مجاور به بیانیه نیمکت (صورتی و مخملی و tufted) و در زیر یک لوستر کریستال نشستن یک جفت از صندلی های تئاتر. آنها پژمرده سایه ای از آفتاب و آنها در برابر منظمی یک عنصر پایه در غیر این صورت مبارک-مغرور اتاق. K. V. هارپر مالک و طراح این خانه بود به دنبال یک کلیسا پیو هنگامی که او در بر داشت آنها را در eBay. “من می خواستم یک قطعه است که اشاره به تاریخ لوئیزیانا با درک که در آن ما در حال حاضر,” او می گوید.

نجات از یک تفکیک تئاتر عتیقه صندلی بود دقیقا نوعی از یادگار او می خواست به اصلاح در نیواورلئان خانه که واقع در یکی از قدیمی ترین سیاه محله در امریکا است.

هفتم Ward, به عنوان این الماس به شکل تکه New Orleans, شناخته شده است, رونق, به عنوان یک خانه برای مردم رنگ که در اینجا مستقر در طول 18 و اوایل قرن 19—آن را به احتمال زیاد بزرگترین رابطه جامعه ما قبل از رهایی. اروپایی و آفریقایی تبار آنها تحصیل کرده و ماهر زبان فرانسوی و عالی در معاملات ساختمان. آنها نام خود را Creole (یکی از تعدادی از راه های کوتاه مدت اعمال شده است در طول زمان).

یک کسب و کار محلی و منطقه رونق است. و هنگامی که پس از رهایی به تازگی رهایی بردگی پیوست محله کلاسیک آموزش دیده صفوف کمی از سحر و جادو به نام جاز متولد شد. Buddie پتی, لیز مایل و لورنزو Tio جونیور و چند تن دیگر از بزرگان تگرگ از هفتم بخش است. (آیا این یک تصادف است که K. V. منابع یک پیانو برای entryway? از آن نمی باشد.)

عکس از هانا جویس

اما این منطقه تا به حال بیش از سهم خود را از خرابی و ویرانی بیش از حد: لغو تبعیض نژادی مشخص لرزاند نیواورلئان; معروف عکس از یاقوت پل در حال همراهی با ایالات متحده مارشال به کلاس درس خود را در سال 1960 گرفته شده بود در چند مایلی از K. V. خانه در پایین نهم بخش است. همان سال که تصویر دستگیر شد, شهر جدید بین 1-10 تکمیل شد, رانندگی, Robert Moses-سبک مانند سهام از طریق قلب از هفتم بخش کسب و کار موفق منطقه bifurcating محله و نیاز به تخریب گسترده ای پوشیده از چمن پلازا نقطه چین چهار ردیف عمیق با رشد, زنده, درختان بلوط. چهل و پنج سال بعد از طوفان کاترینا, ضربه, جاری شدن سیل در بسیاری از خیابان های آن.

این محله از دست رفته زیادی در طوفان—اما مردم اصلاح جوامع خود از آب گرفتگی بلوک و جان سالم به در برد. امروز هر چند یکی دیگر از وجود دارد به همان اندازه فوری تهدید است که ریشه در محله — خطر فرهنگی از دست دادن. در یک تماس با ما در هفته گذشته, K. V. توضیح داد که چگونه چندین هفتم بخش را در دراز مدت ساکنان در حال تحت فشار قرار دادند هر دو توسط صاحبخانه reneging در تعمیرات و افزایش اجاره و آب و برق (به عنوان درآمد دچار رکود). وجود ناگهانی از جامعه اقدام, اما آن را به یک مبارزه سخت در برابر نیروهای قوی تر.

همه چیز که باعث می شود آن را نلا است زیرا از محله های مثل این. سرخوردگی ناشی می شود چرا که فرهنگ بسیار است که در مردم ایجاد شده و مردم عشق را ناپدید می شوند اگر شما از آن فشار مردم از این محله. من دیده ام آن اتفاق می افتد در Bed-Stuy در بروکلین. بنابراین سوال این است: چگونه ما حفظ فرهنگ شهر حیاتی برای آن است که مردم افتخار است, اما ما در حال از دست دادن هر روز ؟ ما در حال رفتن به آن را حل کند با شجاعت سیاسی.


