یک مطالعه جدید نشان داده است آنچه که مردم انجام می دهند واقعا در طول مستند

کام اسکور مورد بررسی بیش از 10 ، 000 نفر در ایالات متحده برای پیدا کردن در مورد چگونه عادات ما تغییر کرده در ط

توسط ENSANEDIROOOOOOZ در 6 اردیبهشت 1399

کام اسکور مورد بررسی بیش از 10 ، 000 نفر در ایالات متحده برای پیدا کردن در مورد چگونه عادات ما تغییر کرده در طول coronavirus مستند. نتايج نشان داد که مردم در حال تبدیل شدن به تلویزیون و بازی های ویدئویی و همچنین چند تعجب آور... متناوب سرگرمی.

50 درصد از 18-34 سال سن دارند بیشتر بازی های ویدئویی بیش از حد معمول در هر هفته با توجه به کام اسکور مطالعه است. این نه فقط نسل جوان هم با 25% بیش از 55s گفت که آنها بیش از حد صرف زمان بیشتر بر روی بازی های ویدئویی بیش از حد معمول طول مستند.

مرتبط: نینتندو سوئیچ سهام انگلستان – که در آن شما می توانید خرید یکی ؟

ما قطعا دیده می شود مقدار زیادی از شواهد این بوم-زمان برای بازی. نینتندو سوئیچ خصوص شده اند پرواز خاموش (دیجیتال) قفسه به عنوان پلت فرم آخرین ضربه بازی Animal Crossing: New Horizons. فروش PS4 و ایکس باکس یکی از کنسول ها شده است افزایش بیش از حد با مقدار زیادی از فروش بازی ها در سراسر سیستم عامل.

تلویزیون و فیلم های سینمایی شده اند و حتی محبوب تر از بازی با 71 درصد از پاسخ دهندگان به نظرسنجی گفته است که آنها در حال تماشای بیشتر تلویزیون و فیلم بیش از حد معمول. که موفقیت دیده شده است که مهمترین آنها در Netflix را دو برابر خود را خالص مشترک افزایش پیش بینی.

پلت فرم بود با هدف افزایش هفت میلیون خالص مشترکین در Q1 اما حدود 16 میلیون با توجه به آخرین نامه ای به سرمایه گذاران است.

در حالی که این هیچ شوک که مستند را تقویت کرده است, بازی و تماشای تلویزیون یک یا دو نظرسنجی دیگر یافته بودند کمی بیشتر تعجب آور – به عنوان مثال در حالی که 29 درصد از 18-34 ساله گفت که آنها بیشتر در کلاس های آنلاین و یا دوره های بیش از حد معمول تنها 5 درصد از بیش از 55s در حال انجام همان. که آمار به نظر می رسد به خصوص جالب است که در تقابل با ذکر شماره در بازی های ویدئویی.

این واقعیت است که یک چهارم از بررسی الزم شد دسترسی به بازی های ویدئویی بیش از حد معمول نشان می دهد که مقدار زیادی از آنها نمی دیجیتال-هراسی – پس چرا کم جذب در ذهن-گسترش دوره های آنلاین?

مرتبط: بهترین نینتندو سوئیچ و سوئیچ Lite معاملات

در حالی که 18-34 ساله هستند که بیشتر سازنده در نظر گرفتن آموزش آنلاین آنها نیز بیشتر احتمال دارد به وسوسه به خرید آنلاین. 46 درصد در سنی پایین براکت گفت: آنها تا به حال خریداری آیتم های بیشتر آنلاین از حد معمول در حالی که تنها 36 درصد از بیش از 55s گفت: همان.

بر خلاف دیگر سایت های ما به طور کامل نقد و بررسی همه چیز ما توصیه می کنیم با استفاده از صنعت استاندارد آزمون برای ارزیابی محصولات. ما همیشه می خواهیم به شما بگویم آنچه که ما پیدا کنید. ما ممکن است یک کمیسیون اگر شما خرید از طریق ما با قیمت لینک کلیک کنید. به ما بگویید چه شما فکر می کنم – ایمیل سردبیر



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.rushrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن