فنی قطعی نجات داد یک جت جنگنده پس از یک غیر نظامی مسافر Freaked و خارج

این مقاله توسط هیلی Britzky در ابتدا در ظاهر وظیفه و هدف های دیجیتال اخبار فرهنگ و انتشار اختصاص داده شده به ارتش و مسائل جانبازان.

ممکن است آن را سخت به این باور, اما اتفاقی خود طرد از 64 سال غیر نظامی از یک جت جنگنده هنگام برخاست می توانست بدتر است.

با توجه به حمل و نقل هوایی خروجی اخبار Aerotime که به تازگی منتشر شده نهایی گزارش تحقیق و تفحص توسط فرانسه تحقیقات اداره دولتی ایمنی حمل و نقل هوایی (BEA-E) به مارس 2019 جزئیات حادثه دقیقا چه چیزی باعث یک دفاع فرانسه تولید کننده به طور تصادفی شلیک خود را از یک داسو هواپيمايی B جت جنگنده است.

مرتبط: فرانسوی Freaks طول جت جنگنده Joyride به طور تصادفی Ejects خود را در 2500 پا

با توجه به گزارش غیر نظامی شگفت زده بود با این پرواز توسط چهار نفر از همکاران خود را به عنوان یک هدیه-هدیه ای از او نمی خواهید به خصوص اما احساس که او نمی تواند رد-و به دلیل “غیر رسمی” طبیعت از پرواز او از طریق معمولی روش های پزشکی که شامل “پزشکی بازدید به مرکز پزشکی تخصص پرسنل پرواز (CEMPN) و تایید وزارت.”

به جای غیر نظامی بود که توسط پزشک بررسی چند ساعت قبل از پرواز و پاک “تحت شرایط است که او نمی خواهد را مشاهده کنید به منفی ضریب بار.”

تنها چیزی است که هیچ کس گفت: خلبان. به عنوان یک نتیجه بود “قرار … برای یک بار منفی عامل مورد -0.6 G” هنگامی که جت شد و درست در طول برخاست تاکید بر او جهنم آنقدر که مرکب با “فشار اجتماعی از همکاران او” او کشیده پران رسیدگی و jettisoned خود را از هواپیما.

اما از همه چیز که رفت در این حادثه یکی از آنها در واقع به پایان رسید تا صرفه جویی در هواپیما. با توجه به Aerotime های جهشی رسیدگی باید خارج هر دو مرد و خلبان اما یک نقص فنی در راه (تاکید ما):

“جت جنگنده شد تا تحت شرایط عادی خارج کردن هر دو خلبان و مسافر خود را که یکی از آنها را می کشد در تخلیه رسیدگی است. BEA-E توضیح می دهد که این روش از یک هواپيمايی دو جهشی در چهار مرحله: ابتدا پشت تاج شکسته است توسط یک خط از مواد منفجره تعبیه شده به شیشه قبل از صندلی مسافر خارج است. سپس جلو تاج نیز نابود شده و خلبان صندلی آخر به ترک جت جنگنده است.

“اما در این مورد آخرین مرحله شکست خورده و با وجود سایبان بودن خارج خلبان باقی مانده در صندلی خود را. رسانه های محلی گزارش داد در آن زمان که شیشه ای از تاج تا به حال کمی زخمی دست خود را. با این وجود او باقی مانده است استاد از هواپیما خود را. او پس از آن باقی مانده است آرام به خلبان هواپیما خود را با وجود بسیاری از شکست پیام که در هیئت مدیره کامپیوتر نمایش و یک هواپیما غیر معمول مرکزی پس از از دست دادن از عقب صندلی و سایبان’ می گوید: این تحقیقات که تجزیه و تحلیل رادیو ضبط شده است.”

روشن می شود: در حالی که غیر نظامی بود پرواز را از طریق هوا (او به طور سطحی زخمی شد) این هواپیما خلبان قادر بود به زمین با خیال راحت جت در پایگاه هوایی. 24 ساعت پس از پرواز یک “ایمنی محیط” بود و حتی تاسیس در اطراف جت در مورد تخلیه صندلی فعال قبل از آن با خیال راحت خنثی است. که برخی از لعنتی خوب پرواز به سمت راست وجود دارد.

از همه takeaways از این حادثه وجود دارد این یکی: گاهی اوقات وقتی همه چیز به اشتباه آنها ممکن است در واقع رفتن به سمت راست. و اگر شما به دنبال به تعجب خود را از همکاران شاید چوب را با یک شام خوب.

– این مقاله در ابتدا در ظاهر در کار و هدف. دنبال کار و هدف در توییتر.

مقالات بیشتر از وظیفه و هدف:

نمایش مقاله کامل

کپی رایت © 2020 وظیفه و هدف. تمام حقوق محفوظ است. این مواد ممکن است منتشر نمی شود, پخش, بازنویسی و یا توزیع شود.

tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>