K. V. زندگی می کردند و مشغول به کار در بروکلین نیویورک از سال 2010 هر چند او در ابتدا از سیاتل. او را سقوط در عشق با نیواورلئان راه بسیاری از مردم فقط با رانندگی در اطراف شهر و در طول سفر با دوستان. وقتی که او به هفتم Ward, او فقط می دانست. “محله انتخاب من,” او می گوید.

زندگی حرفه ای اش در بروکلین به عنوان یک تبلیغات استراتژیست نیاز به خلاقیت و تیز فراست کسب و کار—”شناخت بازار هدف تصمیم گیری چه, خلاق, خواهد, کار, انجام, تحقیقات, تحلیل کار به طور مستقیم با مدیر خلاق برای اجرای خلاق”—اما آن را تا زمانی که او خریداری و بازسازی یک brownstone در Bed-Stuy که او متوجه شدم که چقدر این مهارت می تواند segue به یک حرفه ای در طراحی است.

هنگامی که آن را کامل گام طبیعی بود برای خرید یک مکان در نیواورلئان و راه اندازی طراحی-و-ساخت شرکت وجود دارد—درست است ؟

خانه به عنوان آنها برای اولین بار آن را در بر داشت (این است که “قبل از” مرحله). عکس توسط K. V. هارپر, Google Street View

همراه با یک پیمانکار محلی Erix پرز او آن را ساخته شده اتفاق می افتد فقط در چهار ماه. (گرفتن مجوز و بیمه در آن مقدار از زمان خواهد بود بی سابقه در نیویورک است.) خود را سرمایه گذاری مشترک Kex طراحی + ساخت یک سوپ-به-آجیل نوسازی مغازه که همه چیز از طراحی و برنامه ریزی برای ساخت و ساز و جزئیات.

The original windows were restored, and the doors are reproductions in the (likely) style of the originals. There are two apartments in the building, one on either side with floor plans that lead straight back. K.V. resides in one when she's in New Orleans; the other she's renting.
اصلی ویندوز ترمیم شدند و درها را کپی و در (به احتمال زیاد) سبک از اصل. وجود دارد دو آپارتمان ها در ساختمان یکی در هر دو طرف با طرح های طبقه است که منجر به راست. K. V. ساکن در یک زمانی که او در نیواورلئان; دیگر او را اجاره.

وقتی K. V. برای اولین بار شاهد این تفنگ ساچمهای-سبک خانه دو خانواده در New Orleans او حتی معتقد آن بودند که “بالقوه” است که طراحان بنابراین اغلب استفاده برای توصیف derelicts آنها برنامه ریزی برای تبدیل به سنگهای. آن را قدیمی و کهنه یک گل آلود خاکستری-قهوه ای است. اما محله — تاریخ آن از پشتکار و راه طولانی خود را پایین پرتاب خانه های قرار گرفتن در مکالمه—کامل بود و او عبور انگشتان دست خود را که با کمین در زیر گچ دیوار خواهد بود برخی از خبر خوبی است.

حق با او بود. سه سال بعد K. V. است که هنوز هم با بهره گیری از ساخت تغییرات کمی به آن است که باعث می شود آن را احساس می کنم مثل یک زندگی نهاد. این کمک می کند که او خرج شده است به طور فزاینده ای بیشتر زمان زندگی و کار در New Orleans با دوست پسر و سگ. “خود را تنها زمانی که شما واقعا صرف زمان در یک فضای که در آن آشکار می شود که در آن شکاف دروغ” او توضیح می دهد. این COVID-19 مستند او می گوید: واقعا تبدیل ایده های خود را در اطراف عملکرد فضاهای. “مانند این می تواند یک گنجه اما می شود آن را بیشتر مفید به عنوان یک فضا برای یوگا؟”

طراحی خانه خود را در یک ماراتن است نه یک دو سرعت. در ابتدا من خیلی عمدی در مورد داشتن خانه منعکس کننده تاریخ این شهر است. به عنوان من صرف زمان بیشتری را در اینجا و در حال حاضر که بلند کردن اجسام سنگین از گفتن این محله داستان انجام شده است, این مهم است که به آن احساس صمیمی تر به شخصیت خود من. من اضافه شده بیشتر آثار هنری و گیاهان بیشتر, بیشتر, صندلی, ضبط, پخش, حتی که تلویزیون من مقاومت برای مدت طولانی.

