود دارد به سرعت” بلچر گفت.

“واقعیت این است که ما تا به حال به دبستان سه هواپیما این واقعیت است که ما می تواند هماهنگ با زمان بندی از دو ورودی هواپیما با سه خروجی هواپیما — این مانع نیاز به خدمه به پروازهای تجاری در دو مناسبت های مختلف از آنجا که ما می توانید آن را همه در یک بار.”

— Oriana Pawlyk را می توان در رسید [email protected] او در توییتر دنبال کنید در @Oriana0214.

ادامه مطلب:تهمت اجازه فعال شدن نیروهای بیشتر برای مبارزه با قاچاق مواد مخدر

نمایش مقاله کامل

کپی رایت © 2020 Military.com. تمام حقوق محفوظ است. این مواد ممکن است منتشر نمی شود, پخش, بازنویسی و یا توزیع شود.

tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>