در ادامه به دیدن و شنیدن چگونه او را نجات داد پول و جشن تاریخ این منطقه و ساختمان در هر نوبت:

“یک منطقه کوچک برای نشستن بحث حل و فصل کنید” این است چگونه K. V. توصیف سالن انتظار ، طبقه اصلی زده شده بود توسط یک مستاجر قبلی به طوری که او منابع پایدار-کشت جدید-رشد کاج برای ذخیره کردن یک بار آنها تمام مشمع کف اتاق. او تصمیم گرفت تا برای یک تیره از آب بر اساس رنگ و درزگیر برای جبران بقیه جنگل های سبک تر در صفحه اصلی که همه آنها اصلاح شده.

و در زیر گچ او کشف نه تنها این, اما سه اصل شومینه. هنگامی که او خواست یک پیمانکار محلی در مورد بازگرداندن آنها او یک “غیر ممکن است” جواب پس فجیع نقل قول های بزرگ. بنابراین K. V. آنها را ارسال تصاویر به یک گروه از preservationists او می دانست که در بروکلین.

جلوی شومینه و پشت دو به دنبال از طریق entryway به اتاق نشیمن. عکس از هانا جویس

به اتفاق آرا آنها به او گفت که آن را می تواند انجام شود—و حتی به پرواز کسی از نیویورک به انجام آن خواهد هزینه های خود را کمتر از آنچه او نقل شده. او در حال حاضر شریک Erix بود نیواورلئان-پیمانکار بر اساس توصیه می شود توسط دوست او را تحت تاثیر قرار نه تنها با قیمت پایین اما همچنین تمایل خود را برای بازسازی دو آسیب دیده شومینه با استفاده از اصلی آجر.

این mantels او به ثمر رساند در محلی salvage yard اما در سبک است که می شده اند نمونه ای از صفحه اصلی عصر پاک طراحی شده است.

شومینه در حال حاضر صرفا زینتی—K. V. گوید دودکش ها احتمالا گرفته شده در 80s “که به نوعی حس می کند در نیواورلئان به دلیل وجود تنها یک ماه که در آن شما به آنها نیاز دارید.” او اشاره می کند که این واقعیت خانه ساخته شده بود با سه, با این حال, یک عهد به چه مقدار کولر آب و هوا یک بار در این شرکت همیشه برشته شهر.

جای تعجب نیست, entryway است که در آن K. V. مهمان لذت بردن از حلق آویز کردن در و mingling ترین—فهرست پیانو قطعا کمک می کند.

شومینه را ندارد و تنها ویژگی های زیر است که یش-بر روی گچ دیوار; تمام طول خانه, داخلی, دیوار بود زیبا سالخورده آجر. اما پس از آن هرگز در معرض چپ در اصلی ساخت و ساز—و تحت تاریخی اعتبار مالیاتی او می خواهم برای اعمال ساختار جدید بود واقعا تقلید قدیمی—K. V. تا به حال آن را پوشش داده تا با یک دیوار جدید.

گچ و او تصمیم گرفت به پایان رسید تا داشتن یک خوش رنگ—یک لکه لکه خاکستری که سرد کردن تمام مخلوط تن چوب در اتاق. بنابراین او او در سمت چپ آن لخت است. آن را در اطراف این نقطه در نوسازی که K. V. عمه فرستاده او یک جعبه قدیمی خانواده عکس از آبی است. این شد لنگر برای یک گالری دیوار بالای صندلی های تئاتر.

جالب است برای دیدن آنچه که من خانواده انجام شد در طول دوران این صندلی آمد از زمان که نبود به هیچ وجه عادلانه به مردم سیاه و سفید.

در کنار یکی از عکس ها از خانواده اش که عمه اش فرستاده او آویزان یک عکس از افراد جوان راهپیمایی از مونتگمری به سلما در مارتین لوتر کینگ جونیور-led اعتراض 1965. “این چنین فرآیندی زمان” او می گوید: “آنها رفتن به جلو است.” نیز وجود دارد یک چاپ “من یک مرد هستم” پوستر از ممفیس بهداشت کارگران اعتصاب از سال 1968 و دیگری هشدار پورنو مردم سیاه و سفید در بوستون از “برده فو.” “این مهم است برای دیدن بازتاب خود را بر روی دیوار خود را—و مهمانان خود را ببینید که,” او می گوید.

K. V. اصل سقوط در عشق با این نزول هنگامی که او را دیدم آن را در خانه تور در Remodelista, تا زمانی که دوباره جوان سازی آغاز شده و فروش این مدل فنر برای آن طراحی شده و تمام اتاق در اطراف قطعه. کاپیتان-سبک آینه در طراوت مربع شکل پژواک شکل نزول و برنج دیواری سخت افزار منطبق برنج سر دوش.

طبقه پایین که می شکند تا اتاق نشیمن از آشپزخانه. عکس از هانا جویس

آنها را نگه داشته گچ دیوار در اینجا به اکو مقابل دو اتاق (و دلیل آن را نیز ذخیره پول). اما در طبقه بالا حمام, او رفت و کاشی وحشی پوشش دوش نیم در کاشی های شش ضلعی و در نیمه های سفید هستند. با الهام از حمام طرح های آمریکای جنوبی و مکزیک که گاهی چشم پوشی درب به طور کامل او که فقط—کاشی گسترش از دیوار به کف با تخلیه برای گرفتن آب. وجود ندارد هر شیشه ای در همه.

یک سنگ مرمر نزول تکیه بر روی یک تخته از چوب اصلاح شده. (“آن را بیش از همه نیواورلئان” او به من می گوید از مواد او دوست داشت با استفاده از در این خانه بسیاری از تخته شد سالم در طول طوفان کاترینا پاک کردن.)

برای کمک به صرفه جویی در پول در طراحی آشپزخانه Erix پیشنهاد استفاده از چوب اصلاح شده برای بلوک قصاب, ضد, بیش از حد. برای انجام این کار لایه خارجی بود و پس از آن به تازگی در معرض سطح بود sanded رنگ آمیزی و پوشش داده شده است.

این روند بود “بیشتر زمان فشرده تر از با استفاده از یک قطعه جدید از چوب اما بسیار جالب تر” K. V. به من می گوید و آن را صدمه دیده است که همه چیز به پایان رسید تا هزینه کمتر از $200. سعی کنید که با سنگ مرمر سفید است.

عکس از هانا جویس

غرق شد و همچنین یک قطعه عتیقه K. V. یافت مدتها پیش و spruced تا شستشو آن را حذف و سپس دوباره پوشش آن را با لعاب سفید رنگ. “زمانی که من پیدا کردن چیزهایی که من دوست دارم, من فقط پیش بروید و آنها را” او می گوید: از منابع استراتژی “و پس از آن فقط صلیب انگشتان من ما می توانید از آنها استفاده کنید.” داشتن یک محل برای ذخیره چنین گنجینه—و وعده پروژه های آینده برای استفاده از آنها در—قطعا کمک می کند.

ارتفاع سقف قطره به طرز چشمگیری در این بخش از خانه—آن را به سطح پایین تر از یک داستان دو فرمت در عقب ساختمان به نام “camelback” یک ویژگی معمول اضافه شده به نیواورلئان تفنگ ساچمهای خانه در 40s و 60s. کم عمق, خیط و پیت کردن کوه لوازم نصب کردنی روشنایی پژواک شکل آویز در سالن انتظار.

Laying the new (old brick) floors.
تخمگذار جدید (قدیمی آجر) طبقه است. عکس توسط K. V. هارپر

برای کف آشپزخانه, K. V. شد با الهام از سفر به ویتنی کشت و زرع تنها کشت و زرع موزه در لوئیزیانا است که با تمرکز به طور خاص در برده داری. آن آشپزخانه کف آسفالت در آجر—که پس از آن از ویژگی های ایمنی به عنوان پخت و پز انجام شد توسط بنده بیش از آتش باز است. پس او تور K. V. منابع دسته ای از آجر های قدیمی از طریق یک منبع محلی و هموار او کف آشپزخانه را با آن به عنوان یک اشاره ای به این تاریخ است.

در او شور و هیجان او اقرار به داشتن بدست کمی دور گسترش طبقه به خوبی به فضای او می خواهم به معنای رزرو برای یک قبلا خریداری جدول اتاق ناهار خوری. در مواجهه با کفپوش جدید طرح او تصمیم گرفت برای ایجاد یک نوار در جدول محل (جدول در حال حاضر ساکن در آجر و نزدیک به آشپزخانه).

من می خواستم به نشان می دهد که با وجود تفکیک مردم ساخته شده زندگی خود را.

K. V. هارپر


وجود دو اتاق خواب در این آپارتمان دو طبقه بالا در camelback فرمت. نکات تکمیلی شامل نقاشی بیرونی خانه است که شکوه, شاد, صورتی, که در واقع او انتخاب دوم رنگ—اما در حال حاضر وجود دارد یک کاخ فیروزه در سراسر بلوک. در یکی دیگر از اشاره به نیواورلئان سنت ایوان سقف نقاشی شده, نور آبی از ویژگی های است که بسته به نوع که شما بخواهید است گفت: برای دفع ارواح و/یا اشتباه پشه را نمی دانستند که در راه است. آن را مانند یک سنت محبوب است که شما در واقع می تواند خرید یک رنگ به نام ایوان سقف از Sherwin ویلیامز.

عکس از هانا جویس

به عنوان یک Brooklynite را از شمال غربی اقیانوس آرام (و در حال حاضر جدید Orleanian), K. V. به من می گوید او آمده است به درک جنوبی برای بسیاری از دلایل. رئیس در میان آنها است که فرانک در راه است که بسیاری از جنوبی ها او را ملاقات خواهد شد بحث در مورد اغلب زشت تاریخ محلی. “من به دنبال در یک خانه و عامل املاک و مستغلات گفت: “و این احتمالا برده چهارم’ و آن را فقط یک مکالمه عادی” او به یاد می آورد. “شما کمی تعجب کرد اما پس از آن شما را در درک — و شما بسیار سپاسگزار است که کسانی که مکالمات مردم در حال حاضر.”

او خود را در خانه و کار طراحی—بخشی از باعث و پرورش—که مکالمه: حدود سیاه و میراث فرهنگی است. آیا او تا به حال کار خود را به عنوان یک فرم هنری فعالیت از طریق شکل دادن به محیط زیست ساخته شده و مؤثر در گفتگو اطراف طراحی و هنر ؟

این بار متاسفانه همیشه افتاده مختلف مردم را شامل می شود در مکالمات. این باعث تاسف من وقتی که می گویند یک طراحی یا معماری نشریه من عشق است, بیش از 10 سال نه برجسته یک شخص سیاه و سفید در خانه خود را. وجود دارد بسیاری از استعداد سیاه سازان و هنرمندان و طراحان—شگفت انگیز فضاها و مردم است که ما فقط نمی بینید. جریان اصلی گفتمان است این دیوار در اطراف آن و به آنها اجازه ندهید که مردم در داخل دروازه.

بازپس فیلم تئاتر صندلی بود فقط یکی از راه های بسیاری است که K. V. ساخته شده است انتخاب و طراحی است که به یاد داشته باشید و احترام و افتخار, سیاه, تاریخچه محله و نیواورلئان. “من می خواستم به نشان می دهد که با وجود تبعیض نژادی” او می گوید: “مردم ساخته شده و زندگی را برای خود.” او همچنین امیدوار است که بدن در حال رشد از کار او می خواهم برای رفتن به برای بازسازی تاریخی در نیواورلئان را به بسیاری از خانه های تاریخی به زندگی است. “حفظ تاریخچه شهر شور است,” او می گوید: “بلکه آن را در راه است که نمی شود ناراحت فرهنگی آن تعادل است.”

این قطعه در اصل زد در مارس 2017. سردبیران ما به روز شده آن را پس از یک مصاحبه تلفنی اخیر با K. V. هارپر.

tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im